Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) voor je op een rij gezet:

420 reviews over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

De Bruijn
8-8-2018

Het All in concept is goed, genoeg variatie in eten en drinken. Naar mijn idee stond er te weinig personeel in de bediening om voor drinken te zorgen, moest de ober zelf staande houden om aan drinken te komen in het restaurant. Ik was met een vriend 8 dagen op dit resort, dit zorgde ervoor dat de animatie heel erg naar ons toe trok en dat was fantastisch! Elke avond activiteiten, van Bingo, Dance night tot een schuim en poolparty, op de zaterdag kan je met het animatie team gaan stappen in side, wat ook een aanrader is! Ook de poolgames in de middag waren leuk om te zien. In de revieuws hieronder was te lezen dat er veel russen zouden zitten. Dit veel in onze periode 100% mee, zaten gasten van over de hele wereld. Proberen je ook watersport en massage en de vitamine bar aan te smeren, maar met een concreet antwoord vielen ze ons de rest van de vakantie niet meer lastig.

Kortom, genoten!

Leuk en schoon!

Arthur
5-8-2018

We vonde het een leuk en schoon hotel. Kamer, zwembaden en strand en alles er om heen wAren echt goed schoon gemaakt. Eten was ook goed. We zaten in de middag wel altijd bij de snackbar want daar was het wel gezelliger en beter als bij de lunchroom. We hebben wel 1 dag in een ander kamer gezeten want onze familiekamers zat vol. Als je niet te veel overlast wil hebben moet je ook niet aan de zwembad kan zitten want dan slaap je moeilijk door het geluid van de poolbar.

Voor 1x prima

Sharon
29-7-2018

Personeel was bij aankomst vriendelijk. Onze kamer was nog niet klaar maar we konden alvast gebruik maken van de all-in. Kamer was schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken. Genoeg bedjes bij de zwembaden. Het eten was voor ons wat minder. Genoeg keuze maar naar ons idee verre weg van het Europeese. Dit was dan vooral bij de lunch in het grote restaurant en het avondeten. Het ontbijt en de lunch bij de snackbar waren oke. All-in concept was oke.

De animatie was wel goed aanwezig. Iedere ochtend en avond was er wel een activiteit.

Het "personeel" probeert alleen je telkens over te halen voor niet all in activiteiten (watersport, spa, fotoshop e.d.)

Op 2 min lopen is er wel een klein winkelcentrumpje maar voor de wat grotere steden zoals Manavgat & Side ben je al gauw even onderweg. Per taxi is dit een kleine 50 euro voor een avondje weg.

Wij gaan de volgende keer toch opzoek naar een hotel waar de steden iets dichterbij liggen!

Sakın gitmeyin

Doğan
16-7-2018

25 yıldır her yaz tatile çıkarım, ilk defa bu kadar memnuniyetsiz kaldım. Yemek ve kahvaltı çok zayıf barlarda verilen içecekler kalitesiz. Personel eksikliğinden dolayı hizmet almak çok zor ve çalışanlar çok mutsuz.1 yaş altı çocuklar için uygun yiyecek bulmak mümkün değil. Tesis çok güzel ve temiz fakat hizmet kalitesi çok kötü.

Beste vakantie ooit!!

Peeters Jan
13-7-2018

We zeiden vroeger steeds een hotel 2x doen gaan we niet doen , tot we hier logeerden.

Eten --> top Ik mis nu de lekkere gegrilde visjes en de vers gebraden kippetjes al en.....

Kamer ---> top. Hadden zeer grote familiekamer met zicht op zee. Elke dag gepoetst en verse handdoeken.Elke dag water in minibar 1 keer per week cola fanta en bier

Drank---> frisdrank ( cola fanta sprite) zeer lekker. Siroopjes zijn veel te zoet. Ze zijn wel lekker in een cocktail/mocktail.

Animatie ---> Betere animatoren kun je niet vinden. Fahrettin, Berat,Ali, Gorküm, jullie waren top!! Onze kinderen missen jullie nu al

Boogschieten, karabijnschieten, poolgame, waterpolo, darts, schuimparty, karaoke, kinderparty, fruitparty. Er was zoveel leuks om te doen.

Wifi inloggen met je geboortedatum maar werkte in kamer alleen om 06:00u en om 24:00. In lounge wel goeie wifi.

Transfer van luchthaven ongeveer 2u

Wij komen volgend jaar terug. Dit hotel is top!!

Aanrader voor iedereen

Monëza
10-7-2018

Ik begrijp sommige reacties niet! Er is zoveel te eten. Als je niet eet in het restaurant, dan eet je in de snackbar, of naast het amfitheater onder de palmbomen. Wie zegt dat er geen lekker eten of niet veel keuze is heeft zeker en vast de helft van het hotel niet gezien! Het hotel is proper, vriendelijk personeel. Animatoren van touroperator gingen fantastisch om met kinderen. Onze kinderen waren gek van Lolo en Bernie! Dank jullie wel Sulayman, Daisy en Monique!!!

Goed hotel!

Anoniem
9-7-2018

Bij aankomst in de middag netjes ontvangen, eerst konden we eten en daarna konden we naar de kamer. We waren niet de enige Nederlanders die op dat moment aankwamen waardoor er dus verwarring bij de receptioniste ontstond door de achternamen. (Ze had de formulieren omgedraaid) De WiFi heeft het een dag niet gedaan, we gingen terug naar de receptie en vroegen waar het aan lag. Blijkbaar hadden ze ons de verkeerde kamer gegeven..... (WiFi gaat op kamernummer) we konden op onze kamer blijven zitten, maar vonden het wel een slordige fout. Eten was voldoende maar wel eentonig. Ontbijt erg lekker! Zwembaden erg groot en plek genoeg. Voorderest goed hotel met elke avond wel een leuke activiteit bij de Poolbar!

Side is een stukje rijden met de dolmus, eerst naar Manavgat dan overstap naar Side.

Het hotel zat enorm vol Russen!!!! Geen last van gehad, maar een fijn gevoel geeft het ook niet.

Geweldig!

Miranda
31-5-2018

Heel mooi en schoon hotel met ruime kamers. Personeel was vriendelijk tegen ons Waren echter wel de enige 2 Nederlanders in dit hotel. Vooral veel Russen (had je op zich geen last van) ook veel Duitsers en Scandinaviërs. De zwembaden zijn heerlijk en genoeg bedjes rondom. Het all-inclusive concept is perfect (je moet wel alles zelf halen dus komen niet langs je bedje of je iets wilt drinken), eten goed en gevarieerd jammer dat je voor verse vruchtensappen wel moet betalen maar dat is de Euro 3 wel waard. Strand vonden wij persoonlijk tegenvallen, ongezellig en echt kiezelstrand dus moeilijk water in en uit. Voor kinderen gevaarlijk aangezien de zee (rechts van de pier) ineens erg stijl naar beneden gaat zodat je al snel niet meer kan staan! Meeste tijd aan zwembad gelegen. Over het algemeen Super hotel alleen jammer van het strand. Je moet wel redelijk te been zijn aangezien je veel moet lopen in dit hotel! In omgeving weinig te doen

Ładny i nic poza tym.

Dorota
28-5-2018

Hotel nie przystosowany do przyjmowania takiej liści gości ( gdzie był ma i początek sezonu).Za mało miejsca w stołówce i przy basenach nawet nad morzem brakowało leżaków.

Jedzenia bardzo mało ,słabej jakości( nikt nie dokłada jak się skończy) .Obsługi stanowczo za mało nie nadążając zbierać talerzy i sprzataç stołów.W restauracji Ala carte jeden kelner obsługiwał 40 gości i chłop nie nadążył potu wycierac :).

Za dużo też wschodnich sasiadów,którzy swoim zachowaniem wcale nie umilają pobytu.

W tamtym roku byłam w 4.5 gwiazdkowym hotelu i to był exlusive a tu w 5 gwiazdkowym ultra all inclusive była tragedia.

Prima

Ismael
22-5-2018

Goed was Daisy van touroperator. Ze is super spontaan en leuk met kinderen. Zij heeft ons kindje een super leuk verblijf bezorgd. Hulde!

Personeel van hotel zelf is 10 keer niks. Onbeleefd en willen niks voor je doen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) scoort een 8.17 uit 10 op basis van 420 reviews.