Hotel Otium Eco Club Side

KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Otium Eco Club Side
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Eco Club Side voor je op een rij gezet:

545 reviews over Hotel Otium Eco Club Side in het Nederlands

Super

Mirijam, 24-10-2017

Mooie aangelegde accommodatie met supervriendelijk personeel.

Het park is prachtig aangelegd, het eten is erg goed er is erg veel keuze en alles van goede kwaliteit.

Ook het busje naar het strand is goed geregeld. Op het strand zijn ligbedden en er is een beachbar waar men kan eten en drinken.

Zwembaden zijn goed onderhouden en er worden geen bedjes gereserveerd, er is altijd voldoende ruimte.

Voor kinderen erg veel te doen en leuke kinderbaden, speeltuintjes en dansen in de minidisco.

Mooie kamer, met goede schoonmaak en aanvulling van de minibar.

Als we dan iets een minpuntje moeten geven zijn het de bedden die zijn wat hard.

Maar wij komen zeker terug!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 25-10-2017
Dank U Wel voor de mooie review.Heel duidelijk en positief.Goed om te horen dat U het zo goed heeft gehad.Hopelijk tot ziens

Geweldig Hotel!

Perenlin, 23-10-2017

Luxe, schoon, vriendelijke en behulpzame mensen, goede faciliteiten, prachtige tuinen en geweldig eten/drinken. Kortom, we hebben een super vakantie gehad! En als er dan nog iets te wensen is dan is er nog Inge: zij regelt het! Het hotel gaat haar nog missen....
Inge Smiley Service, Smiley Service, 24-10-2017

Dank U Hartelijk.Doet ons goed dat jullie zo genoten hebben en de lieve

woorden doen mij heel goed.Wie weet! .

Het kan beter

Cara Verheij, 16-10-2017

Op dit moment verblijven wij op dit hotel..Hotel is prima kamer netjes al vind ik het hotel geen 5 sterren waardig. Er zijn toch nog aardig wat gebreken zo hier en daar en achterstallig onderhoud. Zoals los liggende planken bij theater.. ook weinig toilet faciliteiten. Zwembad ook erg koud.. wel mooi maar koud. Zeker ook het peuterbad. Eten op zich lekker alleen snack tijd elke keer het zelfde. Zoals ook het dessert buffet het is erg eentonig allemaal, het lijkt allemaal anders qua uiterlijk.. maar smaak is bij elke gebakje vlak eentonig en het smaakt naar niks. Staat stijf van de gelantine. Chocolade smaakt niet naar chocolade en heb je roze/ rode taart verwacht je op zijn minst een bessen of fruit smaak. Baklava is wel goed. Al met al een aardig hotel maar er moeten toch nog wel wat puntjes op de i gezet worden.
Smiley Service Inge, Smiley Service, 17-10-2017

Dank u voor uw review.We blijven ons inzetten om de puntjes op de i te zetten.

We zijn een hotel dat zich sterk maakt voor gezelschappen en er naar toe werken dat vele van onze service gebruik maken.Dat weerspiegeld zich weer in prijs kwaliteit verhouding en dat word door de meeste gasten als goed gezien.Hopelijk nog fijne dagen..

Prima hotel

Martin, 15-10-2017

Goed hotel met vriendelijke mensen, zowel aan de receptie als in de bediening. Goed schoon, ruim voldoende keuze qua eten. Erg schoon overal. ongeveer 10 minuutjes met de bus naar Side of naar Manavgat. Het enige nadeel is eigenlijk dat je anderhalf tot 2 uur moet rijden om vanaf Antalya of Gazipasa bij het hotel te komen. Verder geen minpunten.
Otium Eco Club Smiley Service Inge, Smiley Service, 16-10-2017
Dank u wel.Fijn dat u zo genoten heeft.Graag tot ziens

Super vakantie gehad

Diny, 13-10-2017

Super hotel , super eten en drinken , super personeel van schoonmaakster tot ober en alle anderen , kan niks negatiefs bedenken.

Uitgebreid restaurant bij het strand om in de middag een snack te pakken.

Voor de kids van alles te doen , zelfs een overdekte speeltuin bij het strand.

Kom volgend jaar zeker terug met mijn dochter , schoonzoon en 3 kleinkinderen.

Alleen jammer dat er buiten de tijden dat het animatie-team bezig is er geen muziek is zowel bij het zwembad als bij het terras , ook niet in de avond op het terras, dat zou het nog gezelliger maken.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 15-10-2017
Dank u hartelijk voor de mooie review.Ook voor de punten waar verbetering kan. We nemen het zeker mee.

Fijn verblijf op service gericht resort

John, 13-10-2017

Heerlijk verblijf gehad. Het is even wennen aan de opzet van resort maar al snel weet je de weg.

