Hotel Orfeus

9 reviews over Hotel Orfeus in het Nederlands

Redelijk tevreden.

Redelijk tevreden
17-8-2015

Het hotel is oud maar gezellig.Het personeel werkt hard. Onze kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt en schone bedden.Sommige matrassen zijn af.De badkamer stelt niet veel voor maar was bij ons ook schoon. Het zwembad is klein maar er is altijd een bedje vrij om te liggen. Van het eten moet je je niet teveel voorstellen.Het smaakt goed, er is voldoende keuze in salade's maar weinig variatie in het warme eten. Echte vleeseters zijn hier na een paar dagen wel uitgekeken. Jammer dat je via google wordt doorverwezen naar Hotel Orfeus Park. Dit brengt verwarring. De animatie is in Hotel Orfeus Park waar je gratis mag drinken maar niet eten. Pas op voor de masseur Nuri bij het hotel!Hij werkt daar zelfstandig, er zijn veel klachten over hem. Hij is 2 x niet op komen dagen op onze afspraak, na veel gedoe kregen we ons geld terug. Wij hadden ons iets meer van het eten voorgesteld maar hebben het leuk gehad. Vooral Ogur van de zwemmersbar brengt gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

klein en knus hotel

ria
24-7-2011

het was een klein en knus hotel, je hoeft niet te vechten om een bedje, heerlijk onder de bomen liggen in de schaduw, het was schoon, het eten was goed, voor een 3 sterren hotel prima, en buiten het hotel volop winkeltjes. alleen met de lunche kon je alleen op het strand eten en in het hotel was niets te eten, pas om 16.00 uur ijs en koekjes.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Geweldig

Frank en Anja
31-7-2008

Veel mensen zeuren over het eten maar wij vonden het geweldig alle dagen vers veel lokale groenten en vlees dat kun je toch verwachten als je naar buitenland gaat

Familie kamers zeer ruim er konden wel 6 man in slapen

Nooit meer!

Petra
26-7-2008

Dit hotel last minute geboekt, op de foto zag het er leuk uit maar het viel ontzettend tegen.Kamers wel elke dag schoongemaakt.Maar de badkamer in zeer slechte staat.Airco lekte.stopkantakten hingen los.Her eten was vreselijk,elke dag het zelfde, met o.a Gebakken lever,slappe patat,rijst.Niet warm.Glijbaan maar heel kort open.Aleen maar duitsers en russen.Komen zelden nederlanders!Geen nederlandse info boeken bij de receptie.receptie spreekt alleen duits! Personeel vriendelijk, ze werken erg hard.Geen cola light aanwezig.Dus voor ons nooit meer!!

Gereisd familie in juli 2008

Afgelopen zomer naar Orfeus Hotel geweest. Hier een paar minpunten voor de mensen die er naartoe gaan. 1. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. 2. Eten slecht, vliegen op het eten, niet gekoeld, alles plakte aan elkaar, er zat yoghurt in een bak waar het helemaal niet hoorde en ze hadden niet eens GEWONE broodjes! 3. Er zaten etensresten van andere mensen aan het bestek dat er op tafel lag. 4. Leren banken met sigaretgaten in de leuning en nog veel meer.

Pluspunten: ZIJN ER NIET!

Prima hotel, vriendelijk personeel

anoniem
3-3-2008

Prima hotel, vriendelijk personeel. Veel duitsers. Duits is dan ook de taal die het personeel spreekt. Enige minpunt was het eten. het eten was niet lekker, tenzij je van lever houdt, dit was nl volop te krijgen, elke dag maar weer. Verder prima verzorgde kamers, werden elke dag keurig schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in maart 2008

2007

Ik ben van 17 juli t/m 31 juli in dit hotel geweest. De eerste indruk was goed, maar eenmaal op de kamer werd het wat minder. We zaten op de vijfde en bovenste verdieping en onze airco was stuk. Dit heeft 2 dagen geduurd. Het eten binnen het hotel was gewoon slecht. Alles was super vet en steeds hetzelfde. Elke dag patat of een kapot gekookt prutje en het ergste was nog wel de gebakken lever die bijna elke dag op het menu stond. Het personeel was verder heel vriendelijk en het drinken was verder ook goed. Het strand was top! Altijd wel een ligbed vrij en mooie plekken in de schaduw. Het drinken bij het strand was minder. 's ochtends genoeg, maar gaandeweg de middag werd dat niet meer aangevuld en was het lauw. Het zwembad bij het hotel was goed, maar het was jamer dat de glijbaan maar 1,5 uur per dag open is. Het was een fijne vakantie met mooie omgeving, maar in dit hotel kom ik nooit weer.

Gereisd met vrienden in juli 2007
2006

lucas het orfeus hotel is mooi het eten was zeer en erg

lucas van koppenhagen
1-10-2006

lucas

het orfeus hotel is mooi het eten was zeer gevarieerd en erg goed de kamer mooi badkamer slecht erg klein veel duitsers en veel russen de afstand naar strand was ver maar wel groot en veel ligbedden ik vind dit hotel waard

Gereisd anders in oktober 2006

Net terug uit het Orfeus Hotel, inderdaad een 4 * Hotel echt niet meer, prijs/kwaliteit is goed. Maaltijden niet erg afwisselend en niet erg uitgebreid, kwaliteit echter is prima. Bij zwembad is het vechten voor een bedje nu Hotel volledig bezet is.Animatie amateuristisch niet opdringerig wel iedere dag hetzelfde. Schoonmaken erg laat soms na 17.00 uur en kon zeker beter. Personeel zeer aardig en behulpzaam deze verdienen een pluimpje. Voor ons geen reden om nog eens terug te keren naar dit hotel, zijn betere 4 sterren hotels, maar absoluut geen slecht hotel.

Gereisd anders in juni 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

• AdresP.K 10 COLAKLI MANAVGAT 7600(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orfeus in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orfeus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.