Hotel Selge Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel Selge Beach Resort

• 8Anna19-02-2011

leuke plek

ik vond het erg leuk... ik ben met mijn gezin gewwest en er waren allemaal activiteiten! het was ook kind vriendelijk ! wij kregen zelf ontbijt op bed.... alleen hadden wij een beetje last van al die russen.. het eiland bestond bijna 99% uit de russen :( verder is het een aanrader! maar die russen waren we kut :p

Anna, Ruud, Riane, Tom

• 0ollie31-10-2010

kindvriendelijk

Zeer kindvriendelijk. Genoeg animatie. Het eten was in overvloed aanwezig maar had geen smaak. Genoeg variatie. Het is voor mij voor het eerst dat ik niet ben aangevallen door een buikloop waardoor ik het gevoel heb dat er zeer hygienisch gewerkt werd. Het hotel is wat ouder wat te zien is in de kleine dingen van het onderhoud. Top hotel dat ikzeker zou aanraden (met name met kinderen)

• 7Eveline29-08-2010

goede vakantiebestemming niets mis mee

Wij zijn net terug van 15 dagen Selge Beach met onze 3 jonge kinderen. Ze hebben het heerlijk gehad. De kamer was goed het eten was, kan je zeggen, steeds hetzelfde, maargoed dan kon je iedere dag ook wel uit 50 salades kiezen. Wat we wel erg hebben gemist waren Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes. 99% was oostblok (absoluut geen vervelende mensen!)en de kinderen hadden daar echt geen aansluiting mee. Pluspunt was dat er altijd genoeg bedjes waren op het strand of bij het zwembad, hoe laat je ook kwam. Al met al een hotel waar je best naartoe kan met de kids (tenzij je echt op zoek bent naar NL speelkamaraadjes) TIP: geef de ober af en toe een paar euro en de hele vakantie zorgt hij goed voor je, echt waar.

• 8corien16-05-2010

komen zeker nog een keer terug

het hotel is super, mooie kamers en altijd goed schoongemaakt. het eten stelde niet zoveel voor elke dag was hetzelfde. personeel was erg aardig en rene voor je als je ze een fooitje gaf. het nadeel van het hotel is wel dat het voor denk ik uit 90% uit russen bestond en het is geen aardig volk. denken dat het hotel van hun is en ze dringen altijd voor, scheppen borden vol met eten en gooien dat 3kwart weg. toen we eenmaal andere nederlanders hadden ontmoet daar en ook met kinderen was het leuk en toen was de rest van de vakantie ook super.

• 8Caroline29-12-2009

SuperSuperSuper!!

Toen we in het hotel aankwamen, waren er een aantal probleempjes maar die werden vanwege de goede service in NoTime opgelost. De kamers zijn schoon, alles zat er netjes in. Er zjn heel veel Russen ,ooh wat erger ik me aan ze!! Ze scheppen hun boord helemaal vol terwijl ze er uiteindelijk maar een hapje van eten, ordinair!! Terwijl de eten nog eens overheerlijk is. Je kunt kiezen uit ALLES, er staat en hele buffet voor je!!! Heerlijk een jetskitje rijden. Er liggen voldoende zwembaden, veel zelfs. De kinderen kun je, als je even rust wilt, gewoon achter laten bij de creche. De mensen moeten niet gaan zeuren dat ze het saai vinden, want je moet maar zelf eens op ontdekkingstocht gaan, lekker de auto pakken en rijden door Side. Ik ben zeer zeer tevreden en echt een aanrader!!!!!

• 8fam. otter25-08-2009

leuk maar te veel russen

een heel mooi en schoon hotel, mooie kamers. Alleen te veel russen, deze zijn heel erg aanwezig. We hebben ons erg vermaakt en het eten was goed, de obers heel erg lief en aardig, maar we gaan er niet weer naar toe. (dit alleen om de russen)de rest was perfect.

• 1suzan31-01-2009

nooit meer!!!

wij zijn hier vorig jaar augustus geweest. Het hotel bestond 99% uit russen. Ze kwamen minstens 2x per dag om sigaretten te vragen en veroorzaakten vaak vechtpartijen net voor hun vertrek. wij als enige nederlandse turken voelden ons in rusland. Geen aanrader!!!!

• 3gerard11-01-2009

fout pretpark

Hoewel het al een tijdje geleden is dat wij in Side waren, wilde ik toch kwijt dat het ons daar erg is tegengevallen. Bij aankomst om 03.00 een massale vechtpartij met schoppende, schreeuwende dronken Russen. En dat in gezelschap van mijn vrouw en dochter van 13. Natuurlijk was het eten goed, doet het personeel zijn best (wel op automatische piloot) de kamers netjes. Na een paar dagen gaat het pretpark tegen staan: inderdaad die onbeschofte Russen. Volgens personeel is het Hotel zelf in Russische handen. Het lijkt wel of Poetin zijn leger vrijaf heeft gegeven, zulke machomannetjes. In de omgeving valt niet te wandelen, op de stranden ook niet vanwege de groffe kiezel, erg jammer. We zijn al vaak in Turkije geweest, maar dit was wel het beroerdste adres dat we hebben meegemaakt. Maak niet de fout het zelf te ervaren.

3 tips over Hotel Selge Beach Resort

• Petra, 15-05-2014

Een dagje op pad met de Cabrio bus (€20 pp, klein kind gratis en kind tot ong. 11 jaar helft prijs). Op eind met catamaran op GreenLake: handdoek en zwempullen mee dat is zo leuk om die duik te nemen. Neem de plaatselijke bus want je kan de leukste versierde bus tegenkomen. Nadeel met 5 personen taxi zelfde kost . In Manavgat heb je een rivier en dat is de parel van de stad met allemaal speeltuinen, wandelparken en gewoon genieten.

• saar, 25-05-2013

Het dorpje Manavgat is hier vlakbij gelegen. het is echt een aanrader om de markt te bezoeken! Verder is de Hammam een must voor het ultieme vakantiegevoel!

• Fam Van Gils, 31-07-2012

Mavavgrat met taxi op en neer naar de grote markt 30€ is een aanrader, ben je een hele dag mee zoet. Side centrum met taxi op en neer 40€. ( van 18:00 t/m 23:00 lang zat ) Van de Taxi krijg je een kaartje en je betaald hem pas als je opgehaald word, het wijst zijn eigen uit. Kamers hebben goede airco, de Lobby en bij de eetgelegenheden krijgen ze de ruimte soms niet goed gekoeld dus je moet wel tegen de warmte kunnen

6 vragen over Hotel Selge Beach Resort

• Joyce, 08-09-2014

Handdoekservice

Hallo,

Ik lees dat dit hotel (bad)handdoekservice heeft. Betekend dit dat je geen eigen badhanddoeken voor bij het zwembad/strand mee hoeft te nemen. Kun je gewoon iedere dag een schone pakken?

• johan, 14-01-2014

glijbanen

Wie weet of de kinderen van alle glijbanen mogen. Ik bedoel met lengte en leeftijd

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

Doen ze niet moeilijk over zoals in Italie. Ze zijn erg gemakkelijk. Je kunt gewoon met je kindje van 3 of 4 van de glijbaan

• hugo en mauritz, 22-11-2012

discobar

zijn de drankjes in de disco ook gratis?

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

ja

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats