Hotel Otium Family Eco Club

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Family Eco Club voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Otium Eco Club Side ligt in het gelijknamige dorp op loopafstand van het zandstrand. Het bruisende centrum van Side ligt iets verder van het hotel maar met de taxi of de hotelbus ben je er zo. Op het resort geniet je van een heerlijke duik in het zwembad, lekker eten en gezellige avondshows. De kinderen maken plezier in de kidsclub en spelen met vakantievriendjes in het zwembad. Kortom een heerlijk vakantieverblijf in Turkije voor alle leeftijden.

Hotelkamers & Restaurant

Reviewer Linda schrijft over de kamers: ‘Schoon op alle fronten. Mooie kamer, van alle gemakken voorzien, hele fijne douche, minibar dagelijks gevuld’. En ook Manon en Jacqueline zijn enthousiast over Otium Eco Club Side: ‘Mooie kamers die elke dag goed schoongemaakt worden. Ook het hotel zelf ziet er top en heel schoon uit’.

Het personeel van Otium Side doet er alles aan om het je naar de zin te maken en staat graag voor de hotelgasten klaar. Dat zie je ook duidelijk terug in de reviews. Familie Sleebos schrijft hierover: ‘Personeel in de eetzaal rent zich de naad uit de broek.’ En Mechelien schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en dienstbaar, gevoel van thuiskomen geven ze je.’ Ook vinden jullie het een pluspunt dat een aantal mensen van het personeel Nederlands spreekt.

De dagverse buffetten van het hotel vallen zeer in de smaak. Een klein beetje meer variatie in gerechten is eigenlijk de enige opmerking die jullie hierover geven. Familie Van de Wel: ‘Het eten was prima en redelijk divers, qua vis mogen ze (naast de visavond) wat meer bieden vonden wij.’ B. Berbee schrijft: ‘De toetjes zijn overweldigend!’

Zwemfaciliteiten

Otium Side heeft een aantal mooie zwembaden waaronder het grote zwembad met een aantal glijbanen, een apart peuterbad met speeltuin en animatie. Hou er wel rekening mee dat de kinderanimatie vooral gericht is op de allerkleinsten. Femke geeft in haar review nog een leuke tip voor de kids: ‘Bestel de crêpes bij het zwembad, zijn super lekker.’ Ook is er een apart adults only bad. Justus: ‘Het adults only zwembad is erg fijn als je wil relaxen en geen last wil hebben van drukke muziek of kinderen’.

Ligging

Otium Eco Club Side ligt aan de oevers van een prachtig meer en op loopafstand van het strand waar je ook heerlijk in de watten wordt gelegd. Familie Sleebos: ‘Het hotel ligt 10 min. lopen van het strand, waar het ook all inclusive is. Als men niet wil lopen, er gaat een busje de hele dag heen en weer.’ Ook het bruisende centrum van dorpjes als Side en Manavgat ligt binnen handbereik. Reviewer Jack schrijft hierover: ‘Side ligt op 7 km afstand en is te bereiken met de bus en kost een euro p.p.’
Zie jij jezelf ook al liggen aan het strand met een heerlijke cocktail? Boek dan je vakantie naar Otium Eco Club in het gezellige Side.

780 reviews over Hotel Otium Family Eco Club

• 10Fam de Lang30-08-2020

Het was weer een topvakantie

Dit jaar was 't voor ons de 3e keer otium en het was weer top. Ondanks Corona durfden we het toch aan om te gaan en wat zijn we blij dat we gegaan zijn. Alles was super geregeld qua veiligheid en hygiëne, iedereen hield zich helemaal aan de maatregelen, echt top. De service was weer perfect, extra dank aan Gülnaz van de smileyservice. Ook de animatie was natuurlijk aangepast, maar toch wisten ze er iets leuks van te maken, dank je wel Eray en Günay. Dit jaar ook weer gebruik gemaakt van de cousin spa, heerlijk en helemaal "Corona proof ". Dank je wel Husseyin. We verbleven in een family villa, echt een aanrader. Lekker ruim en een heerlijk terras erbij. Kortom ondanks dat 't anders was, wat we natuurlijk van te voren wisten, een heerlijke vakantie gehad.

Smiley Service, Smiley Service, 04-09-2020

Dear Fam de Lang,

Thank you for your review. We are looking forward to welcome you again in our hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Hendrickx Gunther10-03-2020

Fantastisch reis met onze kids

Heel vriendelijk personeel. Super proper. Lekkere keuken.kindvriendelijk. minpunt vond ik kermis tegen betaling.

