Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

2007

Ben vandaag terug komen

judith
1-10-2007

Ben vandaag terug komen. Heb een hele fijne vakantie gehad. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Eten was koud, laatste 2 dagen maar 1 handdoek gekregen.Veel russen. Het strand was niet heel mooi.

Wel was er genoeg te doen het zwembad is groot en mooi. Heel de dag door animatie. En vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in Mon Oct 01 2007 10:44:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vind de prijs/kwaliteid niet met elkaar over komen! Ik 2 2

Gul
17-8-2007

Vind de prijs/kwaliteid niet met elkaar over komen! Ik betaalde 4000 euro voor 2 kinderen 2 volwassen personen! In mijn 15 jaar turkye vakantie s veel soorten hotels gezien en meegemaakt ! Het personeel was erg vriendelijk Een vakantie leuk maken moet je zelf doen En dat is ons gelukt ondanks de nadelen van het hotel Eten geen variatie van vlees salade s prima en in overmaat 1 Kamers ondaks tip centjes niet echt schoon De openbare wc riool lucht en slecht schoon gemaakt plus punten waren de show s elke avond een leuk bandje Zeer vriendelijk personeel Voor mensen die thuis niet veel gewend zijn van eten en slapen op schone lakens niet belangrijk vind zou ik zeggen gaan Anders zou ik zeggen zoek een ander hotel ( rond deze prijs klasse ) zeer veel andere hotels te vinden waar het beter is Groetjes Gulnaz

Gereisd Anders in augustus 2007

Ben net een weekje trg van Selge beach

SUMMY
9-8-2007

Ben net een weekje trg van Selge beach. Hotel zelf ziet er super uit, volop veel te doen, annimatie heeft elke dag wel wat nieuws, lekker eten kamers zijn schoon. Je kan zelf aangeven of je kamer extra schoongemaakt moet worden. Enige min punt is dat de Airconditioning niet echt te merken was.(wel in de kamers, maar niet in 't restautant). Voor de rest is het echt een top hotel. OWwwje nog iets naast selge beach heb je silence beach resort ben daar eerder geweest, k moet eerlijk zeggen dat silence beach resort toch leuker is. PERSONEEL VAN SELGE BEACH ZIJN ALLEMAAL VRIENDELIJK ECHT EEN PLUS PUNT.

Gereisd Anders in augustus 2007

wij zijn net terug van 12 dagen

monique
6-7-2007

wij zijn net terug van 12 dagen. we zij alleen eerder terug gekomen omdat ons zoontje een bacterie daar heeft opgelopen. schitterend hotel met alles erop en eraan het eten was zeer goed en de kamers ook zeer mooi en schoon. alleen de ligging zeer slecht niks om te doen. zeer weinig nederlanders veel russen en duitsers

Gereisd Anders in juli 2007

Erg leuk en mooi hotel

Linda Gouweleeuw
27-6-2007

Erg leuk en mooi hotel. Wij zijn er nu 2 maal geweest en waarschijnlijk gaan we in september weer heen. Zeer mooi zwembad en lekker het pad aflopen en je zit op het strand. Kamers vonden wij goed. Eten was ook erg goed. En het personeel was vriendelijk en het animatie team erg leuk en gezellig. Zeker de moeite waard ook zeer geschikt voor kinderen.

Gereisd Anders in Wed Jun 27 2007 14:38:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hoi, we zijn net terug van een supervakantie

masja
29-5-2007

hoi, we zijn net terug van een supervakantie. Dit is echt een goed hotel. Er is volop eten en genoeg variatie, mensen die hierover nog te klagen hebben moeten eens kijken wat ze thuis eten! Echt geen 3 keer per dag warm en savonds echt niet zo uitgebreid als hier. Personeel aardig en netjes. Zwembaden super en schoon. Strand ook netjes. Kamer prima en zeer schoon. Enig minpuntje; muziek bij zwembad was erg hard en savonds dus ook. voor de rest een verblijf waard.

Gereisd Anders in Tue May 29 2007 13:32:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ben er vorige zomer geweest, das gewoon een bangelijk ni 2

ILoveSelgeBeach
24-5-2007

ben er vorige zomer geweest, das gewoon een bangelijk hotel, ni luistere naar al die zever van das daar slegt, das daar vuil,, nee ni dus, kheb me er eel goed geamuseerd, geen minpunten, eten was goed, animators waren goed, heel netjes en verzorgd, mooie zwembaden, 2 buiten+ 1 binnen, sauna, fitnes, whatever, in 1 woord 'BANGELIJK' Xx groetjess

Gereisd Anders in mei 2007

leuke vakantie gehad met ooronsteking maar veel russe soms

Robijn
13-5-2007

leuke vakantie gehad met ooronsteking maar veel russe soms last van visse in het zwembad en pannekoeken ,kranten pizzas het zwembad was een prullebak maar al met al was het een leuke vakantie tog dennis

Gereisd Anders in mei 2007

Eind april, begin mei 2007 in Selge Beach

B. Franke
10-5-2007

Eind april, begin mei 2007 in Selge Beach. Hotel, kamers en verdere accomodatie is schoon en netjes. Personeel zeer vriendelijk, wellicht met uitzondering van de receptie. Lobby bar 24 uur open. Bar is niet gezellig. Aanbod alcoholische dranken beperkt. Spa/Health is erg duur. Tijdens ons verblijf was ruim 60% van de gasten russisch. Het aanbod van eten zeer ruim. Uitgebreide bufetten. Aanbod van vlees wat eenzijdig. Hotel ligt afgelegen. Voor de poort winkels. Weinig mogelijkheden tot vermaak buiten. Aantal aangeboden voorzieningen niet aanwezig. Animatie van een pover niveau. Prettige vakantie gehad. Gaan niet opnieuw naar dit hotel. Voor deze prijs zijn betere mogelijkheden te verkrijgen.

Gereisd Anders in Thu May 10 2007 22:31:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben net 2 wekenen naar Selge Beach resort&spa de ik het

Selge Beach resort & spa fan !!
18-4-2007

Ik ben net 2 wekenen naar Selge Beach resort&spa geweest(in de paasvakantie 2007)en ik vond het echt super!Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen hier zo'n negatieve kritiek schrijven!Het eten was goed en veel Het hotel is ook zéér proper!Het personeel was ook zéér vriendelijk!De glijbanen waren top en het binnnen en buiten zwembaden waren heel groot(zefs 2 buiten zwembaden).Er is ook een grote fitness De ligging was vlak aan het strand en ongeveer 15 kilometers van manavgat DE animators waren goed en ze konden bijna allemaal Engels ook de shoows 's aonds en overdag was de animatie goed En wij hebben bijna geen Russen of Turken gehad In het algemeen dus een zéééér goed hotel en zeker een aanrader(de 5 sterren zeker waard)!!Ik hoop dat we er volgend jaar terug naar toe gaan!!!Dus voor de twijfelaars STOP MET TWIJFELEN WANT DIT IS EEN ECHTE AANRADER!!!Van een SElge Beach resort&spa fan

Gereisd Anders in april 2007

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.