Hotel Paloma Oceana Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°10°
Hotel Paloma Oceana Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Oceana Resort voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Paloma Oceana Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

ter Borg,
9-1-2019

Ivm 40 jr huwelijk zijn wij met de kinderen en kleinkinderen naar dit resort geweest. Voor de kinderen hadden we 2 watervilla's geboekt en voor ons een kamer in de bungalow. Pas ter plaatse ontdekten wij dat wij ons niet mochten bevinden bij de watervilla's ivm VIP omgeving. Omdat wij de reis hebben geboekt en betaald maar even hierover overlegd met de manager van de receptie. Deze gaf aan dat wij alleen tegen betaling van € 20,00 p.p.p.d. hiervoor een ander bandje kregen waardoor wij hier wel welkom waren. Aangezien dit niet bekend was dit geweigerd, waardoor mijn kinderen de melding kregen dat wij hier niet mochten komen. Via bemiddeling van touroperator, welke het bedrag voor ons heeft betaald, alsnog een ander bandje ontvangen. Gevoel hierover was zeer negatief, geen service van de manager en erg gericht op geldklopperij. Verder was zwembad veel te koud. Als positieve afsluiting was eten en kamers uitstekend.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Arif ATAK, Genel Müdür, 2-2-2019

Dear Ter Borg,

Herewith we want to inform you and all our readers once more that; The Lake Villa area is a special area for the Villa guests only, other guests WHO booked another room type are not allowed to use this part of hotel, it doens't matter if family or friend, if they want to use there is a Daily amount to pay. You can use this area only if you accept to pay the fee for it.

Thank you for your Understanding.

Kind Regards, Met friendelijke Groeten,

fantastisch

Van Ranst - Schroyens,
2-12-2018

Dit is echt een fantastisch hotel. Heel vriendelijke mensen, lekker eten, heel netjes, alles om een vakantie 100% te laten slagen. Ook al is het geen gewoonte van ons om terug naar eenzelfde hotel te gaan, toch zijn we hier al 3 maal naartoe geweest en we wensen nog terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

Beste Van Ranst,

Dank u voor de prachtige beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft.We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

General Manager

Steeds weer super! Opnieuw thuis komen.

Vinck Carlo,
2-12-2018

Wij zijn in november voor de 10de keer naar Paloma Oceana geweest. Steeds opnieuw zijn wij verrast van de service die je er geniet.

Voor ons is het steeds een beetje thuis komen. Genieten van een mooie ruime kamer in het hoofdgebouw, genieten van de tuin, genieten van het mooieste strand in de hele omgeving. Uitgebreide buffetten, in het retaurant kan je afwisselen met een a la carte restaurant.

Wij hebben al geboekt om weer te gaan, en het zal zeker niet de laatste keer zijn :-)

Gereisd met partner in november 2018

Beste Vinck Carlo,

Bedankt voor u prachtige beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft een dat ons hotel en thuis voor u is gewoorden. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Fantastisch!

Hetty van der Sar,
1-12-2018

Voor de 4de keer, Paloma Oceana in Side bezocht. Heerlijk, een echte vakantie. Mooi hotel, met veel mogelijkheden voor iedereen. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in het vaandel. Een super mooi stand en leuke winkeltjes in de omgeving. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Beste Hetty van der Sar,

Heel bedankt voor de prachtige beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft.Dank u ook voor dat u kunt ons aanraden aan idereijn. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Fantastisch , super, altijd weer

Bianca,
      21-10-2018

Wij waren met de hele familie. Het was weer een super mooie vakantie. Allemaal zijn heel vriendelijk en opmerkzaam. Het eten is goed. Ik heb zelf een gluten allergie. Heel goede uitleg over wat ik mag eten of niet (elke avond). Echt top👍 Animation voor kinderen is super, voor elke leeftijd. Direct aan het strand. Mooi resort met prachtige tuinen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
      Arif ATAK, Genel Müdür, 26-10-2018

Beste Bianca,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en de vriendelijke woorden an het hele team. We hopen u snell weer terug te verwelkomen.

