Hotel Selge Beach Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

• 8R14-05-2011

veel russen maar het hotel was prima

Heerlijk een weekje uitrusten in de zon, wij zijn geweest van 21 tot en met 28 april. Ze waren nog veel aan het opbouwen en niet alles was nog klaar (terras bij het strand, de steiger bij het strand).. Het personeel was erg vriendelijk (behalve het personeel van de receptie), de manager vroeg of we volgend jaar weer kwamen, je merkt aan alles dat ze liever nederlanders hebben dan russen. We hebben geprobeerd om ons niet te storen aan de russen maar dat was moeilijk, ze pakken vreselijk veel eten en laten daarna net zo hard alles weer staan. Ook drinken ze heel veel. Het animatieteam deed erg hun best, ze probeerden je overal bij te betrekken. Personeel van de winkeltjes in het hotel waren niet opdringerig. Ik vind het zeker een aanrader!

7Eten

• 8regina10-05-2011

mooi hotel goede service goede kwaliteit

het hotel is super mooi en goed het jammere aan onze vakantie hier was dat er veeeel te veel russen zijn deze zijn irritant opdringerig brutaal alleen op de wereld hier erger je je aan omdat ze nergens rekening mee houden eten drinken strand kamers personeel etc super goed

8Eten

Met oudere kinderen

• 9Heidi04-05-2011

Beste hotel tot nu toe

Zeer kindvriendelijk hotel, hele fijne vakantie gehad. Glijbanen bij het kinderbadje heel leuk en uitdagend. Mijn kinderen hebben het er nog maanden over gehad! Voor herhaling vatbaar

8Eten
    10Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 8Richard03-05-2011

Helemaal niet gek

Lekker een weekje opwarmen aan de Turkse kust. Hoewel het hotel vooral wordt bevolkt door Russen, die niet altijd even sociaal zijn, doet het personeel er alles aan om het je naar je zin te maken. De kinderen worden regelmatig uitgedaagd of er wordt een geintje met ze gemaakt. Het eten is bij iedere gang vrijwel iedere dag hetzelfde, maar het aanbod zeer divers. Ook wordt alles aangevuld, indien nodig. Nooit langdurig lege schalen e.d. dus. Glijbanen zijn niet gedurende de hele dag open. 's Ochtends ruim een uur en 's middags ook. In deze tijd van het jaar merk je dat het toeristenseizoen nog niet volledig op gang is gekomen. In de winkels tegenover het hotel zijn de eigenaren op zoek naar klanten en dat kan verveld zijn, aan de andere kant biedt dat ook kansen (uitverkoop) en maakt maakt het afdingen ook voor je klant interessant (doen !!). Taxi naar Manavgat (bazaar) kan makkelijk voor 20 euro heen en weer (van te voren prijs afspreken en tijdstip voor ophalen).

7Kamers

• 8riet03-05-2011

fijn hotel

goede locatie voor met kinderen goede service weinig last van de vele rusen

10Eten
    10Service
    6Ligging

• 6Astrid01-05-2011

Veel russen.....

Groot hotel met ruime en mooie familiekamers. Leuk zwembad en glijbanen voor de kinderen. Helaas iedere dag voor dag en dauw moeten opstaan om een bedje te regelen (eind april!!!); ik wil toch wel zicht hebben op mijn kinderen. Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar pas als zij doorhebben dat je geen rus bent!!!!!Bij de receptie kunnen zij nog wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het eten is best te doen; er staan inderdaad veel salades, maar de rest is toch veel van hetzelfde en verveelt wel na een aantal dagen. De a la carte restaurants zijn niet a la carte; je kan daar gaan eten, maar je krijgt een vast menu geserveerd (na een aantal dagen het buffet, best wel ff lekker!!) Winkeltjes op hotel terrein zijn een stukje duurder dan de winkeltjes aan de overkant van de straat!! Animatie vooral toegespitst op de Russen.

