Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.7FantastischScore uit 1786 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

1786 Reviews over Pegasos World

• 10Lorenzo Declercq01-10-2022

goede service heerlijk eten en redelijke variëteit de moeite waard om hier te zijn?ere aysenur is top !!!

• 9jessica28-09-2022

supper

al een paar daagjes trug van pegasos, ik heb altijd al een 5 sterren geboekt nu eens 1 sterretje minder en eigelijk is het juist een 5 sterrenhotel,heel fijne en leuke zwembaden, heel veel lekker eten, echt enorm veel zowel s morgens smiddags en savonds waw!

alleen spijtig dat men hier men kleurenbandjes werkt belgen en hollanders hebben een roos engelsen wit dit heb ik nog wel nooit in ander hotel meegemaakt en ik heb er in het begin van mijn vakantie wel wat onderscheid bij gemerkt zowel bij de bar, als winkeltjes daar, sommige landen worden voorgetrokken bij het maken en specialer maken van een coctail:(

kamer was heel goed geen hard en en geen aircoproblemen,!

moest ik dit hotel punten geven op 10 is dit een 8/10 moest de problemen er niet waren met de coctails en het voortrekken enkel dit is het zowiezo een 10/10 waard

hint geef iedereen gewoon dezelfste kleur bandjes zoals in andere hotels en ik kom zeker nog eens trug

Berrin, Eigenaar, 01-10-2022

Dear Valued Guest Jessica, Thanks for spending your time to share your experience here and I believe your such detailed comments would be very helpful to understand and plan to visit Pegasos World. I much appreciated on your effort on this and look forward to seeing you again in the near future. Yours sincerely, Public Relations Manager Berrin Sönmez

• 10Carolina24-09-2022

GEWELDIG SUPER FANTASTISCH!

We hebben 8 dagen heerlijk genoten van dit hotel, ik kan bijna geen min puntjes verzinnen. We waren met een groep van 12 man inclusief 3 kids alle kamers waren top heerlijk geslapen super bedden! Ook de kids hebben heerlijk geslapen eentje in een aparte kamer in een sofa bed en de andere in een camping bed! Al het eten waren super lekker zo veel km uit te kiezen! De kids buffet was echt super schattig. Wij bleven aan de kids waterpark om 08:00 handdoeken leggen anders heb je gewoon geen plek meer voor 12 man wat begrijpelijk is. Veder heerlijk gezwommen zo groot elke dag kwamen we weer iets nieuws tegen. Ook het strand was geweldig de zee water zo lekker warm. Ik kan veder een hele boekwerk er over schrijven maar deze hotel krijgt van ons zeker een 10! En we komen zeker terug.

Berrin, Eigenaar, 29-09-2022

Beste Gast Carolina, wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

• 10Kirsty Deakin21-09-2022

Amazing place

Amazing place.... staff very friendly and always happy to help x Aysenur very good x

Berrin, Eigenaar, 27-09-2022

Dear Valued Guest Kirsty, Thank you very much for your precious feedback and we are pleased to hear that you are satisfied with our service and facility. We will try best to meet each guest's expecation and even go beyond. Again, we much appreciated on your support and looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Public Relations Manager Berrin Sönmez

• 7L15-09-2022

Leuk hotel

Schoon en netjes hotel met vriendelijk personeel en leuk animatieteam. De kamers zijn wel verouderd en erg gehorig. Het eten was prima. Overdag word er van alles georganiseerd en Savonds leuke shows alleen jammer dat de spellen meer voor de ouderen waren, mijn zoontje van toen 10 jaar wilde heel graag meedoen maar kreeg steeds te horen dat hij te klein was. Op nog geen 10 min lopen zit een hele winkelstraat en eet tentjes. Jammer dat het niet aan zee ligt. En de zee in de buurt is niet veel. Al met al leuk hotel voor een weekje weg

Berrin, Eigenaar, 17-09-2022

Beste Gast L, Wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

• 10Laura15-09-2022

Hotel was super! Leuke en lieve mensen. Het zwembad is superleuk voor alle leeftijden. En het eten is super! Elke dag wat anders en erg lekker. En heel leuk aangekleed elke dag weer. Ik geef het een 10.!! Thank you aysenur

Berrin, Eigenaar, 17-09-2022

Beste Gast Lauren, Wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

• 7Vos15-09-2022

Mooi resort, "ok" voor 4*, maar héél druk!!!

