Hotel Ramada Resort Side

Hotel Ramada Resort Side
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Side voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Ramada Resort Side in het Nederlands

Ramada Side resort ligt vrij afgelegen. Personeel is 5*! Accomdatie niet.Accomodatie is verouderd. Het is er schoon, er wordt steeds gepoetst en opgeruimd. Receptiemedewerker Abbas en Guest relations Filiz zijn top. Vraag het en ze regelen het. Shuttlebuschauffeur en Gözleme vrouw strandbar top! Animatiemedewerker Shauny top , komt uit Nederland.Hotel is toe aan update en andere gasten. Bij ons waren er grotendeels Russen, Oekrainers en Kyrgyzistanen. Velen helaas erg onbeschoft in alle opzichten. Wij hadden hier nooit geboekt als we dit hadden geweten! Eten goed en drank ook. Los van onfatsoenlijk gedrag in restaurant en bars door vooral de groep Russen. Zeer veel overlast door hen. Personeel vond dit ook vreselijk. We genoten van t leuke personeel! Strand helaas kiezelstrand. Animatie veel vooral bij zwembad. Niks voor ons voor anderen top. Iedere avond programma in amphitheater.Dolmus voor deur.

Heerlijke vakantie

Arno
21-5-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad in Ramada. De slechte review snap ik echt niet. Het eten en de bedden waren prima. Winkeltjes zijn vlakbij. Er is een busje dat naar het strand rijd. En een super animatie team met de Hollandse Shauni. Ze maakt met iedereen een praatje en was super met aqua arobics en darts , we gaan van de zomer zeer zeker nog eens terug.

Zeker geen 5 sterren waard!

Jackie
24-9-2017

Personeel over het algemeen vriendelijk. Eten kan ermee door, maar geen 5 sterren en verwacht geen culinaire hoogstandjes, ontbijt minimaal. Er Wordt absoluut niet goed schoongemaakt! Totaal geen onderhoud aan de kamers. Shops, snack counter, gameroom etc gesloten of leeg. Badkamer echt heel vies! Inde 15 jaar dat wij naar Turkije gaan nog niet zo een vieze en smoezelige kamer gehad, en dan hadden we wel een up grade gehad! Onderhoud op kamers slecht, schoonmaak kamer, vloer was vies dat we erin kwamen, volgende dag nog dezelfde plekken, dot kauwgom naast het bed op de vloer geplakt, balkon meubilair vies, spiegels en ramen heel vies, beddengoed met vlekken erop. Onder de wasbak gelegd voor verschoning, zijn er weer terug opgelegd! Glazen uit de kamer worden niet afgewassen, maken ze schoon met een vies doekje. Laden en kastjes erg vies. Etc etc Van touroperator niet gewend dat zo een Hotel aan hun klanten aanbieden

Elke dag ellende!

Ka
18-9-2017

Personeel doet eerst vriendelijk! Tot dat er een probleem is.. doorgezakt bed mensen zitten nog in de kamer die krijgen andere kamer en wij worden er in gezet!

Wij moesten met manager en reisleiding op het bed gaan liggen om te bewijzen dat dit zo was!

Bedorven eten, vies beddengoed wat drie keer weer op je bed gelegd word.

Vieze handdoeken worden gewoon weer opgehangen.harde muziek!

Vies bestek.

Ketchup/ saus en beschimmeld bestek zat nog in het raamkozijn.

Opgesloten op het balkon,deur kapot! Duurt 2 a 3 dagen voor ze het maken, vieze toilet, onderhoud doen ze niet. Wc borstel alleen een stokje zonder borstel stond er.

Deur hangt half in de deurpost!willen niet de reisorganisatie voor je bellen!Ze wisten het nummer niet.... de dag ervoor konden ze wel bellen.. Kregen niet onze geboekte kamer. Personeel werd boos kan geen duits/Engels.Elke keer werd er gezegd kom morgen maar terug,wij zijn heel wat gewend en geen zeurders maar dit nooit meer!veel luidruchtige Russen! Slecht be

Op zich een prima hotel, ziet er goed uit, echter lijkt het of er nu geen onderhoud meer wordt gedaan. Matras was echt slecht, met een diepe kuil zodat je naar elkaar toe rolt. Kregen wel een andere kamer, matras kon niet geregeld worden. Kamers zijn niet echt heel schoon, vlekken op de muur en op de dekens. Buiten wordt wel steeds schoongemaakt, behalve de wc's, echt te vies om daar te gaan.

Personeel is vriendelijk maar kan vrijwel geen Engels. Russisch is de hoofdtaal lijkt wel. Alles is gericht op de Russen. Op zich geen 'last' van de russen gehad maar andere nationaliteiten zijn zeldzaam. Animatieteam laat zich af en toe zien, wat wij wel prima vonden, geen opdringerigheid. Muziek staat erg hard aan het zwembad. Bij het zwembad geen mensen die stoelen reserveren, dat siert de Russen dan weer. Naar de zee kun je wandelen of je neemt het busje dat op en neer rijdt. Eten is prima, ben er wel vroeg bij want na 20.00u wordt er niet meer aangevuld. Geen hotel voor ouderen!

