Hotel Royal Atlantis Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel Royal Atlantis Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Atlantis Beach voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Royal Atlantis Beach in het Nederlands

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Familie Rond,
7-11-2018

Prima hotel, gezien de prijs, goed en divers eten, relatief kleine kamers op loopafstand van de Bazaar van Gundogdu, Dolmus stopt aan het eind van de straat

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

De Visschedijkjes,
13-8-2018

Vanwege ons 50jarig huwelijk met ons hele gezin kinderen en kleinkinderen, totaal 17 Personen, hebben we een onvergetelijke week in dit hotel doorgebracht. In alle opzichten voortreffelijk, een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastisch hotel op unieke locatie

M.Cramer
17-8-2016

Mooi gelegen en rustig via eigen tuin aan eigen zandstrand gelegen. Veel Duitse gasten die vaker terugkomen dat geeft al aan dat het een goed hotel is. Dicht bij Antalya gelegen voor de transfer vanaf het vliegveld. Er komen weinig Nederlanders maar ook vrijwel geen Russen. Goed buffet met voldoende keuze in voor- en nagerechten met hoofdgerechten voor ieder wat wils met ook kindergerechten, bijv. Patat en. Kipnuggets, pizza, etc. Geweldige opmaak zie ook de foto's. Klein zwembad en 2 glijbanen met eigen badje. Goede handdoekservice voor badlakens, elke dag te wisselen. Daarnaast veel mogelijkheden voor drankjes en ook cocktails bij het al-inclusive inbegrepen. Animatie niet overdadig en lekker rustig met s'avonds leuke activiteiten. Achter het hotel zijn appartementen gelegen die door zowel het hotel als ook door Turkse families worden gebruikt. Wij hadden aan appartement met 2 slaapkamers boven en eigen terras en badkamer op de verdieping. Op de begane grond ook de mogelijkheid voor 2 slaapplaatsen op een slaapbank met grote badkamer en eigen terras. Ook een eigen koelkast waarin diverse drankjes elke dag worden bijgevuld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

D-reizen

Kleinschalig hotel, bevolkt door veel vaste gasten. Hier is nog aandacht voor de klant, vriendelijk personeel die na 1 dag al weten wat je graag wilt drinken. Alles op korte afstand bereikbaar, zwembad, glijbanen, strand, strand restaurant. Voldoende plaats bij zwembad, heel veel ruimte op het strand. Lekker koudwater koelkast op het strand. Douches op het strand, en toiletten. Eten voldoende en uitgebreid elke dag wat anders. Hamam in hotel een aanrader. Geen russen wel Duitsers in grote getalen maar daar heb je geen last van. Gem. leeftijd gasten 50+ dus lekker rustig. Winkels op loopafstand.Anniematie goed en niet opdringerig. Kamers klein maar voldoende. Hygiene uitstekend. Voor ons weer een hotel op de aanraders lijst. Gewoon boeken.........doen....

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel voor rustzoekers

Annemarie
23-9-2012

Het hotel ligt rustig in een mooie tuin aan het einde van een hele rij hotels. Dolmus is vlakbij. Er verbljven voornamelijk Duitsers, geen Russich gehoord. De kamers zijn niet groot maar schoon. Prima bedden. Het eten (buffet) is goed verzorgd. Je kunt buiten eten op het terras. Voor een drankje 's avonds romantisch terras bij de Irish pub. Animatie zeurt niet de hele dag of je meedoet. Er zijn leuke activiteiten zoals zumba en watergym in de zee. Shows zijn aardig. Het strand is breed. schoon zand zonder rotsen/stenen en je kunt ver lopen: naar Side is het 11 km. Genoeg bedjes onder overkapping en watersportmogelijkheden. Douche en toiletten op het strand, ook een koelkast met flesjes water. De strandbar heeft heerlijk á la carte eten helaas maar tot 18.00 uur geopend. Het zwembad is niet groot, heeft wel twee overkapte kinderbadjes. Wij vonden het personeel niet altijd vriendelijk, lag misschien aan einde van warm seizoen. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2012