Prijs-kwaliteit:TOP. Het eten : goed, al was het niet altijd van even goede kwaliteit. Buffetten:héél ruime keuze, maar te lange wachtrijen. Sommige ijsjes : betalend! Zwembaden en tuinen: PRACHTIG. Aquapark : indrukwekkend! Jammer vd beperkte openingsuren:v. 10 tot 17u (en 1u toe 's middags!) Sommige enge mocht met jonge kinderen(onder begeleiding),andere die stukken minder eng waren,was 18jaar+!?! = grote ontgoocheling! Op het strand:héérlijk vertoeven!Zalig windje (overdag +-45graden dus...) en héérlijk chill, zelfs dolfijnen gezien vlakbij het strand. Sommige verkopers ih hotel:opdringerig. Ook rond de zwembaden komen ze leuren. In blok1 werkte de airco nauwelijks: 28 à 29° op de kamer. Kamers werden niet grondig gepoetst.(zand lag er soms 3dagen) cocktails waren ok, maar nooit 2x dezelfde. Al bij al:"ok" 4*-hotel , maar geen aanrader. Anno 2022 betalen voor wifi = NOT DONE! (Voor oa Engelsen en Scandinaviërs bvb wél gratis)

Beste Gast Vos,

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw kostbare mening over ons hotel.

Het spijt ons dat uw verblijf niet is verlopen, zoals u het zich had voorgesteld. Binnen de structuur van TT Hotels, is ons belangrijkste doel, om de gasttevredenheid volledig te verzekeren. Daarom is het in dienst hebben van gekwalificeerd personeel en het creëren van de ruimtes die voor alle gasten te gebruiken zijn, belangrijke actiepunten voor ons.

We willen u graag op de hoogte stellen, dat we rekening hebben gehouden met al uw punten die u met ons heeft gedeeld.

Nogmaals hartelijk dank voor de genomen moeite, door uw mening met ons te delen.

We hopen erop, u opnieuw te mogen verwelkomen en u betere vakantieherinneringen te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Public Relations Manager Berrin Sönmez

• 10Steffy03-09-2022

Vakantie

Wauw wat een prachtig verblijf hier! Alles wat je maar kan wensen! Goede service en super lekker eten. Het zwembad is echt wauw! Wij komen zeker terug met ons gezin Danku voor een fijne vakantie Aysenur

Berrin, Eigenaar, 11-09-2022

Beste gast Steffy, wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

• 8Wesley Czajka30-08-2022

Geweldig resort voor gezinnen met kinderen

Eten is goed en genoeg vertier voor het hele gezin. Genoeg zwemplezier voor jong en oud. Helaas werkte de airco niet helemaal naar behoren maar resort zat vol. Met een ventilator was het te doen.. aysenur thanks

Berrin, Eigenaar, 03-09-2022

Beste Gast Wesley, wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

• 7Fam. v Dijk30-08-2022

Leuk park, kamer vreselijk

Wij hebben veel hotels bezocht in de wereld, echter wij hebben nog nooit eerder een review op dit platform geplaatst op basis van persoonlijke negatieve bevindingen. Een hotel verdient namelijk altijd een kans om iets op te lossen. Wij hebben een familiekamer in gebouw nr. 1, echter de airco is vreselijk want deze koelt niet. Sterker nog in de nacht buiten de kamer is het koeler dan binnen, momenteel zelfs 33 graden op de kamer. Het probleem meermaals zeer netjes aangekaart bij de receptie en telkens wordt gezegd dat het probleem wordt opgelost, het probleem is tot op heden niet opgelost en kan volgens mij ook niet worden opgelost daar er sprake is van een centraal koelsysteem. We zijn inmiddels 11 dagen van de 12 onderweg en eerlijk gezegd erg blij dat we nog maar 1 dag hier verblijven.... Jammer want onze nachten zijn een regelrechte hel, we hoeven het geen 22 graden maar 33 graden op een kamer is vreselijk!!!

Berrin, Eigenaar, 03-09-2022

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)