Hotel Paloma Oceana Resortstersterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Oceana Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

279 reviews over Hotel Paloma Oceana Resort

• 2019
    9Fam Boonhof13-12-2019

Een van de beste hotels in Side .

fijn hotel, super eten nette kamers mooie acomodatie, fijn binnenzwembad en fitnes ruimte. ligt midden in een winkelgebied dolmus stopt voor de deur naar side en Manafcat , plezierig personeel. We hebben alweer geboekt voor februari 2020.

General Manager, Genel Müdür, 15-12-2019

Beste Fam Boonhof, Fijn om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Hartelijk dank voor uw gewaardeerde feedback. Wij begroeten u graag opnieuw in februari. Tot dan. Met vriendelijke groet, Arif Atak General Manager

Gereisd met partner in november 2018

• 10B.Pellens02-10-2019

Super fijne vakantie

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Wij zijn al vaker geweest en voelen ons wie thuis. Het hele team is vriendelijk. Je kunt met vragen altijd terecht. Ik heb een glutenallergie. Hun hebben altijd netjes uitgelegd wat ik wel mag eten of niet. Zelfst voor glutenvrij brood en pasta was gezorgd. Super

ARİF ATAK, Genel Müdür, 06-10-2019

Beste Familie Pellens,

Ich bedanke mich im Namen vom gesamten Team ganz herzlich für ihre nette Bewertung. Dank für ihre lang jährige treue zu uns. Wir freuen uns dass sie wieder einen wunderschönen Urlaub hatten und möchten sie sehr gerne bald wieder begrüssen.

Met vriendelijke Groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 10Teven04-09-2019

Heel mooi hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten en voldoende keuze. Geweldige mooie en nette kamer. Alles is er keurig schoon. Tuinen en perkjes zijn netjes onderhouden. Mensen met allergie voor katten moeten wel van te voren weten dat op het hele terrein van dit hotel katten rondlopen. Dit zijn geen wilde katten, ze worden goed verzorgt. Genoeg plaats bij de diverse zwembaden. Net prive strand waar ook voldoende ligplaatsen zijn. Meteen buiten het hotel heel veel winkeltjes. Enige minpuntje is de plastic glazen bij de Aqua bar.

ARİF ATAK, Genel Müdür, 12-09-2019

Beste Teven,

Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 10Yvette Gerritsen12-08-2019

Dit is thuiskomen...fantastisch hotel!!!!

Vanwege mijn werk in de reiswereld zie ik vele hotels en bestemmingen. Met het gezin ga ik zelf nu al 6 jaar naar Paloma Oceana Resort. Dit hotel heeft echt alles om een vakantie compleet te maken. De service, het management, de opzet van het hotel met de prachtige tuinen. Alles geeft zoveel rust zelfs in het drukke hoogseizoen. Als kers op de taart het fantastische en heerlijke prive-zandstrand met voldoende ligbedden en ruimte! Ook uniek voor Turkije zijn de vele winkels direct buiten het hotel. Echt alsof je op een Spaanse bestemming bent, heerlijk slenteren iedere avond. De verzorging is echt fantastisch, niets is te gek, ola ijsjes om te pakken, barpersoneel maakt de heerlijkste cocktails, altijd met een lach. Fotograaf teamTOP, Lifeguard team TOP, Frontoffice TOP, koks en kelners TOP, Animatie team TOP, maar ik doe echt mensen tekort nu!! Tekort ruimte hier! Voor ons wederom onvergetelijk geweest! Tot volgend jaar Paloma Oceana!

ARİF ATAK, Genel Müdür, 16-08-2019

Beste Yvette, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9guido baumans14-06-2019

top resort

we hadden een zeer goed verblijf alles was zeer proper eten was in orde .er was maar 1 groot minpunt het bier was niet te drinken schuin ging direct van de glazen om dat deze nog te vettig waren van het eten meerdere gasten hun glas zien terug geven.dus tip glazen beter ontvetten.voor de rest alles tip top in orde.

ARİF ATAK, Genel Müdür, 18-06-2019

Dear Mr Baumans,

Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that you had a nice holiday with us and hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Arif ATAK General Manager

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Patrick en familie24-05-2019

Super fantastisch Resort.

Waren reeds voor de negende maal in Paloma. Is een plezier om hier steeds terug te komen. Ganse staf en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We worden telkens met open armen ontvangen. Keuze in het hoofd restaurant is meer dan voldoende. Kamers zeer proper en goed onderhouden. Welness is een aanrader alsook de kids club. Een vlotte en vriendelijke animatie ploeg. Met andere woorden voor ons is het telkens weer thuis komen in Paloma Oceana. Het was de negende keer Paloma maar zeker niet de laatste.

ARİF ATAK, Genel Müdür, 22-08-2019

Beste Patrick en familie, Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling na uw verblijf in Paloma Oceana Resort. Het doet ons plezier al uw positieve commentaar over het hotel en ons team te lezen. We zijn blij dat ook deze vakantie voor u puur genieten was en we kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen.

Vriendelijke groeten Arif ATAK General Manager

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Familie Snijder17-05-2019

Fantastisch, weer voor herhalingsvatbaar!

Alweer voor de 5 de jaar oprij bij Paloma Oceana Resort en alweer een thuis kom gevoel. Alles weer super in orde! Super eten! Super vriendelijk personeel! Kamers ontzettend schoon! Geweldige gezellige animatie vooral Fabrice en Lilly!! Dank aan Arif, Ilyas,Hakan en alle andere medewerkers! jullie hebben ons weer een fantastische vakantie bezorgd!

ARİF ATAK, Genel Müdür, 23-08-2019

Beste Familie Snijder,

Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling na uw 5 de verblijf in Paloma Oceana Resort. Het doet ons plezier al uw positieve commentaar over het hotel en ons team te lezen. We zijn blij dat ook deze vakantie voor u puur genieten was en we kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Arif ATAK General Manager

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Stanny vn Heijster03-04-2019

helemaal te gek!

Wij zijn fervente Turkije gangers (2 keer per jaar). Dit is tot nu toe het beste resort ooit....Prachtige locatie, onvoorstelbaar goed eten met heel veel keuze (alles goed op temperatuur). Kamers top, bediening helemaal goed. Strand zeer ruim (grote parasol met 2 stoelen) en heerlijk zandstrand!!! Ja wij gaan in 2019 weer naar dit resort

ARİF ATAK, Genel Müdür, 06-09-2019

Beste Stanny van Heijster, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met partner in september 2018

• 9Wim14-03-2019

Prachtig

Waren hier in februari. Erg rustig zowel in hotel als in de omgeving. Echtgenote heeft een rolstoel nodig om zich te verplaatsen en dat is in dit hotel geen enkel probleem. Altijd gedienstig en hulpvaardig om te helpen in zowel restaurant als op het terras om een mooie plaats te hebben.

ARİF ATAK, Genel Müdür, 11-11-2019

Beste Wim, Dank u voor de prachtige beoordeling. We waren erg blij dat u tevreden waren met onze service. Wij hopen dat u ons opnieuw te kiezen in de komende tijd. Bedankt en tot ziens voor nu Met vriendelijke Groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met partner in februari 2019

• 8ter Borg09-01-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Ivm 40 jr huwelijk zijn wij met de kinderen en kleinkinderen naar dit resort geweest. Voor de kinderen hadden we 2 watervilla's geboekt en voor ons een kamer in de bungalow. Pas ter plaatse ontdekten wij dat wij ons niet mochten bevinden bij de watervilla's ivm VIP omgeving. Omdat wij de reis hebben geboekt en betaald maar even hierover overlegd met de manager van de receptie. Deze gaf aan dat wij alleen tegen betaling van € 20,00 p.p.p.d. hiervoor een ander bandje kregen waardoor wij hier wel welkom waren. Aangezien dit niet bekend was dit geweigerd, waardoor mijn kinderen de melding kregen dat wij hier niet mochten komen. Via bemiddeling van touroperator, welke het bedrag voor ons heeft betaald, alsnog een ander bandje ontvangen. Gevoel hierover was zeer negatief, geen service van de manager en erg gericht op geldklopperij. Verder was zwembad veel te koud. Als positieve afsluiting was eten en kamers uitstekend.

Arif ATAK, Genel Müdür, 02-02-2019

Dear Ter Borg,

Herewith we want to inform you and all our readers once more that; The Lake Villa area is a special area for the Villa guests only, other guests WHO booked another room type are not allowed to use this part of hotel, it doens't matter if family or friend, if they want to use there is a Daily amount to pay. You can use this area only if you accept to pay the fee for it. Thank you for your Understanding. Kind Regards, Met friendelijke Groeten, Arif ATAK General Manager

Gereisd met vrienden in oktober 2018

22 tips over Hotel Paloma Oceana Resort

• W. Reijnders, 05-05-2014
    • Auto huren om zelf de omgeving te verkennen
    • 'Green canion' excursie bevat een slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • 'Jeep safari & raften' is wel een aanrader, maar je zit veel te wachten totdat de trip verder gaat. Veel uitstapjes op lokale plaatsen in de hoop dat je daar wat koopt.
    • Side is een absolute aanrader!

• Fam.Nederland, 13-07-2012

Geef het personeel een taalcursus Engels. Het was te heet voor excursies

• krista schippers, 26-08-2013

Als uitstap hebben wij de Green Canyon geboekt, zeker aan te raden was met Nederlandstalige begeleiding. Handdoeken moeten ook wel gelegd worden aan het zwembad, anders heb je geen plaats.

38 vragen over Hotel Paloma Oceana Resort

• anncools, 05-01-2018

zwembad

Is er in dit hotel een verwarmd BUITENzwembad?

• HOUBRN, 29-01-2017

Kamers

Welke kamers zijn het fijnste In de bungalows of in het hoofdgebouw

• Kyledebacker, 14-08-2016

Markten

Weet er iemand wanneer er daar marken zijn in Side op manavgat

Hotel Paloma Oceana Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch