Hotel Seher Resort & Spastersterstersterster

7.7Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Seher Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

282 reviews over Hotel Seher Resort & Spa

• 2Rowena05-01-2020

Never go back

Ik sluit me aan bij de onderstaande revieuws. Zeker maar dan ook zeker geen 5 sterren waard!!!!! Nog nooit zo n slecht hotel gehad. Vooral het personeel dat zeer onvriendelijk was en de hygiene niet goed was!!!

• 2frits04-01-2020

zeer slecht

verschrikkelijk saai hotel, volgens reisaanbieders elke dag animatie ook in de winter, niet dus geen animatie,twee keer per week live muziek in gedeelte van eetzaal,bestek bleef op tafels liggen, en dat lag er 's ochtens nog bha, bij de lobby bar waar iedereen moest zitten veel te weinig plaatsen, bier was verdunt(evenmente bier) all in clusiv coctails was meer een glas limonade siroop, schoonmaak kamers schandalig nachtkastjes plakte,wc's stonken.personeel alleen vrolijk en behulpzaam als je fooi gaf.in gang van kamers stond een tafel voor de lege glazen etc die stond twee dagen vol resultaat kleine fruitvliegjes bha,en wij weten dat het eten in turkije nooit echt heet is maar zo een koud eten nog nooit mee gemaakt,in een hoop hotels geweest in turkije maar zo slecht nog nooit mee gemaakt,geen 5 sterren waardig eerder 2 sterren,wij raden dit hotel dus niet aan.

• 2019
    2Anoniem30-12-2019

Nooit meer

Al meer dan 50 keee in turkije geweest maar nog nooit zo n slecht hotel gehad. Niet naar toe gaan zonde van je geld. Totaal niks te doen in het hotel geen live muziek etc. Teweinig plek voor alle mensen. Cocktails niet inbegrepen. Personeel is zeer onvriendelijk en te lui om je te helpen. Eten ook niet over te spreken alles is koud. Hygiene is ook verschrikkelijk. Wc s stinken naar urine. Keuken plakt ook van alle kanten. Al met al ga niet naar dit hotel toe het is een verschrikkelijk hotel😥

• 4Sarina29-12-2019

Nooit meer

Nooit meer geen animatie ( volgens reis aanbieders wel) . Geen zitplaatsen genoeg bij bar in de avond binnen.disco heeft geen bar. Geen aanrader.

• 1Anoniem29-12-2019

Nooit meer

Wij raden dit hotel zeker niet aan. Personeel loopt contstant met een chagerijnig gezicht. Je word niet vriendelijk geholpen. Geen animatie en s'avonds niks te doen. Eten is elke dag hetzelfde en er zit totaal geen smaak aan. Wat betreft hygiëne kunnen ze ook zeker nog wat van leren vooral in de keuken. Cocktails niet inbegrepen die kan je kopen voor 7 euro per stuk. Al met al zeker geen 5 sterren waard en echt niet aan te raden!!!!

• 1Perry29-12-2019

Nooit meer

Dit wordt voor het eerst in mijn leven dat ik een negatief verhaal over een hotel in dit geval moet gaan schrijven. In de ongeveer 12 keer dat ik in Turkije op vakantie ben geweest, ben ik nog nooit in een hotel geweest waar de service zo slecht was. Niks werd er georganiseerd voor de gasten, geen bingo, geen muziek quiz, geen buikdanseres, geen life muziek, totaal niks te doen. Personeel spreekt slecht Engels en Duits. Het personeel in de lobby lieten duidelijk zien dat zij het niet naar hun zin hadden tijdens het werk. Ik heb in het totaal 1 gezellig personeelslid ontmoet (zie foto), Dat was de enige die het begreep, hoe je de gasten hoort te behandelen. Helaas was ik niet de enige gast die het niet naar zijn zin heb gehad. Ik ben veel in gesprek gekomen met Duitse en Russische gasten, er was er niet één tevreden over dit hotel. Jammer, van onze vakantie. Ik raad daarom niemand aan om naar dit hotel te gaan.

