Hotel Selenium

17 reviews over Hotel Selenium

• 2019
    4Kapt. Jos BRAAKMAN28-11-2019

Viel hard tegen Najaar Service zienderogen achuit

Matig Hotel altijd Tukse (luide) Muziek Al-in maar tot 22.00 ( geen min later) Geen Launge met TV voorhanden, rustig plekje alleen buiten Hotel. Altijd trappen naar kamer & veel ongelijkvloers. (10-15 cm) Ze zijn vriendelijker tegen gasten met Half Pension dan Al-in. Mijn sleutel 105 paste helaas ook op 104. gemeld 1week later nog hetzelfde. Het eten is redelijk maar mist variatie's per week. Niet alles klopt wat ze aangeven & schijnen te hebben in hotel. De lokale bediening kan & mag door gebouw en zalen gewoon naar elkaar schreeuwen. moet wel met Muziek. ik mis ook het Rustuurtje smiddags (SIESTA) tijd... Soms een 2 sterren Hotel.

Alleen gereisd in september 2019

• 2Jacky05-09-2019

Nooit meer

Erg klein, bijna geen ruimte om het zwembad om te liggen, geen airco bij eetgedeelte, all incl maar tot 22 uur en sommige drankjes met bijbetaling oa ijsthee!!! Eten matig/slecht, weinig keus

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Jelle Hünen14-07-2012

Selenium side hotel

Het Selenium hotel is klein, maar een zeer goed hotel. Het hotel heeft een familiare sfeer. Dit wordt uitgedragen door het personeel, maar tevens ook de eigenaar en de hotelmanager die zich gewoon tussen de gasten begeeft. Bij problemen kun je altijd bij de eigenaar en de manager terecht, deze staan altijd voor je klaar. De kamers zijn welliswaar iets aan de kleine kant, maar ze worden zeer goed schoongemaakt en onderhouden.

Al het personeel spreekt redelijk tot goed Duits, zodoende kan men in één taal communiceren en zonder handen en voeten.

Het eten was redelijk goed, niet top, maar ook weer niet slecht. De keuze wat men eten kan in het hotel is wel beperkt.

De afstand tot het strand en winkelstraat is ongeveer 10 minuten lopen. Dit is makkelijk te overbruggen en hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

Mijn vriendin en ik vonden het een goed hotel, waar je goed kan uitrusten. Tevens is er een Hamam in het hotel met gedimplomeerd personeel voor een optimale Hamam ervaring.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9w.elzinga26-08-2010

Keurig hotel en zeer gastvrij

Het 1e jaar naar Turkije.Een zeer prettig verblijf in dit hotel.Schoon en netjes. Het personeel is erg vriendelijk en ze staan direkt voor je klaar.De kamers zijn niet zo groot maar wel erg netjes en schoon en ze worden ook dagelijks schoongemaakt. Het eten was prima en er was voldoende keuze en variatie.Ook voor kinderen was er altijd wel iets dat ze lusten. Al met al een fijne vakantie, mede door dit hotel.Ze hebben de waardering van 3 sterren maar verdienen er zeker een ster bij. Je voelt je in dit hotel direkt op je gemak. Mijn complimenten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fam van steijn19-05-2010

Hotel met warmte

Ben voor de zoveelste keer in dit Hotel geweest en ik moet zeggen het blijft heerlijk om hier te verblijven. Ik werd warm ontvangen, omdat ze me direct herkenden. Men kent je daar bij naam en je bent er geen nummer. Het is er brandje schoon en iedere dag schone handdoeken en bedden. Het eten was ook weer genieten. Er was ook nog een Turkse avond met dans en muziek. Het hotel zelf heeft ook een hammam, altijd de moeite waard. Naar het strand moet je even de Atatürk Bulvari oversteken, maar dat is niet erg als je goed ter been bent. Je loopt dan door een leuk winkelstraatje zo naar het strand. En over de nieuwe wandelboulevard loop je naar Side centrum. [1]

Alleen gereisd in mei 2010

• 9Dorine09-09-2009

voor herhaling vatbaar"

Net terug uit Turkije. Wat een vriendelijke mensen, ze vliegen al voor je je vraag gestelt hebt. Schoon, netjes verzorgd. De warme maaltijd zou wat uitgebreider mogen, je hebt geen keuze mogelijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Les25-06-2009

net hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Net hotel voor een leuke prijs Wij zijn vanochtend terug gekomen van dit hotel. Net hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. - Klein, gezellig hotel - Kleine maar schone kamers met airco/minibar - Fijn zwembad met ligstoelen en een bar - Eten ok, smaakte goed maar weinig keus - Afstand Side: 25 min lopen of met de dolmus. stopt op 3 min loopafstand - vriendelijk personeel, wel erg op de duitse gasten gericht

Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Er zijn ook veel leuke excursies te boeken via de reisorganisatie. Voor wat wij betaald hebben, een goed hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Les25-06-2009

Net hotel voor een leuke prijs

Gereisd met partner in juni 2009

• 9van Veghel02-10-2008

strandweg slecht

voor oudere mensen zeer ver afgelegen van hoofdweg,strand en winkels

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Jasper & Laura17-08-2008

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!!

Wij zijn net terug van 8 dagen turkse zon. Het hotel is net gerenoveerd en is keurig in orde. Prima dagelijkse schoonmaak!Kleinschalig, intiem hotel met vriendelijk Turks personeel. Gratis gebruik van sauna en turks bad.Het zwembad is klein maar schoon. Ligging van het hotel is wel lekker rustig, maar zeker wel 1000mtr van het strand. Wel heerlijk strand, fijn zand en schone zee, een aanrader! TIP: ga eens lunchen aan het strand bij restaurant Sunflower! Het supergezellige centrum van Side is wel 20min lopen, dolmusbusje voor 1 lira p.p. vlak voor het hotel! Het eten was goed, iedere avond iets anders, heerlijke bijgerechten! Kortom, voor weinig geld, een leuk gezellig hotel en Side is zeer leuk voor diegene die niet perse uit wilt gaan, maar savonds wilt genieten van gezellige barretjes en winkeltjes!

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Selenium info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats