Hotel Nova Park

KinderhotelWeer vandaag32°16°
Hotel Nova Park
8,5

403 reviews over Hotel Nova Park in het Nederlands

Geweldig wij komen terug dit jaar👍🏻

Beiroeti, 10-2-2018

Het personeel was super vriendelijk. De kamers waren schoon en we hadden een ruim balkon. Het eten was goed alleen waren wij er de laatste week van het seizoen dus was het iets minder uitgebreid. Meer als logische want we zaten de laastst paar dagen nog maar met 50 personen in het hotel.

Zwembad konden we niet meer in was koud maar ook dat is normaal in het na seizoen. Zag er wel prachtig uit

top hotel en zeer schoon .vriendelijk personeel !!

nicole valcq, 30-1-2018

mooi hotel.zeer schoon.mooie omgeving.winkels dichtbij.echte aanrader.alleen veel stenen op strand.

Prima prijs prestatie verhouding

Erwin, 29-10-2017

Hotel ligt prima , je loopt hotel uit en je kunt shoppen. Wij waren er in de herfstvakantie en boekten een familie kamer. Prima kamer- schoon. Beetje gedateerd. Schoonmaakster zeer vriendelijk. Aan deel van personeel kon je merken dat het einde seizoen was- beetje chagerijnig. Eten veel en van goede kwaliteit maar vaak lauw. Strand geweldig met leuke strandbar waar je s middags ook kunt eten. Zeker doen! Zwembad bij hotel ligt s middags grotendeels in schaduw door hotel dat er in 2015 denk ik pal voor gebouwd is. Hamman aanrader in hotel! Voor hotel zit autoverhuur/ excursie bedrijfje : aanrader. Voor 8 eur met taxi naar Side enkele reis. Met dolmus 1,50 eur pp en stopt voor de deur.

Show s avonds enorm kabaal. Bezetting was in herfstvakantie ca 50% , Duitsers- Russen en enkele Nederlanders . Gemoedelijke sfeer.

Conclusie : prima hotel voor de prijs die je betaalt. Ligging super. Qua 5 sterren hotel: beetje gedateerd.

Anja en Tonjes Zuidema, 14-10-2017

Nova Park is geweldig, lief personeel voor jong en oud het is er heel schoon en het eten heel gevarieerd en lekker handoeken service en wifi gratis. 90 procent duitsers maar allemaal even aardig strand op vijf minuten lopen en ben je slecht ter been staat er vervoer klaar !!!!!

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Jordan, 26-9-2017

Personeel vriendelijk en behulpzaam, spraken redelijk Duits, nette kamers en erg proper (gehele hotel). Shuttle service naar strand prima.

Enig minpuntje was animatie in de avond,was schijnbaar geen budget voor zodat men met eigen ideeën iets moest verzinnen maar helaas van bedenkelijk niveau.

Nooit meer

Sunshine666, 22-9-2017

Wij hadden 8 dgn dit hotel geboekt...van 12 tot 19 september...wij hebben slechte ervaring met Novapark..kwamen daar aan bleek overboeking onze kamer was bezet...27 mensen zijn hier mee geconfroteerd....slechte reclame voor een hotel met 5***** het heeft ons drie dagen van de vakantie gekost dus in het totaal hadde we nog maar 5 dgn om van onze vakantie te genieten...ik vind het schandalig van dit hotel...we hebben de 5 dagen door gebracht in een ander hotel...maar onze vakantie is niet gelopen zoals het moest...en dat door novapark schandalig vind ik het...ik zou niemand aanraden dit hotel...want ze nemen je ook nog niet eens serieus nou best hotel dan....dit hotel is voor mij geen 5 sterren waard eerder 2 sterren..ons zien ze daar nooit meer

Rare praktijken

Xavier, 8-10-2016

Het is niet gebruikelijk dat ik een review schrijf maar dergelijke praktijken hebben wij nog niet meegemaakt, we hebben nochtans al een 15-tal 5 sterren hotels achter de rug. Wij waren in dit hotel van donderdag 29/09 tot donderdag 06/10 met 4 volwassenen. Het hotel werkt met stamgasten, dwz dat deze mensen voorrang krijgen en wij hebben dit aan de lijve mogen ondervinden. Het hoofdrestaurant bestaat uit een gedeelte binnen en een klein gedeelte buiten. Wij vinden het leuk om buiten te eten maar de meeste plaatsen waren iedere keer bezet. Na enkele dagen hadden we gezien dat er tafels werden gereserveerd door het plaatsen van 1 glas gevuld met rode wijn, de stamgast kwam dan wanneer het hem paste om te eten. Wij maakten dat wij daar iedere keer om 19 u waren om toch maar buiten te kunnen eten, maar dit lukte niet altijd. Er zijn ook 3 à la carte restaurants (Turks,Vis en Italiaans), daar de eerste 2 ons niet aanspraken boekten op vrijdag voor het Italiaans, we kregen te horen dat dit de zaterdag en de woensdag open was en dit al volzet was voor de zaterdag, dus wij boekten voor de woensdag, was trouwens nog een goede afsluiter. De dinsdagavond, bij terugkeer van het zwembad, was er een nota onder de deur geschoven met de mededeling dat ze voor ons gereserveerd hadden in het Turks restaurant. We hebben hiervoor inlichtingen genomen en wat blijkt, als er daar een stamgast wenst te eten in het Italiaans restaurant moet jij je maar aanpassen, rare manier van doen. Dat je bepaalde gasten een voorkeursbehandeling geeft door bijvoorbeeld het geven van een betere kamer, gratis roomservice of iets dergelijks heb ik persoonlijk geen probleem mee maar je doet dit niet waarbij andere gasten nadeel hebben. Hieronder een kort overzicht over de min en plus punten.

Plus :

• Lekker eten, veel variatie

• Mooie avondshows, professioneel animatieteam

• Vriendelijke bediening

• Alles is netjes

• Leuke winkeltjes in de nabije omgeving

Min :

• Voorkeursbehandeling voor bepaalde gasten

• Sterke locale dranken zoals whiskey,rum, cocktails (vb. mochito,sex on the beach) zitten niet in de all-in formule

• Door het bouwen van een nieuw hotel ligt het zwembad reeds vanaf 14 uur voor 2/3 in de schaduw, dus tijdig plaatsen van handdoeken of je hebt geen plaatsje in de zon

• In het hoofdrestaurant kan men over de middag niet buiten zitten

• Binnenzwembad was gesloten in deze periode

super hotel

roy, 11-8-2016

voor de 2e keer hier geweest echt super gehad enigste minpuntje is als je de zee inloopt veel keien en rotsen dat vonden wij minder maar de rest is gewoon top

We komen zeker terug

Fam van bussel, 13-5-2016

Nova park super gezellig leuke animatie,heerlijk eten genoeg keus.Personeel vriendelijk en de kids club is goed.Heerlijk naar het strand alleen voor de gasten van nova park.Hëerlijk een hapje eten in 1 woord fantastisch.

Geweldig,super goed hotel

Liesbeth, 28-4-2016

In dit hotel voel je de gastvrijheid van de mensen die er werken,en wordt je echt verwend

Er is ook een professioneel animatieteam,voor jong en oud erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Nova Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nova Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nova Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nova Park scoort een 8.48 uit 10 op basis van 405 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: