Hotel Seher Sun Beach

12 reviews over Hotel Seher Sun Beach in het Nederlands

Never nooit meer.!

Miranneke
17-6-2019

Wij komen net terug van deze vakantie van 12 dagen. Zowel in Sun Beach als resort&spa Zal even wat punten op noemen. Slechte bedden.(hard) Het warme eten is lauw of koud.(beide hotels) Kapotte airco's Deuren die niet sluiten. Slechte verzorging van handdoeken.(resort&spa) We zijn met 4 personen geweest in beide hotels. Alle 4 ziek en in het ziekenhuis gelegen. Overgeboekt naar het laatste hotel op dag 2 waar we op dag 4 na toe konden in onze vakantie. Beide hotels veel Russen en Duitsers. Kortom het was een vakantie om te huilen. Dus beste mensen verzint voor u hier na toe gaat.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Nooit meer

Frank
16-6-2019

Seher sun beach zeer slecht hotel. Personeel spreekt geen Engels of Duits. Het eten is steeds hetzelfde en ijskoud.dus zeer slecht!. De kamers zijn erg klein.worden schoongemaakt als je geluk hebt.het enigste mooie aan hotel is zwembad dat was perfect.alleen jammer dat er uit glas gedronken mog worden bij het zwembad dus ging vaak wat stuk waar je voor moest uitkijken dat je niet in glas ging staan.het strand wordt prima schoongemaakt daar is niks van te zeggen.ze zeggen dat het een 4 sterren hotel is weet alleen niet hoe ze eraan komen had me Anders voorgesteld.dus nooit geen seher hotel meer ben genezen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

3 keer niks

Dimitri
18-5-2019

Niet Boeken Ongeacht prijs Onbeschofte Managers Huilend personeel vanwege slechte werk omstandigheden zelfs turken willen hier niet werken Kamers klein benauwd Airco werkt niet Compleet gericht op russische troep. Zwembad koud Strand geresereveerd door vaste gasten Eten word van de ene dag naar de volgende geserveerd maar dan in an ander jasje. ingebouwd tussen 4 andere hotels . zwembad ijswater .enz enzovoorts hou je centen in je zak.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

12 dagen veel gezien van het land met mijn dochter

Debora
11-5-2019

Verblijf was goed personeel spreekt geen Engels dus moeilijk te veel Russen niet leuk vervelende mensen druk veel alcohol drinken misschien dat het in het hoogseizoen anders is ...Duitsers veel 2 e week meer Nederlanders

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer (bijna allemaal in ziekenhuis beland)

Dirk Olaerts
10-10-2018

Gewoon niet gaan !!! Wij waren met 4 personen 3 van de4 hebben wij moeten overgeven en zware diaree. We zijn van de hoteldokter naar het ziekenhuis gebracht en hadden een parasiet en uitdroogverschijnselen., en zijn 24u in ziekenhuis moeten blijven, er waren nog andere mensen van ons hotel. Ik was de 8ste keer in Side en 12 e keer in Turkye, maar zo een slecht hotel heb ik nog nooit gehad.Eten was heel beperkt en alles was koud. Annimatie beperkt en Russich.De kerel met zijn brilletje aan de receptie was een nare man. Alleen de poetsvrouw was super, en ook bediening van de obers was prima en waren vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Nooit meer een Seher hotel

Huib
10-10-2016

Accommodatie gaat nog net maar zeer gedateerd en een renovatie is op zijn plaats. Hetgeen ook voor de kamer van toepassing. Zeer mooi en breed strand met een mooie boulevard. Het eten is gruwelijk. Na twee dagen zijn we bij de dokter geweest en bleek dat we een salmonella bacterie hadden opgelopen. Het ontbijt staat al vanaf vijf uur 's morgens open en bloot gereed in de ontbijtzaal. Warm eten kent men hier niet alles is koud en zelfs de spaghetti komt uit de koelkast en wordt hierna in de warm houd bak gedumpt. Dit is echt gruwelijk. Als je dit hotel boekt dan eet er vooral niet. Zeer zeker niet aan het strand. Daar is het nog extremer en kan men alleen vis en lever koud eten.. Nee nooit meer !!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in september 2016

Prima vakantie gehad!

R. Verhoeff
3-8-2014

Voor 4 sterren prima hotel. Ligt in een echte "hotel wijk". Uitzicht niet bijzonder. Op loopafstand een straat met allerlei winkeltjes (kleding, tassen etc.). Personeel is uiterst vriendelijk en spreken veelal Duits en/of Engels. Er komen hier veel Russen die ons niet hebben gestoord in ieder geval. Alle maaltijden zijn in buffetvorm. Er wordt hygiënisch gewerkt door al het personeel. Niet alles staat bij ons op de menukaart, maar toch iedere dag gevarieerd gegeten! Geen nadelige invloeden van ondervonden zelfs niet door een reisgenoot met een zwakke maag! Een topper is de desserttafel. Eenmaal tijdens je verblijf mag je van a la carte restaurant gebruikmaken. Hebben wij niet gedaan. De kamers zijn netjes en schoon. Airco op de kamer. Zodra je de kamer verlaat gaat de elektra uit (keycard). NL tv beperkt tot 1 zender (BVN tv). Zwembad is te klein en te warm. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt van naastgelegen resort alle faciliteiten gebruiken. Strand is 2 min lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

goede prijs/kwalitieit

erik
16-6-2014

Goed hotel, mooie ligging, alleen strand is een stukje verwijderd ( 100m) Eten en drinken in overvloed. Alleen de hygiene in kamer en restaurant kan beter. Voldoende animatie, maar als je tieten hebt krijg je meer aandacht.

Gereisd Met partner in juni 2014

Zonde van het geld

Karin
24-8-2011

Ik ben in diverse hotels geweest, maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Het personeel was onvriendelijk. Het animatieteam sjokte maar een beetje rond het zwembad. We zijn de hele vakantie overdag in een ander hotel geweest.We hebben hier alleen geslapen. Als je een depressieve vakantie wilt, ga dan naar Seher sun beach.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

leuk hotel voor een leuke prijs

anja
21-5-2010

goede prijskwaliteit verhouding, goede kamers, eten wat eemzijdig maar voor ieder wat wils, leuk zwembad en je kunt gebruik maken van de glijbanen van het zusterhotel seher sun beach & resort

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seher Sun Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seher Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.