Hotel Nova Beach

Hotel Nova Beach
7,8

139 reviews over Hotel Nova Beach in het Nederlands

Prima locatie, kom zeker weer terug.

Jane
15-4-2018

+ leuk kleinschalig complex met eenvoudige blokhutjes. Geen zwembad, direct aan het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Relaxte sfeer. Eenvoudige maaltijden, maar voldoende en lekker.

- Smalle strook strand, zat snel vol. Publiek strand stukje verderop.

Zeker nog een keer

Sandra
7-2-2018

Vriendelijke mensen, relaxte sfeer, kleinschalig, geen zwembad dus geen kinderen, ligging aan het strand.

Strand is heel smal, dus snel druk

Schandalig voor dat geld

Daisy Vervoort
30-10-2017

Het uitzicht op zee dat is "echt" alles

nooit meer

tilly
15-10-2017

De ligging met uitzicht op zee, vanaf het restaurant, was erg mooi.

Er ligt een mooie wandelpromenade van 4 km. direct voor het hotel.

De zee was heel toegankelijk met een langzaam aflopende zandbodem, dat was fijn.

Maar de huisjes waren totaal verwaarloosd, achterstallig onderhoud.

Veel te klein en ze werden niet goed schoongemaakt.

Bedden veel te hard, lakens veel te groot en dekens veel te klein.

Moest elke nacht mijn bed opnieuw opmaken.

De tropische tuin, was niet veel meer dan een verwaarloosd achtertuintje.

Het kleine terrasje voor het huisje had alleen 2 klapstoeltjes staan met een parasolletje, ook geen plekje om lekker te relaxen.

Het smalle strandje was totaal verwaarloosd, leek wel een stortplaats,

werd niet schoongehouden en lag vol peuken en vuil.

De parasols en de strandbedden, waren vaak stuk en over-bezet..

Als er een voorspelbare regen kwam, werden de matrassen op het strand en de stoelzittingen op het terras niet afgedekt, dat bleef gewoon liggen.

Die bleven dan een dag doorlekken, vanwege de schuimrubber vulling zodat je broek nat werd. Als de zon er een dag op scheen, werden ze pas droog.

De jongen achter de bar, schonk de wijn in longdrinkglazen, hij was niet

competent, was totaal niet geschikt voor deze functie. Het avondeten was vaak koud, lauw en erg eenzijdig. Vele gasten gingen dan ook bij een restaurant in de buurt eten.

Het ontbijt was ook erg beperkt.

Er was in de avond geen mogelijkheid om je terug te trekken en een boek te lezen, het was overal te donker en we mistte een paar fijne stoelen om een beetje te relaxen.

Avonds was het er dan ook uitgestorven en erg ongezellig,

iedereen zocht ergens anders zijn vertier.

Het was natuurlijk maar een 3 sterren Hotel, maar voor de prijs die wij hiervoor betaald hebben was het veel te duur.

Deze prijs betaal je ook voor een 5 sterren ultra all.incl. Hotel, elders.

Super

Freefwijk
28-9-2017

Het is 2 tot 3 sterren verwacht dus niet een 5.

Voor de meeste vakantiegangers die ik heb leren kennen was het uitstekend.

Je hebt altijd mensen die klagen nogmaals het is geen 5 sterren.

Een personeelslid die vorig jaar het strand bij hield beheerde nu het restaurant dat ging niet altijd goed maar ja je moet zo iemand ook een kans geven en hij deed zijn best en met wat vriendelijkheid van de vakantiegangers kwam toch alles weer goed.

Verschillende mensen die ik gesproken heb komen zeker hier terug.

Voor mij was het weer toppie Super.

Oude reviews (archief)

Geweldig

Josephine
23-9-2016

Heb hier met heel veel plezier mijn vakantie door gebracht.

Heel fijn en gezellig en lief personeel doen alles voor je.

De bungalows waren out maar ik heb er goed geslapen en het was schoon elke dag werd er schoon gemaakt.

Ontbijt niet veel variatie maar goed en genoeg.

Warm eten erg lekker.

Zou hier volgend jaar zo weer terug gaan maar als je hier alleen naar toe gaat is dat veel te duur je betaald bijna net zoveel als 2 personen niet terecht maar het is zo een bungalow kost voor 2 personen 35 per persoon euro en voor alleenstaande 66.

Maar verder heb ik het erg naar mijn zin gehad dit hotel is een aanrader klein maar heel gastvrij.

Als je niet van groot en druk houd is dit zeker een aanrader.

geweldig

helma19671
13-6-2015

top vakantie gehad bungalows iets verouderd maar goede schoonmaak dagelijks vriendelijk personeel eten zeer goed

kom zeker weer

Ligging perfect!

gijssigger
3-6-2015

Ligging is perfect. Alleen prijs kwaliteit verhouding vind ik aan de dure kant. Verder weinig keus bij het eten.

Mooie ligging !

Béa
25-10-2014

De Nova Beach Bungalows zijn perfect gelegen maar dringend aan vernieuwing toe !! Het eten was heel lekker maar niet gevarieerd genoeg.Het uitzicht was perfect,fantastisch om te eten met zicht op de zee.Het personeel was ongelooflijk vriendelijk,deed alles om het naar je zin te maken.Gezellige wandelboulevard met winkeltjes.Leuke vakantie gehad met alle dagen mooi weer !!

Gaat erg achteruit

Bettus en INky
14-9-2014

Goeie vakantie gehad, moet je wel zelf doen .Om in huisjes te vertoeven is altijd leuker dan in massa hotelkamers, maar huisjes zijn wel aan een grondige opknapbeurt nodig.

Personeel erg vriendelijk, maar ook vaak onderbezet.Alles wat hoger in rang is als een ober denkt de Sjeik zelf te zijn. Jammer. Jaren gelden hier geweest, was toen HP, was erg gezellig, alle avonden leuk aangekleed met muziek, sfeerverlichting etc... Nu is het All in en ziet men de gasten liever gaan 's avonds( anders drinken ze te veel?). Vreselijke achtergrondmuziek, vrijwel geen verlichting op de tafels, een kaartje leggen wordt erg moeilijk. Slechts een ober in de bediening. Na een week is het echt genoeg daar! Nee, geen suc6 deze all in bij Nova. Ontbijt is redelijk, idem lunch en diner. Middernachtsnack nooit gezien.Beachboys Hamza en Arkin waren leuk.Zo ook de schoonmakers.

We hebben een aantal aanbieders voor Nova Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nova Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nova Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nova Beach scoort een 7.84 uit 10 op basis van 147 reviews.