Hotel Palm World Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag14°9°
Hotel Palm World Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Palm World Resort voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Palm World Resort in het Nederlands

Vies en ziek makend eten

Kayleigh,
24-12-2018

Het was verschrikkelijk! Vies eten, de kip was nog rauw! Weinig keuze en een slechte kamer... wij gaan NOOIT meer terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuk hotel maar geen 5*

Alex,
9-11-2018

We zijn hier 9 dagen op vakantie geweest in de herfst vakantie. Het hotel is niet groot maar netjes maar geen 5 sterren waard. Er word goed schoon gemaakt en de kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. ( een beetje gedateerd )De ligging is perfect met volop winkels om het hotel heen, en het strand is goed te lopen maar er rijd ook de hele dag een bus van het hotel heen en weer. Het eten is goed maar eentonig en niet de zeer ruime keus die je verwacht van een 5* hotel.

Tijdens ons verblijf was het rustig in het hotel wat wij als heerlijk hebben ervaren.

Kortom een heerlijke vakantie gehad maar waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch een vakantie.bedankt

Semih Kurtcan,
16-10-2018

Wij wassen voor twee week gewest..Alles prachtig.Was ook heerlijk eten gehad..Service personeel is super..Gelukkige is warm weer in Turkije. Dankjewel voor allemaal. .Graag we komen weer.

Gereisd met vrienden in september 2018

Vakanties.nl

Een fijn en goed gezellig familie hotel

Angela,
15-10-2018

Vriendelijk personeel , kamers worden iedere dag netjes schoongemaakt . Eten is goed , er zit altijd wel iets bij wat je niet lust maar er is keuze genoeg .. Wellness is aan te bevelen . Winkels en uitgaan om de hoek . Ben er 5 x geweest en ik kom zeker weer terug .

Gereisd alleenreizend in mei 2018
Guest Relation, Guest Relation, 17-10-2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel Palm World Resort & SPA. As the Palm World Resort & SPA family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

zeker een aanrader!

marina olthof,
3-9-2018

het was een geweldige week

goed eten en drinken

het personeel was erg aardig en netjes

leuke activiteiten voor de kinderen

kortom wij hebben erg genoten bij jullie on het hotel

Gereisd met vrienden in april 2017

Weinig te klagen

Danielsan,
9-5-2018

Eind april / begin mei gelukkig niet zo druk.

Animatie is vooral op Duitsers en Russen gericht, maar we hebben ons zeker vermaakt.

Als je hier verhongert is het je eigen schuld. Alles werd netjes aangevuld, maar bij beachbar andere keuze dan in hotel.

Wel misten we vers fruit zoals ananas en meloen.

Handdoeken werden iedere dag vervangen.

Veel winkeltjes in de buurt, inderdaad goedkoper dan in de stadjes in de buurt.

Zandstrand met fijn geel zand en langzaam aflopend, ideaal voor gezinnen met jongere kinderen. Tenminste niet zo'n zwart zandstrand en zonder kiezels.

Voldoende strandactiviteiten.

Bij zwembad ook geen handdoekenrace. Bedjes werden rond 8 uur netjes klaargezet.

Op je verjaardag krijg je een grote fruitmand op je kamer.

Tip: laat je eens knippen (voor weinig geld) bij de kapper in het hotel.

En kies voor een familiekamer als je met vrouw en kind(eren) reist, want dan krijg je een extra slaapkamer.

Gereisd met vrienden in april 2018
Guest Relation, Guest Relation, 10-5-2018

guest@palmworldside.com

Totaal geen aanrader. Blijf er weg.

Annemie Brokamp,
25-3-2018

Wij waren 3 weken in dit hotel. 1e Week alles oke, 2e Week werd de keuze van eten en drinken minder. De laatste week in verband met sluiting voor de winter van het hotel. Eten was een aanfluiting, beneden alle peil. Dranken nog maar beperkt te verkrijgen. Wij hadden all inclusive. Het laatste ontbijt op een klein bordje. Meerdere malen gereclameerd bij alle instanties. Geen reactie. Het hotelmanagement was onvindbaar.

Gereisd met vrienden in november 2017
Palm World Resort & SPA, Guest Relation, 29-3-2018

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with your construktive criticism and ideas, we are able to improve our service for you.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

Echte aanrader!

Ans,
30-10-2017

Het hotel is keurig, maar Turks. Dat betekent de afwerking laat hier en daar te wensen over en het schoonmaken is nou eenmaal

anders dan bij ons, maar er wordt continue schoon gemaakt, echt niets op aan te merken. Toen wij er waren was het niet super druk, dus dat was fijn. Het buffet is grote klasse. Variatie volop, ochtend, middag avond, altijd zijn er nieuwe gerechten. De kok is goed en maakt er echt wat van. Heerlijk ter plekke gebakken omelet sochtends. Wij hebben echt heerlijk gegeten. Het hotel staat midden tussen gezellige winkelstraat, volop shopmogelijkheden. Naar het strand rijdt een shuttlebusje, maar het is maar 3 minuten lopen. Echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Palm World Resort & SPA, Guest Relation, 29-3-2018

Voor ons ook nooit meer

Theo,
14-9-2017

De ontvangst en accomodatie lijkt op het eerste oog prima in orde. Ook de buffeten zien er vaak zeer gevarieerd en smakelijk uit. Echter vaak is het eten niet meer lekker op temperatuur, heeft te lang gelegen, met (vaak te veel) zout als enige smaak maker, wordt niet goed bijgevuld en met slechte koeling ed. is het dan ook vragen om moeilijkheden. Ben zelf ook echt 3 dagen doodziek geweest van het eten. Ook de hygiene is ronduit slecht te noemen. Met een soort van vaatdoekje worden tafels, vloeren, maar ook de wc gepoetst maar een emmer sop is dan blijkbaar niet nodig. Daarnaast was de bezetting voor zeker 80% russisch en dan weet je wel. Toen wij dit hotel boekten was de waardering een dikke 9 dus wij hadden best wel enige verwachtingen maar hiervan is niet veel uitgekomen. Ook het soms humeurige en bijna onbeschoft gedrag van het personeel - een vrouw mag blijkbaar alleen maar gehoorzamen - die dan ook nog slecht engels of duits spreken is een minpunt. De kamers waren wel redelijk qua inrichting.

Gereisd met partner in september 2017

Wij komen er niet weer

paul,
17-8-2017

Wij waren in dit hotel in 2016, toen een dikke 8 als cijfer, kleinschalig hotel, goed eten en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Hoe anders was dit jaar (2017). Het hotel zelf is nog steeds mooi, maar het eten en de algemene hygiëne zijn de punten waar het dit jaar echt goed mis gaat. Toiletten bij de Beach-bar zijn te walgelijk voor woorden en worden bijna niet schoongemaakt. Het hele schoonmaak gebeuren in het algemeen is slecht tot zeer slecht. Vooral aan het strand gaat het echt mis. Salades worden ver in voren klaar gemaakt en niet goed gekoeld weg gezet. Eten is zeer matig en vooral de frituur maakt overuren. Vet en smakeloos geen variatie. Hamburgers worden 2 uur voor de lunch gemaakt en als de bak (met zo’n 30 stuks) leeg is heb je pech, bijvullen is er niet bij. Ook hamburgers worden niet juist bewaard en zijn koud en smakeloos. Dit geld ook voor het avondeten met de toetjes (taart), te laat is gewoon pech. Avondeten is eentonig en elke avond hetzelfde, kipvingers en aardappelschijfjes voeren de boventoon een deze zijn ook vaak baggervet. Salades en gepelde eieren bij de avondmaaltijd staan maar half op de koelingsplaten of zelfs soms geheel zonder koeling. De koekjes die s ’middags geserveerd worden zijn oud en kurkdroog, ja er zijn ook belegde broodjes (croissants) maar ook hier zijn er een stuk of 20 en de rest heeft pech. Op maandag is er oud brood bij het ontbijt waar je een gat mee in de muur kan gooien. Ook zijn er opvallend veel mensen ziek maar dat is niet eens onverklaarbaar. Al met al is dit hotel nog amper 3 sterren (zeker geen vijf) en kan ik niet anders dan echt waarschuwen dat je dit hotel zeker niet moet gaan boeken, een grote teleurstelling naders kan ik het niet omschrijven. Kom al jaren in Turkije maar zo bont als dit heb ik het nog niet eerder gezien.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm World Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm World Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.