Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!

nadine
27-10-2014

Hotel Selge Beach resort & Spa is : Wat het uitzicht van het complex betreft knap, een fantastisch goed onderhouden zwembad, 1 redelijk tennisveld vd 3 en een leuke wandeling naar het strand tot aan de steiger. Daarmee is dan ook alles gezegd. Het is jammer genoeg enkel en Alleen een hotel voor de Russen die er alles mogen, kunnen en bekomen. Zijn zij weg dan moet het personeel precies eerst bekomen en dan komen de andere toeristen aan bod. Een handvol personeel was heel vriendelijk. De kamers hebben dringend een update nodig. Weinig variatie van het eten, ook al weet je dat het grootkeuken is, wil je toch wel eens iets anders op je bord hebben. Een keer eten in het vis of Italiaans restaurant was niet meer mogelijk, reeds gesloten. Het animatieteam liep er rond maar veel moeite deden ze niet, zeker niet bij het slechte weer. Wat wij hebben meegemaakt nog nooit gezien en geweten ook al was het het einde van het seizoen! Elke dag werd er wel iets afgebroken of afgesloten. Triestig!

Gereisd Met partner in oktober 2014

Groot en groots

B de Vries
2-5-2013

Wij zijn diverse malen in Turkije geweest o.a. in Miracle, Titanic, Kiris Alinda, Green Palace,e.a. maar wat ons hier vooral opviel was de ruimte en het gemak waarmee er geschakeld werd naar nog meer ruimte. Bij ons waren er tussen de 1000 en 1500 gasten, meestal Russen. Onze ervaring met de Russen was dat ze zich steeds beter gedragen. Veel meer opscheppen dan je eet gebeurt bijna niet meer maar wel hebben ze de irritante gewoonte van de andere Europeanen overgenomen en bezetten ze de ligstoelen bij het zwembad ook bij langdurige afwezigheid.Ik vraag me wel eens af wie daar ooit mee is begonnen en waarom er nergens een verbod is om bij afwezigheid van b.v. een half uur de stoel nog bezet te houden. Het eten is van een prima kwaliteit en gevarieerd. De animatie is even slecht als bij de Titanic maar de prijs kwaliteit verhouding was super. 14dg voor iets meer dan € 1.000.

Gereisd Met partner in april 2013

dit nooit meer

purmerend
25-8-2012

we zijn in juni in dit hotel geweest voor 8 dagen en er zaten alleen maar russen,wij waren met zijn 2e de enige nederlanders. er werd alleen russisch gesproken en animatie was ook alleen in het russisch. voor ons nooit meer dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2012

Drama

Bianca
19-6-2012

Na heel veel zin te hebben in de vakantie van 8 dgn lekker vroeg aangekomen in het hotel. indruk erg mooi we hadden er zin in en op het eerste oog leek het perfect. naar 2 dgn kwamen we er achter dat we in rusland beland waren 98 procnet wel want wij waren de andere 2 procent. obers spraken turk en rusia op het moment dat ze merken dat je geen rus bent wordt je onbeschoft behandeld. je moest smorgens vroeg je bed uit voor je handdoek neer te leggen want ze lagen het en op het strand en bij het zwembad vol ermee, vechten om een eettafel, voordringen bij het buffet en zo kan ik wel doorgaan. tv was stuk dit tot 3x aangegeven bij receptie niets meegedaan. bij touroperator een klacht ingediend we konden een andere hotel krijgen maar wel met bij betaling van 150 euro niet dus we dachten in een 5 te komen maar leek wel een 3. ruzie gehad met de russen die je gewoon aan het uitlokken waren BAH. echt drama niet om het hotel maar de mensen die het verpesten. zo jammer

Gereisd Met partner in juni 2012

nooit of nooit meer

bossaerts
5-1-2012

last gehad van ongedierte kakkerlakken op 2 verschillende kamers wat men bij touroperator een normale zaak vond nog nooit meegemaakt in 35 jaar vakantie in het zuiden, eten ook in de a la carte restaurants alles smaakt hetzelfde , geen variatie , 99% oostblok vakantiegangers, onvriendelijk, volgens reisboek direkt aan het zandstrand gelegen,geen zand gezien levensgevaarlijk voor niet ervaren zwemmers en kinderen om in het water te gaan .

Gereisd Met partner in september 2011

een keer maar nooit meer

Erwin Baar
11-11-2011

Was niet verteld dat het hotel helemaal leeg liep.. de laatste 3 dagen waren we met een handje vol mensen leek wel een spook hotel echt nooit meer

Gereisd Met partner in november 2011

heerlijke vakantie gehad

Dionne
3-11-2011

we hebben een heerlijke vakantie gehad in oktober. het hotel heeft genoeg faciliteiten. Vooral het eten was heerlijk tegenover andere hotels in oktober.

enig minpuntje, het kost je wat moeite om je kamer binnen te komen.. zo'n 40 keer je pasje doorhalen en dan mocht je binnen. Maar je kon dan naar de receptie voor een nieuw pasje.

Kortom een superleuke vakantie gehad

Gereisd Met partner in oktober 2011

veel russen maar het hotel was prima

R
14-5-2011

Heerlijk een weekje uitrusten in de zon, wij zijn geweest van 21 tot en met 28 april. Ze waren nog veel aan het opbouwen en niet alles was nog klaar (terras bij het strand, de steiger bij het strand).. Het personeel was erg vriendelijk (behalve het personeel van de receptie), de manager vroeg of we volgend jaar weer kwamen, je merkt aan alles dat ze liever nederlanders hebben dan russen. We hebben geprobeerd om ons niet te storen aan de russen maar dat was moeilijk, ze pakken vreselijk veel eten en laten daarna net zo hard alles weer staan. Ook drinken ze heel veel. Het animatieteam deed erg hun best, ze probeerden je overal bij te betrekken. Personeel van de winkeltjes in het hotel waren niet opdringerig. Ik vind het zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2011

Prima hotel

Koen
21-12-2010

Dit hotel is een schitterend hotel om lekker je vakantie te vieren. De lobby is erg mooi met lekker banken om een drankje te nuttigen. Ook heeft het een mooi terras. Het hotel beschikt ook over een klein winkelcentrumpje (10 winkels). Er is een mooi zwembad met verschillende glijbanen. De kamers zijn prima en de meeste hebben een balkon met zicht over het resort. Het eten is er goed. Er is bijna op elke tijdstip van de dag wel een buffet met veel verschillende gerechten. Het personeel is erg aardig en levert goede service. Een prima hotel en zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijne vakantie gehad

Foute
10-12-2010

Hotel Selge Beach is ietwat gedateerd maar het vriendelijke personeel maakt dat helamaal goed. In de lobby is free wifi.`De lokale sterke drank is niet erg fijn van smaak. De rode wijn smaakt steeds verschillend, wel redelijk. De witte wijn is erg zuur. Het bier is prima. Eten: erg goed, veel keuze uit lokale producten. Ook rundvlees. Mooi zwembad en eigen strand.

Gereisd Met partner in Sun Oct 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.