Smiley Service, Smiley Service, 11-03-2020

Dear Hendrickx Gunther,

Thank you for your review. We will be happy to welcome you again in our hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Peter10-03-2020

Supper

Lekker eten en drinken leuke kamers en een mooie streek

Smiley Service, Smiley Service, 11-03-2020

Dear Peter,

Thank you very much for your review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Adams16-02-2020

Genoten!

Wij hebben genoten! Kindvriendelijk, ruim opgezet resort, veel Nederlandse gezinnen ook. Echt een aanrader. Turkse keuken moet je v houden denk ik maar altijd wel iets lekkers te vinden. Een heel groot pluspunt voor onze zoon van 7, een supergroot en splinternieuw aquapark (wel tegen betaling)om de hoek.(Aquajoy) Enige minpuntje is het strand als je liefhebber bent, dat is een stukje wandelen, en het zijn kiezels.

Smiley service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear Adams,

We would like to thank you for your review. We will be happy to welcome you and your family again in our Hotel.

Kind reards Smiley service

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9jos13-02-2020

prachtig hotel met kinderen, echt kind vriendelijk

super.eten goede verzorging kamers super schoon, en al het personeel zeer vriendelijk van laag tot hoog. strand erg goed zowel voor groot als kinderen en ook eten en drinken gratis en goed.

Smiley service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear josü

We would like to thank you for taking your time to leave your review. We will be happy to welcome you and your family again in our Hotel.

Kind reards Smiley service

• 9T.Rosbergen11-02-2020

Heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie zeer vriendelijk personeel overal en de disco is ook aan te bevelen voor jong en oud gewoon super genoten die twee weken .

Dear T.Rosbergen,

We were happy to read your review, following to your stay in our hotel. We are looking forward to welcome you again in summer season 2020.

• 9Ria10-02-2020

Geweldig

Heel fijn we zijn alvaker geweest dit was de vierde keer

Dear Ria,

• 9Tom Pronk09-02-2020

FORMIDABEL

Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen (1 en bijna 4). Wij hadden een ruime 2 persoonskamer die uitkeek (toeval?) op de bungalo van onze kinderen met kleinkinderen (2 aparte kamers, waardoor 's-avond de kleinkinderen alleen lagen), De faciliteiten voor de kleintjes is werkelijk uitstekend. Het kinderbad is overdekt, dus verbranden is er niet bij. s-'avonds wad er ruim een half uur dansen met de kleintjes en met een enthousiaste begeleiding. Daarna nog een leuke voorstelling voor iedereen. Het strand is ook goed bereikbaar en de faciliteiten worden verzorgd de de buurman (uitstekend). Wij hebben echt genoten met zijn allen en een nieuw bezoek is niet onwaarschijnlijk. Met kleine kinderen onovertroffen.

Smiley Service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear Tom Pronk, We would like to thank you for your review, following to your stay in our hotel. We are happy that your holiday met your expectations. We are looking forward to welcome you again in summer season 2020.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Nancy07-02-2020

Geweldig hotel!

We hebben echt genoten van begin tot eind. Villa kamers waren geweldig met een heerlijk terras (echt een aanrader). Heerlijk eten, vriendelijk personeel en leuke shows!

Smiley Service, Smiley Service, 11-02-2020

Dear Nancy,

Thank you for your review. We are waiting for you and your family in 2020 season.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tiemen en Angelique07-02-2020

Fantastisch!!

Fantastisch hotel, super goede service. Wij zijn vorig jaar september twee weken in dit hotel geweest. Heerlijk eten, leuke zwembaden en voor de kinderen wordt er veel georganiseerd. Ons zoontje was 3 jaar en dochter 11 maanden. Gevarieerd eten en aan de kleintjes is gedacht ;kleine tafels bij de volwassen met kinderstoeltjes. Ook is er een aparte kinder gedeelte waar speciaal voor de kleintjes gekookt is. Er zijn verschillende blenders aanwezig zodat wij niet afhankelijk waren van eten uit het potje voor ons dochtertje. Klein puntje van kritiek is dat het zwembad een aantal keren dicht is geweest omdat er gepoept zou zijn in het water. In één week 3 middagen het zwembad met linten afzetten omdat er al die dagen een keer in het water gepoept zou zijn.. Wij hebben onze vakantie weer geboekt in dit hotel.. Reistijd met de bus wel wat veel met kleine kids, daarom nu een taxi bij boeking geregeld. Tot ziens in mei!

Smiley Service, Smiley Service, 11-02-2020

Dear Tiemen en Angelique,

Thank you for taking you time to leave your comment. We will be happy to welcome you again in our hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Hotel Otium Family Eco Club info