Hotel PrimaSol Hane Family Resortstersterstersterster

7.6Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor PrimaSol Hane Family Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

222 reviews over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• 8brigitte16-08-2014

over het algemeen een goed hotel

goed hotel,alleen moet je je niet laten afschepen in het bij gebouw,verschrikkelijke kamers,vol met schimmel en mankementen,met 100 euro bijbetaling kregen we een andere kamer,voor de rest een super hotel,goed eten,winkels voor het hotel en achter het hotel een groot winkelcentrum,veel op loopafstand,handdoekenservice kostte ons 28 euro voor 2 weken,viel ons tegen.personeel bijzonder vriendelijk,doen alles om het je naar de zin te maken,wifi moet je niet op rekenen was erg moeilijk op te komen.,water sport erg prijzig,45 euro voor de jetski

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 4Teslime Tezel20-07-2014

zeker geen 5 sterren!

Dit is de slechtste 5 sterren hotel die ik in Turkije heb bezocht. Ik ben nog steeds in deze hotel. Cola fanta sprite smaakt naar water. Ice tea hebben ze niet. Ze proberen de hele tijd cocktails te verkopen. Cocktail zonder alcohol maken ze niet gratis kost 2 euro. Badhandoeken moet je extra voor betalen 3 euro p.s. per dag schandalig. We hebben vanavond gegeten overal rook het naar chloor en in het midden braden ze vlees waardoor je helemaal naar het eten stonk. Kluisje is ook extra betalen 2.5 euro per dag. Ik heb een uur gezwommen in het bad mijn ogen deden pijn. Volgens mij door de chloor die in het water zit je kan het ook zien het water is niet helder maar troebel. Zeker geen 5 sterren hotel kom zeker niet naar deze hotel een echte afknapper.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 1Angelique14-05-2014

Fantastisch hotel, zeer gastvrij

Hotel Hane Side Family Resort Primasol is een super hotel. De kamers zijn keurig netjes en het personeel is heel vriendelijk. Het eten is zeer gevarieerd. Voor ieder wat wils. Wij zijn hier in de meivakantie geweest en we zijn erg tevreden.

• 8Cindy12-05-2014

Leuk familiehotel

Wij zijn net terug van Hane Family en dit was voor ons de derde keer. Hotel is verbouwd en wij hadden een gerenoveerde familiekamer. Ruim en mooi. Wel was het zo dat wij een familiekamer geboekt hadden met de melding 'two separate rooms' maar het was een grote kamer met een schot halverwege. Qua geluid en licht 's nachts niet ideaal, maar nogmaals het was een mooie en ruime kamer. Eten was minder dan voorheen. Ontbijt meer dan genoeg variatie, eieren in elke vorm en diverse broodjes (al was de variatie wat beperkt, veel van het zelfde en bijv. geen croissant). Voorheen was er ook volop vers fruit te verkrijgen, meloen, banaan, druiven etc. Nu alleen een appel of blikfruit. Vers fruit kon je wel krijgen, maar dan betaald. Fruit en cocktails probeerden ze aan het zwembad te verkopen, dat vonden we nogal storend en te commercieel. Animatieteam was leuk, voldoende voor jong en oud. Voor de kleintjes alleen jammer dat het team alleen duits en een beetje engels sprak. Verder prima vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9Jolanda draaijer08-05-2014

Super mooi hotel perfecte ligging!!!

Super mooi hotel met verschillende zwembaden en genoeg ligbedden, perfecte ligging heel veel winkels aan de overkant van de straat en op loopafstand van kumkoy bazaar en side en manavgat goed te doen met dolmus of taxi. Familie kamers erg ruim en schoon badkamer ook netjes het eten kon iets meer variatie maar ja waar is dat niet in Turkije. Verder een super goed hotel en prijstechnisch heel aantrekkelijk vooral via poot reizen in Duitsland. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar.Leuke animatie team vooral de toppers Chico en Alie voor kleine kinderen maar ook voor tieners dus gewoon een tophotel!

• 8frank07-05-2014

goed hotel paar min punten

we zaten in het oude gebouw dat is toe aan een renovatie . de andere gebouwen waren al gerenoveerd of nieuw. ligging prima VEEL winkels. eten is goed in mei is al alles open . -punten -in het oude gebouw zijn de kamers oud -strand niet dicht bij maar er rijdt dan een klein busje naar het strand.

dit hotel is echt een family hotel

• 9Fam. Pots05-05-2014

Super Hotel

Afgelopen week zijn wij in dit schitterende hotel geweest. Echt alles was top! Meerdere zwembaden, zeer lekker en uitgebreid eten, goede kamers en erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9efje30-04-2014

Heerlijk hotel zwembad te koud

Prima hotel, heerlijk eten. Volop variatie. Naar strand is korte afstand, prima te lopen. Super vakantie gehad, zelfs volop in de zee gezwommen. Zeker voor herhaling vatbaar. Boek excursies niet vis de touroperator, veel te duur. Gun het de plaatselijke aanbieders.

• 10susanne_posma01-02-2014

Alweer geweldig!

Vorig jaar ook naar Hane geweest en het hotel is nog steeds super. Goede service, leuke bediening en aardige obers. En dat ze dan soms niet zo goed Engels kunnen, is helemaal niet erg. Het hotel is erg Duits gericht en zit nog steeds vol met Duitsers. Hele aardige mensen, die zeker niet voor overlast zorgen. Ook is het eten in het restaurant aanzienlijk verbeterd. Niets meer op aan te merken. Natuurlijk moet je er vroeg bij zijn, anders koelt het wel af. Ook de animatie is een stuk beter dan vorig jaar. Hane probeerd echt naar de vijf sterren te gaan. Petje af!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 5theofia13-11-2013

Hotel is aan vernieuwing toe

Hotel Hane Family Resort in Evrenseky wij waren van 2-11 tot en met 11-11 in dit hotel de kamers waar wij zaten waren wel zeer oud wel aan vernieuwing toe het eten was zeer eentonig steeds kip en nog eens kip ook was alles zeer snel koud ligging was prima ook het strand was mooi in de lobby kon je coktails tegen 7 € krijgen dit heb nog nergens meegemaakt dan was het alleen maar duits in het nederlands was er niets beschreven die waren hier waarschijnlijk niet geteld alles bij elkaar geen hotel om terug te gaan

Gereisd met partner in november 2013

9 tips over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• Angelique, 14-05-2014

Er is een groot overdekt shoppingcenter op een steenworp afstand. Erg de moeite waard

• Pedro , 07-05-2013

Dagje strand zeker doen, erg relaxed bedjes staan er voldoende, alleen als je een kussen erop wil kost dat €1.

• susanne_posma, 01-02-2014

Loop eens naar Kumkoy of neem de dolmus naar Side. Dat is het zeker waard.

16 vragen over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• Anoniem, 31-01-2015

jongeren

Zijn we in de zomer periode (bouwvak) veel jongeren. Zelf hebben we kinderen in de leeftijd van 11 en 15 jaar ?

Belinda, 06-08-2015

Ja

• Maddy, 17-03-2014

Voordeelkamers

Ik lees dat de familie voordeelkamers aan de voorzijde van het gebouw liggen. Dit is aan de straatzijde. Kan iemand mij vertellen of dit een drukke straat (verkeer ed) is? Wat zijn de ervaringen? Bedankt!

tara_dekleijn, 19-05-2014

Wij hadden zelf een familiekamer aan de tuinzijde. Deze was zeer groot. Onze vrienden hadden een familie kamer aan de straatzijde. Dit is wel een drukke straat met veel winkeltjes aan de overkant en er rijd veel verkeer.

• Renate, 04-11-2013

Kleine kinderen

Hallo, wie kan mij vertellen of dit een leuk hotel is voor kinderen van 6 jaar. Is er in de meivakantie al een animatie team? Hoe is het strand? wordt het snel diep? Zijn de glijbanen dan al aan in de meivakantie?

susanne_posma, 04-01-2014

Voor kinderen van zes is het prima, veel Nederlandse kinderen in de meivakantie en een grot speeltuin. Het animatie team is in de meivakantie al actief. Het is een leuk team en ze doen elke dag hun best om er het beste van te maken, wat hun ook lukt. Het strand is mooi, groot en overzichtelijk. Het word ook niet snel diep. Ja die zijn aan, alleen tussen de middag niet, zodat je rustig kan middag eten. Echter gaan deze maar twee uurtjes dicht.

theofia, 13-11-2013

het hotel is best leuk voor kinderen als je het eten mee in koop neemt want dit is erg eentonig kip en nog eens kip het strand is erg mooi en wordt ook niet snel diep voor andere vragen zou je het hotel moeten vragen

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages