Géén boekingskosten

• Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1336 Reviews over Royal Dragon

• 10Vanessa Brugman22-02-2020

Tophotel

Dit hotel heb ik al meer dan 30x bezocht. Het voelt als thuiskomen. Personeel is zeer vriendelijk, guestrelations zijn er om je te helpen en dat doen ze ook met veel plezier. Personeel in restaurant werken hard en doen veel moeite voor je. Animatie is top, leuke mensen die hier werken. Altijd lachen en doen leuke activiteiten zoals boggia, volleybal op het strand, darts, bellydancing met Ucha, watergym. Ucha is zelfs een hele goede vriend van ons geworden. In de avond leuke shows van animatie dansshows, comedyshow, magic show, Michael Jackson show,bingo. Daarna lekker dansen in de lobby waar ze ook af en toe karaoke doen of muziek kwissen. Nee in dit hotel hoef je je echt niet te vervelen. Buiten het hotel veel winkels en een shoppingcenter. Ik kom er meerdere keren per jaar in de winter, lente,zomer en herfst. Het is gewoon een tophotel....

• 10Frank en Anita uit wijchen21-09-2019

Dit hotel is zeker de moeite waard

Dit hotel is zeker de moeite waard, alles gewoon heel goed. Alles is netjes schoon en zeer hard werkende mensen . Eten en drinken in overvloed , zeer veel keuze. De friet zou beter gebakken kunnen worden . Ook mijn verjaardag daar gevierd, tegen een kleine vergoeding zeer veel leuke dingen voor mij gedaan. Ook alles zeer netjes schoon, constant worden de wc,s schoon gemaakt. Kamers zijn ook zeer ruim en netjes. Winkels gelijk tegen over het hotel. Maar toen wij er waren ,heel weinig Nederlanders . Zeer veel oosterburen, daar leeft het hotel wel. Maar al met al een super goede vakantie gehad.

• 10Gezin met klein kind19-08-2019

Luxe, kwaliteit, ontspanning ... van alles wat!

Super goed hotel. Na 14x Turkije, vaak in Side en enkele keren in Lara geweest, durf ik wel te zeggen dat Royal Dragon één van de betere, dan niet de beste, hotels is waar ben geweest. Afgelopen weekend teruggekomen van 10 dagen Royal Dragon. Bij binnenkomst een super mooie lobby. Zwembaden zijn top, ook kinderbad (40cm) is voor jonge kinderen geweldig. De glijbanen en de bijhorende kermis zijn natuurlijk geweldig. De kamer was erg ruim en erg schoon. De badkamer vind ik wel verouderd, vooral het bad. Veel resorts hebben de afgelopen jaren de bader verwijderd voor in een inloopdouche. De minibar werd prima bijgevuld. Het eten was erg goed, elke avond weer een ander thema met veel andere gerechten. 2 soorten patat, lamsvlees, garnalen, mosselen, lamsvlees, t-bone steak ... van alles wat. 2 minpunten: de kartonnen bekers bij het zwembad, ik vind de plastic bekers dan toch beter. Ik miste de matrasjes voor op de bedjes aan het zwembad.

• 9Djes10-08-2019

Aanrader!

Pluspunten: zijzeezicht geboekt, hele grote kamer met zeezicht gekregen. Het hotel zou verouderd zijn maar wij hebben hier niets van gemerkt!! Schoonmaak op de kamer was top. Personeel voor het grootste gedeelte erg vriendelijk. De hele dag door eten, ‘s middags heb je lunchbuffet, strandrestaurant, turkse tent, amphi food corners (kip, doner, friet, pita, patat, salades, wafels, ijs enz) en de pattiserie en ‘s nachts zelfs van de kaart eten!! Veel Duitsers en Nederlanders. Groot zwembad en een waterpark en kermis erbij! In de omgeving genoeg winkeltjes (loop via links of rechts naar de lange bazaar achter het stone shopping center tegenover het hotel, heel goedkoop). In de lobby & de terrassen wordt je overal bediend dus niet zelf in in de rij. Verbeterpunten: heel veel eten ook bij het buffet, daarom soms wel een kwantitatief over kwalitatief idee erbij. Hygiëne op de openbare toiletten, buiten die in de lobby, was niet al te best.

• 10peter engelen07-08-2019

geweldig

geweldig hotel met een mega zwembad en direct aan het strand. De kamers zijn ruim van opzet en worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuw beddengoed. qua eten kom je niks te kort je kan 24 uur per dagen eten en drinken eten is zowel binnen als buiten gevarieerd en lekker. het zwembad is groot en warm maar zorgde voor voldoende verkoeling en ook het kinderbadje is ruim van opzetalleen misten we daar een klok. Ook het aqua park en de kermis is voor de kleintjes heel leuk. het personeel was zeer vriendelijk en geen vraag was te gek. als je ieder dag aan het zelfde tafeltje ging zitten dan stond na 2 dagen het drinken al voor je klaar omdat de ober wist wat je dronk. ook het animatieteam was erg actief en er werden heel veel activiteiten gedaan. al met al een geweldige tijd gehad

• 7William20-07-2019

Voor ons niet meer

Tegenvallend verblijf van 12 dagen in Royal Dragon, in ieder geval niet wat we gewend zijn. Het grootste gedeelte van het personeel is onvriendelijk en straalt geen enkele vorm van enthousiasme uit. Het eten is weinig gevarieerd en tevens is het erg druk in het hoofdrestaurant. Als je buiten eet word je continu door katten gestoord, ze springen op lege stoelen en in sommige gevallen zelfs op tafel. Het zwembad is op zich goed maar er is geen enkele glijbaan voor jonge kinderen (<4) in het kikkerbad. Er is een handdoeken beleid maar dit word niet gehandhaafd. Op basis van het bovenstaande komt dit hotel niet in de buurt bij andere hotels in Lara. Dit heeft vooral met details als maken van contact met de klant, gratis popcorn, suikerspin of een lollie na de minidisco te maken. Wij gaan niet meer terug en zullen ook andere Royal Hotels niet bezoeken. Past waarschijnlijk niet bij ons.

• 10Bianca v Boggelen12-07-2019

Geweldig hotel zeer gastvrij prachtige omgeving

• 8Angela09-07-2019

Leuk en mooi voor een keertje

We hadden eigelijk Royal Taj Mahal geboekt, Maar omdat de kamers met zwembadzicht volgeboekt waren kregen we de optie om naar Royal Dragon te verhuizen in een suite met het zwembadzicht wat we wouden. Mooi hotel, beide trouwens. Fyn verzorgd en genoeg te doen voor kleintjes ! Het eten is wel echt iedere dag hetzelfde, op sommige dingen van het avondeten na.. Het was mooi voor een keertje, maar gaan er niet meer terug.. heb al veel plaatsjes in Turkije bezocht, maar komkoy/side valt het meest tegen val allemaal.. buiten je hotel Heb je een breed aanbod in winkels met namaakspulletjes, maar echt een gezellig terrasje of eens leuk uitgaan zit er in deze plaats niet echt in. Verder zeker wel een aanrader als je een lekkere ontspannen vakantie wilt ! Of met de kinderen een mooie vakantie wilt hebben waarbij er genoeg te doen is voor de kleintjes. Mooi strand ook! Lief personeel dat voor je klaarstaat, maar niet telkens lastig valt.

• 10Sanne06-07-2019

Fantastisch resort met geweldig personeel!

wij hebben een top vakantie gehad. genoten van een heerlijk luxe verblijf met ontzettend gastvrij personeel!

• 7Frank19-06-2019

Compleet gezinshotel naar Turkse maatstaven

Groot resort-enorm zwembad-aquapark voor kids-voldoende plek bij zwembad en op het strand-iedere avond live muziek-duits-russisch georienteerd-echt gezinshotel-VEEL kinderen-eten niet geweldig, kip of lam en veelal lauw tot koud,versheid o.b.v. smaak tevens te betwisten.

Hotel Royal Dragon info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)