Hotel Port Side Resort

Laatste review

Aanrader

José,
3-9-2018

Dit hotel is een aanrader. Zeer schoon.erg vriendelijk personeel.eten is voor ieder wat wils. Ik zou hier zeker nog eens terug gaan.

Kenmerken

3-9-2018

Een geweldig hotel.

de Wit,
14-8-2018

Heel fijn mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel.

Mooie grote schone kamers met een mooie badkamer met inloop douche.

Eten was echt goed. Genoeg ligbedden en parasols aan het zwembad en aan het strand. Echt een aanrader. Wij waren wel de enigste Nederlanders de rest was allemaal Duits.

v. Kesteren,
15-5-2018

Een super hotel.

Van de verschillende hotels die wij in Side hebben gehad had Port Side alle goede dingen in één.

De obers probeerden ook nl woordjes te leren spreken .

En de strand op loopafstand.

Hier komen wij zeker terug.

Hopelijk word dit Duitse hotel ook door meer Nederlanders ontdekt.

Heerlijke wintervakantie

A.Pelen-Kautz,
17-6-2017

Port Side is een vrij klein en gemoedelijk hotel. Kaviaar en kreeft zul je hier niet voorgeschoteld krijgen. Wel heerlijke stoofschotels en ander lekkers.Ze hebben een grote schare vaste bezoekers. Meest Duits. De kamers zijn prima, evenals de overige verzorging.Het meeste personeel is al zo lang het hotel open is in dienst. De ligging is ook goed 150 meter naar het strand en boulevard. De winkeltjes beginnen op 50 meter van de ingang. Bushalte misschien 200 meter. Wij hebben in februari genoten van hotel en zon. Jammer dat er zo weinig Nederlands mensen in de winter zijn.Echt een aanrader. Fam. Pelen

geweldig

hilde
23-9-2015

fantastisch, heel schoon, aardige mensen, behulpzaam,geweldig animatieteam,goeie shows, heerlijk eten,als het mogelijk is volgend jaar weer terug, ook de hamam is een aanrader,je wordt met veel respect behandeld

bedankt allemaal,voor een geweldige vakantie

super hotel

mikail demir
16-9-2013

Het super hotel alles top geregeld ruim super kamers eten heel goed vriendelijk personeel

Mooi hotel spijtig hotel erachter

An België
13-8-2013

Het hotel zelf, zeer netjes, clean, super eten, spijtig van het hotel dat vlak eraan ligt, geeft een ingesloten gevoel. Met een weg ernaast die naar het stand loopt.

Het eten is super, de obers doen hun best, sommige wat minder...

Het personeel is voor de rest super vriendelijk. Het animatie team is geen fun maar soft animatie, de meeste zijn vriendelijk na verloop dat je er een paar dagen bent, buiten 1 Duitse blonde animator, echt degoutant , de glijbanen zijn naast het hotel gelegen, apart van het zwembad, ook spijtig en zijn maar 2x op een dag 1 uurtje open, niet echt kindvriendelijk, geen matrassen erop, niet met zen 2 ...

Maar toch hebben we ons nog zeer goed geamuseerd.

Zeer veel Duitsers . Min punt voor Belgen .

We waren met onze vriendengroep van 15 pers met kindjes , dus zeer proper , zeer lekker eten en onze eigen super ober , en d fun maakten we zelf, dus een leuke vakantie maar niet voor herhaling in dit hotel!

Sophie
24-12-2012

Alleen eten was vet eentonig en koud ontbijtbordjes voor zowel

Ontbijt, lunch en diner.

heel goed hotel

myriam
26-8-2012

zijn er in augustus 2 weken geweest en het is zeker aan te raden zelfs het eten stak in die 2 weken niet tegen wat dikwijls na een week elders wel eens gebeurt

reden dat er niet veel beoordelingen opstaan is inderdaad doordat er daar heel veel duitsers zitten

Super hotel !

Sandy
7-8-2012

Topper! Heerlijke maaltijden, mooie en propere kamers, alles goed verzorgd. Vriendelijk personeel en ideale ligging. Dolmushalte vlakbij waarmee je naar manavgat, colaki, kumkoy, side kan toeren (1 - 1.5 euro pp). Gezellig mooie wandeldijk aan het strand. Genoeg stoelen zowel aan het zwembad als aan de zee. Leuke activiteiten met het animatieteam, watersportactiviteiten in overvloed aan het strand (tegen betaling). Je verveelt je zeker niet!

Wij zijn net met z'n twee terug (10dagen), wat me wel opviel was het massa aan Duitsers dat er aanwezig was. Is blijkbaar wel in heel die regio. Animatieteam en vele plaatselijke Turken spreken er dan ook vloeiend Duits. Engels is ook zeker geen probleem. Kortom, een topvakantie!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Side Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Side Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.