Hotel Roma Beach Resort & Spa

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

139 reviews over Hotel Roma Beach Resort & Spa

• 2019
    4Sam24-08-2019

Drama: 3 sterren hotel, geen 5!

Voor 2 weken geboekt voor een prettige vakantie naar Sidé en verblijf in de Roma Beach Resort. Eenmaal aangekomen in het hotel was het een nachtmerrie.

Kamer: - lijkt net op een cel, veelste klein. - tv hangt helemaal in de hoek van de kamer en niet centraal van het twee-persoonsbed. - balkon voorzien van glas met 1 raam die open kan, met de hele dag door 30 graden is dit niet te doen en ook niet als roker. - bed en kussens van slechte kwaliteit, soms wordt je wakker met rug- en nekpijn. - wc spoelt soms niet door. - wasbak hangt zo wat op 0,5 meter, je moet hurken of bukken op me je handen te wassen. - douche is voorzien van een simpele douche-kop en is nog geen eens een meter breed, dus moet je rustig douchen om te voorkomen dat je je hoofd of ellebogen stoot. - meerdere punten toe aan vervanging en/of renovatie. - dunne witte gordijnen, zodra de zon opkomt is de kamer totaal niet meer donker en kan je slapen na 07:00.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Stef en Heleen23-07-2019

Voelt altijd als thuiskomen. In 1 woord GEWELDIG

• 9Voorhuis31-05-2019

Fantastisch resort met heerlijk eten!

Prachtig resort!! Op diverse plekken zitjes met heerlijke stoelen. De kamers zijn schoon, mooi en ruim. Het ligt aan het strand en is rustig gelegen. Het eten is echt geweldig!!! Zoveel variatie. Prachtig gedecoreerd en alles smaakt heerlijk. Het personeel doet echt alles voor de gasten. Het resort ligt niet in het centrum, maar wel op loopafstand van veel winkeltjes en de dolmus busjes komen en gaan om de gasten naar allerlei plaatsen te brengen voor 1 of 2 euro. Dit resort is echt een aanrader!

• 8Pietje struiksma22-05-2019

Ga zeker nogmaals heen

Fantastisch gehad..alles schoon en keurig onderhouden..elke avond show of i.d..minpuntje waren harde bedden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10John Gubbels12-06-2018

geweldig

Ik vond het allemaal prima was een mooi en zuiver hotel met een geweldige keuze aan eten. dus voor iedereen wat .

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Danny Delrue02-01-2017

Roma Beach was fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Kort en bondig ... Er zijn geen minpunten. Alles was subliem.

Alleen gereisd in november 2016

• 10Stef enHeleen09-11-2016

Heerlijk hotel

Roma Beach is een kleinschalig gemoedelijk hotel waar iedereen elkaar bij naam kent. Wij zijn nu voor de 10e keer geweest en het voelt als thuiskomen. De service is geweldig,het roma team zorgt ervoor dat je een fantastische vakantie hebt. In het bijzonder Big Boss Cihat, en chefkok Mustafa, en zijn team,die iedere dag voor een heerlijk buffet zorgde . Onze fantastische kelner Ershan en Mustafa,(salvatore), bedankt Ershan voor de prachtig versierde tafel iedere avond.het lieve kamermeisje Ignour, die zorgde voor een zeer schone kamer en iedere dag ons bed opmaakte in de mooiste creaties.Ramazzan özz, die er altijd voor zorgt dat onze matrasjes al op het bed liggen als we komen. En niet te vergeten de kapper Isa die iedereen van een mooi kapsel voorziet en ömer de fotograaf die de meest mooie fotoreportages maakt. Bedankt lief Roma Team voor weer een onvergetelijke vakantie. Hopelijk.Tot ziens in mei 2017.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Jan Michielse24-05-2015

Mooie plek maar Nooit weer

De algemene indruk van dit hotel is goed .het hotel is gebouwd in Romeinse stijl en is van alle gemakken voorzien , een ruim opgezet restaurant verder zijn er onder in het hotel enkele inkoop mogelijkheden , er is een haman, fitness ruimte ,restaurant. Het zwembad is voldoende groot en er is altijd plek ,men hoeft niet om 7 uur een handdoek te gaan leggen. De meeste kamers zijn ruim van binnen muv van de( economi kamer) met een minibar die elke dag aangevuld word de kamers worden elke dag schoon gemaakt ,het is wel ontzettend gehorig ,en als je aan de achterkant (land) een kamer hebt kun je mee genieten tot 12 uur van de muziek van het naast gelegen hotel ,het animatieteam bestaat uit 4/5 personen die hun best doen ,maar door het geringe aantal gasten was het moeilijk om een leuke activiteit te organiseren.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Daphne07-05-2015

Prachtige plek, goede service, mooi hotel

Een klein hotel waar je rustig kan genieten van je vakantie. De service is heel vriendelijk, we kregen champagne bij aankomst (de aankomst was rond 2 uur 's nachts) en we konden met iedereen wel praten en lachen. We hebben ook van kamer geruild, de eerste kamer was nogal klein en het balkon was voor de helft afgeschermd met een glazen wand. Ik had de receptie verteld dat ik last had van claustrofobie en we kregen meteen een nieuwe grote, open kamer, echt super. De ligging is prachtig, je hebt een prachtig uitzicht op de bergen en de zee, echt adembenemend. Dat het afgelegen ligt is niks van waar, het is maar 25 min lopen naar de stad. Je kunt ook voor €2 met de dommel gaan. De spa was heerlijk, de mensen zijn vriendelijk en de massages zeer ontspannend. Ik raad dit hotel echt aan!!

Gereisd in mei 2015

• 7GJ10-08-2014

WIFI TEGEN BETALING !!

Kluisje, handdoeken , maar vooral WiFi tegen betaling vind ik niet van deze tijd... Vraag dan vooraf een paar tientjes meer! Familiekamer met twee badkamers is plus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • KeukenKitchenette

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats