Hotel Seashell Resort & Spa

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Seashell Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee

28 reviews over Hotel Seashell Resort & Spa

• 2019
    10Limurg21-07-2019

Een super Hotel

Een super goed verzorgd en onderhouden familie Hotel. Hotelkamers zien er super goed verzorgd en ruim uit. Het eten ziet er uitstekend uit. Wil je niet van het lopend buffet eten, dan kun je wel bij een van de koks terecht voor eten. 7 koks die voor je klaar staan om een heerlijk bord eten te bereiden. Echt aan te raden dus. Animatie is ook super leuk, hun zijn altijd bezig met de Hotelgasten. Iedere dag zie je wel één van de Hotelbazen om te vragen als alles naar wens is. Al met al echt een Hotel om aan te raden. Dus wij gaan nog zeker terug..............

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9franco gerrits14-09-2018

goed hotel maar niet voor bierliefhebbers

hier krijg je alleen maar malt bier

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Miranda Mennes18-09-2017

geweldig hotel, schoon, netjes, super zwembad

ik kan eigenlijk niks negatiefs bedenken...het hotel was echt super, mooie ligging, echt vlak bij het strand, grasveldje over en je was op het strand. Mooi groot zwembad, voldoende ligbedden, gelukkig totaal niet dat hysterische gedoe met 'smorgens rennen en handdoekje leggen. Eten, keuze te over, veel fruit, groenten, toetjes, brood, beleg, alles in overvloed, prima verzorgd en gepresenteerd. Kamers elke dag schone handdoeken en bedden werden weer opgemaakt. Personeel vloog bijna voor je, drankje nog niet leeg of werd alweer nieuwe aangeboden. Elke avond ook supergezellig..entertainment, animatie, muziek enz...ik zou hier zo weer heen gaan....als ik dan een minpuntje moet noemen...hotelkamer misschien iets aan de kleine kant voor 4 man, we hebben een zoon van 11 en een zoon van 10....maar ach wat doe je er nou ook verder dan slapen? dus ook dat was eigenlijk prima...ik zou hier zeker zo weer heen gaan...!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Eddy13-08-2017

Mooi hotel maar duits -en russischgezind

Het hotel is prachtig en ligt in een goede omgeving met veel groen en winkels. De kamers en hotel heel netjes. Het eten was lekker en gevarieerd. Gevarieerde avondanimatie maar enkel uitleg in het duits, turks en russich. Minpunten: Wij waren de enige belgen in het hotel. Geen Nederlanders, engelsen of fransen. Bij animatie werd alles in het duits, turks en russich uitgelegd behalve 3 animators die engels praten. Ook bij het personeel: 3/4 spreekt enkel duits en laten u dan ook wachten omdat ze u niet begrijpen in het engels. Degene die het engels wel verstonden en praten waren héél vriendelijk en behulpzaam. De hotelbezetting was 85% russisch..... en de rest duitsers, slovenen. Wij gaan al 7 jaar naar Turkije en hebben zoiets nog nooit meegemaakt dat je met niemand een praatje kan slaan. We werden daar als 'aliens' bezien door bepaalde. Het zwembad is netjes maar klein. Wij hebben er het beste van gemaakt maar voor ons hoeft het niet meer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Tijmen de graaf15-10-2016

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel met goede keuken met veel afwisseling. Goede ruime kamers en goede badkamer. Fantastisch gelegen aan het strand met eigen strandtent waar men ook kan eten tussen de middag. Anematie team dat veel organiseerd en een goede poolbar met leuke en hard werkende bediening.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Indy26-09-2016

leuk gemoedelijk hotel

goede ligging overal dicht bij meteen aan strand,schone kamers ,heerlijk eten,leuke animatie,met de bus ben je zo in oud Side of naar markt maandag of donderdag in manavgat.lees ook dat mensen vinden dat hier veel duitsers komen maar die komen heel veel in Side,niets mis mee,heb geluk dat ik goed duits spreek,wil je ned tegenkomen kan je beter naar side star beach of side star park gaan,ik vond het een leuk hotel,kom al jaren in Turkije en elk hotel en plaats heeft zijn charme

Alleen gereisd in januari 2016

• 10Britt09-07-2016

Geweldig Hotel

Ons vakantie begon slecht moeders viel en had een flink dikke enkel. we werden direct geholpen en kregen direct een rolstoel waar we gebruik van mochten maken. In dit hotel kan je super lekker eten en er worden vaak gala avonden gehouden wat super leuk is. kamer is top animatie is top en het personeel is super!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Denıse en Ralf25-06-2016

Zeker een aanrader!

