Hotel Selge Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°25°
Hotel Selge Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Selge Beach Resort voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Selge Beach Resort in het Nederlands

erg leuk hotel de moeite waard met een gezin!

kimmy
25-7-2019

wij vonden het een erg leuk hotel! we kwamen om ongeveer 01:00 in de nacht aan en we konden gelijk onze kamer in. we hadden een oude kamer dat wisten we natuurlijk maar we waren niet gelijk heel tevreden. we zaten beneden in een soort van kelder en ons balkon/tuintje wat bij de airco dus een heel irritant geluid de hele nacht. we mochten uiteindelijk naar een andere kamer die wel gewoon prima was. het eten was in iedergeval wel echt ge-wel-dig!! zo veel verschillende toetjes en elkedag weer andere dingetejes om te eten. echt complimenten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

dit nooit meer

Hajnalka Kis
28-10-2014

Oud hotel, vis, elke dag hetzelefde eten....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar!

nadine
27-10-2014

Hotel Selge Beach resort & Spa is : Wat het uitzicht van het complex betreft knap, een fantastisch goed onderhouden zwembad, 1 redelijk tennisveld vd 3 en een leuke wandeling naar het strand tot aan de steiger. Daarmee is dan ook alles gezegd. Het is jammer genoeg enkel en Alleen een hotel voor de Russen die er alles mogen, kunnen en bekomen. Zijn zij weg dan moet het personeel precies eerst bekomen en dan komen de andere toeristen aan bod. Een handvol personeel was heel vriendelijk. De kamers hebben dringend een update nodig. Weinig variatie van het eten, ook al weet je dat het grootkeuken is, wil je toch wel eens iets anders op je bord hebben. Een keer eten in het vis of Italiaans restaurant was niet meer mogelijk, reeds gesloten. Het animatieteam liep er rond maar veel moeite deden ze niet, zeker niet bij het slechte weer. Wat wij hebben meegemaakt nog nooit gezien en geweten ook al was het het einde van het seizoen! Elke dag werd er wel iets afgebroken of afgesloten. Triestig!

Gereisd Met partner in oktober 2014

adotravel.nl

Precies wat we hadden verwacht

Petra
15-5-2014

We zijn 1x eerder naar een all-inclusive hotel in Turkije geweest, dat hotel zou voor ons 5'en erg duur worden en dat zag je terug in variatie eten en het resort op zich. Er waren geen verrassingen in negatieve of positieve zin. Animatie wel gericht op de Russen (ong. 90% kwam uit Rusland). We hadden totaal geen last van de Russen hoor: ze zeggen geen boe of bah tegen je. Bazaar vlakbij hotel is leuk om even naar toe te gaan, echter kledingwinkel op resort heeft zeer goede prijzen en er is goed mee te onderhandelen. Jammer vonden we wel dat de zee erg ruig was, eerste dagen mochten we er niet in zwemmen en ik had gehoopt te kunnen snorkelen: maar tevergeefs. Watersporten waren alleen bij de aangrenzende hotels. Geef de ober bij zwembad een fooi en hij zal met heerlijke cocktails (normaal krijg je die niet op strand) aankomen. Zorg ervoor dat je een paar woordjes Turks kent en de mensen daar zijn blij. De Russen doen echt geen moeite om uberhaupt gedag te zeggen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Genoten

Marjolein Hemelaar-bodenstaff
12-5-2014

Super hotel, leuke animatie en vrijwel iedere avond een show. Onze kids hebben het heerlijk gehad. Veel russen, maar die hangen over het algemeen in de bar..............heb je dus eigenlijk geen last van. Alles wordt goed schoon gehouden, het eten is heerlijk en de salades worden met fleswater gewassen. Top!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Geweldige vakantie gehad!

saar
25-5-2013

De eerste indruk van de accomodatie was dat het hotel niet dezelfde kleur had als op de foto's. We hadden een hotelkamer met uitzicht op de zee. Wel jammer was dat en een kiezelstrand was. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en het eten was er erg lekker. Wel is het hotel russen geörienteerd. De kamers waren erg ruim en netjes en werden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Wel word er harde muziek gedraait bij het zwembad waardoor het minder geschikt is voor ouderen.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Groot en groots

B de Vries
2-5-2013

Wij zijn diverse malen in Turkije geweest o.a. in Miracle, Titanic, Kiris Alinda, Green Palace,e.a. maar wat ons hier vooral opviel was de ruimte en het gemak waarmee er geschakeld werd naar nog meer ruimte. Bij ons waren er tussen de 1000 en 1500 gasten, meestal Russen. Onze ervaring met de Russen was dat ze zich steeds beter gedragen. Veel meer opscheppen dan je eet gebeurt bijna niet meer maar wel hebben ze de irritante gewoonte van de andere Europeanen overgenomen en bezetten ze de ligstoelen bij het zwembad ook bij langdurige afwezigheid.Ik vraag me wel eens af wie daar ooit mee is begonnen en waarom er nergens een verbod is om bij afwezigheid van b.v. een half uur de stoel nog bezet te houden. Het eten is van een prima kwaliteit en gevarieerd. De animatie is even slecht als bij de Titanic maar de prijs kwaliteit verhouding was super. 14dg voor iets meer dan € 1.000.

Gereisd Met partner in april 2013

Nooit meer !!!!

Lbeernink
26-8-2012

Het hotel is volledig gericht op de vele Russen .het eten is echt elke dag het zelfde .het restaurant is verschrikkelijk ..de muziek bij het grote zwembad staat echt veel te hard ik lag 300 meter verderop met mijn oordoppen in naar mijn iPod te luisteren maar de muziek van het zwembad hoorde ik daar keihard door heen .ook savonds staat de muziek heel hard en gaat tot 2 uur snachts door wij zaten aan de andere kant van het hotel maar werd toch wakker van de muziek .bij receptie niemand die Engels spreekt alleenTurks en Russisch .het ala carte is wel lekker maar geen keuze je krijg gewoon wat maar het was wel een verademing vergeleken bij de vreetschuur .in de omgeving is niks.prijzen in de winkeltjes echt belachelijk hoog een pak appelsap 3,50 euro Maar de kamers zijn wel schoon en netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

dit nooit meer

purmerend
25-8-2012

we zijn in juni in dit hotel geweest voor 8 dagen en er zaten alleen maar russen,wij waren met zijn 2e de enige nederlanders. er werd alleen russisch gesproken en animatie was ook alleen in het russisch. voor ons nooit meer dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2012

Viel ons 100% mee

Fam Van Gils
31-7-2012

Na het forum te lezen dachten we ojee wat hebben we nu weer geboekt. Ontvangst was goed , vriendelijk en behulpzaam was niks op aan te merken. Eten en drinken was goed en keuze genoeg, obers waren ook vriendelijk op een paar na dan maar dat heb je altijd. Alles werd goed bij gehouden en schoongemaakt Kamers zijn wel wat ouder maar het is er schoon en fris. Iedereen klaagt over de Russen maar daar hebben we geen last van gehad, ze gooien wel veel eten weg en daar balen de obers wel van en dat merk je ook aan hun.Ben je nederlander dan zijn ze gelijk vriendelijker en behulpzamer. Ze schrijven dat er weinig nederlanders zijn maar heb er genoeg gezien en gesproken. Buiten het park heb je een winkelstraat daar kan je ook lekker winkelen en rondneuzen. Strand zijn we niet geweest omdat we daar niet van houden, is wel kiezelstrand. Al bij al een goede vakantie gehad ondanks dat het forum ons afschrok , maar er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Ook de NLers kunnen vervelend zijn

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selge Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selge Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.