Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)stersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Otium Eco Club Side ligt in het gelijknamige dorp op loopafstand van het zandstrand. Het bruisende centrum van Side ligt iets verder van het hotel maar met de taxi of de hotelbus ben je er zo. Op het resort geniet je van een heerlijke duik in het zwembad, lekker eten en gezellige avondshows. De kinderen maken plezier in de kidsclub en spelen met vakantievriendjes in het zwembad. Kortom een heerlijk vakantieverblijf in Turkije voor alle leeftijden.

Hotelkamers & Restaurant

Reviewer Linda schrijft over de kamers: ‘Schoon op alle fronten. Mooie kamer, van alle gemakken voorzien, hele fijne douche, minibar dagelijks gevuld’. En ook Manon en Jacqueline zijn enthousiast over Otium Eco Club Side: ‘Mooie kamers die elke dag goed schoongemaakt worden. Ook het hotel zelf ziet er top en heel schoon uit’.

Het personeel van Otium Side doet er alles aan om het je naar de zin te maken en staat graag voor de hotelgasten klaar. Dat zie je ook duidelijk terug in de reviews. Familie Sleebos schrijft hierover: ‘Personeel in de eetzaal rent zich de naad uit de broek.’ En Mechelien schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en dienstbaar, gevoel van thuiskomen geven ze je.’ Ook vinden jullie het een pluspunt dat een aantal mensen van het personeel Nederlands spreekt.

De dagverse buffetten van het hotel vallen zeer in de smaak. Een klein beetje meer variatie in gerechten is eigenlijk de enige opmerking die jullie hierover geven. Familie Van de Wel: ‘Het eten was prima en redelijk divers, qua vis mogen ze (naast de visavond) wat meer bieden vonden wij.’ B. Berbee schrijft: ‘De toetjes zijn overweldigend!’

Zwemfaciliteiten

Otium Side heeft een aantal mooie zwembaden waaronder het grote zwembad met een aantal glijbanen, een apart peuterbad met speeltuin en animatie. Hou er wel rekening mee dat de kinderanimatie vooral gericht is op de allerkleinsten. Femke geeft in haar review nog een leuke tip voor de kids: ‘Bestel de crêpes bij het zwembad, zijn super lekker.’ Ook is er een apart adults only bad. Justus: ‘Het adults only zwembad is erg fijn als je wil relaxen en geen last wil hebben van drukke muziek of kinderen’.

Ligging

Otium Eco Club Side ligt aan de oevers van een prachtig meer en op loopafstand van het strand waar je ook heerlijk in de watten wordt gelegd. Familie Sleebos: ‘Het hotel ligt 10 min. lopen van het strand, waar het ook all inclusive is. Als men niet wil lopen, er gaat een busje de hele dag heen en weer.’ Ook het bruisende centrum van dorpjes als Side en Manavgat ligt binnen handbereik. Reviewer Jack schrijft hierover: ‘Side ligt op 7 km afstand en is te bereiken met de bus en kost een euro p.p.’
Zie jij jezelf ook al liggen aan het strand met een heerlijke cocktail? Boek dan je vakantie naar Otium Eco Club in het gezellige Side.

777 reviews over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• 9Adams16-02-2020

Genoten!

Wij hebben genoten! Kindvriendelijk, ruim opgezet resort, veel Nederlandse gezinnen ook. Echt een aanrader. Turkse keuken moet je v houden denk ik maar altijd wel iets lekkers te vinden. Een heel groot pluspunt voor onze zoon van 7, een supergroot en splinternieuw aquapark (wel tegen betaling)om de hoek.(Aquajoy) Enige minpuntje is het strand als je liefhebber bent, dat is een stukje wandelen, en het zijn kiezels.

Smiley service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear Adams,

We would like to thank you for your review. We will be happy to welcome you and your family again in our Hotel.

