Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)stersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

769 reviews over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• 2019
    9Anne27-10-2019

Geweldige vakantie, ik wil terug!!

Super vakantie gehad in een fantastisch hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en sommige lopen echt hun benen onder hun lijf vandaan! Ruime kamer met een heerlijke douche. Het matras is vrij hard, maar we hebben goed geslapen. Als je de schoonmaakster een fooi geeft voor haar harde werken, laat ze mooie creaties of cadeautjes voor je achter. Lief mens was dat!! Lobby lounge; lekker relaxen, lake lounge; leuke shows of quizes, erg veel lol gehad. Zwembad is prima. Wil je niet gestoord worden door kinderen, dan kan je naar het 18+ zwembad, achter gebouw 2. Wandelend naar het strand via het meer is ongeveer 10 min. Je kan ook met het pendelbusje gaan. Bus naar Side is goed te doen en maar 1 euro. Eten in het restaurant is heerlijk en divers. Elke dag een ander thema. Als je oog hebt voor de obers, dan hebben zij dat ook voor jou en staan je drankjes binnen 30 seconden op tafel. Echt een aanrader (los van de Russen die er zijn).

Smiley Service, Smiley Service, 30-10-2019

Beste Anne en partner, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was!! Blijven onze uiterste best doen. Graag tot ziens

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Bagi Christel10-10-2019

Super hotel! Vooral het personeel is top!!!!!! Je komt hier echt niks te kort. En Inge heel erg bedankt voor alles, je bent een top vrouw.

Inge, Smiley Service, 10-10-2019

Beste Christel, Wat een lieve woorden. Graag verwelkomen wij zulke lieve gasten, een volgende vakantie!! Hopelijk tot ziens!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Eric01-10-2019

Fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super hotel. Buffet niet normaal, nog nooit zoiets meegemaakt op onze vorige vakanties. Alles super netjes en schoon. Inge nog bedankt voor alle hulp ivm touroperator. Alles netjes geregeld..

Inge, Smiley Service, 02-10-2019

Beste Eric. Hartelijk dank voor de review. Graag tot ziens!!!

• 9Marja01-10-2019

Top hotel

Wat een geweldig personeel.. we zijn hier met een groep van 15 waarvan 12 verstandelijk beperkte mensen.als je op vakantie wil met verstandelijk beperkte ga dan vooral naar dit hotel al het personeel bedankt maar vooral INGE en ERAY wij kunnen jullie nooit genoeg bedanken

Inge, Smiley Service, 04-10-2019

Lieve Marja en Joop. Het was voor ons een verrijking om jullie in ons midden te hebben. Wij hebben genoten van jullie als groep!! En vele gasten met ons!!. Tot ziens!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Said Soussi23-09-2019

Fantastich

Tophotel... kamers wat veroudert..maar heel schoon en alles wat er moet werken werkte perfect.. mooie grote zwembaden ...geen geren om handdoeken te leggen plaats genoeg... alles in het resort werd supernetjes bijgehouden... eten was er volop en keuze genoeg.. ik ga zeker terug!!

Inge, Smiley Service, 26-09-2019

Beste Said en partner, Hartelijk dank voor deze review. We zien jullie graag terug!!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Angelique22-09-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het is een vakantiedorp op zich met alle voorzieningen die je maar nodig kunt hebben. Het is overal heel schoon en netjes, alle personeel bijzonder vriendelijk. Nette kamer (gedateerd valt reuze mee) met goede bedden. En ook de kamers worden netjes schoongemaakt door vriendelijke dames. Het entertainment team is erg enthousiast en is erg actief, zowel overdag als 's avonds. De shows in de avond waren zeker de moeite waard met gezellige afterparty's in de Lake lounge bar. Kortom een geweldige vakantie gehad

Inge, Smiley Service, 26-09-2019

Beste Angelique en partner, Heerlijk dat jullie een fijne tijd bij ons hebben gehad. Daar blijven we naar streven.. Hopelujk tot ziens!!!

• 9Noah en Sebastiaan19-09-2019

Een heerlijke week gehad

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Otium Eco Club. Al het personeel is super aardig en behulpzaam wat een fijne sfeer in het resort geeft. Het zwembad is prima en met een kleine wandeling van 5-10 minuten langs een meertje ben je zo op het strand. Ook is er een shuttlebus aanwezig die altijd rijdt. Ik zou het er dus niet om laten dat het resort niet "direct" aan het strand ligt. Onze kamer was mooi en super schoon (en zeker niet gedateerd zoals ik in sommige recensies lees). Elke dag werd de kamer schoongemaakt en werd de minibar bijgevuld. Het eten was bovengemiddeld lekker en gevarieerd, elke dag is er een ander thema in het restaurant. Ook het strand en het zwembad hebben zo hun eigen restaurant. Over de gehele dag zijn er activiteiten beschikbaar voor zowel kinderen als volwassenen. Ook is er elke avond entertainment. Veel resorts bezocht maar hier zou ik zeker nog eens heen gaan!

Inge, Smiley Service, 21-09-2019

Hartelijk dank! Graag tot ziens!! We zijn er klaar voor!!

• 10L.D.V.16-09-2019

Hoop zeker nog eens terug te komen!

Wou nog eventjes een review achterlaten... Super hotel! De mensen in SmileyService en aan de receptie zijn echte schatjes van patatjes! Super behulpzaam, bere vriendelijk.... wat meer kan iemand nog wensen :) ? Bedankt aan iedereen voor de super service ♥! (had nl liever persoonlijk dank u gezegd, maar daarvoor bestaan er gelukkig review websites hé :) ). Kindvriendelijk en leuke avond entertainment... zeker de Michael Jackson dance show, Turkish Night show en Modern Expression waren mijn favoriet! Proficiat dus aan de gehele entertainment team! Ook de rest van de staff in het hotel (horeca- housekeeping -etc) was echt vriendelijk :) Eén minpuntje): het was nogal uitdagend als vegetariër om te weten wat wel of niet vis, vlees of dierlijk stremsel/vet bevatte :/, laat staan als veganist! ach ja....

Nogmaals bedankt voor alles en kolay gelzin aan iedereen! ♥

Hopelijk tot nog eens :)

Inge, Smiley Service, 19-09-2019

Beste gasten, Jammer dat we geen gedag meer hebben kunnen zeggen maar dit is veel beter!! Graag tot ziens!!

Zakelijk gereisd in juli 2019

• 10Sven Kramer11-09-2019

Super goed. Het is een mooi onderhouden hotel. En het eten is prima! Ik heb geen klachten.

Inge, Smiley Service, 12-09-2019

Beste Sven en fam.

Hartelijk dank Daar doen we het voor! Graag tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Silvia08-09-2019

Goed hotel, goede service, vriendelijk personeel.

Het was een super hotel, kamers waren netjes (tikje gedateerd, maar alles schoon en netjes), ruim balkon (wij hadden een hoekkamer). Eten was gevarieerd en elke dag anders. Niets te klagen over het personeel, super aardig, en ze vragen juist niet om fooi, en werken elke dag mee aan een leuke vakantie, van schoonmaker tot barpersoneel iedereen staat voor je klaar. Er is in het hoogseizoen Nederlandse animatie (via touroperator, maar voor iedereen beschikbaar) Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Boek je via touroperator, zou ik de shuttle zelf regelen, dat is goedkoper en relaxter, (prive shuttle via HANA travel (google maar) is perfect en goedkoper). Of regel het via de Smiley Service. De dame van touroperator zelf vond ik niet heel gastvrij, gewoon alles regelen via de smiley service, zij weten alles.

Inge, Smiley Service, 12-09-2019

Beste Silvia en fam. Wat heerlijk om te horen dat alles zo naar wens was. Daar doen we het voor. Graag tot ziens!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Vacanzo

77 tips over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• Henk, 21-06-2014

Neem goede muggenmelk mee en middel voor als je geprikt bent. De muggen zijn hier echt bizar! Wij hebben bij de apotheek bij het winkelcentrum hiernaast (Aldi shopping centre) een goed middel gevonden. Dit heet Stafine Cort Krem en werkt helemaal geweldig tegen de jeuk. Het middel wat wij van thuis hadden meegenomen was niet afdoende. Neem daarnaast ook zwemschoentjes mee, het stand is geweldig maar er liggen grote brokken steen net in de branding waar je je lelijk aan kan verwonden.

• Sanne en Pitho, 30-04-2014

Er rijden elke 10 minuten busjes naar Side en Manavgat en dat is zeker aan te raden om een keer naar toe te gaan!

• Dirk, 24-06-2014

kamer in gebouw 2 waren goed. kids-zwembad. Spa: massages; verschillende shows.

109 vragen over Hotel Otium Family Eco Club (ex.Otium Eco Club Side)

• Joyce Dieleman, 11-02-2019

kamertype promo

kamertype 2s zou een kamer zonder balkon zijn. kan iemand mij zeggen waar deze kamers gelegen zijn.

• Ursula Verboom, 30-01-2019

parasols of dakjes aan het zwembad

Als je de foto's van het hotel bekijkt zie je een foto van het zwembad met daar omheen allemaal dakjes. Op andere foto's zie je hetzelfde stuk van het zwembadcomplex maar dan met allemaal parasols. De vraag is nu: wat is de huidige situatie? zijn er dakjes of parasols? Hopelijk kan iemand snel antwoord geven.

Groeten Ursula Verboom uit Breda

Mart, 01-05-2019

Beiden is aanwezig, zowel dakjes als parasols

• Nancy, 20-12-2018

Glijbanen

Weet iemand of er nog een minimale lengte geldt voor de glijbanen?

N, 16-01-2019

Wij gaan ook met kleine kindjes en heb t ook opgezocht. Ik zag oo filmpjes (you tube) dat er ook kleintjes met zwembandjes alleen vanaf gingen dus neem aan dat dag mag. Badmeester stond er bij en zei niets

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand14 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen