Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) voor je op een rij gezet:

57 tips over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

bob_van_daele, 16-7-2015

- sunconnect team is meer gericht op kleinere kinderen

- personeel aan zwembadbar werkte zeer hard maar niet altijd even vriendelijk

Algemeen kregen we waar voor ons geld , vooral de familiekamers zijn prijs/kwaliteit onovertroffen.

En wanneer er dan toch eens iets mis loopt werd dit direct recht gezet na melding aan receptie

Ook nog leuk : er is een bib waarin gasten boeken achterlaten, je vind er altijd wel iets leuks!

Algemeen genomen kregen we waar voor ons geld.

m_mievis, 22-6-2015
Zeker 'a la carte' reserveren als je er bent :-D Heerlijk, lekker en leuk
nvdb, 15-6-2015
Ideaal voor mensen met kinderen

Muldernathalie_906, 26-5-2015
Doe de halve dagexcursie Jeepsafari en Raften, Geweldig!
Veerle Pijpops, 7-5-2015
Een deel van de kamers ligt in 4 verdiepingen boven de lobby en de bar wat wel wat geroezemoes en lawaai gaf tot pakweg 00u30. Wij hebben ons daar totaal niet aan gestoord en onze 19m oude peuter heeft er geslapen als een roos. Als dit je zou storen neem je best een kamer in de andere delen van het hotel. Ruimte genoeg.
Kaat Simaeys, 19-11-2014
Neem -buiten het seizoen- zeker een kamer met zeezicht, anders kijk je op een baan en is het niet aangenaam. Je kan voor het hotel bij een Turkse reisorganisatie een busje nemen naar Manavgatmarkt (op maandag) voor 5 euro (H/T), het brengt je tot op de juiste plaats. 'T is een grote markt en de marktkramers zijn nog niet té opdringerig. De welness in het hotel is wel fijn (gecombineerde massage Thaïs/hotstone/ayurveda - 1u voor 50 euro was echt de moeite waard).

esma.dirkzwager, 5-10-2014

Het loont zeker de moeite om vooraf om een kamer met zwembad- en zeezicht te vragen (onze familiekamer had het uitzicht van een ansichtkaart!).

Loop héél voorzichtig in de gang bij het binnenzwembad, daar is het spekglad.

De à la carte restaurants zijn zeker aan te raden; 1 minpunt: je krijgt er erg veel te eten! Kun je natuurlijk ook als pluspunt zien... :)

nijve020, 25-9-2014
overkant van de weg tripjes geboekt. Erg vriendelijk en koste een heel stuk minder dan via reisburo.
Bas&Andrea, 18-9-2014

Winkeltjes in de buurt zijn goedkoper dan in Side.

Lekker kebab eten buiten!!!

Lerida, 24-8-2014
Naar de Hamman te gaan, massage. Geniet van de warme zeewater. Dolmus naar andere dorp. Winkelen etc. Sporten en eten.

Onze bezoekers bekeken ook: