Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.7VoldoendeScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over Orfeus

• 8wim03-10-2019

geweldig.

het hotel in Side Colakli was super. de ontvangst en verblijf was geweldig , en het eten was ook heel goed, soms was er b.v. vlees iets kouder dan deden we dat onder de gril plaat 1 minuut en warm. elke dag was er bbq en iedere dag wat anders. op het strand een goed restaurant en bar. en de kamers werden elke dag schoon gemaakt. het personeel was heel vriendelijk en gezellig. en orfeus park = 4 sterren en orfeus queen = 5 sterren

• 6Redelijk tevreden17-08-2015

Redelijk tevreden.

Het hotel is oud maar gezellig.Het personeel werkt hard. Onze kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt en schone bedden.Sommige matrassen zijn af.De badkamer stelt niet veel voor maar was bij ons ook schoon. Het zwembad is klein maar er is altijd een bedje vrij om te liggen. Van het eten moet je je niet teveel voorstellen.Het smaakt goed, er is voldoende keuze in salade's maar weinig variatie in het warme eten. Echte vleeseters zijn hier na een paar dagen wel uitgekeken. Jammer dat je via google wordt doorverwezen naar Hotel Orfeus Park. Dit brengt verwarring. De animatie is in Hotel Orfeus Park waar je gratis mag drinken maar niet eten. Pas op voor de masseur Nuri bij het hotel!Hij werkt daar zelfstandig, er zijn veel klachten over hem. Hij is 2 x niet op komen dagen op onze afspraak, na veel gedoe kregen we ons geld terug. Wij hadden ons iets meer van het eten voorgesteld maar hebben het leuk gehad. Vooral Ogur van de zwemmersbar brengt gezelligheid.

• 8ria24-07-2011

klein en knus hotel

het was een klein en knus hotel, je hoeft niet te vechten om een bedje, heerlijk onder de bomen liggen in de schaduw, het was schoon, het eten was goed, voor een 3 sterren hotel prima, en buiten het hotel volop winkeltjes. alleen met de lunche kon je alleen op het strand eten en in het hotel was niets te eten, pas om 16.00 uur ijs en koekjes.

• 8Maria27-06-2011

Super Hotel für 3 Sterne

Das Hotel ist super schön für 3 Sterne. Man kann nicht erwarten das es wie ein 5 Sterne Hotel ist. Es ist alles sauber und ordentlich. Das Essen ist OK. Wir waren 2 Wochen, es hat sich in der 2. Woche wiederholt war aber auch in Ordnung. Das Personal ist super nett, nicht aufdringlich, aufmerksam und für jeden Spaß zu haben. Das Zimmer hat alles was es haben sollte: Bad (Fön, Handtücher werden gewechselt wenn man sie auf den Boden wirft; Dusche, WC, Waschbecken) ein rellativ geräumiges Hauptzimmer (großer Schrank, Doppelbett, Minibar, Telefon, große Ablage, Kleine Schränkchen, TV mit Deutschen Prog.) und Balkon mit Stühlen, einem kleinen Tisch und kleine Wäscheaufhänger. Und wer gerne Shoppen geht hat gleich zwei kleinere Bazars vor der Tür. Die Verkäufer stören jedoch nicht den Weg zum Strand oner blelästigen niemanden. Alles in einem ein super Hotel. Daumen hoch!!!!! Und ein dankeschön an die Leute im Hotel.

• 8Frank en Anja31-07-2008

Geweldig

Veel mensen zeuren over het eten maar wij vonden het geweldig alle dagen vers veel lokale groenten en vlees dat kun je toch verwachten als je naar buitenland gaat

Familie kamers zeer ruim er konden wel 6 man in slapen

• 6Petra26-07-2008

Nooit meer!

Dit hotel last minute geboekt, op de foto zag het er leuk uit maar het viel ontzettend tegen.Kamers wel elke dag schoongemaakt.Maar de badkamer in zeer slechte staat.Airco lekte.stopkantakten hingen los.Her eten was vreselijk,elke dag het zelfde, met o.a Gebakken lever,slappe patat,rijst.Niet warm.Glijbaan maar heel kort open.Aleen maar duitsers en russen.Komen zelden nederlanders!Geen nederlandse info boeken bij de receptie.receptie spreekt alleen duits! Personeel vriendelijk, ze werken erg hard.Geen cola light aanwezig.Dus voor ons nooit meer!!

• 1Mark H21-07-2008

Afgelopen zomer naar Orfeus Hotel geweest. Hier een paar minpunten voor de mensen die er naartoe gaan. 1. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. 2. Eten slecht, vliegen op het eten, niet gekoeld, alles plakte aan elkaar, er zat yoghurt in een bak waar het helemaal niet hoorde en ze hadden niet eens GEWONE broodjes! 3. Er zaten etensresten van andere mensen aan het bestek dat er op tafel lag. 4. Leren banken met sigaretgaten in de leuning en nog veel meer.

Pluspunten: ZIJN ER NIET!

• 8anoniem03-03-2008

Prima hotel, vriendelijk personeel. Veel duitsers. Duits is dan ook de taal die het personeel spreekt. Enige minpunt was het eten. het eten was niet lekker, tenzij je van lever houdt, dit was nl volop te krijgen, elke dag maar weer. Verder prima verzorgde kamers, werden elke dag keurig schoongemaakt.

• 7Esther01-10-2007

Ik ben van 17 juli t/m 31 juli in dit hotel geweest. De eerste indruk was goed, maar eenmaal op de kamer werd het wat minder. We zaten op de vijfde en bovenste verdieping en onze airco was stuk. Dit heeft 2 dagen geduurd. Het eten binnen het hotel was gewoon slecht. Alles was super vet en steeds hetzelfde. Elke dag patat of een kapot gekookt prutje en het ergste was nog wel de gebakken lever die bijna elke dag op het menu stond. Het personeel was verder heel vriendelijk en het drinken was verder ook goed. Het strand was top! Altijd wel een ligbed vrij en mooie plekken in de schaduw. Het drinken bij het strand was minder. 's ochtends genoeg, maar gaandeweg de middag werd dat niet meer aangevuld en was het lauw. Het zwembad bij het hotel was goed, maar het was jamer dat de glijbaan maar 1,5 uur per dag open is. Het was een fijne vakantie met mooie omgeving, maar in dit hotel kom ik nooit weer.

• 7lucas van koppenhagen01-10-2006

lucas

het orfeus hotel is mooi het eten was zeer gevarieerd en erg goed de kamer mooi badkamer slecht erg klein veel duitsers en veel russen de afstand naar strand was ver maar wel groot en veel ligbedden ik vind dit hotel waard

Hotel Orfeus info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden