Hotel Semoris ***

Hotel Semoris
6,4

5 tips over Hotel Semoris

Tanya vd Bosch, 27-6-2013

Op de weg naar het centrum van side kom je langs een restaurantje/bar genaamt "Safran". Het eten is hier erg lekker en het personeel is heel aardig. Gegarandeerd een leuke avond.

In side zelf als je wil uitgaan of gezellig live muziek op een terras raad ik "the zone" in Side aan.

Margriet Melissant, 10-6-2012
Als je naar het strand wilt kun je gratis gebruik maken van het busje.Die haalt je op bepaalde tijden op en brengt je naar het strand.Tip,als je naar de Full Moon beach kost de ligbedden niets.Wel vragen ze of je bij hun iets eet of drinkt.Is trouwens niet verplicht.Ook hier was het personeel erg vriendelijk.Al met al een hele leuke vakantie gehad voor deze prijs klasse.En....je moet er zelf iets leuks van maken.
martha geertjes, 10-5-2012
Naar het centrum lopen is te doen maar is wel een eindje lopen (ongeveer 20 minuten). Tip: Ga met de gratis dolmus bus naar het strand en loop langs de zee naar het oude centrum van Side. Dat is korter lopen en ook lekker verkoelend door de wind.

Angelique Ligthart, 6-3-2012
Naar Side lopen langs de ruines, erg mooi.
koren, 21-11-2011
Het oude Side is heel mooi om te zien, gezellig om te winkelen en je kunt er heerlijk eten

Onze bezoekers bekeken ook: