Hotel Selge Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel Selge Beach Resort

• 8kimmy25-07-2019

erg leuk hotel de moeite waard met een gezin!

wij vonden het een erg leuk hotel! we kwamen om ongeveer 01:00 in de nacht aan en we konden gelijk onze kamer in. we hadden een oude kamer dat wisten we natuurlijk maar we waren niet gelijk heel tevreden. we zaten beneden in een soort van kelder en ons balkon/tuintje wat bij de airco dus een heel irritant geluid de hele nacht. we mochten uiteindelijk naar een andere kamer die wel gewoon prima was. het eten was in iedergeval wel echt ge-wel-dig!! zo veel verschillende toetjes en elkedag weer andere dingetejes om te eten. echt complimenten

• 1Hajnalka Kis28-10-2014

dit nooit meer

Oud hotel, vis, elke dag hetzelefde eten....

• 7Petra15-05-2014

Precies wat we hadden verwacht

We zijn 1x eerder naar een all-inclusive hotel in Turkije geweest, dat hotel zou voor ons 5'en erg duur worden en dat zag je terug in variatie eten en het resort op zich. Er waren geen verrassingen in negatieve of positieve zin. Animatie wel gericht op de Russen (ong. 90% kwam uit Rusland). We hadden totaal geen last van de Russen hoor: ze zeggen geen boe of bah tegen je. Bazaar vlakbij hotel is leuk om even naar toe te gaan, echter kledingwinkel op resort heeft zeer goede prijzen en er is goed mee te onderhandelen. Jammer vonden we wel dat de zee erg ruig was, eerste dagen mochten we er niet in zwemmen en ik had gehoopt te kunnen snorkelen: maar tevergeefs. Watersporten waren alleen bij de aangrenzende hotels. Geef de ober bij zwembad een fooi en hij zal met heerlijke cocktails (normaal krijg je die niet op strand) aankomen. Zorg ervoor dat je een paar woordjes Turks kent en de mensen daar zijn blij. De Russen doen echt geen moeite om uberhaupt gedag te zeggen.

• 8Marjolein Hemelaar-bodenstaff12-05-2014

Genoten

Super hotel, leuke animatie en vrijwel iedere avond een show. Onze kids hebben het heerlijk gehad. Veel russen, maar die hangen over het algemeen in de bar..............heb je dus eigenlijk geen last van. Alles wordt goed schoon gehouden, het eten is heerlijk en de salades worden met fleswater gewassen. Top!

• 5Lbeernink26-08-2012

Nooit meer !!!!

Het hotel is volledig gericht op de vele Russen .het eten is echt elke dag het zelfde .het restaurant is verschrikkelijk ..de muziek bij het grote zwembad staat echt veel te hard ik lag 300 meter verderop met mijn oordoppen in naar mijn iPod te luisteren maar de muziek van het zwembad hoorde ik daar keihard door heen .ook savonds staat de muziek heel hard en gaat tot 2 uur snachts door wij zaten aan de andere kant van het hotel maar werd toch wakker van de muziek .bij receptie niemand die Engels spreekt alleenTurks en Russisch .het ala carte is wel lekker maar geen keuze je krijg gewoon wat maar het was wel een verademing vergeleken bij de vreetschuur .in de omgeving is niks.prijzen in de winkeltjes echt belachelijk hoog een pak appelsap 3,50 euro Maar de kamers zijn wel schoon en netjes.

• 8Fam Van Gils31-07-2012

Viel ons 100% mee

Na het forum te lezen dachten we ojee wat hebben we nu weer geboekt. Ontvangst was goed , vriendelijk en behulpzaam was niks op aan te merken. Eten en drinken was goed en keuze genoeg, obers waren ook vriendelijk op een paar na dan maar dat heb je altijd. Alles werd goed bij gehouden en schoongemaakt Kamers zijn wel wat ouder maar het is er schoon en fris. Iedereen klaagt over de Russen maar daar hebben we geen last van gehad, ze gooien wel veel eten weg en daar balen de obers wel van en dat merk je ook aan hun.Ben je nederlander dan zijn ze gelijk vriendelijker en behulpzamer. Ze schrijven dat er weinig nederlanders zijn maar heb er genoeg gezien en gesproken. Buiten het park heb je een winkelstraat daar kan je ook lekker winkelen en rondneuzen. Strand zijn we niet geweest omdat we daar niet van houden, is wel kiezelstrand. Al bij al een goede vakantie gehad ondanks dat het forum ons afschrok , maar er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Ook de NLers kunnen vervelend zijn

• 5Manuela22-11-2011

nooit meer!!

quadkamer is een 2 persoonskamer. Kamer is erg oud. schimmel in badkamer, niet schoon. Ultra all in vind ik het niet. Bij ontbijt moet je betalen voor een glaasje jus d'orange. Ijs moet je ook betalen. Glijbanen niet de hele dag open. Zwembad is wel mooi! Strand een en al grint, moet echt schoenen aan. En heeeeel veeeeel russen op Selge Beach. Eten genoeg keus, maar iedere dag hetzelfde.