• 7Jorijn20-11-2019

Prima vakantie, goede prijs kwaliteit verhouding

Bij aankomst na een lange reis werden wij in een kamer voor invaliden geplaatst. Wij waren het niet niet mee eens en zijn toen naar de bali gegaan, in eerste instantie was er niets mogelijk. (Het hotel zat zogenaamd vol). Maar na zeuren, en aangeven te gaan klagen via het reisbureau was er toch een andere kamer beschikbaar. Dit was een nette en schone kamer. Verder was het eten lekker, niet heel afwisselend helaas. Het personeel was erg vriendelijk naar de hotel gasten en probeerde dan ook zoveel mogelijk contact te leggen. Het zwembad is schoon, het is een perfecte ligging vlak aan het strand/zee. We lazen veel klachten over de haven naast het hotel die erg zou moeten stinken, hier hebben wij niets van vernomen. Het was een net hotel, prima personeel. Al met al, een prima prijs kwaliteits verhouding!

Gereisd met partner in november 2019

• 2BT13-11-2019

👎Nooit meer 😠Never again 👎

Zeer slechte hotel, personeel onvriendelijk, eten niet lekker elke dag hetzelfde, aan de bar lang wachten, geen barbecue terwijl hotels naast elke avond hadden barbecue, sommige gasten waren erg kwaad en hotel verlaten kamers zijn erg klein voor drie personen als deur van badkamer opent moet je op de wc gaan zitten dan pas de deur kan dicht erg slechte Wifi lobby is klein niet genoeg ruimte voor alle gasten deze hotel igoed voor twee sterren niet vijf ster ik ga elke jaar naar turkije maar dit is ergste hotel

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Gerard10-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Verrassend voor herhaling vatbaar zeker prijs kwaliteit . Mooie ligging

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Rita Tel30-10-2019

Nooit meer

De ligging qua hotel is perfect. Everenseki is de goedkoopste locatie om te winkelen. Hoe dichter bij side stad, hoe duurder. Het eten vonden wij als Nederlanders verschrikkelijk. Koude, half rauwe patat. Kip wat er niet uit zag. Al met al, een hele vakantie brood met Turkse chocolade pasta gegeten. Daarnaast was het hotel verder oké. Zwembad was niet schoon, de rand heel vies. Drinken bij de bar; alles nep. Slechte bediening. De service bij in uit checken chagrijnig. Mits je 1 euro of 2 fooi gaf. Ik zo hier niet weer naar toe gaan. Het strand is prima, ligging is precies naast een haven. Deze stonk. Strand verder netjes, genoeg bedjes met kussens om te pakken. Weer ook prima. Animatie niet veel meegekregen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

3 tips over Hotel Seher Resort & Spa

• westerhuis, 13-10-2012

De hamam in het hotel was heerlijk. maar jammer dat het binnen zwembad pas open ging de dag dat wij vertrokken.. Op het strand genoeg watersport mogelijkheden(tegen betaling)

• jeannet, 11-10-2012

Prima dolmus verbinding naar Side en andere plaatsen.

• sandy, 23-08-2014

let op als je op het strand een jetski huurt, deze zijn niet verzekerd. mensen bij ons hadden er een klein accidentje mee en werden bedreigd tot en met. volgens de Turken was de jetski total loss, terwijl hij nog werkte. ze moesten meteen 9000 euro betalen... politie, ambassade ed moeten inschakelen, dus kijk uit en wees voorzichtig!

1 vraag over Hotel Seher Resort & Spa

• h_denboestert, 17-12-2010

Hotel Seher Resort & Spa

Wie kan mij vertellen bij welke Touroperator Hotel Seher Resort & Spa te boeken is. Op Zoover lees ik een beoordeling van Dinah en Renate Lingbeek die daar in 2010 geweest zijn. Ik ben er 2 keer geweest en werd aangeboden door Arke Reizen, maar nu door niemand meer en privé is het erg duur. Alvast bedankt! Met vr.gr. R. den Boestert

aad schoenmakers, 11-10-2012

wordt ook aangeboden door Neckermann nederland

Hotel Seher Resort & Spa info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats