Hotel Nova Park

Anders

Redelijk maar nooit meer

Sabrina Elberse
19-9-2018

Hotel gericht op Duitsers totaal naar 6 Nederlanders in hotel. Personeel spreekt alleen Duits en nergeert je als je dit niet spreekt. Een enkele ober doet zijn best en negeert je niet

Receptie spreekt ook geen engels of nauwelijks. Eten op zich goed veel variatie maar enorme rijen voor het warme buffet. Daarnaast zijn wij beide een dag er ziek van geweest. Zwembad niks op aan te merken. Zee lekker veel rotsen maar daar kan het hotel niks aan doen. Aan de beachbar veel te weinig zitplaatsen. Dit hotel komen wij in ieder geval niet meer

Aanrader!

Lisa
18-9-2018

Bij aankomst een mooie entree, waardoor wij al blij verrast waren, omdat je nooit zeker weet waar je terecht komt. Mooi hotel, wordt ook goed schoon gehouden. Prima kamers, wel iets aan de oude kant, maar verder netjes en schoon. Mooi groot zwembad, met veel bedjes om op te liggen. Wat een groot nadeel is, is dat iedereen vroeg in de ochtend al een handdoek neerlegt. Als je er niet op tijd bij bent, heb je geen bedje bij het zwembad. Verder een leuk stuk strand op loopafstand van het hotel, met ligbedjes en een nette bar. Rondom het hotel een winkelstraat met genoeg winkels waar je je goed kunt vermaken. Voor 1 euro per persoon kun je met het busje naar het centrum van side wat niet ver is. Verder is het personeel in het hotel vriendelijk en het eten goed. Wij raden dit hotel aan en wie weet komen we nog eens terug.

goed hotel

A Rehorst
17-9-2018

hotel is zeer schoon.iedere dag schoonmaak van de kamers.als er iets was staan ze gelijk voor je klaar.zeer vriendelijk personeel.mooi zwembad,en strand was ook goed.alleen jammer van de rotsen.eten was goed en gevarieerd.een minpunt.dat sommige mensen hun eigen tafel kregen.en gingen zitten voor de rest.waar een fooi niet goed voor is.maar het hoort niet.en is irritant.duidelijk voor keurs behandeling.a la carte restaurant is ook zeer goed.bij de strand bar is het eten ook goed.alleen beperkte zitplaatsen.voordeel kamers liggen bij de weg en zijn zeer gehorig.geen aanrader.

Fantastische

Kleijn
10-9-2018

Heel goed hotel niet te groot bij strand..personeel helemaal top nu 2 x geweest volgend jaar weer ..heel veel verschillende keuze eten en warm het is geen bling bling hotel maar heel schoon elke dag schone handdoeken ..badlakenelke dag schoon en gratis wiffi..en ze doen heel leuk met kinderen ook het personeel

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit

Fam. B.
2-9-2018

Een prima hotel met geweldige buffetten. Kamers wat verouderd met kleine badkamer maar deed wat ons betreft niets af van de kwaliteit van het hotel. Kwaliteit/prijs goed. We hebben een perfecte vakantie gehad in Nova Park waar personeel over algemeen erg vriendelijk is. Wat ons betrof lag het hotel in prima omgeving, kort bij privéstrand en winkels.

90% zijn Duitse bezoekers en wanneer je de Duitse taal beheerst je goed kan communiceren in het hotel en omgeving. Wat ons betreft een hotel om terug te keren.

Geweldig hotel en omgeving

Hertogs
31-7-2018

Wij zijn 11 dagen in hotel Nova Park geweest, het was voor ons gezin de 1e keer in Side. Perfecte ligging midden in een winkelstraat van paar km lang incl. leuke horeca gelegenheden. En als je behoefte hebt aan wat exclusievere winkels pak je voor 1 euro de dolbus naar t oude centrum van Side. Het eten is SUPER veelzijdig, niet 1x hetzelfde buffet in 11 dagen. Vooral de beachbar is erg lekker om 's-middags te lunchen. Privestrand perfecte wifi en altijd voldoende bedden leeg. Animatie de hele dag door. Een aanrader om ook gebruik te maken van t a la carte restaurant, houd er wel rekening mee dat t druk is en reserveer op tijd. Vergeet niet de mooie ruiiennes/musea te bezoeken. Top hotel, wij gaan volgend jaar weer.

Heerlijk genieten!

Celine1965
7-7-2018

Dit hotel ligt vlakbij Side, met de Dolmusbus ben je voor 1 euro p.p. zo in Side of Manavgat (markt op ma en do moet je gezien hebben)

In het hotel is het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Maar ook daarbuiten zijn de mensen super aardig. Eten is heerlijk en keus in overvloed. De hele dag door animatie voor jong en oud. 's Avonds mooie dansshows of live muziek. Wij vonden het strand iets minder maar daarentegen maakte het zwembad dat weer ruimschoots goed. Iedere dag was het bed weer op een andere manier opgemaakt, met bloemen etc. Alles werd goed schoongehouden. Enige "minpuntje" is dat 90% Duits is. Maar wij hebben ons daar niets van aan getrokken. Dit was onze 1e keer in Turkije en hebben er zeker geen spijt van.

Grandioos!

Jacq
3-6-2018

Heerlijk weer naar Novapark geweest. Mensen zijn vriendelijk, eten erg goed en gevarieerd. (Hollanders klagen altijd wel over iets hihi)

Waarschijnlijk worden in winter kamers gerenoveerd maar wij waren altijd al tevreden.

Wij vonden de meeste shows nu wel goed terwijl wij eigenlijk nooit gingen.was wel variatie. Natuurlijk zit je altijd met een budget maar ik vond het echt leuk.

Gala-avond en Turkse avond ook heel goed!

Extra compliment voor Metin, Osman en Mehmet (strand) ook heel aardig!

Als je in zee wilt, 150 m naar rechts, bij Thalia/side mare in het water gaan, bijna geen stenen!

Ik verlang al weer naar Novapark en ben net terug!

Super vakantie

Peggy
26-4-2018

Vriendelijk personeel. schoon hotel.. lekker eten en niet elke dag het zelfde. Wij hebben geen dingen die we niet goed vonden. Dit jaar gaan we weer terug naar dit hotel

Geweldig wij komen terug dit jaar👍🏻

Beiroeti
10-2-2018

Het personeel was super vriendelijk. De kamers waren schoon en we hadden een ruim balkon. Het eten was goed alleen waren wij er de laatste week van het seizoen dus was het iets minder uitgebreid. Meer als logische want we zaten de laastst paar dagen nog maar met 50 personen in het hotel.

Zwembad konden we niet meer in was koud maar ook dat is normaal in het na seizoen. Zag er wel prachtig uit

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nova Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nova Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.