Hotel Nova Park

KinderhotelWeer vandaag17°12°
Hotel Nova Park
8,3

Omschrijving
Genieten van lekker eten doe je in Nova Park Hotel. Zowel in de ochtend als in de avond heb je ruime keuze bij de buffetten. Bij het hotel hoort een groot zwembad en een strandje met een bar, waar je ’s middags ook kunt eten. De animatie is leuk voor de kinderen, maar wel voornamelijk in het Duits. Met de bus ga je goedkoop en makkelijk naar Side.

417 reviews over Hotel Nova Park in het Nederlands

Gelegen direct aan de winkelstraat. Zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Kamers groot genoeg voor 3 personen, eerder kleine badkamer met inloopdouche en verzorgingsproducten. Balkon op de 5de verdieping eerder aan de kleine kant, wel mooi uitzicht. Eten zeer gevarieerd en warm. Elke dag weer iets anders.Zowel 's morgens als 's avonds showcooking. In het najaar weinig zon aan het zwembad, te wijten aan het hotel er naast. Kleine afstand naar het strand, kan te voet of met een golfkarretje. Aan de beachbar 's middags ook lekker eten, ook gozlème. Zandstrand langzaam aflopend met in de zee rotsplateaus. Fitnessapparaten stellen niet veel voor en sauna is alleen geopend in de namiddag. Binnenzwembad goed verwarmd. Hotel sluit voor de winterperiode maar blijft tot de laatste dag zijn kwaliteit behouden.

Een aanrader!!

prima

jorissen,
15-10-2018

prima hotel met veel vaste gasten erg duits gericht maar verder geen last van gehad animatie is erg leuk voor de kinderen helaas wel duits maar kinderen vermaken zich toch wel

eten was goed en lekker veel salades kinder buffet was iets te weinig keus maar al met al prima eten

personeel niks op aan te merken ene is wel leuk ander iets minder

zwembad is ook prima strand ook kamers niks op aan te merken geen super de luxe maar prima kregen een upgrade naar fam kamer

al met al prima vertoeven hier

side is erg leuk om heen te gaan

en bij het hotel is de winkel staat ook leuk

Geen Nova Park meer.

Wiesia Van den hoven,
15-10-2018

Hotel met stamgasten.

Animatie moet je zelf op zoeken als je geen stamgast bent.

Eten is matig.

Als je goede

5 sterren hotels gewend bent, zoals bv Sinis Kumkoy Beach, moet je hier niet zijn.

Wij zijn voor de 17de keer in Turkije en hebben veel beter hotels gehad.

Bij de poolbar geen citroen bij drankjes.

Bij lobbybar savonds word je bediend alleen als je stamgast bent, anders moet je de drankjes zelf halen.

Bij de receptie werken mensen die jou graag helpen maar er zijn er ook bij die te beroerd zijn om te helpen.

uitstekend

J Hogewoning,
10-10-2018

Zeer goed hotel,ligging goed prima eten en verzorging zeer goed en vriendelijk personeel

Top vakantie

Ad,
9-10-2018

Goed hotel

Personeel vriendelijk

Zag er allemaal heel zuiver uit

Eten wat zeer goed

Wel veel duitsers maar geen last van

Er zijn wel veel strand bedden kapot

Maar leuke vakantie gehad

Redelijk maar nooit meer

Sabrina Elberse,
19-9-2018

Hotel gericht op Duitsers totaal naar 6 Nederlanders in hotel. Personeel spreekt alleen Duits en nergeert je als je dit niet spreekt. Een enkele ober doet zijn best en negeert je niet

Receptie spreekt ook geen engels of nauwelijks. Eten op zich goed veel variatie maar enorme rijen voor het warme buffet. Daarnaast zijn wij beide een dag er ziek van geweest. Zwembad niks op aan te merken. Zee lekker veel rotsen maar daar kan het hotel niks aan doen. Aan de beachbar veel te weinig zitplaatsen. Dit hotel komen wij in ieder geval niet meer

Aanrader!

Lisa,
18-9-2018

Bij aankomst een mooie entree, waardoor wij al blij verrast waren, omdat je nooit zeker weet waar je terecht komt. Mooi hotel, wordt ook goed schoon gehouden. Prima kamers, wel iets aan de oude kant, maar verder netjes en schoon. Mooi groot zwembad, met veel bedjes om op te liggen. Wat een groot nadeel is, is dat iedereen vroeg in de ochtend al een handdoek neerlegt. Als je er niet op tijd bij bent, heb je geen bedje bij het zwembad. Verder een leuk stuk strand op loopafstand van het hotel, met ligbedjes en een nette bar. Rondom het hotel een winkelstraat met genoeg winkels waar je je goed kunt vermaken. Voor 1 euro per persoon kun je met het busje naar het centrum van side wat niet ver is. Verder is het personeel in het hotel vriendelijk en het eten goed. Wij raden dit hotel aan en wie weet komen we nog eens terug.

goed hotel

A Rehorst,
17-9-2018

hotel is zeer schoon.iedere dag schoonmaak van de kamers.als er iets was staan ze gelijk voor je klaar.zeer vriendelijk personeel.mooi zwembad,en strand was ook goed.alleen jammer van de rotsen.eten was goed en gevarieerd.een minpunt.dat sommige mensen hun eigen tafel kregen.en gingen zitten voor de rest.waar een fooi niet goed voor is.maar het hoort niet.en is irritant.duidelijk voor keurs behandeling.a la carte restaurant is ook zeer goed.bij de strand bar is het eten ook goed.alleen beperkte zitplaatsen.voordeel kamers liggen bij de weg en zijn zeer gehorig.geen aanrader.

Fantastische

Kleijn,
10-9-2018

Heel goed hotel niet te groot bij strand..personeel helemaal top nu 2 x geweest volgend jaar weer ..heel veel verschillende keuze eten en warm het is geen bling bling hotel maar heel schoon elke dag schone handdoeken ..badlakenelke dag schoon en gratis wiffi..en ze doen heel leuk met kinderen ook het personeel

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit

Fam. B.,
2-9-2018

Een prima hotel met geweldige buffetten. Kamers wat verouderd met kleine badkamer maar deed wat ons betreft niets af van de kwaliteit van het hotel. Kwaliteit/prijs goed. We hebben een perfecte vakantie gehad in Nova Park waar personeel over algemeen erg vriendelijk is. Wat ons betrof lag het hotel in prima omgeving, kort bij privéstrand en winkels.

90% zijn Duitse bezoekers en wanneer je de Duitse taal beheerst je goed kan communiceren in het hotel en omgeving. Wat ons betreft een hotel om terug te keren.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nova Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nova Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.