Hotel Nova Beach

148 reviews over Hotel Nova Beach in het Nederlands

Geweldige accomodatie

Miranda van der Zee,
8-11-2018

Nova beach is een zeer kleinschalig hotel. Met hele eenvoudige inrichting, ook wat gedateerd. De huisjes zijn van binnen met schrootjes beslagen, niet luxe, maar hebben alles wat je nodig hebt. De badkamer heeft een douche met douchedeuren, wastafel en toilet. Er wordt elke dag grondig gepoetst en je krijgt ongevraagd elke dag schone handdoeken. Er liggen lakens en dekens op het bed ( minder🤔) maar dat was het enige minpuntje. De bediening is heel hartelijk en lief. Heel betrokken bij de gasten. Ze lopen je na om je te voorzien van wijn of bier, koffie of thee, ook op het strand. De ligging was grandioos. Op loopafstand van het hele gezellige stadje oud Side met heel veel winkeltjes, terrasjes en restaurantjes ( niet nodig want we kregen volop te eten in onze eigen restaurant) Genoeg keuze en variatie elke dag.

Fantastisch!! Ik voel mij thuis!!

Marja,
18-10-2018

Klantvriendelijk, gemoedelijk, geweldig strand, ligging geweldig!!

De huisjes zijn gedateerd en ja dat weet je want je kan dat van te voren lezen!!

Geeft niet want je slaapt er alleen maar!!! Terrasje voor iedere bungalow!!! Top!!

Het was weer fantasties volgend jaar weer.

Josephine,
12-10-2018

Voor mij de 3de keer.

En het was weer toppie.

De bungalows zijn wat minder maar daar slaap je alleen maar voor ons goed genoeg.

Als je hier naar toe gaat lees eerst de beoordelingen over deze bungalows dan weet je waar je terecht komt zodat je niet hoeft te klagen.

Heel veel vakantiegangers komen hier 2x per jaar en dat is 5 sterren waart.

nooit meer nova beach

de groot en overhorst,
27-9-2018

de bungalows zijn helemaal verzakt gaten in de muur schimmel in de douche niet de naam bungalow waardig het personeel super lief het eten low budget koken iedere dag het zelfde brood voor ontbijt iedere dag pas tegen half negen ontbijt is half acht poezen op de tafel waar je aan eten moet.alleen de ligging is super en ook het strand.

Volgend jaar weer

Jolanda en Els,
23-9-2018

Mooie locatie en behulpzame mensen. Heerlijke vakantie, echt genoten. Het hotel bestaat uit kleine huisjes en een gezamelijk groot restaurant en leuke lobby. Ligt precies aan het strand en zee en aan de boulevard, en op wandelafstand van het mooie centrum van Side. Het eten is heel goed, in buffetvorm, veel keuze en ook lokale gerechten, voor ieder wat wils. Personeel is echt top. Er word alles voor je gedaan om je echt welkom te laten voelen. Niets is teveel.

Geweldige lokatie en super personeel

wendy orhan en kinderen,
23-9-2018

Leuk hotel, veel privacy in eigen huisje, mooie fruit tuin, direct aan het strand, super goede service met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Aan de boulevard, leuke route om naar het centrum te wandelen. Als je op zoek bent naar een kleinschalig hotel zonder veel luxe (de huisjes zijn wat verouderd) maar wel overal dichtbij en onwijs goede service dan is dit de plek ! Buffet is heerlijk en zelfs voor mensen met bepaalde voedsel allergien zoals ik , is er nog genoeg keuze. Schoonmaak ook top en het strand prachtig.

dit was een eenmalige actie..

anneke oosterbeek,
17-9-2018

Met drie vrouwen zijn we de afgelopen week in dit resort geweest. We werden in een veel te klein huisje gezet, dat was ingericht voor twee personen. Er stonden een eenpersoons en twee persoons bed en een smal looppad ertussen en erachter. Daarachter een klein halletje met een kast met een paar planken en wat laden en een kluisje. Een badkamertje met een douchecabine die zo klein was dat je niet je gevallen zeep meer kon oprapen. Het was zeer gedateerd, verrotte badkamerdeur en kozijnen. Het eten was voortreffelijk, ruim voldoende en gevarieerd. De obers waren vriendelijk. De ligging is geweldig, vlak aan het strand.

Redelijk / tot goed

Leidekker,
5-9-2018

Gezeligge omgeving alles wat een goede vakantie nodig heeft, groot min punt vind ik echter als je wat likeur bestelt of sterke drank is het snel op en wordt niet bijgevuld

Dit is zeer jammer

Erg verouderd, en betaal niet bij!

Yvon,
30-7-2018

De tuin was mooi! De huisjes zijn erg verouderd. Wanneer je aankomt verteld de receptionist dat je een economy Class kamer hebt geboekt en dat dat een kamer is met uitzicht op de achterkant van de andere kamers en niet met uitzicht op de tuin. Je kan dat wel krijgen maar dan moet je bijbetalen en je moet meteen beslissen. Dit doen ze dus bij elke gast! Het gaat maar om 2 euro per nacht maar het is wel vreemd. De kamers waren wel schoon en het eten niet uitgebreid maar wel lekker.

Prima locatie, kom zeker weer terug.

Jane,
15-4-2018

+ leuk kleinschalig complex met eenvoudige blokhutjes. Geen zwembad, direct aan het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Relaxte sfeer. Eenvoudige maaltijden, maar voldoende en lekker.

- Smalle strook strand, zat snel vol. Publiek strand stukje verderop.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nova Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nova Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.