Niet gaan! Echt niet gaan!

Sukru Yildiz
11-9-2017

Ik had foto's getrokken die ik spijtig genoeg hier niet kan uploaden!!!

Wij hebben, met ons baby van 6 maanden, een kamer gekregen waarbij de tegels uit de muren kwamen, de muren vol vocht zaten en de bezetting van de muren kwam. De mini-bar is de kamer werkte niet. Daarnaast hadden wij zelf de 1e dag een minibar waarbij de drank die erin zat, half opgedronken in de koelkast lag. Airco werkte niet deftig! Wij zijn er zeker van dat de gordijnen in de kamer, zeker een aantal jaren niet gewassen zijn, want ze zagen echt zwart van het vuil!

Gedurende onze verblijf van 2 Weken (wat dus een echt hel was) hebben wij met meerdere mensen kennis gemaakt die ook in het hotel verbleven, zowel Turkse als buitenlandse gasten. Als u reviews leest hier, of op een andere site, die een positieve cijfer geven, mag u dit absoluut niet geloven! Het hotel was volgeboekt, maar wij hebben niet 1 mens ontmoet die ook maar een beetje tevreden was van het hotel!

Er waren mensen, wiens kinderen, ziek werden nadat ze in het zwembad waren gegaan. Er was een koppel met 3 kinderen en alle 3 kinderen hadden een oogontsteking opgelopen omdat ze de hele dag in het zwembad waren geweest.

Het eten dat er wordt geserveerd is steeds dezelfde! Er is geen variatie in het eten.

Toppunt van onze hele verblijf was het volgende: Wij hadden voor vertrek een transfer van en naar het vliegveld geboekt. U kunt het misschien al raden?

De transfer naar de luchthaven hebben ze nooit gedaan. Uiteindelijk hebben wij zelf een taxi moeten betalen om onze vlucht niet te missen. Achteraf hebben wij dan ook contact opgenomen met het hotel om onze geld terug te vragen voor de transfer. Denkt u dat wij iets hebben gekregen?!

In mijn hele leven heb ik echt nog nooit zo'n slechte hotel gezien, noch gehoord!

U vertrekt daar naartoe met het idee dat u in een 5-sterren hotel gaat verblijven, toch?! Echt niet gaan!!!! U gaat echt teleurgesteld zijn. Hopelijk wordt u, naast de teleurstelling, ook niet ziek want dit hotel is echt vuil en vies!

Het personeel die er werkt, is algemeen gezien wel vriendelijk! Dit was dan ook echt het enigste dat een beetje positief was aan ons hele verblijf in dit hotel...

Vriendelijk personeel. Eten was goed maar werd vaak niet aangevuld. Kamers zeer slecht schoongemaakt. Tandpasta en haren in wastafel, stof vlokken op de vloer. Bed niet schoon. Toilet. Geel van de urine. Veel Russen.

fantastisch

leo jacobs
13-4-2017

alles was prima , het eten , kamers , bediening was zeer gastvrij.

mooie omgeving. geweldig resort.

Goede prijs/kwaliteit verhoudings hotel

Karlien
8-9-2016

Je hebt zoveel mensen die zo kunnen klagen tijdens hun vakantie, uiteindelijk moet je zien wat betaal ik en wat krijg ik ervoor.

Mensen die zeggen dat het elke dag hetzelfde eten is, dit is omdat je zoals zovele mensen elke dag een overvol bord neemt dat je toch niet kan opeten, zodat je bijna evenveel weer laat staan. Als je elke dag een gewone portie neemt dan pas kan je de variatie zien en smaken, dus voor ons was dit wel oké.

Het zwembad was super en de glijbanen de max! De glijbanen zouden voor ons zeker een hele dag mogen open zijn ipv 's morgens enkele uurtjes en dan in de namiddag nog enkele uurtjes.

Aan de animatie hebben wij niet deelgenomen, wij animeren onszelf...;-)

Het strand was de max, wel opletten als je in het water wilt, omwille van de vele stenen, maar ja dat is nu eenmaal de natuur.

Side is een mooi stadje, makkelijk bereikbaar met het Dolmusbusje, rechtstreeks voor maar €2 pp.

's Avonds is het ook leuk vertoeven op het terras aan de lobby, 24u all in van drank en vriendelijk personeel!

Geweldige Vakantie

Ghislaine
3-9-2016

Wij verblijven hier nu nog.

Ik ben hier samen met mijn zoontje van bijna 4.

Voor hem is het geweldig hier! We komen niks te kort.

IJsjes de hele middag, genoeg animatie en een geweldig zwembad. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Als je hun met respect behandeld, word je zelf ook zo behandeld. Top vakantie tot nu toe!

Wij willen zeker terug 😁

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.