Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°19°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

saar
25-5-2013

De eerste indruk van de accomodatie was dat het hotel niet dezelfde kleur had als op de foto's. We hadden een hotelkamer met uitzicht op de zee. Wel jammer was dat en een kiezelstrand was. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en het eten was er erg lekker. Wel is het hotel russen geörienteerd. De kamers waren erg ruim en netjes en werden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Wel word er harde muziek gedraait bij het zwembad waardoor het minder geschikt is voor ouderen.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Fijne vakantie

de jostes
15-9-2011

Het resort is niet nieuw meer, maar de verzorging is super goed. Het personeel van de eetzaal en de bars doen echt alles voor je. Geef ze af en toe wat fooi en ze blijven je kennen. De kamer is elke dag goed bij gehouden en de koelkast werd elke dag gevuld. Als je hier wat tekort komt dan weet ik het niet meer. Het receptiepersoneel kan nog veel leren van het ander personeel wat vriendelijkheid betreft. De meeste gasten kwamen van Rusland,Turkye, Duitsland en v/d oostblok landen, veel gezinnetjes. Er waren daar nog 6 pers.uit Nederland,wij waren met 4 pers. Maar als je zegt dat je van Nederland komt, doen ze echt alles voor je. Een minpunt was dat het er een rioollucht was, de eerste 2dagen erg nadien op het resort niets meer geroken wel op straat buiten het resort. Op straat is niet zoveel te beleven, alleen winkels waar je lekker kon schoppen. Alles bij elkaar leuke vakantie gehad maar we gaan er niet meer heen i.v.m. te ver van de luchthaven. Lara is dichterbij en ook leuk.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein rusland

Ons
17-6-2011

Tijdens onze vakantie alleen maar Russen en een verdwaalde Duitser bij Selge Beach. Het hotel is echt Russisch georienteerd evenals het annimatieprogramma, alles in het Russisch. De disco en de Italiaan op het park zijn een aanfluiting. Het overige eten is erg goed en in overvloed.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie

sharon
4-10-2010

dit hotel is echt een aanrader ... ben samen met een vriendin geweest en na de 2dag was onze tafel al gereserveerd en mooi versierd lagen onze handdoeken en stond onze coctail al klaar aan het strand .. eten was ook super redelijk wat variatie ... kamer was altijd tip top in orde .. echt niets op aan te merken ook het personeel was super vriendelijk had daar een cd achtergelaten met enkele liedjes van hier en krijg een cd met muziek van ginder terug .. heel gastvrij ... zal er zeker nog naartoe gaan

Gereisd Met vrienden in oktober 2009
2008

Ik ben van 8/09/2007 tot 15/09/2007 geweest

Caroline
6-7-2008

Ik ben van 8/09/2007 tot 15/09/2007 geweest. We hebben ons zeer goed geamuseerd. De animatie was echt top. Knappe dansshows, er werd een avond naar een discotheek met een busje van het hotel georganiseerd, etc. De anmatoren doen echt hun best (overdag). We zijn ook naar Side gegaan (zeer mooie stad), want buiten het hotel heb je enkel een paar winkeltjes op een binnenplein en voor de rest enkele lege barretjes en dat was het. Wat wel enorm tegensloeg waren de ongelooflijk talrijke russen. Vaak werd de animatie s'avonds in het russisch gegeven. Niet zo leuk als 90% van het publiek met mopjes van de animatoren aan het is en je snapt er niets van. Het zwembad was echt gigantisch. Het buffet was ook heel lekker. Veel keuze. Ik weet niert of het eigen aan de turkse riviera is maar dit jaar ga ik toch naar Bodrum want weer zo'n vakantieoord vol russen, daar heb ik echt geen zin meer in.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

We zijn er in het voorjaar geweest en hebben een prima er

Annet
25-5-2008

We zijn er in het voorjaar geweest en hebben een prima weekje doorgebracht. Ongelooflijk hoeveel personeel er op de been was om het ons naar de zin te maken. Het eten was goed: veel variatie, verse vis, mooie salades, van alles altijd meer dan genoeg. Het zwembad was schoon, meer dan genoeg ligstoelen met matrassen. Alleen de kwaliteit van de wijn liet te wensen over en soms waren enkele oost- europeanen wel erg luidruchtig, maar hier trad de hotelleiding adekwaat tegen op. Het animatieprogramma vond ik een beetje plat, maar affijn onze kids konden het erg waarderen. Kortom een prima vakantie voor die prijs.

Gereisd Met vrienden in Sun May 25 2008 17:32:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

De post hier onder mij kan ik zeer goed begrijpen

Maarten
7-8-2007

De post hier onder mij kan ik zeer goed begrijpen. Wat mij wel ergerde: er waren heel veel russen ... Eten zat niet veel variatie in, vanachter het hotel was het altijd hetzelfde in de eetruimte viel het goed mee. Zwembaden waren heel proper en was heel mooi, ook de animatie was schitterend. Ligging hebben ze dan weer niet mee, je moet al tamelijk ver gaan om toch iets te kunnen bezichtigen en dan in een busje zonder airco... Touroperator zelf raad het niet aan dusja. Vies was onze kamer niet maar ze ververste nooit de lakens alleen als je vertrekt, dat is misschien wel een minpunt. De kleine koelkast was niet echt fris maar het ging nog.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 07 2007 15:23:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In onze kamer werkte het toilet niet altijd en we moesten

Geoffrey
4-8-2007

In onze kamer werkte het toilet niet altijd en we moesten zeker 10 keer ons kaartje door die gleuf steken voor de deur open was. In het hotel zitten enkel Russen die mensen steken voordurend voor en lopen tegen u zonder sorry te zeggen. De blok waar wij sliepen was echt vies, er was iemand in de gang binnengekomen die aan het bloeden was en 24h later lag dat bloed er nog steeds. Buiten het hotel was er niks te beleven. Het buffet was zeer ruim maar elke dag het zelfde. U kon à la carte eten in 3 restaurants maar je mocht wel niet kiezen wat je at. Zo kreeg je bij de chinees biefstuk met een soort frieten. De shows en de muziek in de disco waren enkel ik het russies of Turks. Bovendien waren de laatste 2 dagen 2 van de 6 medereizigers ziek in bed met een maag- en darmontsteking. Periode van 22-30 juli € 1000 voor een week is veel te veel voor dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 04 2007 16:43:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.