Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

2008

Alles prima geregeld!.

niet belangrijk
25-10-2008

Tijdens herfstvakantie geweest. Niks mis mee. Eten weinig variatie, maar ruim voldoende. Kamers dagelijks goed schoon, vriendelijk personeel, zwembad en ligbedjes top. Misschien niet in het hoogseizoen, dan lijkt het me behoorlijk massaal, maar voor een weekje een prima hotel!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Goed Maar Simpel

Laurenzz
11-9-2008

Ook Naar Selge Beach Resort & span geweest . Kamers niet goed schoongemaakt, douche echt vuil en deurslot gaat niet gemakkelijk meer open .( kaartensysteem) eten ok maar niet gevarieerd alle dagen hetzelfde hygiene niet goed 2x oorontsteking opgelopen . glijbanen lopen ze alsmaar te drummen russen hebben gevochten en gooiden glazzen naar elkaar ook op de gang stonden gewoon borden met eten gegooid . 2 sterren en geen 1 meer

Gereisd Familie in september 2008

Goed maar kan beter

Bart
4-9-2008

Goed hotel,lekker eten,mooi zwembad. Badkamer aan renovatie toe en kamerpersoneel ondermaats,slaapkledij werd dagelijks gewoon op een hoopje op een stoel gegooid,bedden slecht opgemaakt.Sliepen met 3 op een kamer doch kregen maar 2 handdoeken. Nergens wachtrijen en voldoende ligstoelen.Hebben vechtpartijen tussen Russen meegemaakt Al probeert men er zich niet aan te storen,toch lukt dit niet omdat ze te talrijk zijn. Animatie is gemiddeld . Hygiene kan beter zelf hebben we met twee een ooronsteking opgelopen. 25-08-2008

Gereisd Familie in september 2008

TOPVAKANTIE

Hanna Louise V.
31-8-2008

Ik kom net terug van vakantie, ben van 19 t/m 31 aug geweest. Is mij zeer goed bevallen! Veel leuke mensen, vooral het entertainmentteam is uitstekend, gezellige mensen, die ervoor zorgen dat je, je thuis voelt. Paar keer uitgeweest naar club truva, dit organiseerde entertainmentteam, 1x in Side, beviel wat minder, maar ook leuk. De kamer waren oké, niet geweldig. Aan het het begin deed airco het slecht, maar als je er wat van zegt bij receptie, wordt er gelijk wat aangedaan, deed daarna prima. Veel russen, dat wel, ik heb mijn mening over hen moeten bijstellen, want ze blijken juist heel gezellig te zijn als je wat met ze praat. Dit hotel heeft voor iedereen, ongeachte leeftijd, wat te bieden! Juist ook leuk voor tieners en mid-volwassenen. Echt een aanrader dit hotel, wil nu alweer terug. Heb hier echt een top tijd achter de rug!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

geweldig groot en rustig hotel

suus
14-8-2008

wij komen net terug van 11 dagen vakantie in selge beach,we waren daar van 3 aug.tot 13 aug.2008 het is een geweldig groot en luxe hotel met ontzettend veel en lekker eten,teveel om te kiezen!! het is echt een kinderhotel,savonds is het er lekker rustig,en variatie en entertainment genoeg!! de zwembaden zijn geweldig en de glijbanen ook,onze kinderen lagen de hele dag in het water,of op de glijbaan! alleen veel te veel russen,je hebt er geen last van,maar het is ijskoud volk,het zegt geen goeiedag,ze kruipen voor en zijn arrogant,wij hebben er op zich geen last van gehad,maar het is maar een raar volkje,dat zeggen de turkse mensen zelf ook!!er ligt voor 90% russen op het resort,en dat is jammer!! kortom het is een echte aanrader,vooral met kinderen!! alleen jammer van de vele russen!! wij hebben een topvakantie gehad!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

topper vooral het eten en zwembad

jp. koopman
6-8-2008

eten is afwisselend en goed het gaat de hele dag door zwembad is groot en voldoende ligbedden .

alleen teveel russen.

Gereisd Familie in juli 2007

alles was erg schoon, lekker eten

joshua
13-7-2008

alles was erg schoon, lekker eten. iedere dag wat anders. en dan had ook nog eens 5 andere restaurants. dicht bij het strand veel te doen. ligt wel redelijk afgelegen maar met een dommusbusje kom je overal waar je wil. echt een aanrader zij wel veel russen maar veel last had je er niet , wij hadden meer last van de turken zelf.

Gereisd Familie in juli 2008

wij zijn vorig jaar in de oktober vakantie heen gegaan

Gerda
10-7-2008

wij zijn vorig jaar in de oktober vakantie heen gegaan. het was erg relaxt vond ik. Je leeft echt in luxe, prachtig zwembad, een kieselstrandje met uiteraad een barretje, ze hadden heerlijk ijs in de middag. Heerlijke hamburgers etc. Verder is er in de avond niet heel veel te doen af en toe wat leuke optredens verkiezingen(miss/mister) wat echt grappig was. De discotheek ziet er ook erg luxe uit vanbinnen het was wel erg rustig. Buiten het hotel was er weinig te doen. Je hebt op loopafstand wel wat winkeltjes. buiten het hotel leven ze armoedig. dit is erg onprettig wij zijn namelijk lastig gevallen. Het beste is een huurauto nemen en niet uit het hotel gaan alleen met bus/auto. Maar als je dus van luxe houd in een hotel is dit hotel zeker een kans waard ps: russen valt mee, waren er wel (erg irritant)

Gereisd Familie in juli 2008

Wij waren hier in de meivakantie en er waren zoveel russen

gerard
7-7-2008

Wij waren hier in de meivakantie en er waren zoveel russen en oost-europeanen!helemaal niet leuk,want toen we aankwamen waren er een paar bezopen russen die aan het vechten waren:nou niet bepaald leuk.Het eten was wel goed:er werd moeite gedaan voor het eten!We hadden snachts wel veel last van russen die(weer)bezopen waren en&die keihard zaten te praten&te schreeuwen in de hotelgangen,toen zijn we naar een andere kamer verhuist&daar hadden we ook last van lawaai.Het personeel was wel vriendelijk!alleen de vele russen:die verpestten de sfeer.ze drongen voor&haalden dan heel veel eten op &lieten 9/10 staan,wat een last hadden we van die mensen:zo egoistisch en arrogant,meer als de helft in het hotel was rus.Het hotel zag er echtgoed uit:mooie,leuke zwembaden&een leuk strand,niets op aan te merken,maar er waren gwoon te veel lawaaischopperige russen en het personeel kon het idd niet aan.

Gereisd Familie in juli 2008

hotel was goed schoon goed eten alleen veel last van de ze

jeannette van mierlo
19-5-2008

hotel was goed schoon goed eten alleen veel last van de russen want ze over heersen een beetje

Gereisd Familie in mei 2006

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.