Hotel Selge Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel Selge Beach Resort

• 1Hajnalka Kis28-10-2014

dit nooit meer

Oud hotel, vis, elke dag hetzelefde eten....

• 8Marjolein Hemelaar-bodenstaff12-05-2014

Genoten

Super hotel, leuke animatie en vrijwel iedere avond een show. Onze kids hebben het heerlijk gehad. Veel russen, maar die hangen over het algemeen in de bar..............heb je dus eigenlijk geen last van. Alles wordt goed schoon gehouden, het eten is heerlijk en de salades worden met fleswater gewassen. Top!

• 5Lbeernink26-08-2012

Nooit meer !!!!

Het hotel is volledig gericht op de vele Russen .het eten is echt elke dag het zelfde .het restaurant is verschrikkelijk ..de muziek bij het grote zwembad staat echt veel te hard ik lag 300 meter verderop met mijn oordoppen in naar mijn iPod te luisteren maar de muziek van het zwembad hoorde ik daar keihard door heen .ook savonds staat de muziek heel hard en gaat tot 2 uur snachts door wij zaten aan de andere kant van het hotel maar werd toch wakker van de muziek .bij receptie niemand die Engels spreekt alleenTurks en Russisch .het ala carte is wel lekker maar geen keuze je krijg gewoon wat maar het was wel een verademing vergeleken bij de vreetschuur .in de omgeving is niks.prijzen in de winkeltjes echt belachelijk hoog een pak appelsap 3,50 euro Maar de kamers zijn wel schoon en netjes.

• 5Manuela22-11-2011

nooit meer!!

quadkamer is een 2 persoonskamer. Kamer is erg oud. schimmel in badkamer, niet schoon. Ultra all in vind ik het niet. Bij ontbijt moet je betalen voor een glaasje jus d'orange. Ijs moet je ook betalen. Glijbanen niet de hele dag open. Zwembad is wel mooi! Strand een en al grint, moet echt schoenen aan. En heeeeel veeeeel russen op Selge Beach. Eten genoeg keus, maar iedere dag hetzelfde.

• 6Fam. met 3 kinderen08-08-2011

klein rusland ( NOOIT MEER )

Wij zijn 15 dagen met 3 kinderen in selge beach geweest, nooit meer alleen maar russen wat een vies volk, denken alleen maar aan zich zelf geen respect voor andere, de obers werken zich kapot, wij waarderen dat heel erg, en zijn dan ook heel erg vriendelijk, maar de russen ( nog geen goedemorgen geen lach en geen danke laten de tafel achter met volle borden ) de obers moeten echt tot tien tellen. Dus als de obers er achter komen dat je van ned. bent wordt je goed verzorgt. Het resort is erg verouderd en mega GROOT. Het annimatie team kan maar een paar woorden engels, het is allemaal gebaseerd op de russen. Dit is geen aanrader als je hier op vakantie gaat heb je een tolk nodig wand het avond progamma is ook in het russisch. Wij hebben er natuurlijk toch een leuke vakntie van gemaakt. Als je de russen zou willen vermijden dan is het resort leeg zo erg.

• 7André25-07-2011

Goed maar wel onderhoud nodig

Wij (2 volw. en 3 kinderen van 8 tot 12 jaar) zijn in juli naar Selge beach geweest. Bij aankomst kregen we 1 A4-tje met tijden voor het eten. Wat meer info was wel handig geweest (bv plattegrond van hotel en activiteiten). We moesten alles zelf uitzoeken. Zo kon je , zoals later bleek, tegen borg van 10 euro een pasje krijgen voor een handdoek bij het zwembad. Stond nergens vermeld. Wel een mooi en groot hotel met veel voorzieningen en verschillende lounchbanken. We hadden een familiekamer die wel aan renovatie toe was. Bedden waren goed. Eten is ook goed, veel keus. Er zijn inderdaad veel Russen (50%) maar veel families met kinderen. Hier heb je echt geen last van! Integendeel! Voor de rest Duitsers en Turken. Heel weinig Nederlanders (2 gezinnen gezien) Het strand bestaat uit zand (bij de ligbedden) en kiezels (bij het water).

• 9Heidi04-05-2011

Beste hotel tot nu toe

Zeer kindvriendelijk hotel, hele fijne vakantie gehad. Glijbanen bij het kinderbadje heel leuk en uitdagend. Mijn kinderen hebben het er nog maanden over gehad! Voor herhaling vatbaar

• 8Richard03-05-2011

Helemaal niet gek

Lekker een weekje opwarmen aan de Turkse kust. Hoewel het hotel vooral wordt bevolkt door Russen, die niet altijd even sociaal zijn, doet het personeel er alles aan om het je naar je zin te maken. De kinderen worden regelmatig uitgedaagd of er wordt een geintje met ze gemaakt. Het eten is bij iedere gang vrijwel iedere dag hetzelfde, maar het aanbod zeer divers. Ook wordt alles aangevuld, indien nodig. Nooit langdurig lege schalen e.d. dus. Glijbanen zijn niet gedurende de hele dag open. 's Ochtends ruim een uur en 's middags ook. In deze tijd van het jaar merk je dat het toeristenseizoen nog niet volledig op gang is gekomen. In de winkels tegenover het hotel zijn de eigenaren op zoek naar klanten en dat kan verveld zijn, aan de andere kant biedt dat ook kansen (uitverkoop) en maakt maakt het afdingen ook voor je klant interessant (doen !!). Taxi naar Manavgat (bazaar) kan makkelijk voor 20 euro heen en weer (van te voren prijs afspreken en tijdstip voor ophalen).

• 8riet03-05-2011

fijn hotel

goede locatie voor met kinderen goede service weinig last van de vele rusen

• 6Astrid01-05-2011

Veel russen.....

Groot hotel met ruime en mooie familiekamers. Leuk zwembad en glijbanen voor de kinderen. Helaas iedere dag voor dag en dauw moeten opstaan om een bedje te regelen (eind april!!!); ik wil toch wel zicht hebben op mijn kinderen. Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar pas als zij doorhebben dat je geen rus bent!!!!!Bij de receptie kunnen zij nog wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Het eten is best te doen; er staan inderdaad veel salades, maar de rest is toch veel van hetzelfde en verveelt wel na een aantal dagen. De a la carte restaurants zijn niet a la carte; je kan daar gaan eten, maar je krijgt een vast menu geserveerd (na een aantal dagen het buffet, best wel ff lekker!!) Winkeltjes op hotel terrein zijn een stukje duurder dan de winkeltjes aan de overkant van de straat!! Animatie vooral toegespitst op de Russen.

3 tips over Hotel Selge Beach Resort

• Petra, 15-05-2014

Een dagje op pad met de Cabrio bus (€20 pp, klein kind gratis en kind tot ong. 11 jaar helft prijs). Op eind met catamaran op GreenLake: handdoek en zwempullen mee dat is zo leuk om die duik te nemen. Neem de plaatselijke bus want je kan de leukste versierde bus tegenkomen. Nadeel met 5 personen taxi zelfde kost . In Manavgat heb je een rivier en dat is de parel van de stad met allemaal speeltuinen, wandelparken en gewoon genieten.

• saar, 25-05-2013

Het dorpje Manavgat is hier vlakbij gelegen. het is echt een aanrader om de markt te bezoeken! Verder is de Hammam een must voor het ultieme vakantiegevoel!

• Fam Van Gils, 31-07-2012

Mavavgrat met taxi op en neer naar de grote markt 30€ is een aanrader, ben je een hele dag mee zoet. Side centrum met taxi op en neer 40€. ( van 18:00 t/m 23:00 lang zat ) Van de Taxi krijg je een kaartje en je betaald hem pas als je opgehaald word, het wijst zijn eigen uit. Kamers hebben goede airco, de Lobby en bij de eetgelegenheden krijgen ze de ruimte soms niet goed gekoeld dus je moet wel tegen de warmte kunnen

6 vragen over Hotel Selge Beach Resort

• Joyce, 08-09-2014

Handdoekservice

Hallo,

Ik lees dat dit hotel (bad)handdoekservice heeft. Betekend dit dat je geen eigen badhanddoeken voor bij het zwembad/strand mee hoeft te nemen. Kun je gewoon iedere dag een schone pakken?

• johan, 14-01-2014

glijbanen

Wie weet of de kinderen van alle glijbanen mogen. Ik bedoel met lengte en leeftijd

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

Doen ze niet moeilijk over zoals in Italie. Ze zijn erg gemakkelijk. Je kunt gewoon met je kindje van 3 of 4 van de glijbaan

• hugo en mauritz, 22-11-2012

discobar

zijn de drankjes in de disco ook gratis?

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

ja

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats