Hotel Otium Eco Club Side

KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Otium Eco Club Side
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Eco Club Side voor je op een rij gezet:

580 reviews over Hotel Otium Eco Club Side in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie en niets te kort gekomen

Rob Hassing
19-9-2018

Heel erg mooie vakantie. We zijn met twee stellen hier tien dagen geweest. Het is een mooi en schoon hotel. Het personeel en animatie zijn super vriendelijk. Al met al zeker een aanrader.

Gerard Rog
13-9-2018

Niks op aan te merken alles was top, leuk en goed advies gekregen wat betreft a la carte restaurants verzorgd door Younnes. Vriendelijk en aardig personeel, vooral bij poolbar. Lekkere cocktails elke dag, ook bij zwembad gebracht door Moltur. Heel leuk animatieteam. Eten goed en veel keus. Wij komen beslist nog een keer terug.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 19-9-2018

Beste Gasren,

Het was een waar genoegen om U in ons midden te hebben.We hopen U weer te mogen ontvangen volgend jaar!!

Heerlijk genoten

Fam. Tosun
12-9-2018

Er wordt aandacht aan je besteed. Elk vraag of verzoek is snel en goed behandeld. Vond het heerlijk om bij de relaxpool te zwemmen, voor mensen die rust willen (geen muziek en kinderen). Er zat heel veel variatie in eten, soep is echt een aanrader. Niet in alle soorten eten had ik mijn smaak te pakken. Ook was het fijn om bij het strand all incl te kunnen eten en drinken. We hebben bij aankomst 2 uur in de nacht een andere kamer gekregen. Er was iets misgegaan bij reservering. De volgende ochtend hebben we onze reisbescheiden laten zien en gebeld met touroperator. We hadden een 2kamer villa geboekt, zijn we die ochtend ook verplaatst. Als excuus hebben we allen (ik & mijn man, broer en zus) een massage gekregen.

Fantastische plek

Elke
4-9-2018

Fantastische plek vooral voor kids , alleen zeeer jammer dat er geen Nederlands talige animatie meer was. De meisjes van de kids club hebben hun goed ontvangen.

Dan werden we super onthaald door Inge en haar andere nerlandslands talige collega. We hebben een super vakantie gehad helaas te kort maar zeker voor herhaling vatbaar

Elke en Kristof en kids

Buiten gewoon geweldig

B d Keuning
4-9-2018

Gewoon een geweldig hotel , zeer vriendelijk personeel . Als Inge er volgend jaar nog werkt komen we zeker terug !!!!!

fantastisch

pieters
28-8-2018

voor onze zoon van 6 jaar een geweldige vakantie : leuke zwembaden, toffe animatie en shows, graspleintjes om potje te voetballen &

voor ons: lekkere cocktails en lekker eten , mooie omgeving, de weg naar het strand is goed te doen, niet te ver, en ook aangenaam wandelen

enige minpuntje is de wat duistere badkamer

(we zaten in de 3-kamervilla's)

Inge Smiley Service, Smiley Service, 30-8-2018
Beste gasten wat fijn dat alles naar wens was.(bijna)We nemen de duister badkamer deze winter onderhanden,zodat als u weer terug komt alles naar wens is.Hopelijk tot ziens.

Geweldig hotel met kinderen!

Bart en Nicole
28-8-2018

In 1 woord geweldig voor de kids! Wij hebben t dan van zelf sprekend ook goed. En alles is gedacht. Ik kan geen 1 negatief punt bedenken. Goed en gevarieerd eten. Badmeester erg oplettend super! Ook de jonge die alles rondom het zwembad alles netjes houd verdiend een pluim. Verder dicht bij winkeltjes en voor 10 euro zit je met de taxi in Side. Achter de receptie en bij de smiley service nerderlands talig personeel. Heel fijn!! Wij komen zeker nog eens terug bedankt voor het fijne verblijf.

Prima vakantie verblijf

Erik janssen
22-8-2018

Goed hotel goed eten en verzorgd

Geweldig

JBooms
14-8-2018

We zijn nu een paar dagen in het hotel.

Onze dochter is het zwembad niet uit te slaan 😉

De nederlandse dames (Djamarah Inge en Mieke) doen hun best om alles naar je zin te maken.

Het personeel is vriendelijk ze groeten en lachen altijd.

Een Hotel om echt nog eens naar toe te gaan. Niet te groot en niet te klein.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 27-8-2018
Beste gasten ,fıjn dat u zo genoten heeft .De volgende keer zwemmen we samen

Heel tof hotel, ideaal voor kindjes!

Els Uyttersprot
14-8-2018

Nette kamer, lekker eten, toffe zwembaden en heel leuke animatie erbij.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 15-8-2018
Beste gasten, bedankt voor de review.Graag tot weerziens

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otium Eco Club Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otium Eco Club Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.