prettig hotel

woldberg
4-11-2010

In herfstvakantie, met mooi weer naar Royal Atlantis geweest. Het hotel ligt in een rij hotels langs de kust, achter deze rij is hier verder niets. In het hotel verbleven m.n Duitse gasten en werd door personeel voornamelijk Duits gesproken. Op dat moment weinig kinderen en geen Russische gasten. Dit alles maakte het rustig en dat zochten wij ook. Er waren meerdere restaurants, eten was lekker. Kamer (2v+1K) aan de kleine kant, maar niet echt een probleem, mede door het mooie weer. TV met veel Duitse zenders en 1 Nederlandse wereld omroep zender op de kamer. Aan strand genoeg ligbedden en watersport mogelijkheden. Bij zwembad en in de tuin ook genoeg mogelijkheid om te liggen. Recht tegenover het hotel een bazaar en 200meter verder de dolmus om naar Side of andere plaatsen te gaan. Pas laat (enkele uren van tevoren en zelf nabellen) hoorden wij dat de reis met TO terug, uren vervroegd was! Een fijne vakantie gehad, in een rustig (naar Turkse begrippen) 4 sterren hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer kindvriendelijk, tophotel!

Nicole
12-8-2010

Royal atlantis Beach is een seer goed onderhouden resort. Het is klein opgezet en daardoor erg gemoedelijk. Het strand, inclusief strandrestaurant, is op een paar meter lopen vanaf het hotel. Het personeel krijgt van ons een dikke 10! Er is iedere avond een ander thema waar je wel of niet actief aan hoeft deel te nemen. Iedereen is hier vrij in. Voor de kinderen is er hele leuke animatie, alleen is alles in het duits of turks gesproken. Onze kinderen hebben hier niet aan deelgenomen omdat zij zich niet verstaanbaar konden maken. Wel is de kinderdisco, in alle talen,erg leuk. De kamers zijn erg schoonen modern. Wij hadden een familiekamer met twee gescheiden slaapkamers. Als ik een minpun zou moeten noemen dan zou het zijn dat er alleen duitse gasten zijn. Wij waren het enige Nederlandse gezin op het park.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig kleinschalig hotel

Jaap van Roon
13-5-2010

Hotel Royal Atlantis Beach ligt aan het einde van een lange hotelzone tot Side toe (± 12 km), tegen de duinen. Het is een kleinschalig hotel, waar veel Duitse gasten (ca. 90%) regelmatig terugkeren. Meer Nederlanders tref je aan in hotel Royal Atlantis Resort, 500 meter verder, aan de andere kant van het dorp.

Het hotel heeft een prima keuken en een heel vriendelijke bediening. Er is een actieve animatie, zeker voor kinderen. Een palmentuin verbindt het hotel met de zee, waar lange rijen met parasols en ligbedden voor de gasten beschikbaar zijn. Het hotel is rolstoelvriendelijk (o.a. middels liften), heeft diverse kleine zwembaden en een wellness gedeelte. Het onderhoud en de schoonmaak zijn goed verzorgd.

Op circa 300 meter van het hotel is een klein centrum met allerlei winkeltjes, vooral kleding en overige snuisterijen, maar ook massage, kappers enz.. Tevens staan bij deze markt dolmusbusjes waarmee je regelmatig en snel diverse interessante plaatsen kunt bezoeken, o.a. Side

Gereisd met partner in april 2010

Daar kun je lekker laten verwennen.

Paffen Jozef
1-5-2010

Het is een nieuw hotel met alle gemakken voorzien. Met vriendelijk personeel die zeer behulpzaam waren. In april zee en zwembad water nog fris.( Binnenbad 27 gr. zout en zoetwater ) Strandwandelingen en een bezoek aan Side is aanteraden.

Gereisd met partner in Thu Apr 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Turkijeganger
10-11-2009

Prima hotel, Wij zaten hier van 20 t/m 30 oktober. Heerlijk, geen onbeschofte Russen! Spreken veel Duits. Het animatie team ook nog wel beetje Engels.

Personeel super vriendelijk. Goede service. Komen uit zich zelf vragen of je nog wat wilt drinken of zelfs gewoon brengen.

Animatie goed! Zoals volleybal Met Jimmy (super gast), darts, strandspellen etc. S avonds voor de kinderen een disco met een animatie programma erachter aan.

Hotelkamers iets klein, maar wel netjes en schoon. Ontbijt en lunch prima, savonds iets minder. Maar dat is door onze persoonlijke voorkeur. Veel lamsvlees en daar houden wij niet van. Verder was het eten wel gevarieerd.

De cocktails en verse vruchten dranken zijn gratis. Lekker bij het ontbijt!

Leuke winkels vlak voor het hotel.

kortom een leuke vakantie voor een mooi bedrag. Hopelijk blijft het zo " goedkoop" Een aanrader!

Gereisd met partner in november 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Atlantis Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Atlantis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.