Hotel Semoris

6.9Voldoende

71 reviews over Hotel Semoris

• 2Anna02-12-2016

Nooit.meer.dit.

meteen slechte service. Erna segways gehuurd en vervolgens gaat een of andere medewerker. ermee vandoor en wheelies maken. Kamers stoffig en vies. Eigenaar + barman = depressieve sfeer. Eten was vies, eindelijk zagen we goed vlees op de BBQ liggen,voor het eerst in 5 dagen, en bleek het voor hun personeel te zijn. Receptioniste lacht gasten gewoon uit. Niemand spreekt Engels. Niemand in omgeving kent het hotel. Ondanks alles, hebben wij, het desalniettemin heel leuk gemaakt door zelf gemaakte/geregelde excursies: aanrader!

Gereisd met partner in januari 2015

• 5Kesley20-09-2015

Absolute No-Go!

Wij gaan hier nooit meer naar toe en zou het ook aan niemand aanraden. We zijn bijna iedere avond uit eten gegaan omdat het eten niet goed was, nu ben ik sowieso een vrij moeilijke eter maar kon hier vrijwel alleen brood eten. Vriendlief heeft zelfs voedselvergiftiging gehad van het hotel eten. Personeel spreekt erg slecht Engels. Barman heb ik alleen de laatste dag zien lachen, de rest van de week is hij chagrijnig geweest. Zwembad is simpel maar prima, helaas mag de glijbaan maar 2x per dag 1 uurtje aan staan. Kamer was oké, helaas geen kluis op de kamer. De schoonmakers hebben 2x de airco uitgezet omdat ze het zonde vinden die de hele dag te laten koelen. Één avond regen gehad en wij hadden fikse lekkage op onze kamer. Receptie heeft geprobeerd het netjes op te lossen maar had geen andere kamers vrij. Ook is bij ons de douchekop in 2 delen gebroken. Gelukkig hadden wij een goedkope last-minute en ons al voorbereid op niet te veel luxe maar al met al viel het toch tegen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 1Percy assen08-08-2015

NOOIT MEER !

Hotel eigenaar is chagerijnig net zoals ze personeel het eten tijdens je verblijf is koud of lau sla dat gewoon warm is wat totaal niet kan ! T zwembad stikt van t chloor iedereen klaagt over buldjes elke avond wordt er een emmer chloor ingegooit Kortom dit is niet aan te raden zo een vakantie gun ik niemand
    hotel eigenaar kijkt niet naar ze gasten om , ziet alleen maar geld ligging is ook slecht , 5km lopen naar strand en t stadje side zelf

Gereisd met partner in juli 2015

• 4bruinsma2222-05-2014

Nooit meer

Is totaal geen all inclusive. Voor veel dingen moet je nog gewoon betalen zoals je airco, handdoeken, bedjes en parasols bij het strand (per dag) drankjes bij het strand. Na 22 uur al betaal je ook al voor al je consumpties. Dus uiteindelijk ben je nog duur uit. Je kunt beter iets meer geld uitgeven aan een goed hotel dat wel echt all inclusive heeft, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit en krijg je meer waar voor je geld. De duur betaalde airco werkt meer niet dan wel. Receptie zeer onvriendelijk en niet behulpzaam. Tja eten geen variatie en vies. Het plaatsje Side is wel leuk maar+ nooit meer dit hotel. En pas goed op je waardevolle spullen in het hotel!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 5Dana12-10-2013

Tja wat moet ik zeggen

Door de receptie geef ik een slechte beoordeling want er word veel gejat ja ook uit je koffer met code en de receptie lacht je uit dus nee nooit meer nog nooit zo,n slechte service gehad bij zoiets belangrijk de rest is best gezellig maar die receptie dus totaal niet die lachen je alleen maar uit ik hoop dat touroperator hier iets aan kan/gaat doen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7Roel17-09-2013

Simpel maar leuk kleinschalig hotel.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed voor een 3 sterren hotel. Verwacht geen luxe want dit is niet aanwezig. All inclusive concept is prima, Eten is geen hoogstandje, weinig afwisseling, soms weinig keus en eten is altijd lauw. Er is geen animatie aanwezig, maar in de buurt (ook in de avond) is voldoende te beleven. Service is goed, vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden iedere dag schone handdoeken. Leuk complex met een goede ligging voor weinig geld.

Gereisd met partner in september 2013

• 7Michael16-07-2013

Je moet er van houden

Leuke week gehad, maar langer hoefde zeker niet van ons. Half uur lopen van Side centrum en 10 minuten van het strand. Voor onze jonge benen goed te doen. Zit wel een supermarkt om de hoek. Over de kwaliteit van het eten hadden we niets te klagen, maar het meerendeel was niet onze smaak (terwijl wij toch veel lusten). Het personeel wat er rondloopt is heel aardig en doet hun best, maar de manager vond ik minder, die was heel vervelend aanwezig en richtte zich meer tot de Duitsers (dit is mijn persoonlijke mening erover). Over het algemeen is het allemaal wel Duits georienteerd daar. Al met al een leuke vakantie gehad samen met de andere Nederlanders, maar wij vinden onszelf nog te jong (26 en 23 jaar) om dit soort rustige vakanties te houden. Verwacht niks van dit hotel, je krijgt wat je betaalt, vrij weinig dus maar voldoende.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Tanya vd Bosch27-06-2013

Simpel maar gezellig!

Kamers: Redelijk klein hotel met schone simpele kamers. Personeel: Het personeel is zeer vriendelijk. Willen altijd helpen. Er komen vooral Duitse en Nederlandse mensen in het hotel. Eten: Het eten is simpel. Voor mij was het prima eten voor een week. Voor kieskeurigere mensen kan het wat minder zijn. Soms is er koude friet als ontbijt, het brood is niet super en als fruit is er altijd meloen, soms pruimen of appels. Ook zit er bijna overal paprika en fetta in verwerkt. Ligging: Ik vond de ligging super, vlakbij het hotel zitten een paar winkels en een supermarkt. Het strand is ongeveer 15min lopen, er gaat een gratis busje van het hotel heen maar lopen is prima te doen. De weg naar het centrum van side is ook best te lopen, 30min, en onderweg kom je nog leuke winkeltjes en restaurantjes tegen. Voor deze prijs is het hotel prima en ik heb een super tijd gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 5ben31-12-2012

het is er niet beter op geworden

In 2011 hier geweest (o.k.) Met hier gemaakte vrienden weer geboekt voor 2012 In een jaar tijd is het hard achteruit gegaan, wat betreft de all.inclusive formule. Geen lokale drankjes,tweede week ook geen wodka. Dus alleen bier en slechte wijn, ook vaak geen koffie. Het personeel was vervangen, en dat kon je goed merken. De crisis was ook hier goed waar te nemen. Het meeste personeel zet zich in voor de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 8Mandy19-09-2012

Absoluut goede hotel voor leuke prijs

Ik heb het prima naar mijn zin gehad samen met mijn vriend en vrienden. Leuke kamer, mis wel een ijskastje en soms wat koud water in de douche. Eten prima, service prima, strand prima, tja ik zou zo terug gaan

Gereisd met vrienden in september 2012

Hotel Semoris info