Hotel Nova Park

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Nova Park Hotel is een all-inclusive hotel met veel vaste gasten. Zowel Nederlanders als Duitsers komen hier veel en komen ook vaker terug. Dit hotel is geschikt voor alle leeftijden. De kinderen kunnen heerlijk spelen bij het zwembad met glijbanen, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij het strand. Benieuwd of Nova Park ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte zwemliefhebbers? Dan zitten jullie hier goed. Nova Park heeft een groot buitenzwembad met een apart kinderzwembad, een zwembad met glijbanen en twee binnenbaden. Zin in wat afwisseling? Neem dan een duik in de zee die enkele meters verderop ligt. Lisa schrijft: ‘Mooi groot zwembad, met veel bedjes om op te liggen. Wat een groot nadeel is, is dat iedereen vroeg in de ochtend al een handdoek neerlegt. Als je er niet op tijd bij bent, heb je geen bedje bij het zwembad. Verder een leuk stuk strand op loopafstand van het hotel, met ligbedjes en een nette bar.’ Een tip van Jacq: ‘Als je in zee wilt, loop dan 150 meter naar rechts, bij Thalia/Side Mare kun je veel beter het water in gaan, hier zijn bijna geen stenen!’

Voor jong en oud worden er bij Nova Park Hotel allerlei activiteiten georganiseerd. Voor de kinderen is er een miniclub, een speeltuin en een animatieteam. Jorissen schrijft: ‘De animatie is erg leuk voor de kinderen, helaas wel in het Duits, maar kinderen vermaken zich toch wel’. Voor volwassenen is er een fitnessruimte, een spa om heerlijk te ontspannen en worden er verschillende sportactiviteiten georganiseerd.

Nova Park Hotel heeft drie à la carte restaurants en een buffetrestaurant. Rehorst schrijft hierover: ‘Het eten was goed en gevarieerd. Een minpunt was dat sommige mensen een eigen tafel kregen en gingen zitten voor de rest. Het à la carte restaurant is ook zeer goed en bij de strandbar is het eten ook erg lekker.’

Over de kamers zijn de meesten van jullie positief. Linda deelt haar ervaring: ‘De kamers zijn groot genoeg voor 3 personen. De badkamer is vrij klein, met inloopdouche en verzorgingsproducten. Het balkon op de 5e verdieping is aan de kleine kant, maar heeft wel een mooi uitzicht.’

Jacq is over het algemeen erg tevreden over het Nova Park Hotel en schrijft: ‘De mensen zijn vriendelijk en het eten is erg goed en gevarieerd. In de winter worden de kamers waarschijnlijk gerenoveerd, maar wij zijn nu al tevreden. De meeste shows vonden wij nu wel goed terwijl wij eigenlijk nooit gingen. De Gala-avond en Turkse avond vonden wij ook heel goed! Met extra compliment voor Metin, Osman en Mehmet die erg aardig waren!’

Ligging

Het hotel ligt dichtbij het privéstrand waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen. Nova Park ligt bovendien erg centraal. Familie Hertogs: ‘Het hotel heeft een perfecte ligging midden in een winkelstraat van paar kilometer lang. Hier vind je allerlei leuke horecagelegenheden’. Daarnaast geeft de familie nog een tip: ‘Heb je behoefte aan exclusieve winkels? Voor 1 euro pak je de dolmus naar het oude centrum van Side’.

435 reviews over Hotel Nova Park

• 2019
    9Tamar03-12-2019

Nog een keer terug!

Prijs kwaliteit verhouding is goed! Wij zijn 15 dagen geweest en hebben ons geen seconde verveeld! Personeel was erg vriendelijk, maar veel van de mannen waren erg vrouw gericht. Als ik alleen zat kwamen ze wel 5x voorbij om te vragen of ik wat wilde drinken, zodra mijn vriend erbij was geneen keer. Overigens niet elke mannelijke serveerder! Er reed een shuttlebusje die je naar het strand reed. Eten was lekker en afwisselend. De kamer gekregen die we hadden geboekt en er werd gelijk geholpen als je iets miste. Niet alles was all in: veel alcohol niet: cocktails niet sommige sterke drank als Bacardi niet. Minpuntje: veel personeel kon geen Engels. Veel Duits of Turks, communiceren lukte wel maar niet optimaal. Animatie was aanwezig, maar deden niet heel erg hun best om de mensen erbij te betrekken. Normaal kom je niet van ze af. Wel veel activiteiten en voor kleine kinderen veel te doen met leuke animatie. Ik zou zeker nog terug gaan!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6E.17-10-2019

Nooit meer! Zonde van je geld

Genoeg andere, betere hotels in de buurt. Nu al voor de 20e keer in Turkije, dit hotel valt onder de categorie slecht. Animatie nauwelijks aanwezig, er waren maar 3 jongens. Veel activiteiten lieten ze vervallen . Geen muziek overdag omdat er vaste gasten zijn, die ouder zijn en die willen geen muziek, maar slapen was het antwoord. Bij het zwembad was er geen eten/snacks te krijgen in de middag. Voor lunch kan je da terecht in het hoofd restaurant of aam het strand. De bus naar het strand rijdt alleen niet tijdens lunch tijd. Weinig likeuren te verkrijgen , geen cocktails of alleen betaalde. Zwembad heeft maar voor de helft zon, rest ligt hele dag in de schaduw, wilde je een zonnig plekje dan moest je om 06.00 een bedje reserveren. Het eten is iedere dag anders, wel veel frituur, gefrituurde groente, gefrituurde kip enz. Voor verse jus moet je betalen, geen ijs aanwezig overdag. Al met al geen 5 sterren waardig.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9M26-08-2019

Fantastisch!

