Hotel Sandy Beach

8.8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Sandy Beach is een heerlijk hotel om tot rust te komen. Ga jij ontspannen bij het zwembad of toch bij het privéstrand? Bij Sandy Beach Hotel kan het allemaal. Ben jij benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Sandy Beach Hotel heeft een zwembad met glijbanen en een apart kinderbad. Daarnaast is er voor kinderen een miniclub en een kinderdisco. Meerdere gasten geven echter aan dat dit hotel alleen geschikt is voor ouderen. Karin schrijft hierover: ‘Wij zijn 62 en we vonden het hotel niet geschikt voor jonge mensen, omdat de gemiddelde leeftijd ver boven de 70 ligt. Wij komen hier misschien terug als we echt bejaard zijn!’

Toch zijn er veel activiteiten, zoals basketbal, volleybal, aerobics, boccia en fitness. Als je echt tot rust wilt komen, kun je gebruikmaken van de sauna en hamam. Daarnaast kun je ook een schoonheidsbehandeling, een massage of kappersbehandeling boeken.

Restaurants

Hotel Sandy Beach beschikt over een buffetrestaurant waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Voor drankjes kun je terecht bij de lobbybar of de poolbar. Mutfak schrijft over het eten: ‘De maaltijden waren prachtig opgediend in buffetvorm met heel veel keuze en uitstekend van smaak’. Ben je toch toe aan iets anders? Dan kun je gebruikmaken van de talloze restaurantjes die te vinden zijn in de buurt.

Kamers

Sandy Beach is een grootschalig complex met zes verschillende gebouwen. Niet elk gebouw heeft een lift, dus let hierop wanneer je een kamer boekt. Het hotel biedt diverse kamers aan. De gasten geven aan dat de kamers goed waren en dat je met een beetje geluk uitzicht hebt. Tineke schrijft over het hotel: ‘Vriendelijk personeel en alles wordt perfect schoon gehouden!’

Ligging

Hotel Sandy Beach ligt direct aan een lange boulevard met allerlei winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de boulevard oversteekt, loop je zo het strand op. Hier staan ligbedjes met parasols, waar je heerlijk een middagje kunt vertoeven.

Wil je de drukte opzoeken? Loop dan het centrum van Side in waar veel te beleven is. Hier vind je ook allerlei historische gebouwen zoals de Apollo tempel, het theater en meer.
Puck is erg tevreden: ‘Perfecte ligging direct aan het strand, maar ik vond het te voet naar Side wel ver’. Gelukkig kun je gebruik maken van de dolmus, zo ben je binnen een paar minuten in het centrum.

En is Hotel Sandy Beach een geschikt verblijf voor jou?

190 reviews over Hotel Sandy Beach

• 9j.oostindien08-03-2020

geweldig hotel

ligging aan de aan het strand loopafstand naar het centrum van side .eten en drinken is erg goed.en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Natasha van Forst12-07-2019

Het hotel is gewoon geweldig niet zo groot en luxe als veel andere hotels in side. Maar dit hotel heeft alles wat je nodig hebt. Het is direkt aan het strand,het eten is super en heel netjes verzorgd . Alles is mooi onderhouden en schoon. Personeel is vriendelijk. Wij komen hier al voor de 5de keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Jos21-08-2018

Seniorenhotel

Ligging direct aan het strand,te voet ver van Side, voornamelijk gasten uit het Oostblok en Duitsland,stoelen voor 7.00 uur al bedekt met handdoek op het strand en bij het zwembad, Wi-Fi heel slecht, hotel voor 65 +, niet voor jongeren of kinderen geschikt

Sandy Beach Hotel & Management, Genaral Manager, 21-12-2018

Geachte Jos,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie op Zoover te schrijven . We zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons genoten hebt en uw indrukken op deze manier met ons hebt gedeeld.

Wij kijken er naar uit u opnieuw te verwelkomen en wensen u het allerbeste.

Met vriendelijke groet, Sandy Beach Hotel & Management

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Puck19-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Gemoedelijk hotel!Prachtige ligging aan het strand!Heel vriendelijk personeel! Weinig te doen voor de jongeren bij het hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Karin25-06-2018

Veel Duitse bejaarden

Wat je echt moet weten als je hier naar toe gaat is dat het een hotel is waar veel oude Duitse gasten komen, wij vonden het saai, wij zijn allebeide 62 jaar. Strand is erg mooi en dichtbij, weinig strandstoelen, alles ligt vol met handdoeken,entertainment saai, niet geschikt voor jonge mensen omdat de gemiddelde leeftijd ver boven de 70 ligt, hadden de indruk dat het personeel meer bezig was met mooie blonde jonge meisjes dan met ons als oudere dames, misschien komen we nog eens terug als we echt bejaard zijn!

Sandy Beach Hotel Side, Genaral Manager, 26-06-2018

Geachte Karin,

Wij kijken er naar uit u opnieuw te verwelkomen en wensen u het allerbeste.

Met vriendelijke groet, Sandy Beach Hotel Management

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Mutfak31-10-2017

Al 7 keer op rij dit hotel geboekt!!

Het hotel ligt prachtig aan de boulevard met het terras wat direct uitkijkt op de zee, A1 ligging dus! De maaltijden waren prachtig opgediend in buffetvorm met heel veel keuze en uitstekend van smaak. Er was zoals elk jaar soft-animatie waarbij verschillende soorten van activiteiten werden aangeboden, in de avond was er zo nu en dan een optreden van groepen van buitenaf wat goed in de smaak viel. Helaas vielen de bedden wat slechter uit, deze zijn aan vervanging toe, we hoorden van vele gasten die er ook problemen mee hadden. Bij de receptie kon men het personeel heel verschillend aantreffen, zowel heel vriendelijk dan wel haast ronduit brutaal, maar goed daar hadden we weinig mee van doen maar wel jammer want dit is toch de eerste kennismaking met het hotel. Al met al is dit hotel een prima keuze voor geslaagde zonvakantie! Nogmaals onze hartelijke dank aan het gezamenlijke personeel van Sandy Bach!! Tot volgend jaar!!

Geachte gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en uw indrukken op deze manier met ons hebben gedeeld.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Tineke de Bruijn04-10-2017

Aanrader!!

Heel gezellig kleinschalig resort pal aan de wandelboulevard aan zee. Vriendelijk personeel en alles wordt perfect schoon gehouden! Wij gaan hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Sander07-05-2016

Prima hotel

De kamers zijn allemaal recent gerenoveerd en schoon en netjes. De ligging direct aan het strand is een duidelijk pluspunt. Het zwembad voldoet, maar is niet heel groot. Toen wij er waren (mei 2016) waren de glijbanen alleen op verzoek open - althans, de ene die niet defect was. Kom dus niet voor de glijbanen naar dit hotel...

Het all-inclusive aanbod is verder prima. Wij misten bij het ontbijt wat fruitsalade en ander fruit, maar verder vrij compleet. Toen het wat drukker werd liepen de rijen wel op. Het (animatie-)personeel doet erg zijn best.

Sandy Beach (en eigenlijk heel Side) wordt bijna alleen door Duitsers bezocht. Het personeel spreekt goed Duits, maar weinig Engels.

Tip: boek je excursies bij lokaal bureau. Loop de weg vanaf de slagboom van het hotel naar boven en steek over, dan loop je tegen zijn reisbureau aan. Hij is vriendelijk en doet erg zijn best; we hebben twee leuke excursies bij hem geboekt. De prijzen zijn 1/3 van wat de reisorganisatoren vragen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 7Willem13-09-2015

Goed hotel

Voor de tweede keer in Sandy Beach een goed hotel ,maar de slaapkamers en douche aan vervanging toe, wel klein. Het eten was iets minder dan vorig jaar, ook de kwaliteit.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 5familie Beukman03-09-2015

Kans Gemist

Leuk kleinschalig hotel. Kamers netjes maar klein, vooral de badkamer. Personeel is vriendelijk, maar bijna bij niemand een glimlach kunnen ontdekken. Bar personeel aan zwembad/strandbar is dramatisch slecht. en zonder interesse bezig met hun werk.alles wat niet uit de tap komt is pis lauw tot warm.. Animatie is aanwezig maar dat is ook alles. Zeer slechte avond programma's en mengt zich niet onder de gasten. Alleen bij bekenden. Beachspelen moet door vakantieganger geleid worden.(Beachvolleybal) Bij navraag geld/tijd gebrek. Eten is redelijk. Kok's bij showcooking kunnen ook geen smile laten zien, Niet slecht, maar zeker voor verbetering vatbaar. Zwembad is best klein.

Gereisd met partner in augustus 2015

Hotel Sandy Beach info