Pluspunten:

-erg schoon, waar je ook komt

-goede WiFi (overal en gratis)

-al het personeel erg vriendelijk

- ruim opgezet, veel groen

-diverse zwembaden om te kiezen

Minpunten:

-kartonnen bekers voor alle dranken zijn niet stevig, mag best kwalitatief wat beter (of plastic want dan herbruikbaar)

- veel kip en qua vis zeer weinig keuze (geen schaaldieren gezien)

-popcorn niet all-in , beetje zuinig

-blauwe handdoek wissel kan maar op vast gestelde tijden

Inge Smiley Service, Smiley Service, 15-10-2017
Dank u wel.Dit is heel duıdelijk hier hebben we wat aan.Zowel de goede als de mindere. Hopelijk tot ziens

Grootschalig all-in vakantiepark

Bianca, 10-10-2017

Goede service, als er iets in kamer niet functioneert, meld het even en alles wordt snel verholpen. Wel erg groot, het voelt meer als een vakantiepark, geen hotel. Eten goed, maar bij ontbijt miste ik verse ananas en wat nootjes / dadels. Ook zijn er geen broodvervangers als bv crackers. De verse jus is niet vers geperst, zoals staat vermeld in reisgidsen. Men komt bij zwembad langs met cocktails, erg leuk. Gelukkig is er een adults only zwembad, want er zijn veel kinderen. Bij grote zwembad staat muziek wel gard, vonden wij. Strand is ongeveer 10 minuutjes lopen, daar kan je ook iets eten/drinken. Op afstand enkele winkeltjes, geen bazaar. Wij hadden ruime familiekamer. Tv te klein, formaat pc beeldscherm. WiFi goed. Verder kamer in orde. Als je bed te hard vindt, kan je extra toppers vragen. Voor ons is dit te massaal, voor grotere gezelschappen prima.
Inge smiley service, Smiley Service, 11-10-2017
Hartelijk dank voor de review. Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad

Grandioos verblijf !

Mackaay, 8-10-2017

Ik denk niet dat dit nieuw is, maar wees bewust mbt de aangeboden dagreizen tussen reisorganisaties en wazige aanbieders buiten het resort. Ook bij verhuur van fietsen, electrische scooters e.d. opletten daar deze vaak niet in een opperbeste staat verkeren.

Wat betreft het hotel...geen klagen gehad. Personeel liep letterlijk het vuur uit de sloffen voor de gasten. Ook aan vriendelijkheid ontbrak er niets. Of het nu om een interieur verzorger, tuinman, of wie dan ook ging iedereen was naar onze mening zeer vriendelijk.

Qua onderhoud niets te klagen. Kamers netjes opgezet, tuinen op het resort netjes, overzichtelijk en zeer schoon. Schoonmaak van de kamers was gewoonweg goed. Eten in het restaurant goed, veel keuze en meer dan voldoende. Voor de kleintjes meer dan genoeg speel mogelijkheden. Animatie oke. Zwembaden netjes en goed.

Bij de receptie nette bediening en zeker bij de SMILEY dienst gigantisch geholpen door Inge. Voor deze dame was niets teveel, zeer aardige dame die naar onze mening op een recht door zee methode voorbijna elk probleem een oplossing wist te verzinnen. Waanzinnig. Zij gaf ons als bezoekers van dit resort een waar welkomsgevoel.

Ik zou dit resort best durven aan te bevelen. Echter ben ik van mening dat een deel van het slagen van een vakantie bij jezelf begint het personeel van Otium Eco gaven ons het setje tot een totaal geslaagde vakantie. Dank!!!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 9-10-2017
Dank jullie hartelijk.We hebben jullie net gedag gezegd.Het was een waar genoegen jullie weer in ons midden te hebben.Wie weet tot een volgende keer.

Vanaf dag 1 een heerlijke vakantie gehad !

Scholten, 5-10-2017

Uitstekende faciliteiten voor zowel gezinnen als mensen zonder kinderen.

Voor de kinderen ruime keus aan eten. Niet alleen friet met snacks. Ook voor de volwassenen erg gevarieerd.

Bijzonder betrokken animatie team. Met name "Speedy Gonzales" maakt er echt een feest van voor de kids.

Reservering van ligbedden middels "handdoeken leggen" verboden wat een echte verademing is.

Perfecte service aangaande verzoeken/verbeterpunten. Zaken worden direct opgepakt om je verblijf zo prettig mogelijk te houden/maken. Met name dank aan Inge voor alle aandacht en inspanningen ;-).

Smiley service Inge, Smiley Service, 7-10-2017
Dank jullie hartelijk voor de mooie lieve woorden. Het was een verademing jullie in ons midden te hebben.Weten nu weer waar we het voor doen. Een tevreden gast.!! Wie weet tot ziens

Heeeeerlijk!

Monseurs Lou, 4-10-2017

Knus resort, gastvrije bediening. Van alle gemakken voorzien.
Inge Smiley Service, Smiley Service, 5-10-2017
Dank U Wel en hopelijk tot weerziens..We doen ons uiterste best

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otium Eco Club Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otium Eco Club Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Otium Eco Club Side scoort een 8.78 uit 10 op basis van 625 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: