6 vragen over Hotel Selge Beach Resort

• Joyce, 08-09-2014

Handdoekservice

Hallo,

Ik lees dat dit hotel (bad)handdoekservice heeft. Betekend dit dat je geen eigen badhanddoeken voor bij het zwembad/strand mee hoeft te nemen. Kun je gewoon iedere dag een schone pakken?

• johan, 14-01-2014

glijbanen

Wie weet of de kinderen van alle glijbanen mogen. Ik bedoel met lengte en leeftijd

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

Doen ze niet moeilijk over zoals in Italie. Ze zijn erg gemakkelijk. Je kunt gewoon met je kindje van 3 of 4 van de glijbaan

• hugo en mauritz, 22-11-2012

discobar

zijn de drankjes in de disco ook gratis?

Marjolein Hemelaar-bodenstaff, 12-05-2014

ja

• driessen , 20-01-2012

hoe lang is het met de bus van vliegveld naar hote

zijn de kamers goed schoon

Fam Van Gils, 31-07-2012

iets meer als 5 kwartier rijden maar het is te doen. Je heb een oudere gedeelte en een nieuwere gedeelte, het is zo groot dat ze het in gedeeltes gebouwd hebben, onze kamers waren schoon en fris, wel wat ouder maar niet kapot of beschimmeld

• Chantal, 04-08-2011

Wat is de afstand van Selge beach tot Kumkoy

Wie weet hoe ver het rijden is van Selge Beach tot Kumkoy?

• henny, 08-06-2011

Wifi ?

Wie kan mij vertellen of deze accomodatie over een wifi netwerk beschikt ?

Dionne , 03-11-2011

ja in de lobby, bij het zwembad en bij je deur van de kamer is internet. Veel gasten hebben een ipad of laptop bij zich.

Erg handig

Onze bezoekers bekeken ook