6Eten
    6Service

• 8Anna19-02-2011

leuke plek

ik vond het erg leuk... ik ben met mijn gezin gewwest en er waren allemaal activiteiten! het was ook kind vriendelijk ! wij kregen zelf ontbijt op bed.... alleen hadden wij een beetje last van al die russen.. het eiland bestond bijna 99% uit de russen :( verder is het een aanrader! maar die russen waren we kut :p

Anna, Ruud, Riane, Tom

10Kindvriendelijk
    10Eten
    9Ligging

• 8Koen21-12-2010

Prima hotel

Dit hotel is een schitterend hotel om lekker je vakantie te vieren. De lobby is erg mooi met lekker banken om een drankje te nuttigen. Ook heeft het een mooi terras. Het hotel beschikt ook over een klein winkelcentrumpje (10 winkels). Er is een mooi zwembad met verschillende glijbanen. De kamers zijn prima en de meeste hebben een balkon met zicht over het resort. Het eten is er goed. Er is bijna op elke tijdstip van de dag wel een buffet met veel verschillende gerechten. Het personeel is erg aardig en levert goede service. Een prima hotel en zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan.

9Service

• 8Foute10-12-2010

fijne vakantie gehad

Hotel Selge Beach is ietwat gedateerd maar het vriendelijke personeel maakt dat helamaal goed. In de lobby is free wifi.`De lokale sterke drank is niet erg fijn van smaak. De rode wijn smaakt steeds verschillend, wel redelijk. De witte wijn is erg zuur. Het bier is prima. Eten: erg goed, veel keuze uit lokale producten. Ook rundvlees. Mooi zwembad en eigen strand.

7Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 5Kurt Staut31-10-2010

Nooit meer

Dit hotel is gewoonweg niet voor de belgen voorzien annimatie is enkel voor de russen.

2Eten
    2Prijs/kwaliteit
    2Service
    4Ligging

3 tips over Hotel Selge Beach Resort

• Petra, 15-05-2014

Een dagje op pad met de Cabrio bus (€20 pp, klein kind gratis en kind tot ong. 11 jaar helft prijs). Op eind met catamaran op GreenLake: handdoek en zwempullen mee dat is zo leuk om die duik te nemen. Neem de plaatselijke bus want je kan de leukste versierde bus tegenkomen. Nadeel met 5 personen taxi zelfde kost . In Manavgat heb je een rivier en dat is de parel van de stad met allemaal speeltuinen, wandelparken en gewoon genieten.

• saar, 25-05-2013

Het dorpje Manavgat is hier vlakbij gelegen. het is echt een aanrader om de markt te bezoeken! Verder is de Hammam een must voor het ultieme vakantiegevoel!

• Fam Van Gils, 31-07-2012

Mavavgrat met taxi op en neer naar de grote markt 30€ is een aanrader, ben je een hele dag mee zoet. Side centrum met taxi op en neer 40€. ( van 18:00 t/m 23:00 lang zat ) Van de Taxi krijg je een kaartje en je betaald hem pas als je opgehaald word, het wijst zijn eigen uit. Kamers hebben goede airco, de Lobby en bij de eetgelegenheden krijgen ze de ruimte soms niet goed gekoeld dus je moet wel tegen de warmte kunnen

6 vragen over Hotel Selge Beach Resort

• driessen , 20-01-2012

hoe lang is het met de bus van vliegveld naar hote

zijn de kamers goed schoon

Fam Van Gils, 31-07-2012

iets meer als 5 kwartier rijden maar het is te doen. Je heb een oudere gedeelte en een nieuwere gedeelte, het is zo groot dat ze het in gedeeltes gebouwd hebben, onze kamers waren schoon en fris, wel wat ouder maar niet kapot of beschimmeld

• johan, 14-01-2014

glijbanen

Wie weet of de kinderen van alle glijbanen mogen. Ik bedoel met lengte en leeftijd

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

Doen ze niet moeilijk over zoals in Italie. Ze zijn erg gemakkelijk. Je kunt gewoon met je kindje van 3 of 4 van de glijbaan

• Chantal, 04-08-2011

Wat is de afstand van Selge beach tot Kumkoy

Wie weet hoe ver het rijden is van Selge Beach tot Kumkoy?

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats