Hotel Seher Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Seher Resort & Spa
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Seher Resort & Spa voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Seher Resort & Spa in het Nederlands

Aanrader, alleen bed ietsje te hard.

Lida
10-6-2019

Wij waren samen met onze vrienden op vakantie. We hebben het heerlijk gehad. Alles bij de hand, niet te massaal, ruim strand met voldoende ligbedden en schaduw, mooi zwembad, eten prima, bediening top, animatie goed en 's avonds gezellig druk op het terras. Voor kinderen diverse speelgelegenheden, animatie en aparte zwembaden.Grote winkelcentra en taxi om de hoek. Prachtige wandelpromenade helemaal tot Side aan toe. Leuke excursies (open jeep-tochten, dag varen op een piratenboot) Enige minpunt was dat voor ons het bed te hard was.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prima

Joanne
19-5-2019

Schoon hotel met vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in mei 2019

Slechtste hotel ooit

Peter Richard van den Heuvel
30-4-2019

Ik was in de meivakantie in dit hotel en het is de slechtste hotel waar ik ooit ben gekomen. Je kamers zijn klein vooral als je met 3 personen bent in een kamer. De mensen die daar werkten gaven alleen Duitsers en Russen hun aandacht en de Ons als nederlanders niet. Zwembaden hier zit vol met modder, urine, pleisters etc. Mijn zoon had het rijst hier gegeten en zijn blokje van zijn beugel was los door het rijst omdat het niet goed gebakken is het was te hard. Alleen maar ouderen hier in dit hotel. Ik zou jullie dit never nooit aanraden. En vooral als je kinderen klein zijn want je hebt geen leuke dingen om te doen alleen zwemmen in zo'n pisbad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Heel slecht nooit meer

Mustafa Waseq
14-3-2019

Het is niet all inclusieve met drinken alleen goedkope whiskey (slootwater) en goedkope wodka. Cocktails moet je voor betalen

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Middelmatig

ai Strokappe
12-11-2018

Hotel is veroudert eten lauw en weinig afwisseling Ze zeggen dat hotel kindvriendelijk is maar de muziek bij de avond shows was zo haard dat er zelfs verschillende ouders weg liepen Er waren veel russen Is zeker geen 5 sterren waard. Kopjes en andere bakjes voor joghurt waren vaak op

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit weer!

Jeannette
9-10-2018

Wij komen al 7 jaar meerdere keren per jaar in Turkije en zijn snel tevreden maar nu was het toch wel slecht. Geen welkom geheten bij de receptie want de receptionist vond een meisje interessanter. En moesten 's ochtends 6 uur uit checken en was er niemand aanwezig bij de receptie!!! Eten koud en vooral zeer weinig variatie!! Animatie team een lachtertje, zeer slecht en totaal niet vriendelijk! Kamers idd verouderd maar ach je slaapt er alleen maar. Alleen de pasjes om in de kamer te komen moest je elke dag mee naar de receptie want deden het steeds niet, vreselijk irritant vooral omdat ze zeggen dat het een fout in het systeem is en er blijkbaar niks mee doen!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit meer, verouderd, vies, Russisch georiënteerd

Koen
14-8-2018

Een verouderd hotel. De kamers zijn klein, onhygiënisch en duidelijk aan renovatie toe. De badkamer had allemaal vieze kit-randen en er werd ook niet goed schoongemaakt. Pas bij navraag kwamen wij erachter dat de handdoeken wissel om de 3 dagen was, dit stond niet vermeld bij de reisbeschrijving. Het eten (buffet) was weliswaar uitgebreid maar smaakloos, een stukje goed vlees was moeilijk te vinden. Waarschijnlijk Russisch georiënteerd want een Turkse Baklava was in 2 weken niet te vinden. Ook de borden en glazen waren vies, je moest eerst zoeken om schoon servies te vinden. De receptie is zeer ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Blijkbaar waren wij lucht voor hen. Gelukkig waren er nog wel een paar obers (Bilgin, Iskender, Jimmy) die er alles aan deden om met beperkte middelen het de gasten naar het zin te maken. Het strand was goed maar het zwembad was sterk verouderd en vies. Het water was af en toe te smerig om in te zwemmen.

goede prijs kwaliteit verhouding in het voorjaar

Corine
16-4-2018

Prachtige tuin, in het voorjaar zijn er genoeg ligbedden rondom het zwembad, in het hoogseizoen zullen er wellicht weinig vrije bedjes zijn, zwembad is niet heel groot, apart peuterbad, apart glijbaan-bad. Zandstrand met zonneschermen bevindt zich aan het einde van de tuin, Restaurant in voorjaar alleen in buffet vorm, redelijk wat keuze, restaurant is binnen opgedeeld in 3 verschillend ingerichte gedeeltes, en een overdekt terras buiten. Kamer redelijk ruim, nette badkamer, klein balkon. Personeel aan de balie, redelijk behulpzaam. Barpersoneel maken het gezellig. Veel duitsers en Russen in het hotel

Gereisd Met partner in april 2018

servıce leuk, actıvıteıten nıet

Jamal Omoussa
2-3-2018

Ik vond de omgevıng goed, eten en service bınnen het hotel. Het weer was mınder , ık vond hıer meer oudere mensen dıe verblıjven ın het hotel , ık mıs meer actıvıteıten ın het hotel hotel .

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Build hotel geek 5 stereo ward

Hannes Cailliez
16-7-2017

Bij aankomst vuile kamer gekregen, kussen vuil, spiegel kapot meubels stuk en behang papier los, na meerdere malen vragen hebben ze enkel behang papier terug vast gelijmd geen compensatie voor slechte kamer verkregen, laatste dag van ons verblijf geen water of elektriciteit in hotel. Zwembad ligt er vuil bij, haar in het water en afval rond het zwembad. Staf onvriendelijk, bij het uit checken lag het receptie personeel te slapen aan de desk. VERMIJD DIT HOTEL !

Gereisd Met partner in januari 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seher Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seher Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.