Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°9°
Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) voor je op een rij gezet:

416 reviews over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in het Nederlands

volgend jaar weer terug.

rita hekman,
11-11-2018

mooi hotel,goed eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Na de tweede keer niet meer

J.E. Eshuis,
24-10-2018

De opgegeven reistijden en transfer kunnen, inclusief belachelijke tussenstop, behoorlijk tegenvallen. Vooral al de retour vlucht opeens van 23.50 wordt veranderd in 06.20 op die zelfde dag, dus word je gewoon een dag afgepakt. Daarop reageren helpt niet. Dus word je in feite belazerd door de reisorganisator.

We zijn hier vorig jaar ook geweest. De nieuwe wijn in zakken met de naam van de wijn deed zijn naam eer aan "Kutman" niet te drinken terwijl vorig jaar sprake was van een goede wijn en rosé. Helaas te veel Russen en nog veel meer bleeeerende kinderen. Volgend jaar adult only. Buiten tijdens de middag staat er een kok spaghetti met open vuur te koken, fantastisch wat een artiest.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuke vakantie, niet voor herhaling vatbaar.

Hotel was over het algemeen goed, echter voor ons veel te massaal. Personeel was vriendelijk maar konden slecht Engels of Duits. Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt echter was er meer dan genoeg te doen en werd er genoeg georganiseerd. Het eten was redelijk goed. Ruime keuzes. Veel hetzelfde maar afwisselend genoeg, daar kon je zelf voor kiezen. Gezien het massale niet altijd even warm. Groot nadeel; het leek een groot mierennest vanwege de drukte.

Zwembad en strand waren prima, alleen jammer dat men om 7 uur al handdoeken op de bedjes legt. Hierdoor na half 8 geen plek meer bij het zwembad.

Kamers waren mooi, ruim en schoon.

Ivm overboeking wel 1 nacht, helaas een andere kamer gehad.

Ligging was voor ons prima. Kleine bazaar om de hoek en met de dolmus naar Manavgat en Side geweest (voor 1 euro pp!!) Geen geld dus.

Vanwege het massale gaan wij niet meer terug, ons veel te groot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Traveltroef

voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar

r.m. bethlehem,
20-8-2018

redelijk goed hotel , ligging was minder maar is te doen met bus of taxi

2 mooie grote zwembaden en een binnenbad

eten vonden we niet echt 5 sterren waard aangezien ontbijt om 07:00 open ging maar nog niet alles er stond ( buffet had compleet klaar moeten staan om 07:00)

als je al 12 tot 14 schalen met diverse varianten olijven op een buffet zet zien de buffetten er groot uit had meer variatie verwacht op de buffetten , a la carte restaurant ( asian style geen succes ) game room zeer verouderd en veelal kapot

voor een weekje in voor of na seizoen zeg ik ja is ok maar voor hoofd vakantie waarmee de boeking prijzen heel erg variëren en veelal te duur zijn voor deze accommodatie zou ik zeggen betaal niet te veel want er zijn stukke betere hotels en liggingen iets over russen heb dit zelf ervaren maar de west Europeanen kunnen er ook wat van om asociaal te zijn en op diverse plekken handdoekjes te reserveren en opscheppen van voedsel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geen 5 sterren resort

Lynn,
19-8-2018

Mooie tuinen en mooi zwembad. Animatie was aardig. Mooie zee.. wel kiezels dus neem schoentjes mee.. personeel zeer onvriendelijk bij de receptie en kamers absoluut niet schoon. Wij zijn 3 keer gewisseld

Gereisd met partner in mei 2018

Super!

Funda Hamamioglu,
17-8-2018

Het is een super leuk hotel, vooral voor kinderen is er veel te beleven. Mijn dochtertje van 7 heeft zich niet verveeld dankzij de kids club. Zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige vakantie gehad

De Bruijn,
8-8-2018

Het All in concept is goed, genoeg variatie in eten en drinken. Naar mijn idee stond er te weinig personeel in de bediening om voor drinken te zorgen, moest de ober zelf staande houden om aan drinken te komen in het restaurant. Ik was met een vriend 8 dagen op dit resort, dit zorgde ervoor dat de animatie heel erg naar ons toe trok en dat was fantastisch! Elke avond activiteiten, van Bingo, Dance night tot een schuim en poolparty, op de zaterdag kan je met het animatie team gaan stappen in side, wat ook een aanrader is! Ook de poolgames in de middag waren leuk om te zien. In de revieuws hieronder was te lezen dat er veel russen zouden zitten. Dit veel in onze periode 100% mee, zaten gasten van over de hele wereld. Proberen je ook watersport en massage en de vitamine bar aan te smeren, maar met een concreet antwoord vielen ze ons de rest van de vakantie niet meer lastig.

Kortom, genoten!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Leuk en schoon!

Arthur,
5-8-2018

We vonde het een leuk en schoon hotel. Kamer, zwembaden en strand en alles er om heen wAren echt goed schoon gemaakt. Eten was ook goed. We zaten in de middag wel altijd bij de snackbar want daar was het wel gezelliger en beter als bij de lunchroom. We hebben wel 1 dag in een ander kamer gezeten want onze familiekamers zat vol. Als je niet te veel overlast wil hebben moet je ook niet aan de zwembad kan zitten want dan slaap je moeilijk door het geluid van de poolbar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor 1x prima

Sharon,
29-7-2018

Personeel was bij aankomst vriendelijk. Onze kamer was nog niet klaar maar we konden alvast gebruik maken van de all-in. Kamer was schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken. Genoeg bedjes bij de zwembaden. Het eten was voor ons wat minder. Genoeg keuze maar naar ons idee verre weg van het Europeese. Dit was dan vooral bij de lunch in het grote restaurant en het avondeten. Het ontbijt en de lunch bij de snackbar waren oke. All-in concept was oke.

De animatie was wel goed aanwezig. Iedere ochtend en avond was er wel een activiteit.

Het "personeel" probeert alleen je telkens over te halen voor niet all in activiteiten (watersport, spa, fotoshop e.d.)

Op 2 min lopen is er wel een klein winkelcentrumpje maar voor de wat grotere steden zoals Manavgat & Side ben je al gauw even onderweg. Per taxi is dit een kleine 50 euro voor een avondje weg.

Wij gaan de volgende keer toch opzoek naar een hotel waar de steden iets dichterbij liggen!

Gereisd met partner in juli 2018

Beste vakantie ooit!!

Peeters Jan,
13-7-2018

We zeiden vroeger steeds een hotel 2x doen gaan we niet doen , tot we hier logeerden.

Eten --> top Ik mis nu de lekkere gegrilde visjes en de vers gebraden kippetjes al en.....

Kamer ---> top. Hadden zeer grote familiekamer met zicht op zee. Elke dag gepoetst en verse handdoeken.Elke dag water in minibar 1 keer per week cola fanta en bier

Drank---> frisdrank ( cola fanta sprite) zeer lekker. Siroopjes zijn veel te zoet. Ze zijn wel lekker in een cocktail/mocktail.

Animatie ---> Betere animatoren kun je niet vinden. Fahrettin, Berat,Ali, Gorküm, jullie waren top!! Onze kinderen missen jullie nu al

Boogschieten, karabijnschieten, poolgame, waterpolo, darts, schuimparty, karaoke, kinderparty, fruitparty. Er was zoveel leuks om te doen.

Wifi inloggen met je geboortedatum maar werkte in kamer alleen om 06:00u en om 24:00. In lounge wel goeie wifi.

Transfer van luchthaven ongeveer 2u

Wij komen volgend jaar terug. Dit hotel is top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.