Hotel Riolavitas Spa & Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°12°
Hotel Riolavitas Spa & Resort
7,6

Omschrijving
Hotel Riolavitas Spa & Resort 5* onderscheidt zich door het animatieteam. Ook wanneer je met zijn tweetjes op vakantie bent zorgen zij voor vermaak. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een groot zwembad. Het hotel heeft een rustige ligging. De eerste winkels bereik je na 15 minuten lopen. Pak de bus naar Side (20 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor Riolavitas Spa & Resort voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Riolavitas Spa & Resort in het Nederlands

Fijne vakantie gehad en veel gedaan en gezien

Stefan Stekelenburg,
5-9-2018

19 dagen in dit hotel geweest. Prijs/kwaliteit een prima hotel. Eten was gevarieerd vonden wij, maar wij vinden veel lekker en houden ervan om verschillende gerechtjes uit te proberen. Heerlijk strand op 300 meter afstand. Te voet goed te bereiken of met de golfkar. Het Personeel vonden wij vriendelijk en werkt hard en goed. Wij hadden een grote hotelkamer met uitzicht op de zee. Het was een fijne kamer en bestond uit 2 ruimtes en een groot hoek balkon.

Het zwembad beneden hebben wij niet in gezwommen. Veel te druk, maar het andere zwembad op de etage was fijn.

Met het busje ben je in 20 minuutjes in het gezellige Side. Wij zijn een paar keer geweest en naast oudheden bezichtigen en winkelen hebben we daar ook in de haven gegeten. Erg lekker. Restaurant Liman kan ik aanraden.

Ga ook in de omgeving eens op excursie. Turkije heeft veel moois te bieden dan alleen all inclusieve hotels.

Minpunt is alleen de koffie in het hotel.

nooit meer!

J van Setten,
27-8-2018

Kamers zijn mooi en schoon.

Rondom het zwembad was het heel erg vies.

Personeel sprak geen Engels en er waren heel erg veel Russen en heel veel Turken in de week dat wij er waren.

Muziek staat mega hard van 10.00 uur in de ochtend tot 17.00 uur in de na middag.

Voor ons is dit hotel niet meer voor herhaling vatbaar.

Je krijgt echt waarvoor je geld

FamD,
24-8-2018

Geweldige familiekamer met een groot balkon, uitzicht op zee. Elke dag schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Eten prima, jammer dat veel asociale Russen zo respectloos met eten omgaan. Ala carte leuke afwisseling. Strand geweldig, niet voor kleine kinderen ivm snel diep. Zwembad heerljjk, animatie leuk. Jammer dat de muziek zo belachelijk hard staat, en dat van het aangrenzende hotel nog harder. Echt geen gehoor op bepaalde tijden. Helaas ook hier handdoekje leggen, aan het strand niet nodig.

1 slechte ervaring; bij aankomst bood Mehmet van de Spa ons een gratis massage aan. Natuurlijk willen ze je daarna graag behandelingen laten boeken. Dit ging echter op een dusdanig agressieve manier dat ik kwaad ben weg gegaan. Mehmet bleef door drammen terwijl ik half bloot op mn buik op de behandeltafel lag. Vind ik echt niet kunnen!

wie weet ooit nog eens

monique,
21-8-2018

prima hotel met erg leuke animatieteam voor zowel jong als oud.

eten en drinken is prima, a la carte viel tegen.

jammer dat het wat ver van de winkels af ligt zodat je altijd met een busje moet, maar voor 1 euro p.p. was dit goed te doen.

Alleen het personeel van de receptie is behoorlijk chagerijnig en totaal niet behulpzaam

Als ze een klusjesman aannemen die de kleine reparaties uitvoerd in de kamers zou het er nog beter uitzien.

Fantastic!! !!!

Elvira Markovic,
20-8-2018

Het hotel is uitstekend! Personeel is zeer vriendelijk, alleen maar lach op hun gezicht. Hygenie is zeer top! Onze kamers werd zeer goed gepoetst. Ook hebben wij genoten met onze 2 top obers Ersan en Bekir.. we hoefde ze alleen aan te kijken en drinken stond al op tafel. En de animatie team is top! Heel leuk vrolijk spontaan. Hele dag bezig. En je kan een hele goeie band met ze opbouwen! Eten was ook heel smakelijk. Ja we hebben erg genoten. We komen zeer zeker térug!

Top!

Chimene,
10-8-2018

De kamers en het personeel echt helemaal top! Animatie was super! Jammer dat alleen het eten niet zo gevarrieerd was. Ook heel veel russen die vooral in het restaurant geen rekening hielde met de andere gasten. Ook liggen er keien in de zee, dus waterschoenen komen van pas. Zwembad is wat aan de kleine kant. Ondanks deze kleine dingen hebben ik en mijn partner een onvergetelijke vakantie gehad. Nogmaals complimenten aan dit geweldige animatie team die daar mede voor hebben gezorgd!

Blaftastisch

Dogperson,
9-8-2018

Een zeer goed hotel, eten was goed maar wel eentonig, animatie was zeer goed. Kortom ik heb een topvakantie gehad!

Prachtig

Angela,
8-8-2018

Hotel is echt super mooi!

We hadden een erg ruime familie kamer.

Eten was lekker.

Animatie was super goed ze waren erg betrokken!

Ze werken allemaal hard om het iedereen naar zijn zin te maken!

Behir is een super vrolijke ober!

Ugur karsli,
7-8-2018

Resepsiyona girdiginizden itibaren guler yuzlu bir karsilama. Calisanlarin hepsi misafirleri rahat ettirmek icin buyuk caba sarfediyor. Yemekler super. Garsonlar, barmenler cok ilgililer. Animasyon harika. Bukadar eglenceli bir animasyon takimi gormedim. Hergece degisik aktiviteler uygulaniyor. Otelden disari cikmak istemiyo insan. Bir sorun yasanirsa hemen aninda hallediliyir. Ben tatilimin her anini otel calisanlari sayesinde dolu dolu yasadim. Tekrar cok saolun

Sjimmie Coby,
4-8-2018

Zeer goed hotel, prima eten, mooie kamers. Prima ligging, alleen geen winkeltjes op loopafstand. Wij hebben een top vakantie gehad en dat kwam mede door het geweldige animatie team met Kerem en Canberk!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riolavitas Spa & Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riolavitas Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.