Hotel PrimaSol Hane Family Resortstersterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

222 reviews over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• 8Esther21-11-2019

leuk om naartoe te gaan met kinderen

Prima hotel, helaas was het water in het (buiten)zwembad te koud, maar dat is de tijd van het jaar. Wel een binnenzwembad. Eten was prima, alle restaurants waren nog open. Strand heerlijk, rijdt de hele dag een busje van en naartoe. Vriendelijkheid personeel had echt wel wat beter gekund, de badmeester zeer vriendelijk! In de zomerperiode heel geschikt voor kinderen, zeker door de vele zwembaden en animatie. Ligt centraal tussen veel winkels en op een paar honderd meter van het strand. Transfer tijd was een uurtje.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Leonie24-08-2019

Mooi hotel, mooi zwembad maar geen herhaling.

Veel Russen in de meivakantie. Ze zijn erg luidruchtig, pakken borden vol met eten en laten de helft staan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Een familie05-08-2019

Fantastisch tot volgend jaar

Voor de 3e keer geweest met onze dochter kleinzoon en zijn vriendin, een super fijn en gezellig hotel met lieve mensen die altijd voor je klaar staan, kamers super groot en schoon eten voor ieder wat wils. Ze zien ons ook als stamgasten wat heel fijne is, wij hebben nooit problemen alles is altijd naar wens. Zelfs de baas van het hotel is een hele lieve en vriendelijke man, dit hotel krijgt van ons een 10.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10jolanda21-05-2019

Super familie hotel

lees in veel recensies dat er veel Duits gesproken word en dat klopt ook, wij hebben hem via een Duits reisbureau geboekt en wisten ook al voordat we gingen dat het hotel voornamelijk op het Duitse volk is ingesteld. Wij hebben ons er totaal niet aan gestoord en leuk aan alle activiteiten mee gedaan en geprobeerd gebrekkig Duits te spreken wat op hele grappige manieren eruit kwam en de Duitse gasten en het personeel vaak om ons moesten lachen, er werd op verzoek aan het zwembad gewoon zo nu en dan de Nederlandse top 40 gedraaid. Bij aankomst ook inderdaad kamer niet gereed wij hebben ong 2 uur moeten wachten naar een nachtvlucht maar kregen uit eindelijk een andere grotere kamer en gratis handdoeken service 17 dagen lang. Eten was gewoon goed en elke dag wat anders. Kinderen wereden vanaf 10.00 bezig gehouden. a.s. juli gaan wij weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Bianca21-04-2019

Zeer klantonvriendelijk! Nooit meer!

Wij hadden met onze kinderen van 10,13 en 15 een nachtvlucht om 00.05 op zich geen probleem. Komen om 06.00 uur bij t hotel Aan. Nachtwacht zegt dat we pas een kamer kunnen krijgen tegen 10 uur. Dat was Al een enorme tegenvaller aangezien we geen slaap hadden gehad Tegen 09.45 er heen. Moeten nog een uur wachten. Na n uur er weer heen zegt zo’n onprofessionele receptiemedwwerker dat we lekker tot 14.00 uur mogen wachten omdat dan inchecktijd is. Ongelooflijk! We zijn hier voor de 2e keer maar komen hier zeker nooit meer terug! De receptiemedewekers zijn echt niet klantvriendelijk en zeer stug! Nog nooit zoiets meegemaakt! Wat n slechte service! De rest van het personeel werkt hard niks op aan te merken maar die baliemedewerkers... ons gezin heeft in de lobby liggen slapen. De kamermeisjes hebben zelfs dekens over onze kinderen gelegd. Zeer triest! Wat n service! NOT!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Arend Sabel28-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Super hotel met heel veel keuze om te eten. Genoeg bezigheden voor de Kids. Goed verzorgd hotel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 2018
    3A. Peeters28-10-2018

Nooit meer

Armzalig gerenoveerd hotel...slechte hygiëne aan zwembad...ontbijt was goed...avond eten ook...alles er tussenin niet te vreten...all incl betekent bijbetalen voor vele dingen zoals verse vruchtensappen, popcorn, suikerspin, durum...coctails niet te drinken...geen kinderanimatie op t moment dat we er waren alhoewel het herfstvakantie was...alleen waterig softijsje te krijgen...desserts eentonig alles bestond uit gelatine...wifi viel ondanks 1/4e bezetting steeds weg...voor 2e kamersleutel moesten we 50€ waarborg geven...handdoeken kosten 4€/week...na 1 dag hadden we het al gehad...in vergelijking met andere hotels van dit kaliber verschrikkelijk ondermaats

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Marjan15-05-2018

Aanrader

Aardige mensen. Wel veel Duitsers. Altijd prima geholpen . Kamer was groot. Uitzicht helaas op de weg.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Pouwel15-05-2018

Super vakantie gehad! We gaan zeker nog eens!

Erg mooi familie hotel, zeer ruime familiekamer voor 5 personen. Eten is goed wel veel hetzelfde. Meerdere zwembaden en een apart bad met 5 waterglijbanen. Genoeg bedjes voor de gasten die er waren. Er wordt hier voornamelijk duits gesproken maar dit vonden wij absoluut geen probleem. Shoppen in de omgeving geen probleem tegenover het hotel allemaal kleine winkeltjes met kleding schoenen tassen enz enz. In de lobby van het hotel werkt de wifi prima op de kamer is dit helaas niet het geval.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Nursen ozcelik13-05-2018

Zeet nette schone hotel. Veel animatie. Zeer vrien

Zeer goed hotel. Goed eten. Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

9 tips over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• Angelique, 14-05-2014

Er is een groot overdekt shoppingcenter op een steenworp afstand. Erg de moeite waard

• Pedro , 07-05-2013

Dagje strand zeker doen, erg relaxed bedjes staan er voldoende, alleen als je een kussen erop wil kost dat €1.

• susanne_posma, 01-02-2014

Loop eens naar Kumkoy of neem de dolmus naar Side. Dat is het zeker waard.

16 vragen over Hotel PrimaSol Hane Family Resort

• Anoniem, 31-01-2015

jongeren

Zijn we in de zomer periode (bouwvak) veel jongeren. Zelf hebben we kinderen in de leeftijd van 11 en 15 jaar ?

Belinda, 06-08-2015

Ja

• Maddy, 17-03-2014

Voordeelkamers

Ik lees dat de familie voordeelkamers aan de voorzijde van het gebouw liggen. Dit is aan de straatzijde. Kan iemand mij vertellen of dit een drukke straat (verkeer ed) is? Wat zijn de ervaringen? Bedankt!

tara_dekleijn, 19-05-2014

Wij hadden zelf een familiekamer aan de tuinzijde. Deze was zeer groot. Onze vrienden hadden een familie kamer aan de straatzijde. Dit is wel een drukke straat met veel winkeltjes aan de overkant en er rijd veel verkeer.

• Renate, 04-11-2013

Kleine kinderen

Hallo, wie kan mij vertellen of dit een leuk hotel is voor kinderen van 6 jaar. Is er in de meivakantie al een animatie team? Hoe is het strand? wordt het snel diep? Zijn de glijbanen dan al aan in de meivakantie?

susanne_posma, 04-01-2014

Voor kinderen van zes is het prima, veel Nederlandse kinderen in de meivakantie en een grot speeltuin. Het animatie team is in de meivakantie al actief. Het is een leuk team en ze doen elke dag hun best om er het beste van te maken, wat hun ook lukt. Het strand is mooi, groot en overzichtelijk. Het word ook niet snel diep. Ja die zijn aan, alleen tussen de middag niet, zodat je rustig kan middag eten. Echter gaan deze maar twee uurtjes dicht.

theofia, 13-11-2013

het hotel is best leuk voor kinderen als je het eten mee in koop neemt want dit is erg eentonig kip en nog eens kip het strand is erg mooi en wordt ook niet snel diep voor andere vragen zou je het hotel moeten vragen

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages