Hotel Palm d'Or

7Goed

• Sauna

434 reviews over Hotel Palm d'Or

• 6Anke Huibers09-09-2015

Hotel met positieve en negatieve kanten.

Hier mijn eerlijke mening over hotel Palm D'or. Op de kamers is er gelukkig airco voorzien. Kamers zijn ook netjes in orde en worden iedere dag goed schoon gemaakt. In het hoofdgebouw en in het restaurant geen airco voorzien waardoor het er broeierig heet is. Ook in het restaurant waardoor het een broeihaard is voor bacteriën bij het eten. Ongelooflijk dat we er niet ziek zijn geworden van het eten want alles wat koud moest staan stond heel erg warm. Heb 2x een klein beestje in mijn muesli bij het ontbijt gevonden. Dan is je honger wel over. Hotel zit vol Russen, personeel is ook enkel vriendelijk tegen de Russen. Zwembad is wel mooi . Personeel kan amper of geen Engels. Ligging van het hotel is wel goed, rustig gelegen maar wel op wandelafstand van het centrum. O ja, heel de dag Russische muziek bij het zwembad! Hiep hoi! Mooi hotel maar ze zullen moeten investeren in airco in de eetzaal en een nieuwe kok aanwerven ;-)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Elvera06-03-2014

Slecht!!

2 jaar geleden geweest, last minute geboekt naar Palm D'or. Absoluut geen all inclusive te noemen! Eten is erg slecht! elke dag buiten de deur gegeten, wat tijdens de lunch niet opgegeten wordt staat er later bij het diner weer opgewarmd. Zwembad wordt niet goed schoongemaakt, wordt alleen schoongemaakt bij grote nieuwe groepen die aankomen in het hotel. Ook rondom het zwembad erg vies en wordt niet schoongemaakt. (Je laat wat liggen, volgende dag ligt het er nog)

Personeel bij het eten en zwembad vriendelijk, maar bij de receptie hebben ze nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9C.Th.L.05-11-2012

Heel goed hotel voor al voor Nederlanders

Dit jaar is het hotel in alle opzichten wel 10x beter dan het jaar 2011 wij komen er al voor de vierde keer en het bevalt ons best alles is schoon en het eten is goed en met 5 min. lopen ben je op het strand wij hebben voor 2013 alweer geboekt.

• 8van Vliet23-10-2012

Leuke vakantie gehad

Ik snap niet waar al die mensen hier over zeuren. We hebben er een hele leuke vakantie gehad. We zijn net 2 dagen terug en willen er zo weer heen gaan! Het eten was er erg lekker, (al mocht de patat wel wat warmer) Het zijn zeer vriendelijke mensen, die je overal mee willen helpen. Ze spreken ook goed Engels en Duits! De kamers zijn er zeer ruim en worden elke dag schoongemaakt. Het zwembad (met ligbedden) ligt er ook keurig bij. De ligging is ook prima, bij de winkels en 500 meter van het strand, waar een ligbed met parasol 2 euro kost. Er gaat ook iedere dag vanaf het hotel een gratis bus naar een rustiger strandje. Het enige wat jammer was is dat de bar om 22.00 uur stopt met all inclusive. Je kan dan nog wel wat drinken maar dat moet je dan betalen. Dus gewoon een leuk hotel!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 1ROY13-10-2012

wilde na 2 dagen al terug

wat een vreselijke accommodatie was t hier. (vr)eten was niet te haggelen drank was gore spuit limonade bier leek op vliegtuig benzine voor de sterke drank moest je betalen de klandizie was ver te zoeken de muziek elke 10 minuten zelfde liedjes walgelijk gewoon. met de groeten uit den haag

• 2arie25-09-2012

nooit meer

lecht eten,zeer onvriendelijk personeel.werd het hotel niet toegelaten omdat ik een biertje aan een ander had gegeven na dat die persoon naar huis ging die avond,en niet meer gebruik mog maken van zijn eten en drinken. directeur is een ras echte boer,enhoord daar niet op zijn plek.was een hel daar.werden continu in de gaten gehouden en mochten met niemand praten.als je ooit die kant uit wilt gaan,kijk goed rond,is voor het zelfde geld veel beter hotels,en beter eten.nog maals nooit naar toe gaan.een grote gevangenis

• 6annoniem31-08-2012

geen 4 sterren waard

wij zijn net terug. eten was zeer goed. alleen we hadden allemaal russen in het hotel, die de sfeer enorm verzieken. het is geen 4 sterren waard. het was het net niet allemaal. de airco en t.v gingen automatische uit als je op balkon kwam, heel irritant saai personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8semos27-08-2012

het eten is erg goed. en lekker gegeten.

goed eten.. omdat we in een ander hotel zaten, gebruik gemaakt van hun restaurant.. lekker warm brood. en voor weinig geld, eet je lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Gerda Bruins22-08-2012

Een topper !

Uitstekend hotel prima prijs/kwalitiet verhouding. Zeker ene anarader ! Wij zijn in augustus geweest eten was er heel erg goed, gevarieerd en divers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8DE VETTER PHILIP03-08-2012

Genoten!

Palm d'or in Side is een tof hotelletje.Prijs/kwaliteit goed.Alle dagen was er iets nieuws te eten, het eten was ok!!! !En als je van de eerste dag vanalles neemt om te eten, dan eet je mss altijd hetzelfde, maar doe je dat thuis ook?? Heb al een stuk van de wereld gezien, en neem van mij aan, het hotel was zijn prijs waard.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Hotel Palm d'Or info