• 6Fam. met 3 kinderen08-08-2011

klein rusland ( NOOIT MEER )

Wij zijn 15 dagen met 3 kinderen in selge beach geweest, nooit meer alleen maar russen wat een vies volk, denken alleen maar aan zich zelf geen respect voor andere, de obers werken zich kapot, wij waarderen dat heel erg, en zijn dan ook heel erg vriendelijk, maar de russen ( nog geen goedemorgen geen lach en geen danke laten de tafel achter met volle borden ) de obers moeten echt tot tien tellen. Dus als de obers er achter komen dat je van ned. bent wordt je goed verzorgt. Het resort is erg verouderd en mega GROOT. Het annimatie team kan maar een paar woorden engels, het is allemaal gebaseerd op de russen. Dit is geen aanrader als je hier op vakantie gaat heb je een tolk nodig wand het avond progamma is ook in het russisch. Wij hebben er natuurlijk toch een leuke vakntie van gemaakt. Als je de russen zou willen vermijden dan is het resort leeg zo erg.

• 7André25-07-2011

Goed maar wel onderhoud nodig

Wij (2 volw. en 3 kinderen van 8 tot 12 jaar) zijn in juli naar Selge beach geweest. Bij aankomst kregen we 1 A4-tje met tijden voor het eten. Wat meer info was wel handig geweest (bv plattegrond van hotel en activiteiten). We moesten alles zelf uitzoeken. Zo kon je , zoals later bleek, tegen borg van 10 euro een pasje krijgen voor een handdoek bij het zwembad. Stond nergens vermeld. Wel een mooi en groot hotel met veel voorzieningen en verschillende lounchbanken. We hadden een familiekamer die wel aan renovatie toe was. Bedden waren goed. Eten is ook goed, veel keus. Er zijn inderdaad veel Russen (50%) maar veel families met kinderen. Hier heb je echt geen last van! Integendeel! Voor de rest Duitsers en Turken. Heel weinig Nederlanders (2 gezinnen gezien) Het strand bestaat uit zand (bij de ligbedden) en kiezels (bij het water).

• 9RdH15-06-2011

Wederom Geslaagd !!!!

Ook dit jaar weer met de hele familie geweest. Goede service en vriendelijk personeel, doen alles om het je naar de zin te maken.
    Verblijf goed verzorgd en reuze naar onze zin gehad. Het personeel heeft keurig ingespeeld en ons een fijn koninginnedagfeestje ("incl. muziek en oranjebitter") bezorgd. Wegens de mei vakantie waren er aanzienlijk meer Nederlanders aanwezig. De russen waren daardoor minder dominant aanwezig. Je hebt overigens weing last van ze.

3 tips over Hotel Selge Beach Resort

• Petra, 15-05-2014

Een dagje op pad met de Cabrio bus (€20 pp, klein kind gratis en kind tot ong. 11 jaar helft prijs). Op eind met catamaran op GreenLake: handdoek en zwempullen mee dat is zo leuk om die duik te nemen. Neem de plaatselijke bus want je kan de leukste versierde bus tegenkomen. Nadeel met 5 personen taxi zelfde kost . In Manavgat heb je een rivier en dat is de parel van de stad met allemaal speeltuinen, wandelparken en gewoon genieten.

• saar, 25-05-2013

Het dorpje Manavgat is hier vlakbij gelegen. het is echt een aanrader om de markt te bezoeken! Verder is de Hammam een must voor het ultieme vakantiegevoel!

• Fam Van Gils, 31-07-2012

Mavavgrat met taxi op en neer naar de grote markt 30€ is een aanrader, ben je een hele dag mee zoet. Side centrum met taxi op en neer 40€. ( van 18:00 t/m 23:00 lang zat ) Van de Taxi krijg je een kaartje en je betaald hem pas als je opgehaald word, het wijst zijn eigen uit. Kamers hebben goede airco, de Lobby en bij de eetgelegenheden krijgen ze de ruimte soms niet goed gekoeld dus je moet wel tegen de warmte kunnen

6 vragen over Hotel Selge Beach Resort

• Joyce, 08-09-2014

Handdoekservice

Hallo,

Ik lees dat dit hotel (bad)handdoekservice heeft. Betekend dit dat je geen eigen badhanddoeken voor bij het zwembad/strand mee hoeft te nemen. Kun je gewoon iedere dag een schone pakken?

• johan, 14-01-2014

glijbanen

Wie weet of de kinderen van alle glijbanen mogen. Ik bedoel met lengte en leeftijd

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

Doen ze niet moeilijk over zoals in Italie. Ze zijn erg gemakkelijk. Je kunt gewoon met je kindje van 3 of 4 van de glijbaan

• hugo en mauritz, 22-11-2012

discobar

zijn de drankjes in de disco ook gratis?

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

ja

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats