Hotel Orfeus Park

106 reviews over Hotel Orfeus Park in het Nederlands

waardeloos hotel

gast,
10-9-2018

eten was waardeloos service was waardeloos alles was vies geen bestek of glazen bij het eten veel russen die veel jatten en alles met de handen in graaien ze moeten die tent sluiten dokter van het hotel ligt de ziekenfons op enige wat ok was waren de matrassen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Relaxed, fijn personeel, voertaal is duits

Karin,
20-8-2018

Service en klantvriendelijkheid was geweldig. We love Iwan, geweldige ober. De taal die gesproken wordt is voornamelijk Duits. Wij waren de enige mensen uit Nederland, de overige gasten waren Duits en Russisch. Veel gezinnen met jonge kinderen. Het eten is prima, gevarieerd en warm. Kamer ietwat gedateerd maar schoon. Fotoshoot gedaan, prachtige foto s, maar we wachten nog op een aantal digitale opnamen die nagestuurd zouden worden. Wel de moeite waard! Twee zwembaden en gelukkig meer dan genoeg ligbedden die niet allemaal meteen geclaimd worden...

Gereisd met partner in augustus 2018

Waardeloos

Jo
18-9-2016

Wij kwamen nu in september 2016 voor de 6e keer in dit hotel en wat is het achteruit gegaan.

En heb ik het vooral over het eten zo slecht het ontbijt is prima te doen maar de rest van de dag echt drama tenzij je van augurkjes en pepers houdt altijd het zelfde em totaal geen variatie zo zonde altijd goed geweest maar wij gaan niet meer heen

Gereisd met partner in september 2016

Neckermann

Zeker naar ons zin gehad

JJ21
14-9-2015

We gingen eind augustus naar het hotel orfeus park in side.

Het is een prima hotel ik en mijn vriend hebben het erg naar onze zin gehad.

Eten was wel goed te doen. Alleen als je een alcoholisch drankje wilt pakken

kan dit soms niet vanwege dat er geen bar man/vrouw achter de bar staat.

We hebben soms gewoon maar een fles achter de bar gepakt en toch maar een drankje ingeschonken. Het personeel ruimt goed op in dit hotel het hotel overigens zit er verzorgd en schoon uit niet perfect maar zeker voldoende!

Alleen verschrikkelijk die zwembadstoeltjes race het begint al om 07:15 in de ochtend met handoekken op de bedjes leggen! alles zit na een uur bijna vol met handdoeken.

We hebben een zeer zekere fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

LB
23-8-2014

Als je weinig te besteden hebt is dit hotel echt super.

Het is eten is te doen. Wel koud maar dat is het volgens mij overal in Turkije. . 's avonds lange rijen bij het eten. Er is vanaf 2 uur eigenlijk geen warm eten meer te krijgen, behalve pannekoekjes, dus om 7uur is het topdrukte. En al het drinken is siroop met water, niet te vergelijken met ranja hier. dit was niet de drinken...

De tafeltennis en biljart tafels staan beneden in de kelder. Niet echt uitnodigend dus was dan ook nooit iemand.

Zwembad gaat om 6 uur open dus vanaf die tijd worden de bedjes al gereserveerd met handdoeken

Verder zijn het hotel, de kamers en het zwembad heel schoon. elke dag wordt er schoongemaakt.

Voor de rest een enorme taal barrière personeel kan alleen maar Duits. Hun Duits is ook niet goed dus de zinnen zijn soms niet volgen. Animatie was ook geheel Duits.

Wat me tegen viel is dat er in de omgeving heel weinig te doen was, er zat geen 1 restaurant maar wel een kleine bazaar.

Gereisd met partner in augustus 2014

Super hotel. Zeer aan te bevelen

Bob, Petra en Ruben
14-8-2014

Super goed hotel, niet zo'n fabriek, gewoon gezellig. Personeel heel erg aardig en behulpzaam en nooit sjagerijnig, ondanks hard en veel werken. Eten is goed en afwisselend. Kamers zijn mooi, enkel douche loopt niet goed af, maar meer meegemaakt in Turkije :-) Strand 5 min lopen, te lui neem het busje. Annimatie is geweldig, dank aan Zeko, DJ Ibo, Mahoni Ozy en Babsi. Het is wel Duits georienteerd, maar voor ons geen probleem, ook niet voor het handjevol Nederlanders die wij hebben leren kennen. Massage zeer aan te bevelen, waarvoor dank aan Havva en Metin. Kapper is ook goed. Wij hebben in elk geval een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

we zij nu juist gewees voor tien dag we zijn heel te vreed heel goed hotel vriendeleg personeel zeer goed eten alles is daar prima we ga seker terug

Gereisd met partner in mei 2013

Super vakantie

Jan Mulder
30-1-2013

Voor de derde keer hier vakantie gevierd, een gezellig hotel waarbij de prijs/kwaliteit zeer goed is.Mooie ruime en schone kamers, lekker eten alle in buffet vorm. Zeer vriendelijk personeel die er al jaren werken ( het voelt als thuiskomen ) Ook op het strand zijn de voorzieningen top.

alleen tijdens ons bezoek aan de stad Side opgelicht bij Restaurant SUNGARDEN daar haalt men je binnen met vooraf afgesproken prijzen maar bij betalen is de rekening vele malen duurder en de persoon die de bestelling heeft opgenomen en de prijzen heeft gemaakt is ineens spoorloos verdwenen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Goede prijs/kwaliteits-****hotel

Joeri-Sylvia
3-9-2012

Hadden 2 x 2 pers.kamers geboekt.Bij aankomst bleken deze enkel beschikbaar in 2 verschillende blokken.Hebben dan zonder meerprijs een familiesuite gekregen.Personeel is zeer vriendelijk en gedienstig.Eten is goed en divers.Hotel is zeer proper,er wordt continue gekuist.Animatie is simpel,maar leuk,de animatoren doen hun uiterste best.Elke dag propere handoeken voor aan het zwembad of de zee,dankzij de gratis handdoekenservice.Gratis Wifi,ijsjes,...Kortom een goed 4 sterren hotel,met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.Kunnen dit aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Goed hotel

Monique
10-8-2012

Net terug van een 11-daagse vakantie in dit hotel. Prima hotel, goede service, vriendelijk en hardwerkend personeel. Zwembad is mooi. Glijbanen gaan een aantal keren per dag een half uurtje aan. Enig nadeel is dat we om 7 uur ons bed uit moesten om een handoek neer te leggen...maar ja...dat heb je overal. Handdoekenservice prima ! Iedere dag een schone handdoek mee naar zwembad en/of strand.

Strand idd voldoende ligbedden, ruimte genoeg. Fijn ook het strandpaviljoen erbij, waar je lekker kunt eten en drinken, en de doeken boven de ligbedden (geen "geklooi" met parasols). In hotel erg veel Duitsers, weinig Nederlanders. Ook wat Russen en Engelsen. Hotel is dus gericht op de Duitse toeristen, animatie allemaal in het Duits (overdag volleybal, waterpolo, darten en zwembadspelletje, 's avonds kinderdisco en daarna een show van een uurtje).

Eten is ook goed. Salades en toetjes in overvloed. Hoofdgerechten rijst, pasta, patat, kip en saus.

Al met al een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orfeus Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orfeus Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.