Hotel Palm World Resort

Hotel Palm World Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Palm World Resort voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Palm World Resort in het Nederlands

Weinig te klagen

Danielsan
9-5-2018

Eind april / begin mei gelukkig niet zo druk.

Animatie is vooral op Duitsers en Russen gericht, maar we hebben ons zeker vermaakt.

Als je hier verhongert is het je eigen schuld. Alles werd netjes aangevuld, maar bij beachbar andere keuze dan in hotel.

Wel misten we vers fruit zoals ananas en meloen.

Handdoeken werden iedere dag vervangen.

Veel winkeltjes in de buurt, inderdaad goedkoper dan in de stadjes in de buurt.

Zandstrand met fijn geel zand en langzaam aflopend, ideaal voor gezinnen met jongere kinderen. Tenminste niet zo'n zwart zandstrand en zonder kiezels.

Voldoende strandactiviteiten.

Bij zwembad ook geen handdoekenrace. Bedjes werden rond 8 uur netjes klaargezet.

Op je verjaardag krijg je een grote fruitmand op je kamer.

Tip: laat je eens knippen (voor weinig geld) bij de kapper in het hotel.

En kies voor een familiekamer als je met vrouw en kind(eren) reist, want dan krijg je een extra slaapkamer.

Guest Relation, Guest Relation, 10-5-2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel Palm World Resort & SPA. As the Palm World Resort & SPA family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

guest@palmworldside.com

Totaal geen aanrader. Blijf er weg.

Annemie Brokamp
25-3-2018

Wij waren 3 weken in dit hotel. 1e Week alles oke, 2e Week werd de keuze van eten en drinken minder. De laatste week in verband met sluiting voor de winter van het hotel. Eten was een aanfluiting, beneden alle peil. Dranken nog maar beperkt te verkrijgen. Wij hadden all inclusive. Het laatste ontbijt op een klein bordje. Meerdere malen gereclameerd bij alle instanties. Geen reactie. Het hotelmanagement was onvindbaar.
Palm World Resort & SPA, Guest Relation, 29-3-2018

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with your construktive criticism and ideas, we are able to improve our service for you.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

Echte aanrader!

Ans
30-10-2017

Het hotel is keurig, maar Turks. Dat betekent de afwerking laat hier en daar te wensen over en het schoonmaken is nou eenmaal

anders dan bij ons, maar er wordt continue schoon gemaakt, echt niets op aan te merken. Toen wij er waren was het niet super druk, dus dat was fijn. Het buffet is grote klasse. Variatie volop, ochtend, middag avond, altijd zijn er nieuwe gerechten. De kok is goed en maakt er echt wat van. Heerlijk ter plekke gebakken omelet sochtends. Wij hebben echt heerlijk gegeten. Het hotel staat midden tussen gezellige winkelstraat, volop shopmogelijkheden. Naar het strand rijdt een shuttlebusje, maar het is maar 3 minuten lopen. Echte aanrader!

Palm World Resort & SPA, Guest Relation, 29-3-2018

Dear Guest,

Voor ons ook nooit meer

Theo
14-9-2017

De ontvangst en accomodatie lijkt op het eerste oog prima in orde. Ook de buffeten zien er vaak zeer gevarieerd en smakelijk uit. Echter vaak is het eten niet meer lekker op temperatuur, heeft te lang gelegen, met (vaak te veel) zout als enige smaak maker, wordt niet goed bijgevuld en met slechte koeling ed. is het dan ook vragen om moeilijkheden. Ben zelf ook echt 3 dagen doodziek geweest van het eten. Ook de hygiene is ronduit slecht te noemen. Met een soort van vaatdoekje worden tafels, vloeren, maar ook de wc gepoetst maar een emmer sop is dan blijkbaar niet nodig. Daarnaast was de bezetting voor zeker 80% russisch en dan weet je wel. Toen wij dit hotel boekten was de waardering een dikke 9 dus wij hadden best wel enige verwachtingen maar hiervan is niet veel uitgekomen. Ook het soms humeurige en bijna onbeschoft gedrag van het personeel - een vrouw mag blijkbaar alleen maar gehoorzamen - die dan ook nog slecht engels of duits spreken is een minpunt. De kamers waren wel redelijk qua inrichting.

Wij komen er niet weer

paul
17-8-2017

Wij waren in dit hotel in 2016, toen een dikke 8 als cijfer, kleinschalig hotel, goed eten en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Hoe anders was dit jaar (2017). Het hotel zelf is nog steeds mooi, maar het eten en de algemene hygiëne zijn de punten waar het dit jaar echt goed mis gaat. Toiletten bij de Beach-bar zijn te walgelijk voor woorden en worden bijna niet schoongemaakt. Het hele schoonmaak gebeuren in het algemeen is slecht tot zeer slecht. Vooral aan het strand gaat het echt mis. Salades worden ver in voren klaar gemaakt en niet goed gekoeld weg gezet. Eten is zeer matig en vooral de frituur maakt overuren. Vet en smakeloos geen variatie. Hamburgers worden 2 uur voor de lunch gemaakt en als de bak (met zo’n 30 stuks) leeg is heb je pech, bijvullen is er niet bij. Ook hamburgers worden niet juist bewaard en zijn koud en smakeloos. Dit geld ook voor het avondeten met de toetjes (taart), te laat is gewoon pech. Avondeten is eentonig en elke avond hetzelfde, kipvingers en aardappelschijfjes voeren de boventoon een deze zijn ook vaak baggervet. Salades en gepelde eieren bij de avondmaaltijd staan maar half op de koelingsplaten of zelfs soms geheel zonder koeling. De koekjes die s ’middags geserveerd worden zijn oud en kurkdroog, ja er zijn ook belegde broodjes (croissants) maar ook hier zijn er een stuk of 20 en de rest heeft pech. Op maandag is er oud brood bij het ontbijt waar je een gat mee in de muur kan gooien. Ook zijn er opvallend veel mensen ziek maar dat is niet eens onverklaarbaar. Al met al is dit hotel nog amper 3 sterren (zeker geen vijf) en kan ik niet anders dan echt waarschuwen dat je dit hotel zeker niet moet gaan boeken, een grote teleurstelling naders kan ik het niet omschrijven. Kom al jaren in Turkije maar zo bont als dit heb ik het nog niet eerder gezien.

redelijk

H Guzel
2-7-2017

lekker eten! schone kamers onvriendelijk personeel vooral receptie en restaurant

Goed hotel.

Annetta
2-7-2017

Ik ben hier naar toe gegaan omdat het een nieuw hotel is. Ik dacht dat ze hun goede naam niet meteen te grabbel zouden gooien om veel russen toe te laten.

Jammer genoeg was de bezetting overwegend Russisch.

Een handjevol Duitsers en verder veel Turken. Vooral de week na de ramadan.

Het personeel was erg vriendelijk en deden extra hun best om de duitse en ( ik als enige) Nederlander te bedienen.

Je kon merken dat hier echt onderscheid in werd gemaakt.

Het eten was erg lekker. Keuze genoeg . De tweede week was er meer keuze bij de toetjes.

Er werd hard opgetreden tegen verspilling.Heb een keer een incident meegemaakt dat er een bord met baklave volgeladen werd.

Zelf de reisleiding werd er bij geroepen.Heb deze mensen daarna niet meer gezien.

Het is een klein, gezellig hotel. Alleen de verkeerde gasten.

Maar dat hoorde je overal.

Ik wacht verdere berichten af. Ik zou hier best weer naar toe willen. Maar dan met min 50 % Duitse en Nederlandse bezetting.

fantastisch echt waar !

fam. Hageman Rijssen NL
1-5-2017

Dit is echt een hotel waar alles is en waar kinderen ook welkom zijn goed opgeleid personeel en zeer correct tegenover iedereen

Oude reviews (archief)

Gewoon prima vakantie

Fam. Janssen
26-9-2016

Voor Turkije een kleiner resort, goed verzorgd,met alle benodigde voorzieningen voor een geslaagde strand/zon vakantie. Alles zoals wij het wensten.

Geen negatieve ervaringen gehad, wij waren tevreden.

Redelijk hotel, betere hotels meegemaakt

daaromdat
15-8-2016

In augustus in hotel palm world geweest. Wordt goed en netjes schoongemaakt. Water in de douche liep niet goed weg. Afwerking was niet netjes. Tegels lagen los waardoor je zo je teen kan open halen. Muren zaten scheuren in en het glas van het balkon zat behoorlijk los. Zwembad werd elke dag goed onderhouden. Het eten was redelijk, mocht meer op smaak en was niet super veel keuze maar voldoende. Patat was net een spons. Naar het straks kon je met een busje, die reed om de 10a15 min. Daarna is het nog 5 min lopen naar het strand van het hotel. Daar was in de middag een buffet met turkse pizza's. Bij het hotel zijn gezellige winkeltjes en is goedkoper dan in het centrum van Side zelf. Het animatie team was voornamelijk duits en het personeel kon bijna geen engels. Er waren in het hotel ook voornamelijk duitse vakantiegasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm World Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm World Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm World Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 28 reviews.