Hotel Riolavitas Spa & Resort

Hotel Riolavitas Spa & Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Riolavitas Spa & Resort voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Riolavitas Spa & Resort in het Nederlands

Top!

Chimene
10-8-2018

De kamers en het personeel echt helemaal top! Animatie was super! Jammer dat alleen het eten niet zo gevarrieerd was. Ook heel veel russen die vooral in het restaurant geen rekening hielde met de andere gasten. Ook liggen er keien in de zee, dus waterschoenen komen van pas. Zwembad is wat aan de kleine kant. Ondanks deze kleine dingen hebben ik en mijn partner een onvergetelijke vakantie gehad. Nogmaals complimenten aan dit geweldige animatie team die daar mede voor hebben gezorgd!

Blaftastisch

Dogperson
9-8-2018

Een zeer goed hotel, eten was goed maar wel eentonig, animatie was zeer goed. Kortom ik heb een topvakantie gehad!

Prachtig

Angela
8-8-2018

Hotel is echt super mooi!

We hadden een erg ruime familie kamer.

Eten was lekker.

Animatie was super goed ze waren erg betrokken!

Ze werken allemaal hard om het iedereen naar zijn zin te maken!

Behir is een super vrolijke ober!

Ugur karsli
7-8-2018

Resepsiyona girdiginizden itibaren guler yuzlu bir karsilama. Calisanlarin hepsi misafirleri rahat ettirmek icin buyuk caba sarfediyor. Yemekler super. Garsonlar, barmenler cok ilgililer. Animasyon harika. Bukadar eglenceli bir animasyon takimi gormedim. Hergece degisik aktiviteler uygulaniyor. Otelden disari cikmak istemiyo insan. Bir sorun yasanirsa hemen aninda hallediliyir. Ben tatilimin her anini otel calisanlari sayesinde dolu dolu yasadim. Tekrar cok saolun

Sjimmie Coby
4-8-2018

Zeer goed hotel, prima eten, mooie kamers. Prima ligging, alleen geen winkeltjes op loopafstand. Wij hebben een top vakantie gehad en dat kwam mede door het geweldige animatie team met Kerem en Canberk!

Fantastisch!

Big Family😃
4-8-2018

We hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. Het eten is prima en de obers werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Zwembad is wel wat klein maar dat vonden wij geen probleem. Bij de aqua bar stond een goede barman Samed, die elke keer precies wist wat we wilde drinken! De kamers zijn mooi en schoon! We hebben erg genoten van de animatie, elke dag waren er weer leuke shows en poolgames. Vooral Kerem is fantastisch!

Ik heb een fantastische vakantie gehad in dit hotel. Animatie was echt heel erg goed en er was heel veel te doen overdag. Het eten was niet heel variërend en soms koud maar daar werd wel wat aan gedaan. De ligging is niet ideaal maar verder was het echt top. Het personeel was heel vriendelijk en deed hun werk erg goed. Ik ga dit hotel niet vergeten en blijf ze volgen.

Ome Bennie
4-8-2018

Ik vond het een zeer goed hotel, goede animatie prima eten. Het enige minpuntje was dat ik niet bij de bovenste plank van de kledingkast kon.

Genoten van een uitstekende vakantie.

Herman
3-8-2018

Prima hotel. Bij aankomst waren er wat problemen met enkele kamers. Dit werd allemaal direct netjes opgelost. je kon zien dat de schoonmaak van de kamers en zwembad met de dag beter gedaan werd. In het begin was er ook te weinig personeel, maar met de dag kwamen er steeds meer bij. De bar boven het zwembad was fantastisch waar barpersoneel liep die snel zorgde dat je altijd te drinken had. De animatie was super, zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Helaas maakte de russen die aanwezig waren er vaak een rommel van. Eten kon op sommige momenten wel wat warmer geserveerd worden. De ligging is afgelegen, maar dat weet je van te voren als je gaat boeken want dat staat overal vermeld. Enkele winkels op 15 minuten lopen van het hotel. Side, Kumkoy en Managat makkelijk bereikbaar met de dolmus.

Goed hotel!

Kim
3-8-2018

Bij aankomst waren onze kamers niet schoon. Aangegeven bij de receptie, binnen enkele minuten stond er een schoonmaker voor de deur die alles schoon ging maken. Hotel luistert duidelijk naar zijn gasten en neemt klachten serieus, er word meteen wat aan gedaan. Personeel werkt hard en het eten was goed! Om het hotel heen niet erg veel te doen, maar Side, Kumkoy en Manavgat zijn goed te bereiken. Erg te spreken over de Animatie, werken hard en helpen je goed als er wat aan de hand is!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riolavitas Spa & Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riolavitas Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riolavitas Spa & Resort scoort een 7.62 uit 10 op basis van 43 reviews.