3 tips over Hotel Selge Beach Resort

• Petra, 15-05-2014

Een dagje op pad met de Cabrio bus (€20 pp, klein kind gratis en kind tot ong. 11 jaar helft prijs). Op eind met catamaran op GreenLake: handdoek en zwempullen mee dat is zo leuk om die duik te nemen. Neem de plaatselijke bus want je kan de leukste versierde bus tegenkomen. Nadeel met 5 personen taxi zelfde kost . In Manavgat heb je een rivier en dat is de parel van de stad met allemaal speeltuinen, wandelparken en gewoon genieten.

• saar, 25-05-2013

Het dorpje Manavgat is hier vlakbij gelegen. het is echt een aanrader om de markt te bezoeken! Verder is de Hammam een must voor het ultieme vakantiegevoel!

• Fam Van Gils, 31-07-2012

Mavavgrat met taxi op en neer naar de grote markt 30€ is een aanrader, ben je een hele dag mee zoet. Side centrum met taxi op en neer 40€. ( van 18:00 t/m 23:00 lang zat ) Van de Taxi krijg je een kaartje en je betaald hem pas als je opgehaald word, het wijst zijn eigen uit. Kamers hebben goede airco, de Lobby en bij de eetgelegenheden krijgen ze de ruimte soms niet goed gekoeld dus je moet wel tegen de warmte kunnen

Onze bezoekers bekeken ook