We kwamen snachts aan en werden meteen ontvangen door het personeel, de kamer was heel mooı en verzorgd. ıedere dag word de kamer netjes gepoetst en opgeruımd. Het eten ıs goed en heel gevarıeerd. Het anımatıeteam ıs heel spontaan en vrolıjk!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Mascha17-06-2016

Prima hotel met uitstekende keuken

• middelgroot hotel dus je voelt je niet verloren
    • prima verbinding naar Side centrum of Manavgat met de dolmüs (voor weinig geld)!
    • hotel heeft eigen zwembad en kinderbad, wat besloten ligt van voorbijgangers
    • bewaakte uitgang uit de boulevard oversteken voor eigen strand van het hotel met alle service die je mag verwachten (eten, drinken, stoelen, activiteiten, etc.) ++ zandstrand dus geen waterschoenen nodig! +/- wandelboulevard langs de diverse hotels en terug langs de winkels aan de doorgaande weg leuk om te doen. Winkelpersoneel kan vasthouden zijn. ++ uitstekende keuken met grote buffetten 's morgens, 's middags en 's avonds! ++ zeker ook een keer a la carte gaan eten in dit hotel
    • Hammam van hotel ook prima in orde (prijzen ontlopen elkaar niet, dus lekker "thuis" gebleven)
    • inboeken ging bij ons (4 kamers) een beetje chaotisch, we waren verdeeld over meerdere verdiepingen en gebouwen
    • laatste dag geen mogelijkheid om kamer langer aan te houden wegens late vlucht

Gereisd met vrienden in april 2016

• 5er_de_rooij10-06-2016

Mooi Accommodatie.Duits gezind Jammer.

Seashell is een mooi hotel. We hadden een 2 kamers met goede bedden en een heerlijke douche. Het hotel ligt aan het strand met ligbedden en parasols. Er is aan het strand ook een leuke strandbar waar tussen de middag ook gegeten kan worden vooral de gegrilde Kip was voor ons de favoriet. Het eten in het hotel is ook heel goed. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk brood. Er is voor iedereen wel iets. Vlees, vis, aardappels, groente patat, tig toetjes. De mensen die er werken zijn ook erg vriendelijk op een paar na(zie minpunten).

We willen best nog eens een keer naar Side want het Hotel ligt aan een geweldige mooi strand met een lange strook boulevard, wandelpaden met heel veel groen. Geweldig om te wandelen en een mooi uitzicht op alle super de luxe hotels langs het strand.
    De minpunten: Touroperator moet gewoon geweten hebben dat dit hotel Duits gezind is, op 2 Turkse NL’ers na waren wij 3 NL’ers en een stuk of 6 Belgen de enigen Nederlandstalige mensen de rest was Duits. En dat nemen we touroperator heel kwalijk. Het begon al goed, bij aankomst bij het hotel bleek dat we heel stijl naar boven moesten klimmen de bus was te groot om het talud op te rijden. Dus stopte hij onderaan de oprit. De portier bleef lekker in zijn hokje zitten en bleef maar lachen(of zat hij ons uit te lachen) terwijl wij de koffers tegen de stijlen heling op moesten tornen, niemand hielp ons en de portier bleef maar lachen i.p.v. hulp te geven of hulp aan te vragen. Boven aangekomen begon voor ons al direct het vervelende probleem in het Duits "Guten Abend (mittags),wo ich Ihnen helfen?". Kom je dus net aan, we begrijpen dat het niet in het Nederlands kan, maar International Engels moet toch het standaard wezen. Overigens is in deze Regio de voertaal Duits geworden nadat de Russen het laten afweten. We kregen te maken met een medewerker van de receptie die overdreven aardig was ons vertelde dat we voor alles bij hem terecht konden, maar na de Tip hebben we hem nooit meer gezien. Als NLérs en Belgen merkten we de Duitse gezindheid, vooral aan de Bar bij het zwembad, we werden gewoon genegeerd door een kelner(Zirri) die op zijn beurt de mensen achter de bar over ons influisterde deze medewerkers waren Op en Top Duits gezind en dat lieten ze heel goed merken. Wat we ook deden hand op steken roepen men kwam gewoon niet aan de bar bestellen ze lieten ons gewoon staan. Dat heeft 9 dagen geduurd toen hebben we een manager ingeschakeld en was de treitering van deze drie mensen over. Het was direct over en voor dat we onze hand opstaken stond hij er al. Gelukkig was de rest van de bediening heel vriendelijk en behulpzaam.

Bij de Duitse gasten waren heel veel ouderen. Ze eisten vaak van het personeel wat ze wilde. Bier aan het zwembad in een grote plasticbeker Wurde nicht akzeptiert. In einem Glas Ruck. VB: de keren dat er muziek(Techno) was werd er gevraag om Duits talige muziek te draaien dus werd het Duitse schlagermuziek, de hele dag alleen maar Duitse schlagermuziek. S ’avonds speelde er een band en of een duo en wat was de thema Duitse schlagermuziek vaak op verzoek en kan je dat dan weigeren als de meerderheid Duits is. Dansen deden ze alleen op Duitse schlagermuziek. Het hotel had een thema avond en daar een band voor ingehuurd ze hebben net een uur gespeeld want niemand ging er dansen ze draaien 1 Duitse schlagermuziek nummer en ze kwamen in horden de dansvloer op. Daarna stopte de band en braken de installatie af. We vinden het onbegrijpelijk dat men dit allemaal van die Duitsers accepteren.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën