Hotel Robinson Club Pamfilya

KinderhotelWeer vandaag24°14°
Hotel Robinson Club Pamfilya

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Pamfilya voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Robinson Club Pamfilya in het Nederlands

Gillis van Wezel,
29-3-2019

Voor de tweede keer hier geweest in een woord geweldig

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Dank voor de super vakantie

J. Dekker,
1-9-2018

Super vakantie gehad. Het is zeer Duits georiënteerd en al het personeel is zeer vriendelijk en service is top. Eten is fantastisch en afwisselend (de thema avonden zijn boven vewachting). Ruim opgezet. Zeker geen resort met vele glijbanen maar een resort die veel sport uitdraagt en relaxt is. Ruim opgezet, dus het lijkt er niet druk. De zwembaden zijn ok maar niet veel bezocht daar wij veelal in de zee lagen. In tegenstelling wat wij gewend zijn in Nederland moet je wel een internationaal erkend vaar/zeil bewijs hebben om dagelijks de catamarans te reserveren (dit vanwege de verzekering). Alternatief is om de cursus te volgen om daarna lekker te kunnen zeilen. Side op een mooie loopafstand via strand. Taxi is ongeveer 8 euro per enkele reis. Al met al een super vakantie gehad en voor ons de eerste keer een overweging om terug te keren. Dank aan al het personeel voor een geweldige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zoals altijd tot in de puntjes verzorgd

Nicolebont,
3-6-2017

Een must go voor jonge gezinnen,bedenk wel dat het een duits resort is en dat ook werkelijk alles duitstalig is.Het eten is zeer uitgebreid,voor ieder wat wils.Ruim assortiment in gezonde voeding,er liggen zelfs kersen en aardbeien op het buffet.Het diner heeft iedere avond een ander thema,van aziatisch tot amerikaans en italiaans.Net publiek en geen russen.Personeel is zeer vriendelijk en het is er brandschoon.Iedere dag worden de kamers schoongemaakt.Verse sapjes bij het ontbijt. Ook veel sportfaciliteiten,van tennisbanen tot watersport. Het zwembad was aan de koude kant toen wij er waren maar zodra we erover geklaagd hadden ging de verwarming omhoog en konden we comfortabel zwemmen. De kinderclub is ook geweldig,onze kinderen wilden iedere dag terwijl er geen nederlandse meisjes in dat gedeelte waren (er werkt 1 nl meisje maar die is werkzaam in de babyclub,wel ideaal dus als je kids onder de 2 hebt) De shows zijn ook leuk(duitstalig) oa Mamma Mia en Grease. Kortom,wij gaan weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Onvervangbaar

Annick
18-4-2016

De service is geweldig en de ligging aan het strand met nog de activiteiten (windsurfen en zeilen enzo) die je kan doen zijn gewoonweg fantastisch. De prijs is wel wat duur maar verder vind ik het super! Dit is het zeker waard om weer heen te gaan, ook al is het voor de 9e keer ofzo (dit jaar wordt volgens mij de 9e keer dat we erheen gaan)

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Fantastische keuken en all inclusieve formule, niets is te veel. Wel gepaste kleding gewend in zijdens het eten. Overdag veel animatie maar ook heerlijke plekken om te loungen en waar men zich fantastisch terug trekken kan om te genieten, chillen en ontspannen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Pamfilya is onze 6e Robinson Club die wij bezocht hebben, maar tot op heden de beste!! Onze kinderen (3, 5 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt, evenals de ouders. Catamaranzeilen is helemaal geweldig. Het hotel en personeel doet echt 100% zijn best om je te vermaken en we kunnen ons eigenlijk geen leukere vakantie voorstellen. Veel duitsers, maar dat weet je bij Robinson, dit is echter zeker geen nadeel. Als je geen duits spreekt is het lastig, maar dan heb je er misschien ook iets minder te zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer goed all-incl resort met 99% duitse gasten

Linda Lupgens
30-9-2013

Mijn eerste ervaring met Club Robinson. Aankomst was slecht. Bij telefonische boeking aangegeven dat mijn moeder slecht ter been was en een kamer dichtbij de faciliteiten wilden. 23.00 uur aangekomen. De receptie is miniscuul, outdated en onhandig ingedeeld. Ontvangst door Duitse stagiaire die geen Engels sprak (ik spreek nauwelijks Duits) en kregen een kleine kamer achter op het terrein ver van alle faciliteiten op de tweede verdieping..... Communicatie met de stagiaire was rampzalig. Ze haalde er zelfs een andere gast bij in plaats van een verantwoordelijk avondmanager die Engels sprak erbij te halen. Na een lange reis met kind van 2 jr en oude moeder was dit een vreselijke aankomst. Volgende dag bij de receptie opnieuw verhaal gedaan en andere kamer gekregen. Eindelijk goed: dichtbij en zoals de plaatjes beloofden. Gelukkig was rest van vakantie geweldig. Eten: voortreffelijk. Heel jammer dat zelfs het Turkese personeel je in het Duits aanspreekt. Ook niet handig voor de kidsclub.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super resort

poelsfj
19-5-2013

na de laatste renovatie is het heerlijk vertoeven daar, genoeg te sprorten. door de verschillende zwembaden lijkt het niet druk. Op het strand kan je heerlijk onde zonwerende doeken liggen. Het eten is zoals altijd bij Club Robinson perfect.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net & mooi hotel

Lise
16-8-2012

Alweer een tijd geleden geweest maar wat mij bijgebleven is, is dat het een net en mooi hotel is. Goed eten en leuke kinderclub!

Gereisd met vrienden in juli 2007

Deze zomervakantie voor de 7e terug geweest

elseoosterdijk
12-8-2012

GEWELDIG!!!

Wij zijn er deze vakantie voor de 7e keer geweest. Toen we 4jaar geleden naar griekenland gingen viel dat tegen omdat we de luxe en geweldige club robinson in ons achterhoofd hadden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Pamfilya in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Pamfilya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.