Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.5FenomenaalScore uit 797 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 797 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Otium Eco Club Side ligt in het gelijknamige dorp op loopafstand van het zandstrand. Het bruisende centrum van Side ligt iets verder van het hotel, maar met de taxi of de hotelbus ben je er zo. Op het resort geniet je van een heerlijke duik in het zwembad, lekker eten en gezellige avondshows. De kinderen maken plezier in de kidsclub en spelen met vakantievriendjes in het zwembad. Kortom een heerlijk vakantieverblijf in Turkije voor alle leeftijden.

Heleen beoordeelt haar verblijf met een 10 en schrijft: “Heerlijke vakantie gehad! Eten is prima en personeel vriendelijk! Geweldige animatie voor jong en oud! We zijn ontzettend verwend, écht klasse!!! We komen hier zeker nog een keer terug!” Ook Sanne en Oldwin komen graag terug bij Otium Eco Club: “De medewerkers doen echt hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Wij hebben geen nee gehoord! Ook met de kinderen veel geduld en attent (7, 9 en 10). Villa kamer was super met 5 personen. Eten goed voor elkaar. Leuke uitstap mogelijkheden naar Manavgat en Side, met de bus of taxi. Was de moeite waard, wij komen terug!”

De ligging

Otium Eco Club Side ligt aan de oevers van het prachtige Titreyen meer en op loopafstand van het privé strand. Hier staan de ligbedjes al voor je klaar! Of neem de gratis shuttlebus vanaf het hotel. Voor een dagje weg bezoek je het oude centrum van de stad (circa 7 kilometer). Door de grote historie kun je tal van archeologische bezienswaardigheden en ruïnes bewonderen. Vergeet de restanten van de stadsmuren en de oude stadspoort niet! Natuurliefhebbers kijken hun ogen uit in Manavgat. Dit stadje, vlakbij Side, staat bekend om de prachtige watervallen. Maak een prachtige boottocht over het groene meer of ga raften in het Köprülü National Park.

Het hotel en faciliteiten

Hotel Otium Family Eco Club is een groot vijfsterrenhotel met ruim 400 kamers en drie gebouwen. Je komt aan in de lobby met 24-uursreceptie. Loop verder en kijk je ogen uit op dit prachtige resort! Neem een duik in een van de vele zwembaden, kom tot rust in de relaxpool of werk aan je zomerkleur op een van de ligbedjes met parasol. Of voel het warme zand tussen je tenen op het privéstrand. Laat wat ruimte over in je koffer en maak gebruik van de badhanddoekenservice van het hotel (tegen borg). Ook de kids zullen zich geen moment vervelen. Zo hebben ze uren waterpret in het waterpark met glijbanen en kunnen ze zich helemaal uitleven in de speeltuin en de mini- en kidsclub. Gedurende de dag worden er diverse activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Voor de sportievelingen is er ook genoeg te doen. Doe mee met een potje darten, (beach)volleybal, aquagym, tafeltennis, minigolf of leef je uit in de fitnessruimte. Op het strand kun je ook diverse watersporten uitoefenen. Voor ultieme ontspanning kun je terecht bij het wellnesscenter met sauna, Turks stoombad en jacuzzi. Tegen betaling kun je ook gebruik maken van een massage of diverse schoonheidsbehandelingen. Verder vind je in het hotel nog een kapper, wasservice, amphitheater, discotheek, souvenirwinkel en minisupermarkt.

De kamers

De kamers beschikken over airconditioning, televisie, wifi, telefoon, mininar en koffie-en thee faciliteiten. De badjamer heeft een douche, toilet en föhn. Er is een balkon of terras met zitje en keuze op uitzicht op de tuin of het meer. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er kan een babybedje op de kamer worden geplaatst, dit is mogelijk tegen betaling.

Het verschil in kamers

De tweepersoonskamers beschikken over de bovengenoemde faciliteiten. Er zijn twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed in de slaapkamer. Daarnaast zijn er ook extra grote tweepersoonskamers bij Otium Family Eco Club. Deze zijn geschikt voor drie volwassenen of twee volwassenen en twee kinderen. Verder heeft Otium Family Eco Club familiekamers. Deze kamers hebben twee slaapkamers, waarvan één met twee eenpersoonsbedden en één met tweepersoonsbed. Deze kamers hebben dezelfde faciliteiten als de tweepersoonskamers en zijn geschikt voor maximaal vier volwassenen of twee volwassenen en twee kinderen. De villa's van Otium Family Eco Club bestaan uit een woon-/slaapkamer met slaapbank. Er is een tweepersoonsbed en een andere aparte kamer met slaapbank. De villa is geschikt voor 5 personen. Tot slot heeft Otium Family Eco Club suites. Deze bestaan uit een slaapkamer en een woonkamer. Ze hebben dezelfde faciliteiten als de villa.

Eten en drinken

Heb je trek gekregen? Je kunt terecht in het buffetrestaurant of een van de 3 à-la-carte restaurants van Otium Family Eco Club! Ga je voor Turks, Italiaans of vis? Voor de kids is er zelfs een kinderbuffet restaurant. Gedurende de dag kun je terecht in de vele bars, zowel op het strand als bij het zwembad haal je een verfrissend drankje! Bij Otium Family Eco Club verblijf je op basis van all inclusive verzorging. Hierbij zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen. Begin je dag goed met ontbijt van 07:00 - 10:00 uur. Voor de uitslapers is er een laat ontbijt mogelijk van 10:00 - 10:30 uur. Voor de kleine reizigers is er een speciaal kinderontbijt. Voor de lunch schuif je aan van 12:30 - 14:30 uur. Diner vindt plaats van 18:30 - 21:00 uur in het buffetrestaurant. Je kunt ook een tafeltje reserveren in een van de à-la-carte restaurants, maar dit is geen onderdeel van de all inclusive verzorging. Verder zijn er gedurende de dag verschillende snacks inbegrepen, net als een selectie aan drankjes.

Goed om te weten

Huisdieren zijn niet toegestaan bij Otium Family Eco Club. Er geldt een dresscode tijdens het diner. Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen. Sommige faciliteiten, zoals de waterglijbanen, zijn niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door het weer, onderhoud, seizoen of bezetting.

Bekijk de beschikbaarheid

803 Reviews over Otium Family Eco Club

• 9Familie Zoetmulder25-07-2022

Helemaal fantastisch!

Voor ons was het de 1 ste keer Turkije,dus best spannend. En vooral met het heel gedoe op Schiphol! Nola had ontzettend heimwee toen we bij het hotel aankwamen,ze was werkelijk ontroostbaar tot er iemand van de animatie naar haar toe kwam om haar gerust te stellen,echt super lief. De dag daarna was de heimwee weg,mede door alle lieve mensen van het animatie team ,horecamedewerkers,schoonmaaksters en de life guards bij het zwembad. Stuk voor stuk super lieve hardwerkende mensen. Het eten was goed en gevarieerd,de kamers waren schoon en netjes en het personeel was altijd vrolijk en gezellig!!! Dus echt een aanrader!❤

• 10Joyce25-06-2022

Geweldig! Mooi, schoon resort en niet te massaal

Een zeer goed hotel! We hebben ongeveer 25 hotels gezien in Turkije maar dit was echt boven verwachting goed. Een groot park, maar alles op korte afstanden van elkaar. Leuke ligging met veel groen in de omgeving, maar ook veel winkels en dolmus buiten op loopafstand waardoor je alles bij de hand hebt. Kamers werden elke dag super goed schoongemaakt en je hoeft maar wat te vragen en ze doen alles voor je. Minibar werd dagelijks gevuld op je kamer (gratis) en je kon echt de hele dag eten, zelfs snachts. Overdag pizza, tussen pannekoeken, ijs, durum doner, voor ieder wat wils en zeer smaakvol en schoon. Wij waren met onze dochter van bijna 2 jaar waar veel voor te doen was, maar ook oudere kinderen en volwassenen zullen zich hier prima vermaken. Er waren veel kids, maar doordat er zoveel te doen is voor ze had je daar echt geen last van. Daarom ook voor ouderen en stellen een aanrader dit hotel. We gaan zeker terug!!

Smiley Service, Eigenaar, 07-07-2022

Beste Joyde, Bedankt voor het delen van uw mooie opmerking met ons. We zullen u graag weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Smiley Service Team

• 10Luuk Van Tetrode17-06-2022

Fantastic

Shows zijn erg leuk, leuke activiteiten. Animatie team is erg leuk en biedt leuke activiteiten aan. Is ook erg persoonlijk, met name cuma ali

Smiley Service, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Luuk, Bedankt voor het delen van uw mooie opmerking met ons. We zullen u graag weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Smiley Service Team

• 10Sandra en Rita Adema31-05-2022

Fantastisch hotel!

Geweldig hotel, voor de zoveelste keer naar dit hotel geweest, we zijn de tel kwijtgeraakt. Gelegen op een mooie locatie in het groen aan een meer. Prachtige onderhouden tuinen, zwembaden zijn erg schoon. Wil je even weg uit de wat drukkere omgeving, dan is het zeker goed vertoeven aan de relax pool voor 18+. Mooie ruime (verschillende type) kamers. Kortgeleden zijn alle villa's aan de buitenzijde gerenoveerd, ziet er echt top uit! Er is een ruim aanbod wat betreft animatie voor jong en oud, dit onder leiding van Eray die het iedereen naar zijn zin maakt! Het eten is erg goed, iedere dag weer ruime variatie, dus voor ieder wat wils! Van 11.00 tot 16.00 uur maakt lieve Hatice iedere dag weer heerlijke Gözleme (traditioneel turks gerecht). Bar personeel is altijd uiterst vriendelijk, na 1 dag wisten ze al meteen wat je wilde drinken. Voor vragen e.d. kan je terecht bij de smiley service, Gülnaz is een topper!

Smiley Service, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Sandra en Rita, Bedankt voor het delen van uw mooie opmerking met ons. We zullen u graag weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Smiley Service Team

• 10Mikael en Anneke29-05-2022

Fantastisch hotel. Volgend jaar weer.

Onze eerste keer in dit hotel maar zeer zeker niet de laatste. Geweldig hotel. Heel veel activiteiten voor kinderen. Iedereen is heel erg vriendelijk, van de schoonmakers tot aan de directie. Eten is gevarieerd en lekker. De animatie is goed, voldoende te doen overdag en elke avond een leuke show. Het animatieteam doet erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Dit hotel snapt hoe een vakantie moet zijn!

Smiley Service, Eigenaar, 31-05-2022

Beste Mikael, Bedankt voor het delen van uw mooie opmerking met ons. We zullen u graag weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

• 10Raimond29-05-2022

Super vakantie

Bij aankomst kregen we een kamer welke we niet gereserveerd hadden. Deze fout lag echter niet bij het hotel maar bij de touroperator. Dit heeft het hotel opgelost door ons een een andere kamer te geven. Top service. Over het hotel zelf, super vriendelijke mensen. Alles wordt netjes schoongemaakt, leuk animatie team. Goede medewerkers bij de bar die na 1 dag al weten welk drankje je drinkt. Iedere avond minidisco aansluitend een leuke dans, acrobatiek show. Daarna nog een drankje in de lake lounge. Bij dit hotel doen ze er alles aan om het je naar je zin te maken. In het hotel was er een goede mix mensen aanwezig. Mensen uit Oost Europa 30%, Nederland %25 Engelse 25% en de overige 20 % zijn Fransen Turken en duitsers. Geen overlast of luidruchtige mensen aanwezig. Gewoon gezellige familie mensen. Top hotel, zeker een aanrader!!!!

Smiley Service, Eigenaar, 31-05-2022

Beste Raimond, Bedankt voor je leuke reactie. We zullen u graag weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Smiley Service Team

• 10Jeannette24-05-2022

Top hotel

Op basis van de vele positieve reviews hebben wij dit hotel geboekt. Dit hotel snapt wat klantvriendelijk zijn inhoudt. Super klantgericht. Overal heel vriendelijk. Wij vonden de bedden voor de kinderen wel erg hard, ze kwamen meteen een topper brengen. Het dekbed was voor mijn man net wat te kort, ze kwamen meteen een extra dekbed brengen. Overal een lach waar je een medewerker tegenkwam. Ook de miniclub is heel leuk. Ook in de avond zorgen ze voor leuke animatie. Het eten is misschien niet zo hoogstaand, maar prima. Genoeg keuze! Wij zaten in een vila welke door veel groen is omgeven. Heel mooi. Niet allemaal zo op elkaar. Er is ook een 18+ bad, waar geen muziek is. Moet je van houden, maar kan ook heerlijk zijn als je van rust houdt. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar!

Smiley Service, Eigenaar, 25-05-2022

• 9Familie Vroegh11-05-2022

Smile en service met een hoofdletter “S”.

Schoonmaker, ober, of bellboy, al het personeel is zeer vriendelijk, service gericht en gastvrij. De hele dag kan je goed eten in het buffet restaurant en alcohol(vrije) cocktails drinken in één van de bars. Erg lekker zijn de Turkse crêpes (Gözleme) hartig of zoet van Hatice die zij op traditionele wijze en met veel plezier ter plaatse voor je maakt. Top is het animatie team dat bruist van de energie en het je graag naar je zin wil maken. Van waterpolo tot yoga, shows en muziek. Er wordt van alles georganiseerd door Cuma Ali, Anna, Eray (en de anderen). Ze zorgen voor een echte vakantiesfeer ook als je zelf niet deelneemt aan activiteiten of entertainment. Op het park zijn de hele dag medewerkers bezig om alles netjes te houden. Ook de villa werd iedere dag goed schoongemaakt. Het resort ligt naast een meer en op loopafstand van het strand met ligbedden en bar. Diverse winkeltjes (veel t-shirts en tassen) zijn op loopafstand.

Smiley Service, Eigenaar, 21-05-2022

• 9Theo van den Brink09-05-2022

We hebben een super vakantie gehad bij Otium

Zeer vriendelijk, erg schoon en super gastvrij.

Smiley Service, Eigenaar, 18-05-2022

• 9Petra09-05-2022

Erg leuk en druk resort

Prima all inclusive. Mooie, grote kamer. Werd iedere dag schoon gemaakt en elke dag voldoende nieuwe handdoeken. Eigen badhanddoek is niet nodig. Die leen je van het resort. Zwembaden zijn leuk. Voldoende ligbedjes, ook midden op de dag. Het was geen hoogseizoen dus weet niet of er sprake is van ligbedjesterreur. Strand is 600 meter lopen of je wordt er afgezet en opgehaald met het busje. Als je naar Side of Manavgat zelf wil, kun je met de bus voor 11 Lira pp. Taxi kan ook. Die kost 10 euro. Om de hoek bij het resort zijn nog wat winkels en restaurantjes. Mocht je het een keer beu zijn, kun je daar terecht. Eten was erg lekker. Voldoende keuze. Personeel erg vriendelijk. Enige minpunt was dat het wel erg druk was. Zeker in het restaurant. Dat vonden we wel wat vervelend. Maar als je daar niet wakker van ligt dan is dit resort een absolute aanrader.

Smiley Service, Eigenaar, 18-05-2022

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)