We hebben echt genoten!Mooi nette kamer heel veel te doen voor de kids,met een erg leuke animatie.Winkels voor de deur. Ontzettend goed eten en super vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog eens terug.

• 7Boy24-08-2019

Goed hotel

Goed hotel. Kamers zijn mooi en schoon. Mooi en groot zwembad. Wel erg Duits gericht allemaal. Jammer dat je de zee niet ziet vanuit het hotel of zwembad en jammer dat er geen ijs overdag te krijgen is(alleen tegen betaling) Eten is redelijk. Wel veel keus. Als je een ligbedje wil dan moet je wel vroeg opstaan. Om 8:00 uur zijn meestal alle goede ligbedjes al weg. Voor de rest een fijne vakantie gehad.

• 9Chantal17-08-2019

Aanrader!

Wij vonden het een heel fijn hotel. Nette kamer, lekker eten, leuke animatie, vriendelijk personeel. Het hotel wordt goed schoon gehouden. Bedden waren wel erg hard.

• 8JvS10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Prima hotel. Nette kamer met een mooie (kleine) badkamer, geen bad. Bedden waren vrij hard en balkon was klein. Dagelijks schone kamer en sowieso was het hele hotel erg schoon!

Eten was goed. Qua vlees ed. was het iedere dag anders, met live cooking vers bereid, net zoals de eieren iedere ochtend. Wel jammer dat er overdags geen ijsjes waren voor de kids.

Zwembad was ook top (verkoeld). 1e week helaas vroeg handdoekje leggen, de 2e week was dit minder (08:30 gewoon nog plek). Soms is er controle: voor 09.00 uur bedjes reserveren en er niet bij blijven=handdoeken weg. Het privé-strand vonden wij iets minder. Troebel water en er lagen stenen in de zee. De shuttle is wel top! Ook lekker eten aan het strand (all-in).

Animatie was goed en deed hun best. In de avond leuke shows. Winkelstraat voor de deur, en ook shoppingcenter van Side en Manavgat op 5 min. rijden.

Over het algemeen veel Duitsers, maar daar heb je verder geen last van.

• 3Joy31-07-2019

Veel Te veel Betaald! Nooit meer

Geen 5 sterren waard, het is een goed verblijf als je totaal geen luxe wenst, en er elke dag op uit gaat! Van beetje luxe is hier niet te spreken, restaurant is net een vreetschuur, buffet is alles behalve mooi en elke dag het zelfde eten! Verwacht geen bedje bij het zwembad want die zijn bezet om 7.30 uur. Dan de kamers, op het eerste oog netjes, maar als je dan de badkamer in gaat erg oud ! Maar goed hier hoef je alleen te slapen en te douchen, wij zijn in veel hotels geweest altijd waren de bedden mooi opgemaakt, hier krijgen je niet eens elke dag schone lakens, na 4 dagen hebben we het beddengoed maar zelf afgehaald en op een stapel gelegt, we kregen (denk ik) wel schonen lakens netjes opgevouwen (als een handdoek) op het bed gelegd echter waren deze gewoon klam/vochtig, toen ik de poetsvrouw vroeg waarom ze klam waren werd ze ook nog boos, we moesten het er maar mee doen. Wij gaan hier nooit mee naartoe! Vreselijk Resort!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sharon23-07-2019

Niet meer dit hotel

We zijn 14 dagen geweest in dit hotel derde keer side en de eerste keer dat ik twee dagen eerder al naar huis wilde. Hotel zelf was super eten was heel goed personeel was vriendelijk maar alleen als je Duits kent er word erg veel onderscheid gemaakt als ik had geweten dat dit hotel echt vol zat met Duitsers had ik dit nooit geboekt! Bah rot volk 1 mieren nest en ze werden op handen gedragen ik mijn man en onze zoon van 15 waren op ons zelf aangewezen verschrikkelijk deze ervaring ook was het extreem vol en druk ik heb 14 dagen lang om half 7 Turkse tijd op de bedjes gezeten als je een uur later gaat dan heb je echt geen bedje ook zo op het strand triest ook met eten is het een chaos zo druk je moest of heel vroeg gaan of juist op het einde anders had je gewoon geen plek Duitsers kregen voorrang met tafels precies ook met de avond shows geen plek je kunt naar het eten niet effe gaan wandelen en dan terug komen er is geen plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9ter Harmsel10-07-2019

Fantastisch hotel. Fijne vakantie gehad

Zeer goed hotel. Leuke animatie. Eten erg goed en kamers schoon

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8hennie20-06-2019

fastastisch

het is hier heel erg duits gericht wij hebben hier geen problemen mee gehad het is een goed hotel 's-avonds gezellige animatie wij hebben een Turkse en een gala avond meegemaakt dat is super het eten was fantastisch en naar het strand ga je met een golf karretje dat is ook wel makkelijk alleen als je naar de dokter moet die zit in het hotel maar die stuurt je heel snel naar het ziekenhuis maar dat is alleen voor het geld dus laat je niet gelijk naar het ziekenhuis sturen ik heb het opgelost met de dokter zelf en heb de host van touroperator erbij gehaald om beter de taal vd dokter te begrijpen hij praat heel snel duits

Gereisd met partner in mei 2019

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages