Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) voor je op een rij gezet:

404 reviews over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in het Nederlands

Geweldig!

Miranda
31-5-2018

Heel mooi en schoon hotel met ruime kamers. Personeel was vriendelijk tegen ons Waren echter wel de enige 2 Nederlanders in dit hotel. Vooral veel Russen (had je op zich geen last van) ook veel Duitsers en Scandinaviërs. De zwembaden zijn heerlijk en genoeg bedjes rondom. Het all-inclusive concept is perfect (je moet wel alles zelf halen dus komen niet langs je bedje of je iets wilt drinken), eten goed en gevarieerd jammer dat je voor verse vruchtensappen wel moet betalen maar dat is de Euro 3 wel waard. Strand vonden wij persoonlijk tegenvallen, ongezellig en echt kiezelstrand dus moeilijk water in en uit. Voor kinderen gevaarlijk aangezien de zee (rechts van de pier) ineens erg stijl naar beneden gaat zodat je al snel niet meer kan staan! Meeste tijd aan zwembad gelegen. Over het algemeen Super hotel alleen jammer van het strand. Je moet wel redelijk te been zijn aangezien je veel moet lopen in dit hotel! In omgeving weinig te doen

Prima

Ismael
22-5-2018

Goed was Daisy van touroperator. Ze is super spontaan en leuk met kinderen. Zij heeft ons kindje een super leuk verblijf bezorgd. Hulde!

Personeel van hotel zelf is 10 keer niks. Onbeleefd en willen niks voor je doen.

Prima hotel maar:

Familie Van de Vondel
13-5-2018

Geboekt via touroperator : prima hotel , mooie familiekamer met zeezicht , leuke

animatie en mooie verzorgde zwembaden. Spijtig dat er zo veel Russen in het hotel

waren. Ik denk dat het restaurantpersoneel daar ook zo over denkt.

Turkije is een prachtig land , maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer.

Niet meer terug

Ger
1-5-2018

Niet goed. Iedere dag hetzelfde eten. Gaat sterk vervelen. Kan ook geen Rus meer horen en ze noemen t connect maar Wifi is echt belachelijk slecht. Lower staff werkt hard, maar management heeft t niet op orde. Simpele zaken als kopjes, suiker en theezakjes worden niet aangevuld tijdens ontbijt. Lijkt me redelijk essentieel......

aanrader voor iedereen

Helmut
31-10-2017

geweldig hotel, fijn personeel.

kamers worden prima bijgehouden bar personeel is erg behulpzaam.

we zaten aan het eind van het seizoen en ivm renovatie begon men al een aantal dingen op te ruimen.

was wel jammer.

maar verder geen klachten.

Waar je rekening mee moet houden als je wil winkelen dat dat wel even reizen is

Fantastische, heerlijke vakantie gehad zeker voor

Fam van maasacker
25-10-2017

Top hotel, vriendelijk personeel, erg mooi zwembad, het was overal schoon, glijbanen leuk, eten erg veel keuze , zowel in de ochtend als middag en avond en erg lekker. Heel ijken ijsjes en cocktails erg lekker😉 In de herfst vakantie geen geruzie om bedjes aan het zwembad. Leuke bazaar om de hoek en op 1 km afstand nog een paar leuke bazaartjes. Het zeewater is schitterend kraakhelder. Wij hebben een top vakantie gehad. Een klein minpuntje de animatie in de avond voor volwassenen iets minder. Voor kleinere kinderen wel top. Overdag genoeg te doen.

Nooit meer

Bremer
14-9-2017

Wij zijn al meerdere malen in Turkije geweest in "all inclusive" hotels, ik had verwacht dat "5 steren ultra all inclusive" het sumum zou zijn, helaas is dat niet het geval, als ik andere reviews lees over dit hotel die wel lovend zijn vraag ik me af in welk hotel deze mensen zijn geweest, het eten is op zich niks mis mee, en het zwembad ook niet, maar met de rest is van alles mis, probeer maar eens een tafel in het restaurant te vinden die zo stabiel is dat je eten niet vanzelf van tafel loopt, de stoelen zijn allemaal "vet" je blijft overal aan plakken, bestek dat enkele dagen achter elkaar geplakt in de bestekbakken ligt, airco die het niet doet, keycard die weigerd, en bij de receptie word je weggestuurd met de mededeling dat het op de geheel afdeling bij jou zo is.

Dit is nu al nacht nummer 3 dat de airco niet functioneerd en dat ik weggestuurd word om 2uur 's nachts met de mededeling dat het op de gehele verdieping zo is, en er geen oplossing beschikbaar, gisteren werd mij belooft dat ik de volgende dag een andere kamer zou krijgen want ze wisten ervan, vandaag bij de receptie werd beweert dat er geen problemen zijn of waren op onze verdieping met de airco en ik dus geen andere kamer kreeg, en nu dus dezelfde ellende weer, precies om 12 uur stopt de airco en om 7 uur s'morgens doet het weer.

Personeel werkt hard maar aan schoonmaken tafel of kleed word geen aandacht besteed, kleed word omgekeerd, keer op keer, en met datzelfde kleed worden de etensresten van tafel geduwd, hoezo dat sommige reviews hier een goede hygiene aangeven, praat me er niet van, Rob Geus zou hier kotsend de straat opvliegen.

Ik ben in 4 sterren hotels in Turkije geweest die hun zaken beter op rij hadden dan dit hotel,

Wat mij betreft geen 5 ultra maar hooguit 3+

een goed Hotel voor jong en oud

p.Tijssen
4-9-2017

Het eten en drinken is grote klasse alleen het strand is niet om te lopen grint strand

de winkels stellen niet veel voor .al je echt wil winkelen moet je toch 20 km verder gaan met de taxi kost 20 euro

met de wacht tijden van de taxi er bij dus dat is een koopje

het winkel centrum de stelt niet veel voor bij het hotel . het is volgens mij in opgroei aan gezien dat de hotels vrij nieuw zijn

voor onze leeftijd 72 jaar was het te warm , personeel is super

Goed hotel eten vreselijk

Kevin en michelle
2-8-2017

Wij zitten nu wel in het hoog seizoen maar elke dag het zelfde eten sorry daar pas ik voor wij zijn echt geen zeurders wij gaan 4 x per jaar op vakantie maar dit is het oké wij eten elke dag buiten de deur of zonnebloem pitten hahaha personeel is heel lief kamer schoon zwembad goed alleen veel Russen ik weet niet of het aan ons licht wij gaan normaal niet in het hoogseizoen maar dit zijn wij niet gewend aub mensen als je rust wil kies dan wat anders want als je geen kinderen hebt kun je ze hier wel vinden gr gr uit Turkije nu

Prima vakantie.

Wolters
30-7-2017

Sea world is een fijn maar groot hotel. Eten en drinken prima. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Mooie schone en ruime familie kamer. Buiten het hotel weinig te doen. Super mooie zwembaden en kiezel strand op loop afstand. Kinderanimatie super onze dochters Minou en Zoë van 10 en 8 hebben volop genoten. Petje af voor Samed, Aya en in het bijzonder Rami die veel leuke dingen met de kids hebben gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) scoort een 8.19 uit 10 op basis van 413 reviews.