Tot een volgende keer.

Met vriendelijke Groeten,

Mieke,
      1-10-2018

2de keer dat we hier verbleven en was terug super. Heel proper, netjes, hygiënisch, lekkere maaltijden, iedereen supervriendelijk. Direct bij strand / shopping / domus / ... . Geen minpunten voor dit hotel. Fantastische vakantie. We gaan zeker terug! Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
      Arif ATAK / General Manager, Genel Müdür, 15-10-2018

Beste Mieke,

Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Het voltallige team staat altijd klaar om uw wensen te vervullen. We hopen u dan ook snel weer te ontmoeten.

M. Konings,
      10-9-2018

Het was de tweede keer in dit resort, alles was werkelijk fantastisch een super ontvangst heerlijk eten een mooie bungalowkamer , zwembaden waren fijn om in af te koelen met 41 graden, zee water was gewoon warm hartelijk ontvangst door Arif zelf .Op naar volgend jaar

Gereisd met partner in september 2018
      Arif ATAK, Genel Müdür, 18-9-2018

Beste M.Konings,

Uitstekend !

Bruggeman,
      5-9-2018

Mooi resort, niet te groot. Zeer mooie tuin ! Ruime zwembaden en een prachtig strand. Voldoende ligplaatsen. Klein maar leuk aquapark. Verzorgde kamers en gemeenschappelijke ruimtes ! Eten is heel lekker maar door het drukke aanschuiven toch een minpunt. Gerechten die in trek zijn verhuizen naar buiten en daar eilanden maken waar men zich kan bedienen, eventueel 2x aanbieden zo zal alles vlotter verlopen bij het aanschuiven ! Oceana zoek een oplossing aub. voor het aanschuiven aan het buffet ! Zeer goede en uitgebreide all inn ! Zeer lekker schepijs en vers fruitsap bij het ontbijt. Leuke aangename ligging, direct bij vele winkeltjes en shoppingcenter. Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie. Wij boeken steeds een andere bestemming, maar oceana staat opnieuw op onze verlanglijst ! Bedankt Team Oceana voor jullie gastvrijheid !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
      Arif ATAK, Genel Müdür, 18-9-2018

Geachte Bruggeman,

Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen.

tevreden

Gudrun Debruyne,
      1-9-2018

zeer proper en uitgestrekt resort aangrenzend aan het strand.

2 zeer ruime zwembaden en een met glijbanen. Verschillende types kamers die proper onderhouden zijn. Ondanks een grote menigte vakantiegangers wordt dit door de ruime omgeving niet als druk bevonden. Eten is goed maar toch weinig variatie. Personeel is vriendelijk en de animatie is goed en niet opdringerig.

Gelegen bij een uitgestrekt shoppinggebied.

Gereisd met vrienden in juli 2018
      Arif ATAK, Genel Müdür, 3-9-2018

Beste gast,

Beste Gudrun Debruyne,

Genoten!

Nikolaj B.,
      30-8-2018

Zeer verzorgd en proper hotel.

Mooie ruime kamer (family connection). We hadden wel geluk dat we op de hoogste verdieping verbleven, daar hadden we een mooi uitzicht op het domein, zwembad en een stukje van de zee. WIFI is niet super in de kamer.

Het eten is zeer gevarieerd, vooral de koude buffetten, het warme eten vond ik soms te eentonig. Maar wel elke dag pastakeuze en showcooking.

Ook leuk om te kunnen lunchen aan het zwembad of in de strandbar.

Mooie zwembaden met voldoende stoelen. Handdoek leggen is in principe niet nodig, zeker niet aan het strand, als je aan het zwembad een bepaalde plaats wil, moet je het wel doen. De meerderheid van het personeel is vriendelijk, sommigen iets minder en lijken soms tegen hun zin te werken. De ober in het Turks restaurant is geweldig! Ook de ligging hiervan, op het dak van het hotel, is subliem en het eten was zalig.

We keren zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
      Arif ATAK, Genel Müdür, 3-9-2018

Beste Nikolaj B,

bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden.

Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.