Aparthotel Oleander

240 reviews over Aparthotel Oleander in het Nederlands

Goed hotel

Kelly,
29-12-2018

Wij zijn in 2017 in juli een week na dit hotel geweest, bij aankomst was onze kamer nog niet klaar dus kregen de eerste nacht een andere kamer, nou ze hebben ons die nacht een van de beste kamers gegeven super mooi uitzicht op de zee ,een onwijs luze kamer , onze eigen kamer was verder ook echt top! De service was prima en ook het personeel was erg behulpzaam en vrolijk. Wel waren 90% van de gasten duits , wat wij niet heel erg vonden maar wel jammer dat het personeel ook vooral Turks en duits sprak en weinig Engels kon. Verder was het een top hotel !

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn hotel maar 1 vleugel is aan renovatie toe.

Antonette Pelen,
3-4-2018

We hebben dit hotel al eerder bezocht, maar te kort om het te kunnen beoordelen. Zoals wij het ons herinneren was het eten een paar jaar geleden smaakvoller. Het is zeker niet slecht maar het was ooit beter. De heer aan de receptie was ook niet heel vriendelijk. Op het verzoek om onze kamer, met 1 bed te wisselen voor een kamer met 2 bedden, werd niet ingegaan. Pas toen er een bekende van ons na 6 dagen in het hotel aankwam, was het mogelijk om met haar te wisselen. Dat hebben we zelf moeten regelen.( was nodig I.v.m. gebroken rugwervel. Verder is de ligging heel gunstig en het meeste personeel zeer vriendelijk. We hebben er verder een heerlijke wintervakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2018

Gewoon goed

Poeliejoe
25-5-2016

Heerlijke 8 dagen gehad in dit hotel.

De kamer was schoon en de bedden lagen prima.

Volop keus qua eten, zowel als ontbijt, lunch en diner.

Zwemwater was aan de koude kant, maar wel te doen.

Mooie tuin.

Vriendelijk personeel.

Enige nadeel was dat er in de buurt weinig winkeltjes waren, maar met de dolmus zit je binnen no time in Side zelf.

Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Thuis komen in uitstekend Hotel Oleander

Fam. Pots
24-5-2016

Oleander - Tophotel in Kumköy (5 km van Side). Wij waren hier voor de 20ste keer, nu samen met dochter, schoonzoon en Lennie (baby 4 maanden). Heerlijke week gehad: eten, tuin etc. top, kamers iets gehorig.Niet te vergeten de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. TOP - Af en toe een fooitje verdienen ze dan ook wel!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

super

syl
4-5-2016

eten perfect, ligging super,erg schoon kortom aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig hotel!

Gwenny
10-7-2015

Ik ga nu al voor de 6de keer op rij naar dit hotel! Het eten is er geweldig en het personeel is vriendelijk en staat 24u/24u voor je klaar. Het hotel ligt kort bij het stadje van Kümkoy en bent er op 1 minuut wandelen. Voor degene die dus van winkeltjes houden, keus genoeg! Het zand aflopend strand is ook zeker leuk meegenomen. De kamers zijn mooi en proper en worden elke dag gepoetst. Het animatie team bezorgt je ook een leuke dag met verschillende activiteiten en s'avonds een show. Het enigste minpuntje is dat het voor 90% Duitstalig is maar dat stoort mij in ieder geval niet! In een woord TOP!

Gereisd anders in juli 2015

fijn hotel

monique
17-5-2014

mooi hotel ,eten super !!!!!personeel ontzettend vriendelijk ,heerlijk strand dicht bij winkeltjes wel heel veel ouderen

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Mooi, maar vooral gericht op Duitsers

Leyla Cimen
5-5-2014

Mooi hotel, maar vooral gericht op Duitsers. Bijna alleen maar Duitsers (50+) in dit hotel.

Accommodatie prima, eten prima, service ook prima.

We zijn wel vaker in Hotels geweest met Duitsers. Niets op tegen, maar echt alles was Duits. Zelfs het personeel spreekt alleen Duits (en Turks)

Ik zou dit hotel niet echt aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Super mooi hotel

Annemarie
25-8-2013

Dit is echt een super mooi hotel. Mooie kamer, wij hadden zeezicht. Het eten was overvloedig, ijsjes, rond theetijd koekjes. Goede bediening bij het zwembad. Hamam was heerlijk. Er zijn alleen heel veel duitsers wat verder gn plobleem is. De mensen die er werken zijn allemaal even vriendelijk. Kortom prima hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig

maes m
16-5-2013

Prachtig

Hotel met zeer goede ligging :aan zandstrand , vlakbij veel winkels , op wandelafstand van side

Eten veel variatie en meer dan voldoende keus.

Service enorm goed zowel aan de diverse bars , aan zwembad als aan de ligweide wordt je snel bediend.

Wel duits gericht , maar dat is daar blijkbaar meer

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Oleander voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oleander in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oleander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.