Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°19°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

kindvriendelijk

ollie
31-10-2010

Zeer kindvriendelijk. Genoeg animatie. Het eten was in overvloed aanwezig maar had geen smaak. Genoeg variatie. Het is voor mij voor het eerst dat ik niet ben aangevallen door een buikloop waardoor ik het gevoel heb dat er zeer hygienisch gewerkt werd. Het hotel is wat ouder wat te zien is in de kleine dingen van het onderhoud. Top hotel dat ikzeker zou aanraden (met name met kinderen)

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie

sharon
4-10-2010

dit hotel is echt een aanrader ... ben samen met een vriendin geweest en na de 2dag was onze tafel al gereserveerd en mooi versierd lagen onze handdoeken en stond onze coctail al klaar aan het strand .. eten was ook super redelijk wat variatie ... kamer was altijd tip top in orde .. echt niets op aan te merken ook het personeel was super vriendelijk had daar een cd achtergelaten met enkele liedjes van hier en krijg een cd met muziek van ginder terug .. heel gastvrij ... zal er zeker nog naartoe gaan

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

goede vakantiebestemming niets mis mee

Eveline
29-8-2010

Wij zijn net terug van 15 dagen Selge Beach met onze 3 jonge kinderen. Ze hebben het heerlijk gehad. De kamer was goed het eten was, kan je zeggen, steeds hetzelfde, maargoed dan kon je iedere dag ook wel uit 50 salades kiezen. Wat we wel erg hebben gemist waren Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes. 99% was oostblok (absoluut geen vervelende mensen!)en de kinderen hadden daar echt geen aansluiting mee. Pluspunt was dat er altijd genoeg bedjes waren op het strand of bij het zwembad, hoe laat je ook kwam. Al met al een hotel waar je best naartoe kan met de kids (tenzij je echt op zoek bent naar NL speelkamaraadjes) TIP: geef de ober af en toe een paar euro en de hele vakantie zorgt hij goed voor je, echt waar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Goed en aanbevelenswaardig resort

R. de Haan
17-8-2010

In mei 2010 bezocht met familie (7 pers.), we hebben een fabntastische vakantie gehad. Goede kamers en een uitstekende service. Restaurants en het eten zagen er goed verzorgd uit. Alle dagen smakelijk gegeten. Het park is mooi aangelegd en goed onderhouden. De nieuwe steiger in zee lost alle "problemen" van het kiezel/zand strand op. We gaan op herhaling.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Redelijk hotel

Corpoe
14-8-2010

Positieve punten: goeie douche genoeg ligzetels minibar is gratis en wordt regelmatig bijgevuld (met grote fles water) grote zwembaden (1 rustig, 1 ambiance) ruime kamer

Negatieve punten: te weinig afwisseling van het eten en weinig keuze qua warme gerechten alles is slecht aangegeven en er wordt weinig info gegeven bij het inchecken te luide muziek aan het grote zwembad maar 1 kans om je kamer te laten schoonmaken, ben je dan net aan het slapen/douchen, dan wordt je kamer niet schoongemaakt

Gereisd Met partner in augustus 2010

Prachtig park waar het je an niks ontbreekt

Veerman
11-8-2010

Als je gaat zoeken zal je zeker wat vinden om over te klagen; om te genieten ben je op de juiste plek! Alles wat je van een resort mag verwachten word je aangeboden; bijna de gehele dag door animatie; alles netjes en schoon; vriendelijk personeel en onbeperkt schranzen etc. Met of zonder kids; voor ieder wat wils. Van lastige Russen hebben we weinig gemerkt; zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper!

Wichard & Hilly
28-5-2010

Met familie 9 man, super gehad, goeie bediening, genoeg keuze in eten en het personeel is super en doen alles voor je wat je maar zegt.

Van de Russen klagen ze allemaal over maar geen last van! Alles is schoon en de kamers zijn ook perfect!

We zijn meerdere malen in Turkije geweest maar dit overtreft alles!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

komen zeker nog een keer terug

corien
16-5-2010

het hotel is super, mooie kamers en altijd goed schoongemaakt. het eten stelde niet zoveel voor elke dag was hetzelfde. personeel was erg aardig en rene voor je als je ze een fooitje gaf. het nadeel van het hotel is wel dat het voor denk ik uit 90% uit russen bestond en het is geen aardig volk. denken dat het hotel van hun is en ze dringen altijd voor, scheppen borden vol met eten en gooien dat 3kwart weg. toen we eenmaal andere nederlanders hadden ontmoet daar en ook met kinderen was het leuk en toen was de rest van de vakantie ook super.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

droomvakantie

Jan
8-5-2010

Een schitterend resort, hotel met ruim 500 kamers,eten en drinken was uitstekend, schoon en opgeruimd, je had je bord leeg en weg was het. Veel Russen en Russinnen (800),een apart volkje, wel luidruchtig aanwezig, maar geen overlast. zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel, minpuntje veel medewerkers spreken alleen Turks en Russisch. Samen vakantie gevierd met mijn Russische vriendin Masja, die ik 7 weken eerder had ontmoet op internet. Zij kwam rechtstreeks via Moscow naar Antalya.Een droomvakantie met veel Vodka en zon, zee en strand.

Gereisd Alleenreizend in april 2010

niet best

sus
25-3-2010

wat een chaos, alleeeen maar russen! eten niet bijzonder, wel een leuke beachbar

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.