Hotel Nerton

32 reviews over Hotel Nerton in het Nederlands

Viel erg tegen

Bianca14
20-7-2016

Ligging hotel is geweldig, dichtbij centrum en tegenover strand. Service is echter zeer slecht. Receptie spreekt alleen Turks en een beetje Duits. Op het moment dat ik een dokter nodig had kreeg ik dat dan ook niet duidelijk gemaakt. Eten kan veel beter, brood is oud en weinig keuze. Je moet zelf je drankjes halen. Servies is ook niet echt schoon. Kamer zelf is prima met een heerlijke douche maar wordt slecht schoongemaakt. Personeel is erg onvriendelijk. Entertainment is een aanfluiting.

Aanrader is een bezoek aan de kapsalon.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Net hotel op mooie lokatie

Albert
1-11-2014

Bij receptie een mevrouw die geen vrolijke uitstraling heft, maar best aardig is. Wie goed doet, goed ontmoet. Personeel over het algemeen vriendelijk, zeker gezien de lange dagen die ze maken. Heerlijke ontspannen sfeer met rustige achtergrond muziek.Ontbijt: lekker vers brrod bruin en wit, omelet, spiegelei, gekookt ei, verse jusdorange (€1.00) Lunch en Diner: smaakvol, veel kip maar ook vis, kalfsvlees, lever, werd ook goed aangevuld.Van 12.00 uur tot 14.00 uur broodje hamburger met frites bij zwembad. Drank gewoon Turks bier met alcohol, cola etc.etc. Personeel achter de bar een beetje onverschillig en niet echt klantgericht. Kamer: hadden een kamer in hoofdgebouw, keurig netjes met moderne inloop douche, werd netjes schoongemaakt. Kortom een gezellig hotel wel Duits gericht met mooie ligging. Hasan op het strand stond voor je klaar. Animatie team: vriendelijke jongens, maar verwacht geen top optredens van artiesten, want deze is er niet.

Gereisd met partner in oktober 2014

goed hotel zeer gunstig gelegen

anoniem
19-9-2014

net terug van hotel nerton,zeer oude kamers in het bij gebouw,zeer rumoerig van naast gelegen dancing, dit moet vermeld worden in en bij de reisorganisatie. zeer onvriendelijke receptie,spreken geen engels, dit hotel is afgestemd op duiters,de muziek in het duits,het annimatie team steld geen reed voor, het eten is goed en zeer uitgebreid.het strand is perfect en wordt goed onderhouden door Hasan.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit weer

gmopel
7-9-2014

Kampioen in overboekingen niet alleen wij maar elke dag weer opnieuw wij waren met ons vieren en werden in een vieze familie kamer gestopt dat was nog weer een geluk anders hadden 2 personen naar en ander hotel gemoeten, geen vriendelijke ontvangst bij de receptie, weinig tot slecht Engels bij het personeel, verder ligt het hotel wel op een goede locatie dicht aan side en een fijn prive strand met genoeg ruimte.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

De overboekingsspecialisten ten top

PC von Pickartz
6-9-2014

Algemene indruk van het hotel is matig Omgeving is mooi Personeel is niet vriendelijk, zeker achter de receptie een dikke min Kwaliteit t.o.v. de prijs is beneden peil Restaurant is prima Staat van de kamers die wij hebben gekregen was onder de maat van een 4 sterren hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2014

heerlijk hotel direct aan het strand

margreetveldhuis
12-10-2013

Heel fijn hotel direct aan de boulevard en het prive strand. De bedden op het strand zijn gratis. Voldoende activiteiten zoals parasailen, Jetski, banaan of bank varen etc. Gezellige boulevard met leuke restaurants en winkels. Ik ga hier zeker eens naar terug. Het eten in het hotel is heerlijk en uitgebreid.

Gereisd met partner in Fri Jun 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet meer!

Lydia
27-7-2013

beetje oubollige entree!Het uitzicht(bijgebouw)was super,zat je in het hoofdgebouw niet echt!Personeel spreekt geen engels,alleen slecht duits.Eten was niet echt variabel,of patat of gebakken aardappels(wat al ruim vantevoren gebakken werd)Pasta was lauw!Duisters die graag voordringen met eten pakken!Zodra meneer met belletje kwam renden zij hard naar het buffet.Kamer was netjes en elke dag schoon linnengoed! Parasols+bedjes aan het zwembad waren nodig aan vervanging toe,viel nog net niet uit elkaar!Verder een prima ligging!De receptie deed geen moeite om je ergens mee te helpen en spreekt slecht duits!

Gereisd met partner in juni 2013

Voor de 2e keer en nog steeds goed

remy476
7-9-2012

Hotel Nerton is een mooie accommodatie, het was onze tweede keer in dit hotel. Normaal gesproken gaan wij nooit 2x naar hetzelfde hotel, maar vorig jaar was het zo goed bevallen dat we dit jaar besloten terug te gaan. Er zijn nogal was zaken sindsdien veranderd. De foto's bij de reisorganisatie zijn dan ook veelal niet meer up-to-date (kijk op Zoover voor actuele foto's). Ligging: Perfect je loopt zo via de boulevard (met winkels) naar het centrum, en het hotel ligt direct aan het strand. Eten&drinken: het eten is gevarieerd:elke dag frites, nasi/rijst,pasta met vlees en pizza. Bier (Tuborg) is alcoholvrij (sinds dit jaar) en men schenkt ruim met de sterke dranken (oa Raki, Whiskey, Wodka, Gin) Cocktails kosten 3/4 euro.
Dit jaar lagen wij in het bijgebouw en de kamer was aanzienlijk kleiner dan in het hoofdgebouw, toch was alles netjes verzorgd. In het bijgebouw is geen lift dus heb je kans dat je 3 verdiepingen hoog moet lopen. De animatie is sinds vorig jaar slechter geworden.

Gereisd met partner in augustus 2012

Leuke vakantie gehad

Lineke
28-8-2012

Centrale ligging t.o.v het centrum. Direkt aan het strand. Kamers zijn goed. Schoonmaak is goed. Eten is goed. Animatie; tja... Zwembad is niet groot. Personeel is zeer vriendelijk. Receptie: zeer slechte afhandeling van klachten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijke vakantie gehad!!

geke.veenstra
21-8-2012

12 Dagen in Nerton verbleven, en vonden het na 2 jaar in mega resorts te zijn geweest, een heerlijk verblijf. Hotel ligt meteen aan het strand en boulevard, waarlangs je in ongeveer in een kwartiertje naar het centrum van Side wandelt. Zwembad is niet groot, en eigenlijk te weinig bedjes, m,aar aan het strand is voldoende plek, en een prachtig strand. Eten goed, kamers goed schoon, maar kleine badkamer, al vonden wij dit geen probleem. Wij hebben hier een super vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nerton in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nerton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.