Hotel Otium Hotel Seven Seas

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Hotel Seven Seas voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Otium Hotel Seven Seas

• 8Kleinsman28-08-2019

Prima hotel, met kleine aandachtspunten

Het gemiddelde cijfer op Zoover staat lange tijd op een 9,8 maar dat is te hoog gegrepen. Prima hotel, maar wel wat aandachtspunten. Onze familiekamer was gerenoveerd maar er zijn wel wat minpunten: schimmel in de douche, lamp die niet werkt, balkondeur die niet goed sluit, schimmel in de parasols op het balkon en bij onze familiekamer voor 4 personen, alleen 2 ligbedden beschikbaar op het balkon. Verder geen stoelen. De gang richting onze kamer was zichtbaar niet gerenoveerd, stopcontacten zitten los aan de muur. Eten is goed verzorgd in een luxe eetzaal met veelal klassieke muziek. Vlees soms wat taai en ook slappe patat. Voor kleine kinderen een eigen restaurant. Aan de zwembaden voldoende ligbedden met parasols beschikbaar. In de directe omgeving een paar winkeltjes. Voor het echte shoppen ga je op maandag en donderdag naar de bazaar in Manavgat: €8-€10 enkele rit met de taxi.

Makbule Şakrak, Guest Relations Manager, Smiley Service Manager, 30-08-2019

Dear Kleinsman,

We would like to sincerely thank you for your feedback about your stay in our hotel. We are so happy to hear about your appreciation for our staff and service. In this sense, we are grateful to your for supporting us with your positive comments.

We would like to inform you also that your remarks about our hotel will be considered in detail and carefully in order to improve our service quality and we are going to enhance our efforts and be more viligent with these subjects.

We hope to welcome you back in our hotel !

Kind Regards

Guest Relations Manager

• 8Erwin19-08-2019

Prima vakantie maar nog geen 5 sterren waard

Net terug van een geslaagde vakantie van 2 weken in dit hotel. Ik heb inmiddels veel resorts mogen bezoeken en ben wel van mening dat er nog wel eea moet gebeuren in dit hotel om echt 5 waardig te zijn. Nu eerder 4. Prijs is ook 4*. Kamer: wij hadden een duplex kamer, 2 verdiepingen, 2 badkamers. ideaal. Ouderdeel van de kamer prima. De kinderen moesten echt in bedden gaan liggen die echt al afgeschreven zij. Ondanks dat goed geslapen maar het was geen gezicht. Personeel: wat een fijn en hardwerkend personeel in het resort. Ze weken keihard om het de gasten naar de zin te maken. Restaurant: main restaurant goed en afwissend door thema’s. Specialiteiten restaurants ook in orde. Beachrestaurant wat eentonig. O ja en voor de kids overal zelf ijs pakken. Entertainment: Top team. Mijn beide dochters (12+17) mede door hun top vakantie gehad. Zwembaden: activity prima / relax pool en river aan renovatie toe net als de toilets.

Makbule Şakrak, Guest Relations Manager, Smiley Service Manager, 28-08-2019

Dear Erwin,

We hope to welcome you back in our hotel !

Kind Regards Makbule Şakrak Guest Relations Manager

• 8Therese08-08-2019

Genoten

Mooi ruim opgezet resort. Merk weinig van de drukte. Veel nationaliteiten.. 2 mooie zwembaden, direct aan zee...jammer geen zandstrand, wat ik wel gewend ben in side... We hadden een duplex kamer gekregen met 2 balkons super!! Vond wel de toiletten buiten niet schoon, veel schimmel. Was duidelijk toe aan een opknapbeurt. 10 dagen geweest, waarvan 4 dagen het zwembad gesloten werd midden op de dag, omdat er was gepoept in het water, dat dan het bad gereinigd moet worden, wat ruim 6 uur duurt. Dit nog nooit eerder meegemaakt, in de 16 jaar dat we al in Turkije komen. Lijkt mij dat dit ook anders opgelost kan worden.... Personeel super vriendelijk...eten veel keus en lekker, alleen de friet was vies, alles slap, niet goed gebakken.

Lieve gasten,

Wij willen u bedanken voor de positieve beoordeling op Zoover, over de service en ons personeel. Wij vinden het fijn om te horen dat jullie tevreden zijn! Heel erg bedankt voor jullie vertrouwen in het hotel, dit geeft ons goede motivatie om door te gaan.

• 8Marco Smit04-08-2019

Fantastisch!!!

Fantastische vakantie gehad bij otium Seven seas . Service en vriendelijkheid personeel en animatie team geweldig met name het smiley service team een groot compliment voor het zoeken en terugvinden van een tas die is achtergebleven in een taxi na een avond weg naar komküy top gewoon. Eten elke avond een ander thema van Turks naar Aziatischs . Alles bij elkaar waren het geweldige twee weken. Enige minpuntje vind ik het strand ben vaker in Turkije geweest ben zandstrand gewend dus ook als je de zee in loopt en geleidelijk dieper wordt. Bij dit hotel heb je een kiezelstrand en bij het inlopen van de zee zak je zo weg omdat het te snel afkoopt en je loopt je tenen en scheenbenen kapot omdat je onderwater tegen rotsen aanloopt. Waterschoentjes zijn een optie. Kamer prima goed bed schoon badkamer schoon. Personeel werkt erg hard en geeft je echt het vakantie gevoel alles mag niets hoeft.

Makbule Şakrak, Guest Relations Manager, Smiley Service Manager, 06-08-2019

• 9Verploegen31-07-2019

Prachtig hotel!

Mooi hotel overzichtelijk en zeker geschikt voor de jongere gezinnen. Zeker Kidsworld waardig. Veel voor de kids en kosten of moeite gespaard. Nette kamers (wij lagen in t bijgebouw) en mooie zwembaden. Tevens 2 glijbanen en een leuke wildwaterbaan. Zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand zitten wat winkeltjes maar echt shoppen dan moet je naar Side en de markt op ma en do in manavgat. Wat overigens zeer goed te doen is want taxi kost daar aanzienlijk minder dan in bijv. Lara. Wij waren 10 euro kwijt naar side. (Ca 10 km) Wel een tip de meeste taxi’s zetten je bij terugkomst beneden bij de slagboom af terwijl zeker met kleinere kinderen t fijner is als ze je voor de deur af te zetten. Wij kijken terug op een mooie vakantie. Voor degene die nog mogen gaan veel plezier en geniet ervan.

Makbule Şakrak, Guest Relations Manager, Smiley Service Manager, 03-08-2019

• 10Ali29-07-2019

Uitstekend hotel!

Het animatie team was super! Ik heb erg van ze genoten. Alles was erg goed geregeld en we hebben het behoorlijk naar ons zin gehad. Serkan heeft mij alle leuke dingen van het hotel laten zien!

Makbule Şakrak, Guest Relations Manager, Smiley Service Manager, 03-08-2019

Met jonge kinderen

• 10Ayca yildirim29-07-2019

Best holiday :)))

Ik heb erg genoten! Alles was top geregeld en vooral het animatie team heeft goed zijn best gedaan. Voornamelijk Serkan heeft ons veel plezier geschonken.

Met jonge kinderen

• 10Fam Verstraten22-07-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Een schoon en gastvrij hotel, dat in onze ogen super scoort in de service. Zonder fooi vooraf doet het personeel werkelijk alles voor je. Bij het buffet restaurant werden we dagelijks super bediend door Adem Cevik, zonder dat we nog maar iets hoefden te vragen kwam hij al met onze drankjes aan. Ook bij de lobby bar maakte de vaste barman Ali Ihsan de meest lekkere drankjes voor je klaar. Ook Murat in de bediening was super behulpzaam. Ook Kemal, de operational manager was altijd vriendelijk en behulpzaam. Verder een super mooi resort, de hotelkamers zijn al gerenoveerd echter sommige andere vertrekken mogen ook wel iets moderner. Mooie zwembaden, direct aan zee, voor de kinderen genoeg te doen, een super enthousiast animatieteam, geweldige shows, kortom een aanrader om naartoe te gaan.

• 10Rachel van den bosch19-07-2019

Super vakantie, leuke begeleiding, leuke shows in de avond voor alle teeftijden, het animatie team is ook super, alle talen spreken ze hier niet veel Nederlands maar Engels en Duits zeker. Serkan is de best!

• 10Winkels18-07-2019

Kortom het waren fantastische dagen !

Het hotel was superschoon net als de kamer, goed en gevarieerd eten, de keuze is reuze, echt voor ieder wat wils. Maar bovenal vriendelijk en behulpzaam personeel, van schoonmaakster tot de hoogste pief. Daar liepen er trouwens heel wat van rond. Enige minpuntje vond ik de toiletten in de doorloop van het ene naar het andere zwembad en bij het Seastar restaurant. Die zijn wel aan vervanging toe. Verder was het super!! Die ene 9 is dan ook puur daarvoor geen 10.

1 tip over Hotel Otium Hotel Seven Seas

• jacari, 23-01-2012

doe de excursie manavgat markt en de boottocht op de green lake, helemaal geweldig, je ogen rollen er bijna uit, zo mooi is dat.

7 vragen over Hotel Otium Hotel Seven Seas

• Marco, 23-06-2019

Drank

Hallo Weet iemand wat voor bier er geschonken wordt Alvast bedankt

mvg Marco

• Fam Hermsen, 27-01-2019

Shopping

We gaan deze zomer naar dit resorts. Zijn er winkeltjes in de buurt? Dit op loopafstand... Er markt in de buurt...en op welke dagen? Lang geleden dat we naar side zijn geweest... Meestal gaan we naar lara....

Bianca, 04-02-2019

Wij gaan ook naar dit resort in april/mei. Ben heel benieuwd! Heb dan ook nog geen reactie op de vragen;-)

• stien, 12-11-2012

waar kan ik magic life seven seas boeken in side

ik kan nergens tour operater vinden die dit boekt kan iemand mij hieraan helpen??

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages