Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

Drama

Bianca
19-6-2012

Na heel veel zin te hebben in de vakantie van 8 dgn lekker vroeg aangekomen in het hotel. indruk erg mooi we hadden er zin in en op het eerste oog leek het perfect. naar 2 dgn kwamen we er achter dat we in rusland beland waren 98 procnet wel want wij waren de andere 2 procent. obers spraken turk en rusia op het moment dat ze merken dat je geen rus bent wordt je onbeschoft behandeld. je moest smorgens vroeg je bed uit voor je handdoek neer te leggen want ze lagen het en op het strand en bij het zwembad vol ermee, vechten om een eettafel, voordringen bij het buffet en zo kan ik wel doorgaan. tv was stuk dit tot 3x aangegeven bij receptie niets meegedaan. bij touroperator een klacht ingediend we konden een andere hotel krijgen maar wel met bij betaling van 150 euro niet dus we dachten in een 5 te komen maar leek wel een 3. ruzie gehad met de russen die je gewoon aan het uitlokken waren BAH. echt drama niet om het hotel maar de mensen die het verpesten. zo jammer

Gereisd Met partner in juni 2012

nooit of nooit meer

bossaerts
5-1-2012

last gehad van ongedierte kakkerlakken op 2 verschillende kamers wat men bij touroperator een normale zaak vond nog nooit meegemaakt in 35 jaar vakantie in het zuiden, eten ook in de a la carte restaurants alles smaakt hetzelfde , geen variatie , 99% oostblok vakantiegangers, onvriendelijk, volgens reisboek direkt aan het zandstrand gelegen,geen zand gezien levensgevaarlijk voor niet ervaren zwemmers en kinderen om in het water te gaan .

Gereisd Met partner in september 2011

nooit meer!!

Manuela
22-11-2011

quadkamer is een 2 persoonskamer. Kamer is erg oud. schimmel in badkamer, niet schoon. Ultra all in vind ik het niet. Bij ontbijt moet je betalen voor een glaasje jus d'orange. Ijs moet je ook betalen. Glijbanen niet de hele dag open. Zwembad is wel mooi! Strand een en al grint, moet echt schoenen aan. En heeeeel veeeeel russen op Selge Beach. Eten genoeg keus, maar iedere dag hetzelfde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

adotravel.nl

een keer maar nooit meer

Erwin Baar
11-11-2011

Was niet verteld dat het hotel helemaal leeg liep.. de laatste 3 dagen waren we met een handje vol mensen leek wel een spook hotel echt nooit meer

Gereisd Met partner in november 2011

heerlijke vakantie gehad

Dionne
3-11-2011

we hebben een heerlijke vakantie gehad in oktober. het hotel heeft genoeg faciliteiten. Vooral het eten was heerlijk tegenover andere hotels in oktober.

enig minpuntje, het kost je wat moeite om je kamer binnen te komen.. zo'n 40 keer je pasje doorhalen en dan mocht je binnen. Maar je kon dan naar de receptie voor een nieuw pasje.

Kortom een superleuke vakantie gehad

Gereisd Met partner in oktober 2011

Fijne vakantie

de jostes
15-9-2011

Het resort is niet nieuw meer, maar de verzorging is super goed. Het personeel van de eetzaal en de bars doen echt alles voor je. Geef ze af en toe wat fooi en ze blijven je kennen. De kamer is elke dag goed bij gehouden en de koelkast werd elke dag gevuld. Als je hier wat tekort komt dan weet ik het niet meer. Het receptiepersoneel kan nog veel leren van het ander personeel wat vriendelijkheid betreft. De meeste gasten kwamen van Rusland,Turkye, Duitsland en v/d oostblok landen, veel gezinnetjes. Er waren daar nog 6 pers.uit Nederland,wij waren met 4 pers. Maar als je zegt dat je van Nederland komt, doen ze echt alles voor je. Een minpunt was dat het er een rioollucht was, de eerste 2dagen erg nadien op het resort niets meer geroken wel op straat buiten het resort. Op straat is niet zoveel te beleven, alleen winkels waar je lekker kon schoppen. Alles bij elkaar leuke vakantie gehad maar we gaan er niet meer heen i.v.m. te ver van de luchthaven. Lara is dichterbij en ook leuk.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein rusland ( NOOIT MEER )

Fam. met 3 kinderen
8-8-2011

Wij zijn 15 dagen met 3 kinderen in selge beach geweest, nooit meer alleen maar russen wat een vies volk, denken alleen maar aan zich zelf geen respect voor andere, de obers werken zich kapot, wij waarderen dat heel erg, en zijn dan ook heel erg vriendelijk, maar de russen ( nog geen goedemorgen geen lach en geen danke laten de tafel achter met volle borden ) de obers moeten echt tot tien tellen. Dus als de obers er achter komen dat je van ned. bent wordt je goed verzorgt. Het resort is erg verouderd en mega GROOT. Het annimatie team kan maar een paar woorden engels, het is allemaal gebaseerd op de russen. Dit is geen aanrader als je hier op vakantie gaat heb je een tolk nodig wand het avond progamma is ook in het russisch. Wij hebben er natuurlijk toch een leuke vakntie van gemaakt. Als je de russen zou willen vermijden dan is het resort leeg zo erg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar wel onderhoud nodig

André
25-7-2011

Wij (2 volw. en 3 kinderen van 8 tot 12 jaar) zijn in juli naar Selge beach geweest. Bij aankomst kregen we 1 A4-tje met tijden voor het eten. Wat meer info was wel handig geweest (bv plattegrond van hotel en activiteiten). We moesten alles zelf uitzoeken. Zo kon je , zoals later bleek, tegen borg van 10 euro een pasje krijgen voor een handdoek bij het zwembad. Stond nergens vermeld. Wel een mooi en groot hotel met veel voorzieningen en verschillende lounchbanken. We hadden een familiekamer die wel aan renovatie toe was. Bedden waren goed. Eten is ook goed, veel keus. Er zijn inderdaad veel Russen (50%) maar veel families met kinderen. Hier heb je echt geen last van! Integendeel! Voor de rest Duitsers en Turken. Heel weinig Nederlanders (2 gezinnen gezien) Het strand bestaat uit zand (bij de ligbedden) en kiezels (bij het water).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein rusland

Ons
17-6-2011

Tijdens onze vakantie alleen maar Russen en een verdwaalde Duitser bij Selge Beach. Het hotel is echt Russisch georienteerd evenals het annimatieprogramma, alles in het Russisch. De disco en de Italiaan op het park zijn een aanfluiting. Het overige eten is erg goed en in overvloed.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wederom Geslaagd !!!!

RdH
15-6-2011

Ook dit jaar weer met de hele familie geweest. Goede service en vriendelijk personeel, doen alles om het je naar de zin te maken.
Verblijf goed verzorgd en reuze naar onze zin gehad. Het personeel heeft keurig ingespeeld en ons een fijn koninginnedagfeestje ("incl. muziek en oranjebitter") bezorgd. Wegens de mei vakantie waren er aanzienlijk meer Nederlanders aanwezig. De russen waren daardoor minder dominant aanwezig. Je hebt overigens weing last van ze.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.