Hotel Sensimar Side

8,4

9 reacties Hotel Sensimar Side

Januari

Mirjam, 23-10-2017
Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

sensimar side

monica, 6-4-2014
Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

beachvolley

C, 2-12-2013
wordt er beachvolley gespeeld?

We hebben een aantal aanbieders voor Sensimar Side voor je op een rij gezet:

wifi

pascale, 2-9-2013

Hallo,

Kan er me iemand zeggen of er wifi is in gans het resort?

Welk kamertype raden jullie me aan om zo rustig mogelijk te slapen?

Bedankt alvast.

???

Monika, 25-3-2013
ik ben 27 jaar. zit nu te kijken voor een mooi hotel in turkije maar denk dat Sensimar alleen voor oudere mensen is? groetjes

vliegtuigmaatschappij

Marijke, 5-2-2013
Ik wil graag naar Sensimar, maar moet dan vliegen met Pagasus, nog nooit van gehoord is deze betrouwbaar?
2 reacties

strand rustig?

sylvia, 12-10-2012
Neem altijd mijn parasol mee zodat we alleen kunnen liggen (rust)lukt dat met al die hotels in de buurt?En als je op het terras zit van het buffet restaurant heb je dan uitzicht op zee?

ligging

boutje, 24-2-2011
Weet iemand aan welke kant van Side Sensimar Side ligt? Ligt het aan de kant van Sorgun of aan de andere kant : Colackli/ Kumkoy ? Ligt er al een boulevard aan de strandkant en kun je 's avonds al wandelen op een goed verlicht trottoir of op de boulevard (strandkant) naar Side?
1 reactie

reisorganisatie

Lammie becker, 21-7-2010
Zou mij ook iemand kunnen vertellen bij welke reisorganisatie je hotel Sensimar kunt boeken?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Sensimar Side voor je op een rij gezet: