Hotel Royal Atlantis Spa & Resort

Hotel Royal Atlantis Spa & Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Atlantis Spa & Resort voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Royal Atlantis Spa & Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk!

Judith
10-6-2018

Fijn hotel. Schone kamer, maar wel erg klein met 5 personen.

Prima eten, animatie en overige faciliteiten.

Personeel erg vriendelijk en meedenkend!!

Heerlijk dicht bij het strand.

Jammer van het ‘handdoek-leggen’ bij het strand.!

Heel erg luxe

Ulk
11-1-2018

Het was een heel mooi schoon,verzorgd hotel dichtbij het strand en het personeel was heel erg behulpzaam, ze deden er alles aan om net nog leuker te maken.

Leuk hotel

Steffy
28-10-2016

Door alle horror verhalen was ik best bang voor dit hotel maar wat een zeurpieten zeg! Het hotel is prima eten is goed zowel binnen als op het strand het personeel doet heel erg de best om jou een leuke vakantie te geven. Ja er zijn weinig Nederlanders... en wat meer Turken met boerkinis maar als je je daar aan stoort moet niet naar een moslimland toe gaan.

Wij hebben het super gehad!

nooit meer

taipan
15-9-2016

hotel was ooit super,al vaker bezocht maar nog nooit,waarschijnlijk door het wegblijven van de europeanen,een hotel zo hard achteruit zien gaan.een geheel andere klanten samenstelling,meer dan 80% inheemse bevolking.

een ongehoord enorme verspilling van voedsel door mensen die nooit iets gewend waren en nu geconfronteerd worden met een overdaad hiervan waardoor ze geen maat weten te houden.

de samenstelling van het voedingspakket is dan ook meer gericht op de inheemse bevolking.

stoor je je aan bourkini's blijf dan zowiezo weg.

het bedienend personeel is het enige lichtpunt, deze doen heel hard hun best,terwijl het animatieteam een teleurstelling is

Wat een suf en verouderd hotel!

Harm
7-5-2016

Ontvangst bij receptie zeer rommelig en onvriendelijk. De oudere Duitsers ( die er ook alleen maar waren) kwamen er steeds tussendoor en werden dan ook gewoon eerst geholpen..! De kamers die we geboekt hadden kregen we niet ( 2 kamers in het hoofdgebouw met uitzicht op zee) De kamers die we konden krijgen waren heel donker en lagen erg afgelegen met geen uitzicht op zee.

Het hotel is erg verouderd en op de fotos wel heel mooi gemaakt. Viel erg tegen.

We konden omboeken naar een ander hotel

Prima hotel, maar een beetje normaal.

Fam J.D.Kooiman
9-1-2016

Door faillissement en later een overboeking van een ander hotel hier terecht gekomen dus niet wat we in gedachte hadden, maar goed met 11 man een dag voor vetrek toch maar gedaan , ligging is super aan het strand in het centrum (alleen oversteek weg).

Zeer kleine kamers, waar wij met 5 personen een bedbank en 2 pers bed moesten delen. Een balkon van 2 m2 met 2 stoelen, wat een ramp kon onze kont niet keren, klacht in gediend omdat we ook voor onze kinderen de volwassen prijs hadden betaald. Dit werd opgelost door plaatsing in grote kamer onder zwemband die zeer royaal waren. Helaas regelmatig een riool lucht .

In het hele hotel wordt eigenlijk alleen maar Duits gesproken, voor ons geen probleem maar is wel raar in Turkije.

Zwembad is netjes niet bijzonder, ligbedjes zijn goed en ook voldoende bij strand.

Er is een kids club, Para sailing etc etc.

Elke dag komt de vitamine man langs op het strand met de meeste heerlijke sapjes (tegen betaling van 2 euro).

Ligging hotel is super, je steekt de straat over en je bent in het shopping walhalla van nep artikelen en andere winkeltjes.

Eten is prima met veel afwisseling.

Prima hotel, geen topper.

PdR
23-8-2015

Het merendeel van het personeel doet echt zijn best om je het naar de zin te maken.

- Turkse restaurant is een echte aanrader.

- binnen overal airco

- kleine kamers, goed schoon

- geen borg voor badlakens, je kan onbeperkt handdoeken wisselen

- eten is redelijk. Gelukkig zijn er gerechten die vers bereid worden, welke goed zijn. Ook salades en konditorei prima. Eten in de warmhoudbakken zijn te gaar. Grillrestaurant op weg naar het strand prima (middag).

- Animatie aanwezig, niet opdringerig

komen hier niet terug

andy wiessenberg
15-8-2015

wij waren hier van 7 -8 tot 14-08 2015

+eten vonden wij goed niet echt bijzonder maar gewoon goed

- voor ons te massaal en we kregen een kamer zo beetje onder het zwembad daglicht had je niet

-kamer erg klein en wc zelf een dwerg zou nog best door de knieen moeten om hier te zitten zo laag

- wasbak het zelfde zit gewoon 40 cm te laag

-douchekop hadden ze iets hoger gehangen oude gaten zaten er nog in

-animatie niet opdringerig maar mij te popie jopie aanwezig

-als je de obers geef fooi geef zien je niet zitten op terras pas als je ze echt roept

-op het strand hutje mutje net als bij zwembad als je tenminste om 6 uur je bed uitging voor een bedje anders alles bezet

we hebben ons wel vermaakt je moet er toch zelf wat van maken maar dit hotel is niet voor ons hebben veel betere gehad.

geen 5 sterren waard

S.v.V
21-5-2015

hotel Royal Atlantis Spa & Resort

Onderhoud aan het hotel wat pas 6 jaar oud is kennen ze niet.

Niet alleen voor het oog maar ook voor de veiligheid is onderhoud nodig.

Bediening en animatie team is top. Supervriendelijke mensen.

Lekker weer en eten is ook wel ok. Met de taxi na onderhandeling van prijs lekker shoppen in Side of op de markt op maandag en donderdag in Manavgat. Wij zijn 2 weken geweest en dat was ook genoeg. Op een gegeven moment hadden we het wel gehad met het diner. Het ontbijt in eetzaal Romanz is goed en vanaf 12.00 uur kun je beter op het strand gaan eten. Kleding wassen tegen betaling eveneens kluis huren(aan te raden). In het hotel zelf is genoeg te doen in de avond het animatieteam zorgt voor iedere avond iets anders of anders kun je lekker bowlen tegen vergoeding. Wij Nederlanders stellen het toch altijd wel zo dat het thuis beter is. Maar je kunt lekker relaxen en anders is er genoeg te doen.

Heerlijke vakantie!

M. Jansen
9-5-2015

Zojuist terug van een heerlijk weekje tijdens de meivakantie. We hadden een familie(voordeel)kamer, 5 personen, kamer 7011, onder het zwembad. Erg ruime kamers, 2 badkamers, dagelijkse schoonmaak was prima. Bedden waren erg hard. Totaal geen last gehad van chloordampen. Wel geluidsoverlast vroeg in de ochtend van vertrekkende auto's en busjes van tegenover liggende parkeerplaats.

Het eten was geweldig! Veel, gevarieerd en erg lekker. Je kunt er dag en nacht wat krijgen. Bediening is zeer vriendelijk. 2 fijne zwembaden: 1 met glijbanen, de ander een lang bad om flink baantjes te kunnen trekken. Water is behoorlijk koud. Er waren altijd wel wat ligbedden vrij. Ik kan me voorstellen dat dit in de zomervakantie anders is. Binnen nog een zout- en een zoetwater zwembad. Klein stukje lopen en je komt bij de zonneweide, strand en zee. Ook hier altijd wel een ligbed te vinden. Elke dag schone badlakens. Kortom: superhotel voor de meivakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Atlantis Spa & Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Atlantis Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Atlantis Spa & Resort scoort een 7.61 uit 10 op basis van 72 reviews.