Hotel PrimaSol Hane Family Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel PrimaSol Hane Family Resort

We hebben een aantal aanbieders voor PrimaSol Hane Family Resort voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel PrimaSol Hane Family Resort in het Nederlands

Super familie hotel

jolanda
21-5-2019

lees in veel recensies dat er veel Duits gesproken word en dat klopt ook, wij hebben hem via een Duits reisbureau geboekt en wisten ook al voordat we gingen dat het hotel voornamelijk op het Duitse volk is ingesteld. Wij hebben ons er totaal niet aan gestoord en leuk aan alle activiteiten mee gedaan en geprobeerd gebrekkig Duits te spreken wat op hele grappige manieren eruit kwam en de Duitse gasten en het personeel vaak om ons moesten lachen, er werd op verzoek aan het zwembad gewoon zo nu en dan de Nederlandse top 40 gedraaid. Bij aankomst ook inderdaad kamer niet gereed wij hebben ong 2 uur moeten wachten naar een nachtvlucht maar kregen uit eindelijk een andere grotere kamer en gratis handdoeken service 17 dagen lang. Eten was gewoon goed en elke dag wat anders. Kinderen wereden vanaf 10.00 bezig gehouden. a.s. juli gaan wij weer.

Zeer klantonvriendelijk! Nooit meer!

Bianca
21-4-2019

Wij hadden met onze kinderen van 10,13 en 15 een nachtvlucht om 00.05 op zich geen probleem. Komen om 06.00 uur bij t hotel Aan. Nachtwacht zegt dat we pas een kamer kunnen krijgen tegen 10 uur. Dat was Al een enorme tegenvaller aangezien we geen slaap hadden gehad Tegen 09.45 er heen. Moeten nog een uur wachten. Na n uur er weer heen zegt zo’n onprofessionele receptiemedwwerker dat we lekker tot 14.00 uur mogen wachten omdat dan inchecktijd is. Ongelooflijk! We zijn hier voor de 2e keer maar komen hier zeker nooit meer terug! De receptiemedewekers zijn echt niet klantvriendelijk en zeer stug! Nog nooit zoiets meegemaakt! Wat n slechte service! De rest van het personeel werkt hard niks op aan te merken maar die baliemedewerkers... ons gezin heeft in de lobby liggen slapen. De kamermeisjes hebben zelfs dekens over onze kinderen gelegd. Zeer triest! Wat n service! NOT!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Arend Sabel
28-3-2019

Super hotel met heel veel keuze om te eten. Genoeg bezigheden voor de Kids. Goed verzorgd hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

A. Peeters
28-10-2018

Armzalig gerenoveerd hotel...slechte hygiëne aan zwembad...ontbijt was goed...avond eten ook...alles er tussenin niet te vreten...all incl betekent bijbetalen voor vele dingen zoals verse vruchtensappen, popcorn, suikerspin, durum...coctails niet te drinken...geen kinderanimatie op t moment dat we er waren alhoewel het herfstvakantie was...alleen waterig softijsje te krijgen...desserts eentonig alles bestond uit gelatine...wifi viel ondanks 1/4e bezetting steeds weg...voor 2e kamersleutel moesten we 50€ waarborg geven...handdoeken kosten 4€/week...na 1 dag hadden we het al gehad...in vergelijking met andere hotels van dit kaliber verschrikkelijk ondermaats

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Aanrader

Marjan
15-5-2018

Aardige mensen. Wel veel Duitsers. Altijd prima geholpen . Kamer was groot. Uitzicht helaas op de weg.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad! We gaan zeker nog eens!

Pouwel
15-5-2018

Erg mooi familie hotel, zeer ruime familiekamer voor 5 personen. Eten is goed wel veel hetzelfde. Meerdere zwembaden en een apart bad met 5 waterglijbanen. Genoeg bedjes voor de gasten die er waren. Er wordt hier voornamelijk duits gesproken maar dit vonden wij absoluut geen probleem. Shoppen in de omgeving geen probleem tegenover het hotel allemaal kleine winkeltjes met kleding schoenen tassen enz enz. In de lobby van het hotel werkt de wifi prima op de kamer is dit helaas niet het geval.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeet nette schone hotel. Veel animatie. Zeer vrien

Nursen ozcelik
13-5-2018

Zeer goed hotel. Goed eten. Vriendelijk personeel.

Echt een familie hotel

Annoniem
22-11-2017

Een heel gezellig en goed hotel , mooie kamers lief personeel mooie zwembaden, ook het eten is er goed keuze genoeg, ook leuke winkels tegenover het hotel, gaan volgend jaar voor de 3de keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Nooit meer

Marcel
18-9-2017

Eten is wel veel het zelfde.maar wel genoeg keus(en je moet ervan houden.) Maar was niet vies.waarom nooit meer?...omdat alles duits of pools was .vooral de animatie.ze deden hun best dat wel.maar na een aantal dagen ging het vervelen.en jammer dat het personeel weinig engels kon.en de duitsers iets beter behandeld werden.maar we hadden 1 twee persoonskamer geboekt met extra bed..maar kregen 1 vier persoonskamer. En wij hebben weinig gemerkt dat het vies was.het schoonmaak personeel was 24/7 bezig.sommige dingen waren verouderd maar niet vies.maar grootste irritatie punt is echt als je geen duits spreekt gaat het tegen je werken.oja en als je boekt bij touroperator en vliegt mag je wel bagage verdelen onder minder koffers bij 3x20 kilo mag in 2 koffers tot max 32 kilo per koffer.dat wist touroperator niet te vertellen.maar verder prima vakantie gehad.ga zo weer terug daar in de buurt maar ander hotel met meer nederlands talige dingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit is het slechtste hotel ooit

kamilcan
3-8-2017

een kluis moet je huren? een 5sterrenhotel gebruikt een sleutel? ouderwetse deuren? onvriendelijk en na 00:00 moet je alles van drinken betalen??

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PrimaSol Hane Family Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PrimaSol Hane Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.