Hotel Otium Eco Club Side

KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Otium Eco Club Side

Omschrijving
Otium Eco Club Side ligt op 500 meter van het strand. De all-inclusive formule is goed geregeld, zelfs bij het strand krijg je eten en drinken. Otium Eco Club Side 5* organiseert leuke activiteiten voor jong en oud. De stad Side ligt wel wat verder weg, maar is voor een kleine prijs makkelijk met de bus te bereiken. Ga hier zeker naar de markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Eco Club Side voor je op een rij gezet:

604 reviews over Hotel Otium Eco Club Side in het Nederlands

Heerlijk uitgerust na mijn tentamens

Renate Schrauwen,
12-11-2018

Een prachtige ligging aan het meer en 7 minuten loopafstand van het strand. Het personeel is heel zorgzaam, behulpzaam en vriendelijk. Mooie zwembaden, goed eten, mooie onderhoud aan de tuin. Het is een echte aanrader. Donderdag na mijn tentamens bij touroperator geboekt en maandag 29 okt vertrokken. Inmiddels weer een week thuis, maar wat hebben wij genoten! Side en Manavgat zijn een aanrader om te bezoeken. Voor 1 euro per persoon wordt je met de bus afgezet. De kamers waren schoon en erg ruim. Iedere dag schone handdoeken. Kortom, een Top vakantie gehad bij Otium Eco Club.

Eva, Smiley Service, 19-11-2018

Dear Renate!

Thank you for your review and we hope to welcome you again in our property.

Best regards,

Otium Eco Club

fantastisch

Femke Hunnekens,
5-11-2018

Het is echt een aanrader. Het eten is lekker en super goede service. Op korte loopafstand van het stand, super handig! Tip: bestel de crêpes bij het zwembad, zijn super lekker.

Fam boers,
24-10-2018

T was heerlijk en zulke lieve mensen die er werken ..super eten en goede service ..je voelt je gelijk thuis

Eva, Smiley Service, 19-11-2018

Dear Boers!

Thank you for your review about your stay and we hope to welcome again in our hotel.

Best regards,

Otium Eco Club

Sleebos,
22-10-2018

Fantastisch hotel,waren hier van 6 6 tm 13 oktober ,zéér vriendelijk personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken .

Personeel in de eetzaal rent zich de naad uit de broek.

We hadden probleem met de

airco, werd direct gemaakt ,ondanks dat het al 23:00 uur was

Het meeste personeel spreekt Engels, Duits of Russisch.

Bij de receptie is er Nederlands personeel, wat net iets makkelijker maakt.

Eten was perfect , er zoveel keus dat men altijd iets anders kan eten .

Het hotel ligt 10 min. lopen van het strand ,waar het ook all inclusive is.

Als men niet wil lopen ,er gaat een busje de hele dag heen en weer.

De kamers werden elke dag schoongemaakt en de mini bar elke keer bijgevuld.

Ondanks dat we laat in het seizoen waren, was er s'avonds altijd wel een show of dansgroep.

We hebben erg genoten .

Ewa, Smiley Service, 25-10-2018
Dear Sleebos, thank you for your comment and we hope to welcome you again in near future.

het hotel is erg op kleine kinderen gericht, word niets gedaan voor de iets oudere jeugd. Kamer was prima ( eerste instantie niet maar dat werd meteen opgelost),eten en drinken is erg goed. personeel is erg vriendelijk, alles is schoon /opgeruimd. Animatie was erg weinig en slecht zeker overdag, savond was er meestal wel iets van muziek, maar klokslag 11 uur afgelopen en werd je bijna letterlijk van het terras afgepoetst.. popcornkraam en suikerspin moest je betalen evenals de 3 kleine kermisattracties . wij waren hier in de herfstvakantie en wat wij erg vonden tegenvallen was dat de disco en de a'la carte restaurants dicht waren ,elke dag werd er wel iets opgeruimd ( deel terras restaurant, zonne doeken bij zwembad) je kon echt merken dat het hotel richting sluiten ging, werd met de dag rustiger aan vakantiegangers. en dat hebben wij nog nooit eerder meegemaakt in Turkije!!!!

* zwemmen in Otium Seas mag ook niet meer !!

Ewa, Smiley Service, 25-10-2018
Dear ck, thank you for your review, we hope you enjoyed your stay!

Geweldige vakantie!

Manon & Jaqueline,
19-10-2018

Na het lezen van de positieve reviews waren wij erg nieuwsgierig geworden en hebben we dit hotel geboekt. En het klopt, het is een super hotel! Mooie kamers die elke dag goed schoongemaakt worden. Ook het hotel zelf ziet er top en heel schoon uit. Het personeel is vriendelijk, enthousiast & je word overal mee geholpen waar nodig. Zowel bij de bar, receptie, schoonmaak & entertainment en ook de managers zijn erg beleefd. Ze weten hier wat hard werken is met een geweldig positieve uitstraling. Het eten is erg lekker en gevarieerd, voor ieder wat wils. Een aanrader voor iedereen!

Dear Manon & Jaqueline,

Thank you for your comment, we hope you enjoyed your stay and we shall welcome you in near future.

Uitstekend! Alleen nog puntjes op de i.

V.d. Wel,
15-10-2018

Voor het eerst in jaren zijn wij weer eens naar een all-in concept geweest in verband met onze (jonge) dochter. Otium Eco Club heeft ons hierbij positief verrast.

Al het personeel werkt ontzettend hard om een fijne ervaring te kunnen leveren. Zowel bij de receptie, bar, restaurant als de schoonmakers. Ondanks de drukte, kunnen ze met een lach persoonlijke aandacht bieden. Het eten was prima en redelijk divers, qua vis mogen ze (naast de visavond) wat meer bieden vonden wij.

Pluspunten:

- Service

- Eten was goed

- Kidsclub + mogelijkheden voor kinderen

- Kamer was mooi ruim en prima uitgerust

Minpunten (om een compleet beeld te geven):

- Temperatuur van de zwembaden was veel te laag. Zeker voor jonge kinderen.

- Badkamer rook naar 'riool' en het putje zat los

- Minibar wel eens uitgebreider gehad

- Avondentertainment zou beter kunnen

- Wifi matig

Inge Smiley Service, Smiley Service, 15-10-2018

Beste fam.v.d Wel.

Moooie review waar onze toekomstige gasten wat aan hebben .Duidelijk. En zeker de punten van verbetering nemen we mee. Hopelijk tot ziens

Top!

Peter,
14-10-2018

Top hotel. Niet het meest hippe gebouw maar het is netjes, schoon en goed onderhouden.

Het personeel is enthousiast en dat is te prijzen zeker als je tegen het einde van het seizoen zit.

De mensen die achter de bar staan verstaan hun werk daar kan menig hotel/restaurant in Nederland nog van leren.

Heb je ergens een probleem mee meld het aan de receptie!!! Dan wordt het direct opgelost en ga niet klagen na de vakantie (bijv bedden zijn te hard... meld het 30 min later hadden wij toppers op ons bed liggen).

En mensen die klagen dat het eten niet goed is.... Sorry maar dan klaag je overal over. Want er is keuze zat en als iets niet lust is er elke dag wel iets anders wat je wel lust. Van kebab tot sushi tot Italiaans noem het maar op... Ow ik heb ergens gelezen dat er te veel kipnuggets e.d. waren en dat er verder geen keuze was. Nou dan heb je alleen bij het zwembad en in het kidsrestaurant gegeten.

Het is een top hotel!!!

Inge Smiley Service, Smiley Service, 15-10-2018

Beste Peter,

Wat een review!!Hartelijk dank daarvoor.

Voor ons geldt dat onze gasten in Oktober net zo gelukkig terug moeten komen van vakantie als onze gasten in April.Vandaar dat we blijven zorg dragen tot de laatste dag. ;) Hopelijk tot weerziens

Geweldig

Melvin,
10-10-2018

Goede en beleefde personeel. Kamers zijn schoon. Mooi zwembaden. Genoeg ruimte om bij het zwembad te zitten en wat te drinken. Het eten is afwisselend en goed. Voor iedereen is er wel wat. Het strand is dichtbij. Je kan er lopens heen. Dat is ongeveer 10 minuutjes. Er rijden ook gratis busjes heen. Elke avond is er wel wat te doen, zoals karaoke, live muziek etc etc. Je kan voor 1 euro naar de binnenstad van Side. Dit is ook een aanrader.

Minpunten zijn er eigenlijk niet te melden.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 11-10-2018

Beste Melvin,

Hartelijk dank voor de duidelijke review.

Hopelijk tot weerziens

Zie boven

B Berbee,
10-10-2018

Herrlijk hotel waar je je welkom voelt. Prima kamer. Iedereen doet zijn uiterste best om het ieder naar zijn zin te maken. Men is erg betrokken en attent qua geboortedata. Inge was geweldig. Zij zorgde dat de wifi in kamer snel weer snel geregeld werd. Super mens :)

De maaltijden zijn erg uitgbreid. Er is oor ieder wel wat wils te vinden. De toetjes zijn overweldigend!!!

De hele door isag is er vertier met een animatieteam. Ook in de avonduren.

Inge Smiley Service, Smiley Service, 11-10-2018

Beste Bernadette,

Het was voor ons ook een waar genoegen ,om een positieve gast in ons midden te hebben .

we hebben ons uiterste best gedaan en blijven dat ook doen.

Tot ziens :)

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otium Eco Club Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otium Eco Club Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.