Hotel Otium Eco Club Side

Hotel Otium Eco Club Side
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Eco Club Side voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Otium Eco Club Side in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

21 juni heb ik hier 8 dagen verbleven. En ik heb het super naar mijn zin gehad. (Ik zou zo weer terug gaan)

De kamers en het hotel/zwembad is zeer schoon.

Genoeg keuze in eten en drinken.

Behulpzame receptie. (Mieke is ook een Topper)

En het animatieteam is ook geweldig, elke dag organiseren ze leuke activiteiten. (bedankt Pablo)

Echt iedereen is echt vriendelijk en behulpzaam. (oa snackbar personeel, ook in voor een geintje)

Als het volgend jaar weer dezelfde prijs is .. dan kom ik weer!

Ik heb in duurdere 5 sterren hotels gezeten, maar Eco Club side doet zich niet onder.

Tevens zijn de gasten van dit normaal ook netjes. Aardig wat Nederlanders en Belgen. Voor degene die nog gaan ... geniet ervan .. en doe Pablo(animatie team) de groetjes van kamer 1117

Manon
30-6-2018

Een super leuke vakantie gehad bij hotel Otium Eco Club Side. Omdat mijn ouders hier voor de 2e keer kwamen kregen we een huisje i.p.v een hotel kamer. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar het strand, je kan ook met een busje gaan maar het is een leuk stuk om te lopen want je loopt langs een stuk water. Bij het strand is er een bar en een restaurant waar je zelfs daar lekker kunt eten en drinken, je hebt er van alles. In het hotel hebben we elke dag lekker gegeten, er is veel variatie in het eten en ze proberen er elke avond iets leuks van te maken met het eten. Ook het ontbijt en de lunch was super! Elke dag vers fruit zoals meloen kersen ect, Wij hebben niks te klagen gehad.

Ook Inge is een super lieve, spontane vrouw die je graag wilt helpen als het nodig en lekker een praatje met je komt maken. Wij komen zeker nog eens terug.

Fantastisch een geweldige vakantie

Ria en Rinni
18-6-2018

Wij zijn 13 mei tot 24 mei hier geweest

Het was weer een fijne vakantie we zijn nu twee keer geweest maar zouden in september weer terug gaan maar nu is de reis 800.00 euro duurder geworden voor twee personen en dat vind ik toch te veel worden van het goede heel veel lof voor het

Animatie team

Inge geef ze allemaal de groeten van ons en misschien weer tot mei

Inge Smiley Service, Smiley Service, 20-6-2018

Beste Gasten,

Mooi om zo een lovende en mooie review te krijgen.Hopen dat het mischien later wel lukt om dit jaar nog terug tekeren.We wachten op u!!

Fantastisch.

Van Campenhout Alfons
7-6-2018

Een schitterende week achter de rug in dit prachtig hotel.eten gewoon prachtig. ruime keuzes voor ieder wat wils. Een animatieteam om U tegen te zeggen. Prachtige shows, na de shows aan de bar dans en zang en vooral veel ambiance. Ookbedankt aan Inge Nederlandstalig en altijd en overal beschikbaar.korom een hotel om aan iedereen aan te bevelen.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 11-6-2018
Dank U Hartelijk!! Heerlijk om te horen dat U het zo goed naar de zin heeft gehad. Hopelijk tot ziens.

Heerlijk

Lucienne
18-5-2018

Wat was het weer een heerlijke week in dit hotel. We zijn nu voor de 3de keer geweest en het voelde als thuis komen. Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.

Een dikke 10 krijgen ze van ons😚. Tot volgende keer.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 24-5-2018
Beste gasten,goed om te horen dat het ook deze keer weer goed was!! We hopen U weer terug te zien. Dank U Wel

Geweldig!

Fam. Van Beek
3-5-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede all-inn formule. Prijs-kwaliteit heel goed!!!! We zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker nog eens terug!!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 10-5-2018
Hartelijk dank voor uw review.Fijn dat u het zo goed heeft gehad.We doen onze uiterste best!!Hopen U weer te mogen verwelkomen.

Tot gauw! We komen dit jaar nog een keer

Diana
1-5-2018

Het is weer super!! Nieuwe matrassen, douchecabine ipv.gordijn. Eten weer uit de kunst.Service goed. Dacht vorig jaar dat het goed was maar weer een super vakantie gehad!! Heerlijk!!!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 10-5-2018
Dank U Hartelijk voor de lovende woorden.We zien u graag weer terug.

Super

Mirijam
24-10-2017

Mooie aangelegde accommodatie met supervriendelijk personeel.

Het park is prachtig aangelegd, het eten is erg goed er is erg veel keuze en alles van goede kwaliteit.

Ook het busje naar het strand is goed geregeld. Op het strand zijn ligbedden en er is een beachbar waar men kan eten en drinken.

Zwembaden zijn goed onderhouden en er worden geen bedjes gereserveerd, er is altijd voldoende ruimte.

Voor kinderen erg veel te doen en leuke kinderbaden, speeltuintjes en dansen in de minidisco.

Mooie kamer, met goede schoonmaak en aanvulling van de minibar.

Als we dan iets een minpuntje moeten geven zijn het de bedden die zijn wat hard.

Maar wij komen zeker terug!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 25-10-2017
Dank U Wel voor de mooie review.Heel duidelijk en positief.Goed om te horen dat U het zo goed heeft gehad.Hopelijk tot ziens

Geweldig Hotel!

Perenlin
23-10-2017

Luxe, schoon, vriendelijke en behulpzame mensen, goede faciliteiten, prachtige tuinen en geweldig eten/drinken. Kortom, we hebben een super vakantie gehad! En als er dan nog iets te wensen is dan is er nog Inge: zij regelt het! Het hotel gaat haar nog missen....

Inge Smiley Service, Smiley Service, 24-10-2017

Dank U Hartelijk.Doet ons goed dat jullie zo genoten hebben en de lieve

woorden doen mij heel goed.Wie weet! .

Het kan beter

Cara Verheij
16-10-2017

Op dit moment verblijven wij op dit hotel..Hotel is prima kamer netjes al vind ik het hotel geen 5 sterren waardig. Er zijn toch nog aardig wat gebreken zo hier en daar en achterstallig onderhoud. Zoals los liggende planken bij theater.. ook weinig toilet faciliteiten. Zwembad ook erg koud.. wel mooi maar koud. Zeker ook het peuterbad. Eten op zich lekker alleen snack tijd elke keer het zelfde. Zoals ook het dessert buffet het is erg eentonig allemaal, het lijkt allemaal anders qua uiterlijk.. maar smaak is bij elke gebakje vlak eentonig en het smaakt naar niks. Staat stijf van de gelantine. Chocolade smaakt niet naar chocolade en heb je roze/ rode taart verwacht je op zijn minst een bessen of fruit smaak. Baklava is wel goed. Al met al een aardig hotel maar er moeten toch nog wel wat puntjes op de i gezet worden.

Smiley Service Inge, Smiley Service, 17-10-2017

Dank u voor uw review.We blijven ons inzetten om de puntjes op de i te zetten.

We zijn een hotel dat zich sterk maakt voor gezelschappen en er naar toe werken dat vele van onze service gebruik maken.Dat weerspiegeld zich weer in prijs kwaliteit verhouding en dat word door de meeste gasten als goed gezien.Hopelijk nog fijne dagen..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otium Eco Club Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otium Eco Club Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Otium Eco Club Side scoort een 8.8 uit 10 op basis van 633 reviews.