Hotel Orange Palace

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°7°
Hotel Orange Palace
8,9

Laatste review

Rik Olckers,
9-12-2018

Ze zijn ontzettend vriendelijk de kelners het ie in een woord fantastisch ik ga zeker weer naatoe echt aangeraden dit horen ben net terug op7dec

Kenmerken

9-12-2018

Goed hotel

Marc,
15-8-2018

Prima naar onze zin gehad. Fijn personeel en alles mooi schoon! Enige nadeel was dat er veel Russen waren.

Het beste eten ooit in Turkije

Dinandspang
15-8-2015

Hotel in tweede rij, dus niet aan strand, te lopen 300 meter, het busje van het hotel rijd de hele dag.Klein hotel met 180 kamers,super schoon,geweldig personeel,wij waren heel vaak in Turkije maar wij hebben nog nooit zo lekker gegeten.Elke dag programma maar avonds om 24 is het afgelopen, disco in de kelder open tot 2 uur, wel kostenpflichtig.Noch en pluspunt,WiFi is in het hele hotel.Ik geef voor allesen dikke 10 want dat heft hebben ze echt verdient.Wij gaan nooit naar het zelfde hotel,in mei komen wij weer.

Nooit meer

jeannyspee
6-3-2015

Hotel zeer mooi , lobby, kamers mits het balkon normaal van grote is want er zijn veel kleine balkons meer dan de normale grote.

Het eten is zeer vettig, druipt gewoon in het vet, komen al vele jaren in Turkije nog nooit last van buikloop gehad, maar hier echt wel, we waren met 4 personen, allemaal hier last van gehad, het ontbijt was het enigste wat was te pruimen zonder vet. De ligging van het hotel is ook een erg minpunt, van het zwembad werd dan ook niet veel gebruikt, bijna geen zon door omliggende hotels, dus altijd verplicht om naar zee te gaan. Voor was dit de eerste maal, maar echt nooit meer.

mooi hotel

peter thoolen
23-9-2014

mooi hotel ,personeel zeer vriendelijk vooral aan strandbar hakim, er rijdt een busje van hotel naar strand , kamers mooi ,animatie kan beter,eten goed maar na 10dagen wil je ook wel eens iets anders als kip, kalkoen enz

welnes is zeer goed, zwembad niet spectaculair zit opgesloten tussen andere hotels,,ligging is goed alleen beek wat langs hotel loopt stinkt .

Leuk hotel, veel te leren

Sedat
24-8-2014

Het betreft een nieuw hotel, waar het management nog veel moet leren.

Hotel zit opgepropt tussen andere hotels, na 15.00 geen zonlicht meer bij het zwembad.

Geen lifeguard aanwezig bij de glijbanen, op ons aandringen hebben ze iemand toegewezen, die de ballen verstand van had. Hij had duidelijk de opdracht gekregen om te schoonmaken dan te waken voor de levens van je kinderen.

Zo zijn er nog een boel van zaken die niet deugen. Kamers en eten prima!

Mooi Hotel 4*

Robby66
20-8-2014

Voor ons eerste keer all-in clusive, dus eigenlijk geen vergelijkingsmogelijkheden voor ons. Maar gezien waarop we geboekt hebben, was het het allemaal wel waard. Zeer mooi hotel. Kamers goed, als je daar alleen maar slaapt en douche. Het eten was perfect als ook de bediening, zijn super vriendelijk en werken heel hard, je moet wel een beetje duits kunnen, want dat spreken ze het liefst. Zwembad was voldoende gezien de grote van het hotel. Had wel ook dit hotel gekozen om de gaming room, deze was nog niet klaar en hadden ze ook nog geen vergunning voor, wel jammer, hadden 4 kids bij ons. Kan elke dag schone baddoeken halen, heerlijk. Dacht eerlijk gezegd dat het in Side zelf lag, maar ligt er net buiten, stadje Cumkoy, als ik het goed schrijf. Een heerlijke vakantie gehad. Mede ook door de vriendelijke gasten die ook daar vertoefden (natuurlijk veelal Duitsers, maar gaandeweg steeds meer Nederlanders). Animatie was redelijk,

Mooi, netjes hotel!

Rachel
19-8-2014

9augustus aangekomen, eerste indruk een erg mooi hotel van buiten en binnen. Het is mooi afgewerkt vooral de lobby erg mooi. De kamers waren groot genoeg, vooral omdat je er bent voor te slapen. Airco werkte prima, douches prima. Merkte wel aantal dingen niet goed vastzaten op de kamer (zoals de bedlampjes, de douch, wc-rol hanger) . Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt zijn goed woordje duits en engels! Het eten werdt goed verzorgt, 's middags vaker op t strand gaan eten wat ook heerlijk was met zee op de achtergrond. Vervoer richting strand is geregeld via het hotel met een busje wat op en neer rijdt. Het zwembad was ook prima, leuke glijbanen voor jong en klein, luchtbedjes mogen het water op :-) ... We misde wel prullenbakken rondom het zwembad, een wat duidelijkere klok met temperatuur meter! Voor de rest een top vakantie gehad, een aanrader dus..

Fantastisch hotel

Mariska
17-8-2014

Klein hotel,waar het je aan niets zal ontbreken. Het hotel ligt tussen andere hotels in. Je hebt altijd uitzicht vanaf je kamer op een zwembad. Van dit hotel of van de buren. Daardoor wel rumoerig. Wij zaten boven in. Daardoor minder last en een mooi uitzicht over Side en deels de zee. Hierdoor wel een kleinere algemene kamer. Deze was van alle gemakken voorzien. Mocht iets beter schoongemaakt worden.

Het personeel is heel vriendelijk, werken ontzettend hard. Bij een jarige een versierde tafel, taart en verrassing op de kamer.

Het eten is erg goed, wordt voor je neus klaargemaakt en iedere avond is er BBQ. De keuzemogelijkheid is enorm. Je kunt zowel lunchen in het hotel als op het strand. Op het strand is er altijd wel een ligbedje vrij. Op het terras boven het zwembad is altijd wel een ligbedje vrij. Muziek tijdens de annimatie staat hard. s' Avonds leuke shows. Voor kinderen ( 9+) is er minder annimatie.

Hotel dicht bij winkeltjes. Allemaal hetzelfde.

net hotel wel ingebouwt geen 5* net 4*

luchies
13-7-2014

hotel is erg mooi niet te groot

staat allemaal wel dicht op elkaar

bij aankomst overgeboekt 3 dagen op een 1 persoonskamer gehad boven de ingang geen balkon had wel geboekt balie personeel kon het niet echt schelen deed er weinig of niets aan uiteindelijk met de erigenaar in gesprek toen kon ineens alles eten erg smaakloos eetzaal was open tot 21.30 stekers gingen er om of rond 21.00 eruit eigenaar heeft er 3 dagen undercover gelogeerd met gevolg diverse ontslagen en echt terecht personeel had het idee dat we bij de eigenaar hoorden ze vlogen volgende dag voor ons dat is ook niet nodig maar ik wil wel netjes behandelt worden zo als ik dat bij hun ook doe gesprek gehad voor

personeel die een stapje op de lader omhoog gaan top voor jullie zoals bediening bij bar zwembad en boven in de bar super boys zelf ons eigen likeurtje nr 43 stond in hun koelkast savonds alles bij elkaar wel leuke vakantie maar geen herhaling voor ons let op ze gooien kraan water in het koffieap bij pool

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orange Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orange Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.