Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)stersterstersterster

7.3Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

436 reviews over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

• 2019
    3vercamer peter07-08-2019

Geen aanrader!!! ga ik nooit meer naar toe!

mooi hotel! Maar daar stopt het..... Eten geen afwisseling alle dagen hetzelfde. En zeer Turks gericht. Zeer onvriendelijke bediening. Deze mensen hebben echt geen zin om te werken. All in... Cocktails niet te drinken, op basis van lokale dranken gemengd met kleurstoffen.... Aan tafel krijg je Warme witte/rosé wijn en warm water. Wil je koude dranken moet je apart ijs vragen en verdunde wijn gaan drinken. Avond restaurant sluit stipt op 21.00 uur. om kwart na negen zit je nog te eten in het donker want de lichten gaan uit. animatie gericht op jonger publiek en niet veel soeps. Openbare toiletten zijn echt vuil en stinken tot in de gangen. Wil je een ijsje kan alleen vanaf 14.00 uur aan dat zwembad, en heb wat geduld want er staan er 30 voor u.... en op is op....

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Schellings15-07-2019

Super hotel direct aan het strand ,mooie kamers leuke animatie.in de omgeving winkels .side en manavagat makkelijk te bereiken met de taxi en of busje stopt voor het hotel.wij hadden vorig jaar zo genoten dat wij dit jaar weer terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Hurkmans22-06-2019

Super netjes hotel

Standaard kamer met zijzeezicht geboekt voor 3 personen. Eenmaal aangekomen kregen we een kamer update naar een familiekamer met 2 aparte kamers, met zeezicht, terwijl het hotel helemaal was volgeboekt. Groot balkon, mooie, ruime kamer en ruime badkamer. Bed was naar mijn mening wat hard. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op de foto’s wordt het hotel niet helemaal actueel laten zien, waardoor wij onze ogen uitkeken bij aankomst. Begint bij de receptie tot aan de omgeving van het hotel (zwembad/natuur). Personeel gaf aan dat het recent was gerenoveerd. Hotel ligt wat afgelegen, in de buurt zit een kleine bazaar en een supermarkt. Met de taxi naar Manavgat geweest voor 2,- pp. Personeel zorgt heel de dag door voor eten, net je middageten op, staat er bij het zwembad een grote tafel vol met fruit. Van ijs tot Turkse pannenkoeken, snacks en cocktails voor 3,- (aanrader). Voldoende keus in het restaurant, mag iets meer variatie in

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Anoniem27-05-2019

Slecht

Let op: Ieder jaar ( nu ruim 9 jaar) dit hotel 2a3 keer per jaar bezocht. Het was altijd grandioos, tot dat er spullen van mijn hotelkamer zijn weg genomen/ gestolen. Ik weet na al die geweldige jaren de weg richting directie, maar tot mijn grote verbazing, wordt er erg laconiek mee omgegaan en word er geen oplossing gezocht/voor gesteld, ik word helemaal nergens in tegemoet gekomen!!!! Absoluut onacceptabel..., u bent gewaarschuwd! Houd u van een glaasje wijn, helaas dat kun je niet meer drinken hier. Schandalig voor een 5 hotel....te veel Russen die de tafels vol zetten en de helft laten staan! Helaas, na vele mooie jaren absoluut geen 5 meer!!!!

• 8Patricia20-05-2019

Leuk familiehotel

Leuk hotel voor families met kinderen Dichtbij een kleine bazaar Grote familie kamers Genoeg keuze wat betreft het buffet

• 8Michaël16-05-2019

Leuk hotel met heel wat faciliteiten voor kinderen

Grootschalig hotel met 2 grote zwembaden en een apart kinderbad met verschillende glijbaantjes. Daarnaast nog een apart bad met 6 glijbanen en een binnenzwembad. Mini-disco met speeltuin aanwezig. Prachtige tuin en privé-strand (kiezel en zand) met pier. Grote wellness-centra aanwezig in hotel. Hotel is vrij afgelegen. In de buurt van het hotel een aantal winkeltjes (bazaars). Met dolmusbusje in een kwartier in Manavgat en in een half uur in Side wat echt wel de moeite is. Veel Russen en Duitsers in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann

• 7Monique Rooijakkers16-05-2019

Mooi groot resort

Mooi,maar heel groot resort.Fijne ruime kamers,vooral de familiekamers met 2 slaapkamers zijn fijn.Heerlijke douche en goede bedden.Eten veel variatie,maar kan echt beter.Heel veel faciliteiten voor kinderen.Persoonlijk vind ik het een prima hotel in het voor en na seizoen,maar in juli en augustus lijkt het mij te druk.Echter geen 5*

• 8Josien15-05-2019

Goed hotel

Goed hotel, de kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi en hebben goede bedden, en de douche is super! Zwembad is goed en er alles is netjes schoon. Het eten was lekker maar niet heel gevarieerd. Direct aan het strand en dat is echt een pluspunt. In de omgeving is een klein centrum met een bazaar en kleine supermarkt. Al met al een goed hotel.

• 9Margriet Middeljans15-05-2019

Netjes!

De kamers van het hotel zijn super ruim. Het hotel is schoon, je ziet dat er veel aandacht aan besteedt word. Het is een waar paradijs voor kinderen met een grote kinderspeeltuin met een apart speelveld. Tevens kunnen de kinderen genieten van een kinderbuffet in het kinderrestaurant. Het hotel is voor alle leeftijden geschikt en is mooi gelegen aan zee.

• 9Laura Scheel12-05-2019

Echt een aanrader voor gezinnen!

Groot hotel met ruime kamers en veel faciliteiten!

D-reizen

57 tips over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

• Marijke, 10-06-2014

Maak gebruik van de mogelijkheid een keer a la carte te eten. Je kan kiezen uit diverse mogelijkheden, de Aziatische keuken was top.

• Francois van Zon, 02-06-2014

De excursie naar de green canyon was heel mooi.

• Polak, 18-07-2012

Klagen over dit hotel is absoluut niet nodig. Natuurlijk, als je met veel mensen in een hotel verblijft is er altijd wel wat. Maar dan is het vaker aan die mensen zelf toe te wijzen ipv dat het hotel hier debet aan is. Het enige minpunt dat wij konden verzinnen, is dat savonds aan de zwembadbar geen leuke muziek aanwezig was en dat het bier hier in plastic bekers gedronken moest worden. Maar ja, uiteindelijk hebben we zelf gezongen en was het toch altijd gezellg.

98 vragen over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

• Thea Lamers, 28-09-2017

Waterkoker

Hallo, Weet er iemand of er ook een waterkoker op de kamers aanwezig is ? Gr Thea .

• Larissa, 11-02-2017

Hitte in juli en augustus

Hallo wij willen ergens rond 20 juli gaan met twee kids van 7 en 3 jaar. Is t er dan heel erg heet of is t wel te doen met bijv een windje. Hoe lang is de transfer vanaf Gazipasa?

• Jen, 10-09-2016

Is er buggy verhuur in het hotel?

Hoi hoi , is er buggy verhuur in het hotel? Mvg jen

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk