Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

adotravel.nl
adotravel.nl

2 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

droomvakantie

Jan
8-5-2010

Een schitterend resort, hotel met ruim 500 kamers,eten en drinken was uitstekend, schoon en opgeruimd, je had je bord leeg en weg was het. Veel Russen en Russinnen (800),een apart volkje, wel luidruchtig aanwezig, maar geen overlast. zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel, minpuntje veel medewerkers spreken alleen Turks en Russisch. Samen vakantie gevierd met mijn Russische vriendin Masja, die ik 7 weken eerder had ontmoet op internet. Zij kwam rechtstreeks via Moscow naar Antalya.Een droomvakantie met veel Vodka en zon, zee en strand.

Gereisd Alleenreizend in april 2010
2008

Zeer hoog rusgehalte Russische mensen geen aangenaam volk

D Hoppenbrouwer
28-5-2008

Zeer hoog rusgehalte Russische mensen geen aangenaam volk zeer asociaal gedragend maakt het verblijf ineens erg massaal Grote arrogantie en nadrukkelijk aanwezigheid Geen prettige evaring jammer voor het hotel want dat was prima in orde

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.