Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

erg leuk hotel de moeite waard met een gezin!

kimmy
25-7-2019

wij vonden het een erg leuk hotel! we kwamen om ongeveer 01:00 in de nacht aan en we konden gelijk onze kamer in. we hadden een oude kamer dat wisten we natuurlijk maar we waren niet gelijk heel tevreden. we zaten beneden in een soort van kelder en ons balkon/tuintje wat bij de airco dus een heel irritant geluid de hele nacht. we mochten uiteindelijk naar een andere kamer die wel gewoon prima was. het eten was in iedergeval wel echt ge-wel-dig!! zo veel verschillende toetjes en elkedag weer andere dingetejes om te eten. echt complimenten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Precies wat we hadden verwacht

Petra
15-5-2014

We zijn 1x eerder naar een all-inclusive hotel in Turkije geweest, dat hotel zou voor ons 5'en erg duur worden en dat zag je terug in variatie eten en het resort op zich. Er waren geen verrassingen in negatieve of positieve zin. Animatie wel gericht op de Russen (ong. 90% kwam uit Rusland). We hadden totaal geen last van de Russen hoor: ze zeggen geen boe of bah tegen je. Bazaar vlakbij hotel is leuk om even naar toe te gaan, echter kledingwinkel op resort heeft zeer goede prijzen en er is goed mee te onderhandelen. Jammer vonden we wel dat de zee erg ruig was, eerste dagen mochten we er niet in zwemmen en ik had gehoopt te kunnen snorkelen: maar tevergeefs. Watersporten waren alleen bij de aangrenzende hotels. Geef de ober bij zwembad een fooi en hij zal met heerlijke cocktails (normaal krijg je die niet op strand) aankomen. Zorg ervoor dat je een paar woordjes Turks kent en de mensen daar zijn blij. De Russen doen echt geen moeite om uberhaupt gedag te zeggen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Viel ons 100% mee

Fam Van Gils
31-7-2012

Na het forum te lezen dachten we ojee wat hebben we nu weer geboekt. Ontvangst was goed , vriendelijk en behulpzaam was niks op aan te merken. Eten en drinken was goed en keuze genoeg, obers waren ook vriendelijk op een paar na dan maar dat heb je altijd. Alles werd goed bij gehouden en schoongemaakt Kamers zijn wel wat ouder maar het is er schoon en fris. Iedereen klaagt over de Russen maar daar hebben we geen last van gehad, ze gooien wel veel eten weg en daar balen de obers wel van en dat merk je ook aan hun.Ben je nederlander dan zijn ze gelijk vriendelijker en behulpzamer. Ze schrijven dat er weinig nederlanders zijn maar heb er genoeg gezien en gesproken. Buiten het park heb je een winkelstraat daar kan je ook lekker winkelen en rondneuzen. Strand zijn we niet geweest omdat we daar niet van houden, is wel kiezelstrand. Al bij al een goede vakantie gehad ondanks dat het forum ons afschrok , maar er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Ook de NLers kunnen vervelend zijn

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Wederom Geslaagd !!!!

RdH
15-6-2011

Ook dit jaar weer met de hele familie geweest. Goede service en vriendelijk personeel, doen alles om het je naar de zin te maken.
Verblijf goed verzorgd en reuze naar onze zin gehad. Het personeel heeft keurig ingespeeld en ons een fijn koninginnedagfeestje ("incl. muziek en oranjebitter") bezorgd. Wegens de mei vakantie waren er aanzienlijk meer Nederlanders aanwezig. De russen waren daardoor minder dominant aanwezig. Je hebt overigens weing last van ze.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

mooi hotel goede service goede kwaliteit

regina
10-5-2011

het hotel is super mooi en goed het jammere aan onze vakantie hier was dat er veeeel te veel russen zijn deze zijn irritant opdringerig brutaal alleen op de wereld hier erger je je aan omdat ze nergens rekening mee houden eten drinken strand kamers personeel etc super goed

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Goed en aanbevelenswaardig resort

R. de Haan
17-8-2010

In mei 2010 bezocht met familie (7 pers.), we hebben een fabntastische vakantie gehad. Goede kamers en een uitstekende service. Restaurants en het eten zagen er goed verzorgd uit. Alle dagen smakelijk gegeten. Het park is mooi aangelegd en goed onderhouden. De nieuwe steiger in zee lost alle "problemen" van het kiezel/zand strand op. We gaan op herhaling.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Wat een topper!

Wichard & Hilly
28-5-2010

Met familie 9 man, super gehad, goeie bediening, genoeg keuze in eten en het personeel is super en doen alles voor je wat je maar zegt.

Van de Russen klagen ze allemaal over maar geen last van! Alles is schoon en de kamers zijn ook perfect!

We zijn meerdere malen in Turkije geweest maar dit overtreft alles!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

niet best

sus
25-3-2010

wat een chaos, alleeeen maar russen! eten niet bijzonder, wel een leuke beachbar

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

Goed gevoel

R. de Haan
7-1-2009

Selge Beach reeds een zevental keren alleen of met familie bezocht. Prachtig park en goede service. Eten en drinken zijn goed verzorgd. Wel Russen, maar daar leer je wel mee omgaan. Ze zijn echt niet allemaal bruut of onbeschoft. Reeds weer geboekt voor mei en juli 2009.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.