Kind reards Smiley service

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9jos13-02-2020

prachtig hotel met kinderen, echt kind vriendelijk

super.eten goede verzorging kamers super schoon, en al het personeel zeer vriendelijk van laag tot hoog. strand erg goed zowel voor groot als kinderen en ook eten en drinken gratis en goed.

Smiley service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear josü

We would like to thank you for taking your time to leave your review. We will be happy to welcome you and your family again in our Hotel.

Kind reards Smiley service

• 9T.Rosbergen11-02-2020

Heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie zeer vriendelijk personeel overal en de disco is ook aan te bevelen voor jong en oud gewoon super genoten die twee weken .

Dear T.Rosbergen,

We were happy to read your review, following to your stay in our hotel. We are looking forward to welcome you again in summer season 2020.

• 9Ria10-02-2020

Geweldig

Heel fijn we zijn alvaker geweest dit was de vierde keer

Dear Ria,

• 9Tom Pronk09-02-2020

FORMIDABEL

Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen (1 en bijna 4). Wij hadden een ruime 2 persoonskamer die uitkeek (toeval?) op de bungalo van onze kinderen met kleinkinderen (2 aparte kamers, waardoor 's-avond de kleinkinderen alleen lagen), De faciliteiten voor de kleintjes is werkelijk uitstekend. Het kinderbad is overdekt, dus verbranden is er niet bij. s-'avonds wad er ruim een half uur dansen met de kleintjes en met een enthousiaste begeleiding. Daarna nog een leuke voorstelling voor iedereen. Het strand is ook goed bereikbaar en de faciliteiten worden verzorgd de de buurman (uitstekend). Wij hebben echt genoten met zijn allen en een nieuw bezoek is niet onwaarschijnlijk. Met kleine kinderen onovertroffen.

Smiley Service, Smiley Service, 19-02-2020

Dear Tom Pronk, We would like to thank you for your review, following to your stay in our hotel. We are happy that your holiday met your expectations. We are looking forward to welcome you again in summer season 2020.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Nancy07-02-2020

Geweldig hotel!

We hebben echt genoten van begin tot eind. Villa kamers waren geweldig met een heerlijk terras (echt een aanrader). Heerlijk eten, vriendelijk personeel en leuke shows!

Dear Nancy,

Thank you for your review. We are waiting for you and your family in 2020 season.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tiemen en Angelique07-02-2020

Fantastisch!!

Fantastisch hotel, super goede service. Wij zijn vorig jaar september twee weken in dit hotel geweest. Heerlijk eten, leuke zwembaden en voor de kinderen wordt er veel georganiseerd. Ons zoontje was 3 jaar en dochter 11 maanden. Gevarieerd eten en aan de kleintjes is gedacht ;kleine tafels bij de volwassen met kinderstoeltjes. Ook is er een aparte kinder gedeelte waar speciaal voor de kleintjes gekookt is. Er zijn verschillende blenders aanwezig zodat wij niet afhankelijk waren van eten uit het potje voor ons dochtertje. Klein puntje van kritiek is dat het zwembad een aantal keren dicht is geweest omdat er gepoept zou zijn in het water. In één week 3 middagen het zwembad met linten afzetten omdat er al die dagen een keer in het water gepoept zou zijn.. Wij hebben onze vakantie weer geboekt in dit hotel.. Reistijd met de bus wel wat veel met kleine kids, daarom nu een taxi bij boeking geregeld. Tot ziens in mei!

Dear Tiemen en Angelique,

Thank you for taking you time to leave your comment. We will be happy to welcome you again in our hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Mies07-02-2020

Fantastisch hotel.

Genoten van ons verblijf, prima kamer, uitstekend verzorgd. Lieve mensen in het animatieteam, hartvervarmend. Personeel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Goed eten, mooi en schoon comlex. Helaas zullen wij niet meer hier boeken, wij vinden het zwembad echt te klein.

Dear Mies,

Thank you for your review. We are looking forward to welcome you again in our hotel!

• 2019
    9Anne27-10-2019

Geweldige vakantie, ik wil terug!!

Super vakantie gehad in een fantastisch hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en sommige lopen echt hun benen onder hun lijf vandaan! Ruime kamer met een heerlijke douche. Het matras is vrij hard, maar we hebben goed geslapen. Als je de schoonmaakster een fooi geeft voor haar harde werken, laat ze mooie creaties of cadeautjes voor je achter. Lief mens was dat!! Lobby lounge; lekker relaxen, lake lounge; leuke shows of quizes, erg veel lol gehad. Zwembad is prima. Wil je niet gestoord worden door kinderen, dan kan je naar het 18+ zwembad, achter gebouw 2. Wandelend naar het strand via het meer is ongeveer 10 min. Je kan ook met het pendelbusje gaan. Bus naar Side is goed te doen en maar 1 euro. Eten in het restaurant is heerlijk en divers. Elke dag een ander thema. Als je oog hebt voor de obers, dan hebben zij dat ook voor jou en staan je drankjes binnen 30 seconden op tafel. Echt een aanrader (los van de Russen die er zijn).

Smiley Service, Smiley Service, 30-10-2019

Beste Anne en partner, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was!! Blijven onze uiterste best doen. Graag tot ziens

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Bagi Christel10-10-2019

Super hotel! Vooral het personeel is top!!!!!! Je komt hier echt niks te kort. En Inge heel erg bedankt voor alles, je bent een top vrouw.

Inge, Smiley Service, 10-10-2019

Beste Christel, Wat een lieve woorden. Graag verwelkomen wij zulke lieve gasten, een volgende vakantie!! Hopelijk tot ziens!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Corendon

77 tips over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• Henk, 21-06-2014 Rapporteren

Neem goede muggenmelk mee en middel voor als je geprikt bent. De muggen zijn hier echt bizar! Wij hebben bij de apotheek bij het winkelcentrum hiernaast (Aldi shopping centre) een goed middel gevonden. Dit heet Stafine Cort Krem en werkt helemaal geweldig tegen de jeuk. Het middel wat wij van thuis hadden meegenomen was niet afdoende. Neem daarnaast ook zwemschoentjes mee, het stand is geweldig maar er liggen grote brokken steen net in de branding waar je je lelijk aan kan verwonden.

• Sanne en Pitho, 30-04-2014 Rapporteren

Er rijden elke 10 minuten busjes naar Side en Manavgat en dat is zeker aan te raden om een keer naar toe te gaan!

• Dirk, 24-06-2014 Rapporteren

kamer in gebouw 2 waren goed. kids-zwembad. Spa: massages; verschillende shows.

109 vragen over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• Joyce Dieleman, 11-02-2019 Rapporteren

kamertype promo

kamertype 2s zou een kamer zonder balkon zijn. kan iemand mij zeggen waar deze kamers gelegen zijn.

• Ursula Verboom, 30-01-2019 Rapporteren

parasols of dakjes aan het zwembad

Als je de foto's van het hotel bekijkt zie je een foto van het zwembad met daar omheen allemaal dakjes. Op andere foto's zie je hetzelfde stuk van het zwembadcomplex maar dan met allemaal parasols. De vraag is nu: wat is de huidige situatie? zijn er dakjes of parasols? Hopelijk kan iemand snel antwoord geven.

Groeten Ursula Verboom uit Breda

Mart, 01-05-2019

Beiden is aanwezig, zowel dakjes als parasols

• Nancy, 20-12-2018 Rapporteren

Glijbanen

Weet iemand of er nog een minimale lengte geldt voor de glijbanen?

N, 16-01-2019

Wij gaan ook met kleine kindjes en heb t ook opgezocht. Ik zag oo filmpjes (you tube) dat er ook kleintjes met zwembandjes alleen vanaf gingen dus neem aan dat dag mag. Badmeester stond er bij en zei niets

Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side) info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand14 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen